@ Heitje ja ik vind het nu toch ook wel een beetje spannend worden ben nog niet ongi geworden dus dat is tot nu toe fijn! het nadeel is nu alleen wel dat ik er zo oplet wat ik voel en elk steekje krampje denk k van ja nu word k ongesteld word er gek van! haha.... wat leuk! eigen sieraden maken! verkoop je die in de winkels of ook op internet! ben gek op sieraden haha....! heb je een site waar ze opstaan? liefs
Logisch hoor Ukk dat je op elk krampje ed let!! Vandaag is je NOD toch?? En die van Augustus is morgen?? We verkopen de sieraden op internet, heb een website en ook op hyves verkopen we onze sieraden (ook bloemoorbellen) Daarnaast geven we sieradenworkshops, ontzettend leuk om te doen! Het is zooo leuk om te zien dat mensen blij naar huis gaan met hun zelfgemaakte sieraad! Ik zal je wel ff pb'en voor het adres. De hyves is iig deze: www . mooimetkralen . hyves . nl (heb m ff los gezet vanwege zoekmachines )
@ Heitje helemaal top! dankje wel ga gelijk ff kijken ja ik probeer me maar zo rustig mogelijk te houden en dat gaat nu alweer wat beter als gister en vanochtend ik denk maar zo het komt toch wel wanneer het komt daar kan k niks aan doen en om nou mn hele dag gestrest te zijn is ook niet fijn mijn NOD was vandaag ja, maar volgens mij die van augustus ook toch? ik weet het niet zeker we horen het wel van der! fijne dag meiden!
@ Heitje wat een super mooie oorbellen maken jullie zeg! echt helemaal top! die je op hyves hebt op de homepage al die foto's die zien er echt top uit, ik kon ze niet allemaal terug vinden op jullie site komen die er nog op? heb een hele mooie gezien dus k bestel er binnenkort wel een! k heb even op hyves onder de foto een berichtje achter gelaten tussen haakjes heb ik Ukk neergezet weet je ff van wie het komt
Hey ja ik heb het gezien en wat terug gestuurd hihi, dank je voor het compliment! We doen ons best Ja ik moet er nog een aantal in de webshop zetten inderdaad, is altijd veel meer werk en op hyves zetten gaat zo makkelijk Oh ik dacht dat er 1 dag verschil was met de banner van jou en augustus!
@ Heitje ja dat klopt ook, maar mn banner loopt 1 dag voor, maar lukte me laatst niet om hem te wijzigen, maar de banner geeft ook aan dat de testdag 1 dag na NOD is, mijn banner geeft aan dat k 1 dag overtijd ben en dat is nog niet zo. zou het nog wel ff proberen te veranderen
@all: nou, ik denk dat het bij mij geen roze wordt hoor, ik heb echt hele lichte afscheiding. Ik heb geen kramp meer of wat dan ook. Ik heb wel groen licht van het ziekenhuis om ronde drie te gaan starten. Ik ga voor de zekerheid vanavond wel een test doen. Ik wil het nu weten. Ik ga niet wachten tot zaterdag. Even verdrietig geweest. Het is pijnlijk maar minder dan de eerste keer. Ik laat jullie weten morgenochtend. Ga vanavond met vriendin een drankje drinken in de kroeg. Die weet als geen ander waar we nu door heen gaan dus die steunt me ook door dik en dun. Ik vind dit echt heel erg jammer. Heb vanmorgen ook aan de assistente gevraagd of mijn gyn wel bijhoudt hoe het met me gaat. Door omstandigheden heb ik elke keer een ander, die beste man heb ik al vaker gezien dat zij. Op zich geen probleem, vind haar een beetje een kenau namelijk. Ik ga vanavond nog een en ander met manlief bespreken. Voel me een net een koe met zo'n geel ding in mijn oor die elke maand geïnsemineerd wordt, en daar pas ik voor!! I am on the edge vandaag... zal vast tijd van de maand zijn. Even met alles en iedereen helemaal klaar!!! :x:x:x
@ augustus: nee ik krijg daar geen medicijnen voor, die zou bij de volgende menstruatie weg moeten spoelen. Vandaar dat ik steeds voor dat ik moet gaan beginnen met spuiten een echo laten maken. Hoe die daar komt weet ik niet maar ik weet wel dat dat door hormonen spuiten vaker voorkomt. Je moet het zien als een lege follikel. Er zit niks in alleen vocht en lucht en de gaat doorgroeien. Het zou geen kwaad kunnen om deze maand te spuiten, maar het gaat zich erom dat het geen eerlijke kans zou zijn.Als ik deze maand was gaan spuiten zou de cyste verder gaan groeien, dus mijn goede eitjes aan de kant drukken zodat die geen kans hebben om te gaan groeien aan die kant van de eierstok. Vandaar een maandje geen spuiten. Om eerlijk te zijn ook wel lekker hoor! En voor jou meid echt balen, en tja reageer het maar lekker van je van is heerlijk oms eens te doen he. Ik voel me op die momenten in het ziekenhiis ook echt niet vrouw hoor. Ik ken het gevoel heel goed en ik neem aan de est ook wel. Maar kop op meid....mijn moto is altijd l geweest: alles komt goed. Soms vraag ik me wel eens af of dat wel klopt, vooral de laatste tijd!! Maar ja is natuurlijk makkelijk gezegd dan gedaan..... @ heitje: ja ik mag gewoon klussen. zoals ik al zei het kan allemaal geen kwaad alleen zou het geen eerlijke poging zijn als ik toch ging spuiten. Ze willen in ons ziekenhuis wel de kansen optimaal benutten wat ik wel heel fijn vind.
@ Augustus kop op meid! het is logisch dat je je zo voelt! maar je bent nog niet echt ongi toch? en het is ook wel lekker om even je gedachten te verzetten en lekker de kroeg in te gaan het is fijn om een vriendin te hebben die je zo goed steunt! echt top! @ hier gaat alles wel zn gangetje nog geen ongi pijn had net wel weer witte afscheiding, maar ik probeer zo rustig en kalm mogelijk te blijven heb mezelf tot zondag gegeven om dan pas te denken van miss is het gelukt maar eerder niet misschien word k zaterdag wel ongesteld je weet maar nooit! blijf hopen! @ Druufke ik hoop dat deze maand de cyste kleiner word en verdwijnt! als deze ronde bij ons ook niet gelukt is dan gaan we ook even pauze houden! voor hoelang weet ik niet precies, maar in ieder geval een maand. nou zou ik ook niet weten hoe mijn cyclus is zonder de hormonen want die was voor dit hele traject onzettend onregelmatig!
Augustus fijn dat je vriendin je steunt! Weet je echt zeker dat het afgelopen is dan? Temp je ook? Zolang je nog niet bloedt, duim ik verder voor je hoor! Druufke: dat had ik vorige maand he, een cyste...die is gelukkig met mn ongi weggespoeld dus het komt vast goed bij jou! Ukk: ik duihuihuimmm!
@allen: streep mij ook maar weg voor deze maand, net de test gedaan en kansloos.... Verander morgen mijn banner wel, nu effe geen zin in!!!
@ Augustus klote meiss! echt balen lekker genieten vanavond en lekker je gedachten verzetten! dikke knuff meid!
Ach wat jammer, geen successen voor ons allen deze maand! Kop op meiden! @ Heitje, jij vroeg toch of wij ook met de hormonen veel meer menstruatiepijn hebben? Ik wel, echt niet normaal soms. Het duurt ongeveer een dag. Ik slik voor het eerst oijnstillers tegen de pijn. Wel pas als de ongi echt doorzet. Ego: vandaag perfecte meting gehad, volgens mij krijgen we een prachtige laatste kans! Twee eitjes van 1,9 en 2,0 en nog twee kleinere van 1,7 en 1,5. Die laatste twee springen misschien niet, vooral de kleinste niet. Maar mijn eitjes maken altijd een ei(nd)spurt en groeien de laatste dagen voor de sprong zo'n 4 mm per dag, dus wie weet redt die het ook. (Daarom ben ik ook altijd bang dat ze te vroeg springen, dat ben ik nu ook.) Ben niet bang voor een drie- of vierling, want zo vruchtbaar ben ik de eerdere pogingen niet gebleken tenslotte . Nu maar hopen dan de Kansman een mooie opbrangst heeft zaterdag.
@ kanshebber: wow een zeer mooie meting inderdaad!! Heeeeeel Veeeeeeel suuces deze laatste ronde!!!! DUIMDUIMDUIMDUIM!!!!!
@ Kanshebber wat super meid! zulke mooie eitjes!! en misschien wel 3! dan zijn het toch weer meer kansen op slagen! succes zaterdag meid!
@kanshebber: wow, wat veel eitjes! Dat moet toch een hele goede kans gaan worden?! Bij ons doen ze geen iui bij meer dan twee eitjes groter dan 16mm. Op zich vind ik dat onzin, want iid, hoe groot is nou de kans dat ze allemaal bevrucht gaan worden én innestelen? @augustus: shit meid, ik weet precies hoe je je voelt. Maar ik weet ook uit ervaring dat je toch ergens weer de moed vandaan gaat halen om overeind te krabbelen en verder te gaan. Hopelijk heb je toch een beetje van de avond kunnen genieten. Sterkte! @ukk: ooooowwwww, spannend! Wat klink je rustig en alsof je alles onder controle hebt. Knap hoor. You go girl!
@ Murphy haha...ik probeer zo rustig mogelijk te blijven dat lukte me gisteravond en vanochtend wat minder hoor toch wel zenuwachtig, maar begin middag werd k toch wat rustiger met het idee van als het komt dan komt het toch wel al hoe k*t het ook zal zijn ik probeer me maar niet gek te maken nu ik 1 dag niet ongi ben geworden maar hoelang ik dat vol hou? hoe is het met jou? ik hoop zo dat het deze ronde het gaat worden voor jullie! het is toch nu wel eens iemand gegund om op roze te komen! en natuurlijk is het iedereen gegund!!! ik hoop dat we allemaal zo snel mogelijk over kunnen stappen op een ander forum! ik blijf duimen meiden voor jullie allemaal! Het gaat ONS lukken!!!!
hallo meiden, @ Ukk wat een spannende tijd voor jou. Ik volg jullie af en toe en omdat ik het even niet meer snap toch een berichtje Mag je nou vandaag testen of wacht je daar nog even mee? heel veel suc-6 meid ik hoop voor je op een mooi dikke vette tweede streep! @ all ondanks ik nu zelf in verwachting ben voel en leef ik echt met jullie mee. De MMM heeft toch een nasleep ook als het lukt (tenminste wel bij mij) Dat zorgt er ook voor dat ik af en toe toch kom kijken hoe het met jullie gaat. En ik blijf het net zo spannend vinden voor jullie! Op naar veel roze!!!! Veel liefs Genesis