Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyborn, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hey meiden, sorry dat ik ff niks van me heb laten horen..
    was gisteren de hele dag shoppen met mn vriendin en voor de rest gaat alle tijd naar de kittens want eentje doet het nog steeds niet zo goed en groeit slecht!

Maar uhm.....

HELPIEEEEEEE!

View attachment 147976

Streepje kwam binnen de minuut! Zou de Progesteron wonderen hebben verricht?

2. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    GEFELICITEERD HEITJE!
    Je bent zwanger! Utrogestan was blijkbaar echt een wondermiddel voor jullie! Wat heerlijk!
    Kun je het een beetje bevatten??

Kat heeft het goede voorbeeld gegeven! (wat een ontzettend schattige kittens trouwens)

3. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    @all: de poging die nu is afgebroken telt natuurlijk niet mee als een van de zes, maar we hebben zelf besloten dat dit de laatste iui was.
    Eitjes laten groeien gaat zooo moeizaam, geen eitje dan weer te veel, dan weer bloeding, ben er klaar mee.

Als we ooit nog een poging gaan wagen, wil ik voor ivf gaan. Zelfde rothormonen, maar wel een grotere kans op succes. Maar dat zal pas over een hele tijd gaan gebeuren, misschien een jaar of anderhalf jaar. Wil nu mijn lijf en mijn leven terug!

Afgelopen week zijn we helemaal goedgekeurd als pleegouders. We zijn vanaf juni beschikbaar als acute hulpgezin voor kindjes van 0 tot 2 jaar. Kindje komt vanuit crisissituatie bij ons (dus vaak gaat de telefoon en is het kindje binnen een uur bij je....) en mag dan blijven zolang het nodig is. Kan variƫren van een paar dagen/weken tot jarenlang.

Ondanks dat we hier heel veel zin in hebben, zijn we toch teleurgesteld dat onze mmm op zo'n vervelende manier eindigt.
    Voel me misselijk en heb echt last van mijn buik.
    Ik ga even rustig aan doen de komende dagen. Binnenkort kom ik weer alles bijlezen hier.
    Allemaal heel veel succes met behandelingen, wachten, hopen, ect. Ik blijf gewoon duimen voor jullie!

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    He wacht ff Murphy...gestopt?
    Meis ik ga ff teruglezen, sorry dat ik hier ook zo binnen kom vallen met mijn grote nieuws!

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    www. mooimetkralen. hyves. nl
    ;)

Eitje gesprongen bij jou??

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    sjonge jonge wat ontzettend balen zeg!!!! waarom kunnen die hormonen ook niet gewoon hun werk doen he!
    knuffel voor jou hoor, en sterkte!

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hoe was de echo????

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Wauw alweer 12 weken! Hoe ging de echo bij jou???

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Wat fijn dat de cyste weg is, gelukkig maar!!!
    En wat een rotnieuws van je buurmeisje!

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Oke dan nu nog even een foto...heb een digi gedaan Ʃn een drogist-test die veel minder gevoelig is....
    Kan er niet meer omheen denk ik! Moet er zo van huilen!

11. augustus2009

augustus2009 Actief lid

Jan 3, 2011
    433
    0
    0
    @Heitje: van harte gefeliciteerd meid, ben ontzettend blij voor je!! Ik heb net testen gehaald bij de Etos. Gisteren was het twee weken na de ingreep en morgen is het NOD. Ik ga morgen testen. Ik voel me nog oke, al ben ik best een beetje bang als ik naar de toilet ga en durf dan bijna niet te kijken. Morgenochtend lekker op vakantie.... ik meld mij volgende week weer, hopelijk met dan goed nieuws.

Kus,
    augustus2009

12. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    Heitjeeeeeee!!!!!!!!!!! Gefeliciteeerd!!!! Wauw wat super!!!!!!!

13. ukk

ukk Actief lid

Jan 19, 2011
    264
    0
    0
    verkoopmedewerker kledingzaak
    @ Heitje was ontzettend GOED!!! GEFELICITEERD!!! ik ga duimen dat het blijft zitten!!!!:D ben zo blij voor je!!! echt TOP!!!:D:D:D:D
    geniet er van meid!;) misschien toch de utro zn werk gedaan! waarom gebruikte je dat ook al weer? ben echt blij voor je meid

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ik gebruik de utrogestan omdat ik 4x eerder posi testte (maar nooooit zo duidelijk als nu) en telkens toch ongi werd....het pakte dus steeds niet....
    Nu hopelijk wel!!

Ukk als het goed is heb je morgen je bloemoorbellen hoor!!!

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Heitje: Wauw!!!!! Gefeliciteerd meid, en natuurlijk dat je huilt, zou ik denk ik ook doen hoor!!! Ga er lekker van genieten!!!! Echt super!!!!!

16. ukk

ukk Actief lid

Jan 19, 2011
    264
    0
    0
    @ Heitje oke helemaal top!!! ben benieuwd!!!:D;) ze zullen ongetwijfeld super mooi zijn;) haha.... hoe voel je je? vast helemaal in de zevende hemel:D had je ook een ander gevoel als anders of niet? ik gun het jullie van harte en nou maar hopen dat je het goede voorbeeld voor ons kan zijn;)

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ik weet niet of ik me anders voel....zit zo vol hormonen dat ik het moeilijk vind te voelen wat bij wat hoort ;)
    Maar net voordat ik ging zwemmen wel wat bruinverlies gehad....
    En ongi-gevoel dus voel me erg onzeker....pfff ik hoop zo erg dat het goed gaat...

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ja Ukk ze zijn echt supermooi hoor!!!!! Wat ik al zei, je hebt goeie keuzes gemaakt haha!

19. ukk

ukk Actief lid

Jan 19, 2011
    264
    0
    0
    @ Heitje ik hoop dat dat gewoon nog van het innestelen komt! ik blijf duimen! ik heb ook ontzettend veel zin in dat ze komen:D haha!!! ik laat je er nog wel wat van horen! ennuh koppie op meid blijf hoop houden!!!

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Augustus en???? Getest vanmorgen toch??? Hoop op een posi test voor jou!!

Share This Page