Tja, ik zie toch echt een vaag lijntje. Door de pregnyl kan het nu niet meer komen, dus dan zou dat moeten betekenen dat je lichaam zelf hcg aanmaakt?? Temp is weer omhoog, ook een goed teken. EN: geen ongi! Zou die normaal gesproken al begonnen zijn nu? Kun je niet bij je ha of gyn. vragen om een bloedtest? Dan weet je weer iets meer.... *heel voorzichtig alvast een beetje gefeliciteerd*
Ja je zou toch denken dat er echt iets gaande is? Ik heb alleen vaker van zulke vage streepjes gehad en dan werd ik uiteindelijk toch ongi dus ik blijf voorzichtig.... Ja mag het ziekenhuis bellen voor een bloedtest dus als ik morgen nog niet ongi ben doe ik dat ook. Normaal is mn LF gewoon 14 dagen. Zit officieel dus nog 2 dagen voor NOD, voelt wel al 2 dagen alsof ik ontzettend ongi ga worden en toen mn temp zo kelderde dacht ik ook echt dat ik vrijdag ongi ging worden....maar is nog steeds niet zo! Hier mn kaartje: 2887da Ovulation charts on FertilityFriend.com
Ok, officieel nog 2 dagen tot NOD, dan zou ik misschien proberen om tot nod te wachten met bloedtest. Heb je al vaker van die vage testjes gehad? Vreemd, toch? Maar testje kan ook nog niet heel duidelijk zijn, als je nog voor nod zit. In mijn zh doen ze standaard 14 dagen na pregnyl een bloedtest. Dat is meteen duidelijk. Succes, lijkt me erg moeilijk om nog aan iets anders te denken...
@ Heitje: jeetje wat spannend meid! Ik duim voor je!! Hoop het van harte dat het raak mag zijn. Nou morgen mag ik op mijn verjaardag weer naar t ziekenhuis voor de uitgangsecho. Ook nog lekker vroeg om 8.40 pffffffffff hihi. Kijken of ik van hun een kadootje krijg.....nl nieuwe menopur spuiten haha!! Fijne zondag all
*breek ff in* Heitjuh!! ik zie hem hoor - hij is nog wel licht, maar je zit ook nog voor je NOD. Toen ik 13dpo testte kwam mn streepje zelfs pas na 15 minuten. En ik zie het streepje wel duidelijker dan die van gister . Pffffff, wat is het spannend, meis. Ik snap dat je nog even niet wilt juichen met jouw vage testjes geschiedenis, maar ook je tempkaartje ziet er mooi uit met een mooie innstelingsdip . Ik zeg temp morgen wat hoger en testje iets donkerder!!! Fijn dat je een bloedtest mag, dat geeft natuurlijk veel meer duidelijkheid. Ik ga vrolijk verder duimen!! *duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim,duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim* Alle andere meiden hier natuurlijk ook heel veel succes! *breekt weer uit*
@heitje: even dacht ik vanmorgen, zal ik nu al testen maar ik durfde niet!! Ik mag donderdag testen maar als het me lukt wacht ik tot zaterdag want ik voel heel wat. Maar goed ik beloof niets. Ik weet nog niet of ik mijn foto laat zien. Niemand weet dat ik praat op het forum, zijn jullie niet bang voor bekenden?
@ augustus: ik ben niet zo bang voor bekenden eerlijk gezegd. Iedereen in mijn omgeving weet dat we bezig zijn met IUIen de meeste heb ik wel eens verteld dat ik op een forum zit. Dus tja ik ben daar niet zo bang voor. Maar als je er bang voor bent of je twijfelt, moet je het niet doen. Veel liefs en succes met wachten....
@ Augustus Bij mij weten twee vriendinnen wie ik ben op dit forum. Eén heeft me zelf op het bestaan ervan geattendeerd en de ander heb ik juist weer hierop geattendeerd. Verder vind ik het idd fijn om geen bekenden tegen te komen. Dan kan ik ook mopperen als er iets speelt met vriendinnen en hun zwangerschappen en/of kinderen, zonder dat ik ruzie met hun krijg.
@ Heitje wat spannend meid! ik zou idd tot je echte NOD dag wachten en als je ongi dan uitblijft zou ik nog een testje doen en als die nog niet donker genoeg is het ziekenhuis bellen duim duim duim!!! mijn vrienden weten wel dat ik op een forum zit, maar niet precies welke en ook niet hoe ik heet. @ Augustus spannend he meid! beide donderdag! haha... ik ga in ieder geval niet eerder testen dan donderdag want ik word tot nu toe telkens op NOD dag ongi dus dan test ik denk k vrijdag of zaterdag moet k ff zien
@ukk: ja, ik vind het nu ook spannend worden, heb wel van die ongesteldheidkrampjes maar dat is het enige en dat witte slijm is voor mij ook nieuw. Ik heb me voorgenomen ook iets van vrijdag of zaterdag te testen als ongi donderdag uitblijft maar ik weet niet of me dat gaat lukken. Was elke vrouw maar hetzelfde op dit gebied en had elke vrouw maar dezelfde symptomen dan wisten we waar we aan toe waren. Heitje vandaag weet je het???
Goede morgen dames, Vanmorgen naar t ziekenhuis geweest. Helaas mogen we niet met poging 3 gaan starten, ik heb een cyste op een van mijn eierstokken en die was best groot. Dus een maandje rust voor ons en geen spuiten! Ik ga nu heerlijk van mijn verjaardag genieten....zover als het kan. Het is nl toch een teleurstelling!! Veel liefs de jarige job
Druufke van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! En wat een domper van die cyste zeg..pff daar kunnen ze dus niets aan doen deze maand met hormonen oid dat je toch verder mag? Ik hoop dat je toch een beetje van je verjaardag kan genieten!
Hihi Nana hier ingebroken, foei! (van mij mag het hoor) Augustus dus nog niet getest? En Ukk ook niet?
Nou hier nog steeds erg in onzekerheid. Temp is weer iets gestegen (zie tempkaartje hierboven op de pagina) maar testje liet pas na 10 min een streepje zien. Hij is nu aan het indrogen dus weet niet of ik hem goed op de foto krijg....
@ heitje: nee ik heb gewoon een maand geen spuiten. De cyste zal vanzelf verdwijnen bij de volgende menstruatie of verkleinen, hij was echt groot. Als ik zou gaan spuiten zou hij alleen maar gaan groeien.
@Druufke: wat een domper zeg, en dat op je verjaardag! Ik hoop toch dat je een beetje kunt genieten van de cadeautjes en gezelligheid. Heb nog niet getest, ik hou het nog vol om het niet te doen. Vandaag ben ik vooralsnog kramploos.... Verder ben ik gewoon helemaal hyper, gisteren hebben we besloten om met vrienden toch nog even op wintersport te gaan!! Het laatste weekend van het seizoen. En we hoeven niet 12 uur in een auto te zitten, we gaan luxe met het vliegtuig. Ik pas alleen mijn skisokken en sportbh nog! Hé, moet er weer geshopt worden. Wat naar nou!!! En ben vrijdag naar Gooische Vrouwen geweest, hilarisch, heb echt even nergens aangedacht, deed me echt goed.
@ Druufke allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! maar wel ontzettend jammer dat er een cyste zit dat was nou niet echt het verjaardagscadeau waar je op zit te wachten! probeer wel lekker te genieten deze dag, je hebt genoeg afleiding denk ik succes meid! @ Heitje ik heb ook nog niet getest, maar dat doe ik ook niet eerder dan vrijdag ik ben tot nu toe nog steeds op NOD dag ongi geworden, dus ik wacht in ieder geval donderdag af voor ik toch weer teleurgesteld word, maar de testen heb ik wel al in huis dus het word vast moeilijk, maar ik heb telkens nu een dag voor NOD een testje gedaan en telkens een dag later ongi dus k begin er niet meer aan haha... mn geduld word op de proef gesteld ik duim zo voor jullie! zou zo mooi zijn! wanneer ga je weet testen? en welke dag is precies je NOD?
Heitje wat lees ik........... SPANNEND!!!! Ik duim voor je meid!!!!!! De pregnyl zal nu toch uit je lichaam moeder zijn!!! Hier nog steeds niet ongi... zit nu op dag 33.. Heb in de 22 rondes 1 keer dag 34 gehad en 1 keer 37 (na HSG onderzoek) dus.. wacht nog even af!!! Heb mn ei niet kunnen vinden dit keer dus zou niet weten wanneer mn nod is... Enige wat ik nu heb en nooit gehad is wit slijm.. (sorry) we wachten af!
Wat leuk op wintersport! Wanneer gaan jullie Augustus? Ukk, knap hoor niet testen nog! Ik heb deze maand echt geen geduld, helemaal niet als ze in het zkh zeggen dat ik mag testen voor NOD haha Mn NOD is morgen of overmorgen... Lara wat spannend zeg! Heb je nog geen testdrang?? Ik heb ook erg last van wit slijm.