@ Augustus, Murphy en Lara dankje wel meiden voor jullie steun! ondanks dat ik had voorgenomen om niet te hoopvol te zijn, is het toch wel een ongelofelijke klap in ons gezicht het valt toch best wel zwaar! heb alweer een afspraak staan voor volgende week donderdag onze eerste FM. heb ook overlegd met mn FA en die zei om gewoon wel door te gaan. en als het op het moment van inseminatie toch te slecht lijkt gaan ze die kans dan niet mee te laten tellen. daar was k wel blij mee! ik heb namelijk ook nog niet het gevoel dat ik een rust maand moet nemen. @ Sally mooi eitje! succes met de iui donderdag!
@ Ukk: wat een teleurstelling! Bij een vriendin moest haar partner pas geleden ook onder narcose en haar is toen gezegd dat het geen invloed zou hebben. Maar ik weet niet of ze voor hem een speciaal narcosemiddel hebben gebruikt of dat dit voor alle middelen geldt. Ik vind het altijd een beetje dubbel als ze aangeven om gewoon door te gaan, ook als het misschien slecht is. Want de ondergrens is vrij laag (ongeveer 1 mln) terwijl het voor jezelf en je kansen toch wel een domper is als je normaal een eind daarboven zit. Aan de andere kant is er verzekeringstechnisch niet echt een maximum aan het aantal IUI's, dus kan je misschien een extra poging lobbyen als het deze maand veel lager is dan anders. Bij ons doen ze trouwens de IUI ook onder de miljoen, en dan tellen ze 'm niet mee als één van de zes pogingen. Je kans is dan namelijk erg klein, maar zeker geen nul.
Ik zei gister trouwens nog dat ik nergens last van had, maar wat wel vreemd is deze maand is dat ik mijn eierstokken erg voel, vergelijkbaar met de laatste twee dagen voor ik Pregnyl moet prikken. Mijn eitjes doen altijd een eindspurt op de prikhormonen en die voel ik. Maar nu voel ik dat sinds gisteravond weer. 't Is vast niks bijzonders maar ik vind het opvallend.
@Sally; veel succes meid, het is gebeurd voordat je het weet. Laat ins weten hoe jij het ervaren hebt? Ik mag vrijdag voor echo weer, ik ben er relaxed onder. Ik ga me niet druk maken, of het in ieder geval proberen niet te doen. @ukk: gaat het weer een beetje?? Ik vind het echt rot voor je!! Dikke zoen van mij!! Augustus2009
Shitshitshit, heb opeens menstruatiebuikpijn vanavond. Dus ik denk dat het bij mij weer niet gelukt is. Enige wat me een beetje hoop geeft is het feit dat het eigenlijk erg vroeg is voor menstruatie, pas 10 dagen na iui. Normaal begint mijn menstruatie altijd 14/15 dagen erna. Maar goed, ik ga er toch vanuit dat het dus niet gelukt is. Utrogestan houdt sowieso mijn menstruatie tegen tot na de test donderdag....
@ Augustus ja het gaat wel weer aardig..... ff lekker uitgehuild bij me mannetje en morgen is weer een nieuwe dag! en dan gaan we er weer tegenaan! hoe is het met jou? @ Murphy dat meen je niet! ik hoop niet dat dat het is meid! ik blijf duimen en hoop zo dat het een goede test is! succes!
@ ukk: bah meid wat balen zeg!!! @ Murphy: oh meid hopenlijk gebeurd het niet!! @ Sally: welkom enheel veel succes met je eerste IUI! @ all: heb niet veel te melden in mijn rustmaand hihi. we doen het lekker rustig aan. We kijken eigenlijk uit naar onze vakantie die steeds dichterbij komt....9 juni. Dus volgende maand doen we nog een maandje IUI en dan hebben we weereen rust maand. Hopenlijk is Laraxx ook mijn grote voorbeeld hihi. Dames succes voor diegene die nog aan t spuiten zijn en voor diegen op t wachtbankje... Xxx Druufke
Hallo meiden, Ik ben al een tijdje niet meer geweest. Geniet nog van mijn rust. Lijkt een eeuwigheid geleden terwijl ik nog in mijn eerste ronde na de IUI zit. Hoe is het hier met iedereen?? Zijn zoveel pagina's bijgekomen! Nog iemand zwanger geworden tussendoor? @ Murphy, bij mij kwam op dag 11 gewoon mijn ongi door de Utro heen. Dus nog even hoop houden! Even een vraagje voor degene die ook rust hebben gehad tussendoor... was jullie cyclus anders dan normaal in de rustmaand (en) Ik zou ook vandaag of morgen ongi moeten worden maar mijn lichaam doet alweer vaag deze ronde met tussentijds bloedverlies ed. (story of my life ) Liefs en een knuffel voor iedereen
Oh neee wat balen zeg! Had tussendoor op foon bijgelezen maar zag je banner nog op overtijd staan dus dacht dat er nog hoop was! Ik hoop dat het meevalt en dat de zwemmers nog in orde zijn!!
Klinkt goed! Spannend hoor! Alvast heel veel succes voor morgen! Hier zijn we nog niet toe aan de volgende inseminatie, hopelijk begin volgende week!
Murphy en Kanshebber ik duim nog steeds hoor voor jullie! Esther en Druufke: *zwaai* hopelijk doet de rust jullie heel goed! Net als Lara! Hier: drrrrrrrukkkk! Gister laatste Clomid gehad en echt baggernachten gehad...slecht geslapen en kan ook moeilijk mn concentratie overal bij houden...maar goed we hebben het er allemaal voor over he! Vrijdag weer terug voor de eerste FM. Ik hoop dat er een mooi eite (of 2!!) groeit!
hallo allemaal wat een gedoe allemaal he jammer dat wij er allemaal zoveel moeite voor moeten doen maar allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes ik vindt het wachten nu al lang duren en moet nog 2 weken wachten voor dat ik wat weet maar leer veel van jullie verhalen. liefs mar
@heitje: succes weer vrijdag, bij eerste fm. gelukkig heb je de vervelende clomid weer gehad voor deze maand. (hopelijk voor altijd) @esther: o ja, kan menstruatie ook tijdens utro beginnen? Ik ging er altijd van uit dat dat niet kon eigenlijk. Hmmm, weer iets geleerd! Ik heb ook pas een aantal rustmaanden gehad, maar geen cyclus in deze maanden, dus ik kan je niet helpen met je vraag...
@mar2: je moet nog even geduld hebben dus. Duurt lang he, twee weken! Hoe gaat het met de kramp die je na de iui had? Succes!
Murphy, wat zou het jammer zijn als t misgaat! Mijn ongi komt steeds al na 10 dagen met de iui. Ik heb vandaag mijn oproep voor de intake bij het vu gekregen. Eind mei hadden ze gezegd maar t wordt eerder, namelijk 9 mei. Echt snel! Nog even deze maand afwachten natuurlijk. Heb nog steeds eierstokken en bm die heel erg aanwezig zijn. Heel raar, nooit eerder gehad. T is geen kramp maar voelt een beetje zoals wanneer je geplast hebt nadat je echt op knappen stond ???
@ Kanshebber zo dat is best snel! ik hoop natuurlijk dat je het niet nodig hebt! wel raar dat je dit nu hebt en nog nooit eerder hebt gehad succes meid ik blijf duimen voor je en voor iedereen trouwens! morgen moet ik weer beginnen met menopur spuiten.....heb er niet zoveel zin in wel in een nieuwe ronde maar niet weer die spuiten fijne avond meiden!
Even ego bericht: Hcg-test was weer negatief, ik ben dus niet zwanger :x:x Ik ben eerder boos dan verdrietig: WAAROM NOU WEER NIET???? Ik vond eigenlijk dat we na ruim drie jaar wel eens aan de beurt waren, maar goed. Dat geldt natuurlijk voor iedereen hier op 't forum. Zucht, nu stoppen met utro-rommel en maar weer op naar een nieuwe ronde. Dat wordt dan ook meteen onze laatste iui.:x
Shit Murphy wat klote!! Pff had zo gehoopt op goed nieuws voor jou En nu begint het hele riedeltje weer opnieuw... ik hoop dat je snel weer de moed bij elkaar raapt voor een nieuwe ronde... Knuffel voor jou!!
ja de kramp was inderdaad echrt de eerste dag en nu over enn inderdaad wachten duurt lang maar ik ben niet alleen het is heel fijn om hier met jullie te schrijven enzo doet me echt goed. en balen murphy echt klote op zijn zachts gezecht sterkte liefs mar
@allen: nou, net geweest voor een fm en we mogen maandag voor poging drie gaan!!! Alleen wel een aanvaring met manlief gehad dus dat is minder. Hij vindt dat ik ook blij moet zijn voor mensen in onze omgeving die zwanger zijn en niet altijd maar daar verdrietig over moet zijn. Ten eerste, ik ben niet elke keer verdrietig en ten tweede, ik ben wel blij voor die mensen. Ik heb gezegd dat ik mijn gevoelens wel in een potje stop wat ik tegen de muur zal stukgooien. Heb de autodeur dichtgegooid en ben weggelopen. Best kak hoor, als je voor een weekend zit wat ook nog eens een klusweekend moet worden. Ben er even helemaal klaar mee!!!!!!