Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyborn, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. augustus2009

augustus2009 Actief lid

Jan 3, 2011
    433
    0
    0
    @kanshebber: hè shit meid, wat balen zeg!!!! Je voelt je vast effe shit. Ik denk aan je. Liefs.

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Oh nee he Kanshebber! Wat vreselijk balen!
    Hoelang is je LF dan????
    Pff nou jij hebt wel een dikke knuffel verdiend....

3. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Hoi meiden,
    Dank voor jullie medeleven. Eigenlijk valt het balen wel mee... Ik had me er wel op voorbereid. Baal wel dat ik bij de gyn nooit erg heb aangedrongen op die korte lf. Inclusief dag van IUI is het 10-11 dagen. Wel een paar keer gemeld maar niet echt aangedrongen op hulp. Nou ja, bij IVF krijg je daar standaard medicatie tegen. Ben nog wel bang voor de ivf maar wil nu toch snel beginnen. Ik wil ook graag verder met mijn leven, heb het gevoel dat alles 'on hold' staat hierdoor: zoektocht naar andere baan, buitenlandaspiraties van mijn partner, verre reizen naar malariagebieden... Ivf kan niet steeds achter elkaar door dus dan kunnen we iig wel tussendoor even reizen (tenzij poging 1 raak is ;) En ik hoop natuurlijk op een 'Laraxxje'...

4. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    ahhh, shit Kanshebber!
    Ik had zo'n goede hoop voor je met al je eitjes en goede zwemmers...heeft geen zin om nu met terugwerkende kracht te gaan balen over korte lf. Je kunt misschien beter voouit kijken!

Kom op, doe een Laraxxje, Misty, genoeg voorbeelden.
    Je kan het!
    Op welke termijn kun je door met ivf? Is er geen wachtlijst bij jullie?

5. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    Kanshebber, balen meid......
    Maar met IVF zijn de kansen erg groot en de rustmaanden kunnen je ook goed doen;)

Meiden, mijn duimen draaien nog steeds voor jullie!!!

6. ukk

ukk Actief lid

Jan 19, 2011
    264
    0
    0
    verkoopmedewerker kledingzaak
    @ Kanshebber wat balen meid!!! wat jij allemaal zegt dat is bij ons ook zo alles word maar voor ons uit geschoven door die MMM dat is ook eigenlijks niet goed, maar met een andere baan bv. is het als je nu vastigheid hebt niet echt verstandig om wat anders te gaan zoeken. het is allemaal soms wel lastig;) koppie op meiss en ik hoop dat je maar 1 IVF nodig zal hebben! de kansen zijn tenslotte wel een stuk hoger als IUI!

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Halloo!

Laraxx vrijdag je eerste echo zie ik, heeel veel succes en ik ga keihard duimen voor een mooi kloppend hartje!!

Hier alles ok, vanmorgen 2e IUI gehad!
    Opbrengst was beter dan vorige maand: vorige maand was 27,4mln en nu 33,8mln!
    Wel weer de hele dag buikkramp, niet heel pijnlijk maar meer vervelend en heb dan ook echt nergens zin in!
    Ben ook met de utro-bolletjes begonnen, poe dat is nog niet niks zeg! Moet er goed aan denken dat ik het niet vergeet 3x per dag!
    Zo dus nu weer op het wachtbankje dus dames op de wachtbank: schuif es een stukkie op! ;)

8. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    @lara: veel succes en plezier bij de echo vrijdag. Hopelijk zien jullie een mooi kloppend hartje!

@heitje: mooie opbrengst! Ik ga weer duimen hoor!
    Utro valt best tegen he? Vind ik ook. Je moet er steeds aan denken en het geeft zo'n troep. Ik voel me ook altijd enorm zwanger als ik die dingen gebruik, moe, misselijk, rare steekjes in mijn buik, dus laat je niet voor de gek houden! ;)

Hier weer begonnen met spuiten voor iui nummer 5. Gisteravond eerste spuit 125 E weer er in!
    Zeer waarschijnlijk onze laatste iui, voelt van de ene kant heel eng, maar ook wel een soort opluchting. Ivf kan altijd nog...maar hopelijk is het niet nodig natuurlijk!

9. augustus2009

augustus2009 Actief lid

Jan 3, 2011
    433
    0
    0
    @Heitje: ik zit al lekker in het zonnetje, maar heb nog een plekkie voor je hoor! Heb een heerlijk koud drankje en ik zit daar nog wel eventjes. Ik had wel twee dagen bruine afscheiding. Heb het ziekenhuis gebeld en kreeg als antwoord dat de arts waarschijnlijk een adertje had geraakt wat een wondje is geworden. Oke, we wachten het maar af. We hebben goed geklust het weekend dus ben effe klaar weer... pffff.

Lara, ben heel benieuwd hoor hoe het met je gaat, laat je ons gauw weten!!

Liefs,
    augustus2009

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Murphy: ja valt eerlijk gezegd best tegen ja...maar voel me ook weer schuldig als ik dat zeg want mag blij wezen dat ik het spul krijg! (hoor dat het bij sommige zkh heeel moeilijk gaat!)
    Het is idd heel erg op de klok letten! En die bende die het geeft...iew!
    Waarom ook alweer de laatste IUI en geen 6 stuks?? Goed bezig weer met de spuiten!!

Augustus: oeh gezellie! Morgen weer mooi weer dus dan kom ik er weer bij zitten goed, ik neem wel wat roze ijsjes mee dan! ;)
    Gek die bruine afscheiding, maar idd miss een adertje???

Laraxx: heeeel veel succes met de echo!!!!!

11. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    @augustus: ik heb ook een keer bruine afscheiding gehad na iui, volgens gyn. kon het ook gewoon van de eisprong zijn.
    Is het inmiddels al weg? :(

@heitje: heb ik ook met utro. Van de ene kant best lastig, maar ben toch wel heel blij dat ik 't spul mag gebruiken. Alles wat de kans op succes kan vergroten, doen we graag!;)

Ja, waarschijnlijk is dit onze laatste poging. Pas de 5e iui, maar wel de 18e poging met fostimon/puregon/pregnyl enz. Inseminatie is eigenlijk medisch gezien niet noodzakelijk bij ons, omdat de zwemmers gewoon goed zijn. Dat doen we alleen maar om nog een eventueel obstakel weg te nemen. Kan er nog wel 1 doen, mag er nog 4 doen, maar ik denk dat het geen zin heeft.
    Ik denk dat het goed is om ons even een jaar of misschien wel twee met andere dingen bezig te houden. Heb zo genoeg van zh-bezoekjes, prikken, spuiten, enz. Wil mijn lijf rust geven en als ik dan nog ivf ga doen, wil ik daar goed uitgerust en gemotiveerd aan beginnen, des te meer kans van slagen heeft het.:)

12. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    @ Heitje: succes met wachten!
    @ augustus: je kan idd ook een ovulatiebloeding hebben gehad, schijnt best regelmatig voor te komen.
    @ bollengebruikers: bij de VU kan ik mogelijk meedoen om een ander middel te testen, dat niet zo vies is in gebruik. Na al jullie verhalen klinkt dat wel aanlokkelijk
    @ Murphy: ik heb weinig wachtlijst in het VU. Na inschrijving kon ik binnen vier weken terecht. Dat is nu over twee weken. Dan schijn ik wel een poosje op wat uitslagen te moeten wachten maar daarna kunnen we in principe meteen door. Ik reken op de maand juli... Begrijp dat jullie even rust nemen. Als je die tijd hebt is dat ook wel lekker. Ik ben 32 maar mijn moeder was al jong in de overgang. Ik wil dus graag snel door.

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Rustig he hier!
    Zit ook niemand bijna bij NOD zeker???

14. ukk

ukk Actief lid

Jan 19, 2011
    264
    0
    0
    verkoopmedewerker kledingzaak
    eej meiden!:)

ik ben een paar daagjes niet geweest dus k moet ff bijlezen voordat ik op jullie kan reageren;)

gister voor 1e FM geweest en er was een eitje van 23.2 mm:$ zo'n grote heb k nog nooit gehad en zeker niet gelijk de 1e fm daarom vandaag dus ook al de iui gehad vanochtend vroeg! en man lief had 10 mljn zwemmer dus dat was weer genoeg!:) nu maar hopen dat op goede vrijdag, het een ECHT een goede vrijdag is;)

hoe is het met jullie allemaal? ik ga nu eerst ff van het mooie weer genieten en vanavond lees ik alles even bij;)

fijne dag meiden!;)

15. augustus2009

augustus2009 Actief lid

Jan 3, 2011
    433
    0
    0
    Hoi meiden!! Spannend voor ons allemaal weer!! Ik ben nu halverwege, ik heb geen bloedverlies meer. Ik hoop dat het innestelingsbloed is maar het kan ook een ader zijn inderdaad. Ik probeer er maar niet teveel aan te denken. Wie heeft haar NOD als eerste? Laten we allemaal lekker van dit mooie weer genieten!! Liefs, Augustus2009

16. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Hoi hoi dames, ik geniet heeeeerlijk van mijn rust maand hihi en t weer zit ook nog eens mee. Jullie schrijven aardig wat poeh poeh, moet het nog effe lezen allemaal.
    Ik moet aankomende vrijdag mijn menstruatie krijgen. Weet niet of mijn cyclus hetzelfde is als voor de IUI pogingen en of t dan nog wel allemaal klopt aangezien de hormonen die ik 2 maanden gespoten heb. Maar we gaan ervanuit dat ik gewoon mijn oude cyclus heb. Nou jullie horen het allemaal wel weer :)
    Allemaal hele fijne paasdagen en geniet van t zonnetje.

Ik ga nu effe lezen wat jullie allemaal schrijven

Liefs Druufke

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Goeiemorgen!

Druufke fijn dat je geniet van de rust die het geeft zonder hormonen! Is er evengoed een kans dat je zwanger kunt zijn deze maand? (goed gekust?)

Augustus ik denk dat wij als eerste onze NOD hebben? Tenminste van de meiden die ook meekletsen... ;)

Ukk wauw dat is een korte ronde dan, toppie!! Kwam je niet in de knoop met de pregnyl enz of was die niet nodig?

Hier weer lekker druk, vriendlief en ik vieren vanavond onze verjaardag en pakken het groot aan, dus wordt vast gezellig! :D
    Verder moe moe moe moeeee van de progesteronbollies!

18. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    ja we hebben zelf wel geklust maar niet het 'moeten'. hihi we wachten vrijdag wel af of t voldoende was!!

19. augustus2009

augustus2009 Actief lid

Jan 3, 2011
    433
    0
    0
    @heitje; inderdaad, wij zijn weer aan de beurt! Als ik mijn NOD heb ben ik in Frankrijk op vakantie, ik wil zo graag geen teleurstelling dan maar ja, moet er toch rekening mee houden. Gisteren twee wedstrijden getennist en was een beetje bevangen door de hitte. Voelde me niet echt top, vandaag twee verjaardagen, morgen is het mijn dag. Dan doe ik geen reet.....

20. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    Meiden, hier een berichtje uit het warme turkije!

Vrijdag de echo gehad en het hartje doet het!!
    Wauw ik ben nu al verliefd op mn frummel van 1CM...

Augustus, heb je een bloeding gehad? zomaar midden in je cyclus?
    appart.... hopelijk betekend het iets goeds!

Ga nu snel naar bed, ben doodop....

Tot gauw!!!

Share This Page