Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hier ook weer getest vanmorgen....

2. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    Hi Meiden,

@Heitje: SUPER!!! Gefeliciteerd.

Ik heb gisteren mijn 12 weken echo gehad, zo leuk om dat kleintje zo te zien. Lekker aan het bewegen en hij/zij zat al te "drinken" Al helemaal verliefd.

3. ukk

ukk Actief lid

19 jan 2011
    264
    0
    0
    verkoopmedewerker kledingzaak
    @ Heitje ja die testen zien er super uit hoor:D;) lekker van genieten meiss;)

volgens mij horen we volgende week pas wat van augustus want die is op vakantie sinds vandaag geloof k:)

@ Le, het lijkt me ontzettend fijn gevoel om je kleine te kunnen zien en horen! lekker genieten meid!!!;) ben je al wat aan het rond kijken voor spulletjes;)

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oja dat is ook zo dat ze op vakantie is...
    Hmm dan óp naar jouw test Ukk!!!!

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wat fijn Le een goeie echo!!!

6. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Jeetje, ben ik er even twee dagen niet en dan gebeurt er vanalles!
    @Heitje: gefeliciteerd!!! Kan me voorstellen dat je er een beetje door van de kaart bent!
    @Murphy: balen zeg... Kan me voorstellen dat je het toch even moet verwerken, ook al is pleegzorg voor jullie een goed alternatief.

Ego: Ik snap die stomme ovutests echt niet. Ik heb dus eergisteren en daarvoor weer een heel donkere test gehad, en ook het bijbehorende slijm. Dat bms heb ik normaal nooit zo laat in de cyclus. Zal wel van slag zijn door de laatste IUI ofzo.
    Anyway, maandag naar intake VU en dan zal ik het maar in de groep gooien.

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Thanks Kanshebber!
    Nou ik zou het zeker aankaarten hoor dat je zo loopt te klooien met je cyclus! Beroerd dat het zo onzeker is allemaal!!

Hier: bloedtest van het zkh is positief en meteen de eerste echo ingepland!!

8. ukk

ukk Actief lid

19 jan 2011
    264
    0
    0
    @ Kanshebber ik zou het ook idd even overleggen over je cyclus want het is wel heel vervelend en je weet ook niet wat je er nou van denken moet! succes met de intake! begin je vrij vlot daarna of moet je een tijdje wachten?

@ Heitje Super meid!!! dat is toch nog een extra bevestiging dat het goed zit;) op naar de echo!!!:D:D:D heb de oorbellen trouwens nog niet, maar die zouden morgen wel komen;)

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh jammer ukk dat je ze nog niet hebt!
    Zal wel drukker zijn ivm Koninginnedag enz! Denk dat je ze vandaag wel krijgt dan! Laat je het even weten als je ze hebt ontvangen?

Morgen je NOD zie ik! Spannend! Wanneer wil je gaan testen??

10. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @meiden: ook ik heb goed nieuws!!! Ik ben zwanger!!! Ik heb nu effe geen idee hoe ik een foto moet posten maar zal later bewijs laten zien! Zit nu op een berg in Frankrijk. Het is zo vreselijk onwerkelijk. Helemaal omdat ik nu nergens last van heb en manlief zijn ingewanden eruit kotste vanmorgen omdat hij zo beroerd was. Het was een rare situatie vanmorgen in onze hotelkamer....

Kus

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Augustus: Wauw meid zeer zeker goed nieuws!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Whaaaaa Augustus!!!! Wat een supernieuws!!! Gefeliciteerd!!!!
    Het gaat goed met het roze hier!!!!!! Who's next??!!

13. ukk

ukk Actief lid

19 jan 2011
    264
    0
    0
    @ Augustus SUPER meid!!! echt geweldig nieuws het gaat idd goed met het HCG hormoon;) geniet er van meid!!!

@ Heitje ik heb ze ontvangen hoor!!! echt SUPER mooi helemaal top!!! ja spannend idd heb het gevoel dat het toch weer mislukt is:( maar goed ik ga zaterdag maar testen!!!:) en ik hoop natuurlijk het beste:) maar k weet niet.......het is afwachten...!!! hoe is het met jou? helemaal in de zevende hemel denk ;)

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ukk fijn dat je blij bent met de oorbellen, veel plezier ermee!!
    En hoop houden hoor, ik duim voor je en stuur je wat 'pink thoughts'!!!

Ik voel me wel goed ja, elke keer van die momentjes dat ik het weer een beetje besef...maar nog steeds is het heel onwerkelijk dat er iets in mij groeit...
    Af en toe wel krampjes waar ik onzeker van wordt maar het zal er wel bij horen...

Kittens gaan ook de goeie kant op..ook al weegt eentje maar de helft van wat ie hoort te wegen...het gewicht gaat in ieder geval in stijgende lijn!

Kanshebber, heb je ondertussen nog een nieuwe ovu-test gedaan?

15. ukk

ukk Actief lid

19 jan 2011
    264
    0
    0
    @ Heitje ja ik hou ook wel wat hoop, maar toch als deze dagen arriveren, dan word je toch weer wat onzeker...maar goed we wachten het af;) ik heb vandaag die oudrose in ;) staat heel mooi en ben der onwijs blij mee;) zeker een aanrader voor andere meiden;)

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dank je wel Ukk!!!

En ik blijf heeel hard duimen voor je hoor!!

17. ecl

ecl Niet meer actief

*inbraak*

Kansehebber en druufke,

Hoe is het met jullie? Mis jullie op het menopur forum, jullie waren ineens weg!

Liefs ecl

*uitbraak*

18. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Van harte gefeliciteerd meid!!!!

19. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Van harte gefeliciteerd Augustus!!!!!!!
    Geniet ervan, boven op de berg in Frankrijk!

20. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Effe een ego bericht. Zit er helemaal doorheen. Moet morgen om 11u voor FM, maar heb er zoooooo effe helemaal geen zin meer in. Voel me rot, wou zoooooo graag dat het allemaal op de "normale" manier zou gaan. Moet me nu echt naar t ziekenhuis slepen steeds en moet me ook steeds zelf weer moed in praten om die rotspuit te zetten! Bah!!!!

Sorry voor mijn gezeur.....
    Liefs druufke

Deel Deze Pagina