@babyborn en Lin: ik ga het ziekenhuis niet bellen, maar vraag het volgende week donderdag bij het gesprek met de gyn wel even na wat het geweest kan zijn. Ik had dat vroeger ook weleens, maar toen was ik aan de pil Het was ook 2 dagen niet ongi en daarna 1 dag een klein beetje en toen was het weer weg. Nu dus weer nergens last meer van. @Lin: fijn dat alles voor de IVF duidelijk is. Wel vervelend dat je zo lang moet reizen voor 5 minuten, maar goed.
Hoi dames, ik wil graag hier mee praten ( als dat mag ) Mijn partner en ik zijn deze maand precies 2 jaar bezig. Verschillende testen gehad al in het ziekenhuis, maar geen enkele afwijking bij ons beide. Dit noemen ze dan onbegrepen onvruchtbaar. Nu mogen we als het deze maand zelf niet is gelukt beginnen met IUI. Dus vrij nieuw voor ons nog. Ben wel ontzettend zenuwachtig voor dit alles. Ik lees met jullie mee en zal jullie ook op de hoogte houden van mijn situatie.
Welkom Druufke en hopelijk snel een mooi resultaat voor jullie. Ow ik zie dat morgen je NOD is hopelijk test je positief en hoeven jullie geen IUI.
Ja dat is inderdaad onze laatste kans (hoop) Het is wel zo dat die hoop minder word, je denkt: zal t na die 2 jaar je laatste keer dan echt raak zijn...... Tja zo ga je soms helaas wel denken!
Nou babyborn hier heb ik het gisteren dus toch zelf gedaan (pregnyl geprikt) hopelijk hoef ik het niet nog een keer te doen want leuk is wat anders. Bij ons begon het toen ik in september 2007 stopte met de pil en net als bij ieder ander stel met spanning wachte tot ik ongesteld zou worden of niet Nou dat duurde wel even 3 mnd voordat ik het werd daarna was het wel redelijk regelmatig maar zwanger werd ik niet. Vorig jaar zijn we voor onderzoeken begonnen in het ziekenhuis daaruit bleek dat ik verder gezond was maar dat de zwemmers van mijn mannetje wat traag waren en het feit dat we al ruim 2 jaar aan het proberen waren werd iui aangeraden Omdat we al besloten hadden om 6 augustus 2010 te gaan trouwen hebben we dus gewacht tot afgelopen maandag. En nou vind aankomende vrijdag bij ons onze eerste iui plaats. gr saskia
welkom druufke bij ons en hopen dat het allemaal goed komt ik blijf ook nog steeds lachen na 5 jaar niet altijd natuurlijk we proberen het wel een beetje positief blijven hoor maar de eerste iui is altijd spannend we zijn helaas bijna allemaal ervaren hier in dus kom gezellig mee kletsen succes. Groetjes babyborn....
Hoi sas31 ok dus je hebt geprikt ik vond het wel mee vallen de prik zelf dan daarna had ik wel een maga raar gevoel in me buik en het bleef een gevoelige plek. Heeft je man je geprikt of heb je het zelf gedaan. Wij hadden ook van die bibberende handjes toen moesten die ampullen nog bij elkaar toen wou me man prikken vloog de naald eraf ik helemaal in stress ppff maar is goed gegaan we blijven lachen. Ik ga maandag weer voor FM kijken of ik weer mega eggs heb na een dubbele dosis clomid ik zweet me echt dood maar ja. Nou succes met je IUI en we duimen weer. Groetjes babyborn...
druufke succes en hopen dat je morgen geen ongi word dat zou natuurlijk heel erg fijn en leuk zijn. groetjes babyborn....
Misty ok dan wacht je het even af meid als je het al eerder gehad hebt dan zou ik dat ook doen. Lin hoe is het je klinkt een beetje mjah down of zie ik dat verkeerd kom op wel positief blijven he meid ook al tikt ons klokje door we blijven elkaar hier lekker steunen etc. Hoe is het eigenlijk met je jurk had je hem alweer gepast dat zou je toch nog doen het schiet nou al lekker op ik denk dat je daar ook lekker naar uitkijkt. Mega knuffel van babyborn....
Lien joehoe waar zit je ben je lekker weg ofzo???8) Ik zweet me hier een hoedje lekker hoor die clomid ppfff groetjes babyborn...
Hey meiden, ik kom ff voorbij zwaaien! @hopend, sas en druufke, WELKOM!! We zijn allemaal beginnende IUIers dus het is fijn om elkaar hier te steunen... Ik las dat jullie allemaal al wel aan de hormonen zijn, ikke nog niet...Hebben ze bij jullie wel voorgesteld om de eerste IUI's zonder hormonen te proberen? Babyborn, waarom heb je spierpijn dan?? Ik trouwens ook. Ik ben aan het oefenen ik moet morgen een demonstratie Zumba geven bij ons in het dorp, pffff
Sportmama, Ik had van de week weer gesport na 5 weken fitness en cardio dus vandaar dat ik nu nog wat spierpijn heb lol. Gaat wel weer over. Ik had ook 3 IUI zonder hormonen ik denk dat ze dat altijd doen als er niet veel medisch dingen aan de hand zijn. Spannend hoor voor je het schiet al op voor je toch eind augustus. Succes morge met zumba het word volgens mij lekker warm. groetjes babyborn....
Jaaaa, het schiet zeker op, nog een weekje, ik vermoed zelf dat ik volgende week zaterdag mijn IUI heb... En het wordt lekker weer van 't weekend zag ik dusss dan gaan de dagen nog sneller. Wordt wel zweten morgenavond op dat podium...
O,ok, dat is toch die prik om alleen je eisprong op te wekken?? Denk dat ik die ook niet krijg omdat ik zo regelmatig ben...
Welkom aan de nieuwe meiden en veel succes met IUI! en Sas nog proficiat met jullie trouwen! Altijd leuk
Lief dat je vraagt babyborn, maar echt af en toe zinkt de moed ons in de schoenen. Verder de nodige andere spanningen hier. Niet tussen aanstaande en ik hoor, maar gewoon andere dingen. EN IK HEB HET ONWIJS AAN VAKANTIE TOE ! ZO en nu ga ik maar naar mijn werk. SPreek jullie vanavond wel weer. Einde ego bericht.
Hoi lin ja daar kan ik me helemaal in mee leven het is niet allemaal makkelijk ik las jouw berichtjes en ik dacht nee dat zijn niet de lin berichtjes van altijd raar is dat dan he dat je dat zo voelt van een ander. Het is gewoon mega moeilijk allemaal en erg spannend voor jullie nu met IVF en jullie trouwen wat er aan gaat komen en dan het gezeur van de buiten wereld af en toe dat is niet altijd makkelijk kortom je bent lekker toe aan je trouwerij en daarna lekker op vakantie meid daar knap je weer even lekker van op hoop ik voor je. Doe lekker rustig aan is makkelijker gezegd maar dat heb ik hier ook ik blijf altijd lachen maar diep van binnen. Werk ze en we horen je vanavond wel even. Ik zweet me hier dood van de clomid van een rotzooi is dat zeg ik moet nu ff stoffen stofzuigen dweilen je kan me zo uitwringen ppff Groetjes babyborn....