@babyborn: sterkte met poetsen en zweten Lien ben jij er ook nog? heb alweer lang niets meer van je gehoord, toch?
Zo dames nou maar afwachten heb net me iui gehad we hadden 85% over wat goed was ik heb geen idee maar het zal wel nou maar afwachten vanaf 6 september mogen we testen . ik kreeg vannacht zo'n buikkramp dat blijk dan ook mijn eisprong te zijn geweest maar was niet erg zei ze verder was het alleen even een beetje pijnlijk maar het ging je moet er wat voor over hebben gr saskia
Hoi sas31, Vond je het tegen vallen de IUI ik heb er zelf nooit zo n last van wel daarna vooral de vorige keer komt ook de hormonen denk ik het leek wel alsof ik snachts aan het bevallen was wat een ramp zeg dus ik ben benieuwd hoe het volgende week gaat daar zie ik wel tegen op ik heb maandag FM dus zal dinsdag of woensdag wel IUI hebben. Succes sas enne goed broeden he de eggs hopen dat je meteen zwanger bent you never no Het wachtbankje is helemaal van jouw alleen ga lekker liggen zou ik zeggen maarre hou wel wat ruimte over he er komen er weer meer bij. Groetjes babyborn...
zo hebben jullie ook thee voor mij daar op het wachtbankje en de mensen id rij voor het wachtbankje? Ik dacht laat ik eens thee halen bij jullie. haha. Babyb is dat zo'n troep die clomid? sas spannend je iui. nu wachten! verder hoe is het ermee? is er iemand getrouwd? van harte! wo. begrafenis oma gehad. was erg mooi maar ik dacht maar aan 1 ding: zij weet het.......... en zo bizar. niemand weet het van mij, ja mijn ouders en een vriendin die ook op de begrafenis waren en nu kwam er een tante van ver weg en die zei in 1x: zo wat hoorde ik? ben je in verwachting? nou ja zeg!hoorde ik? mijn moeder heeft nix gezegt!. bleek dat ze het gewoon raadde. die durft! Ik zei dat ze haar mond moest houden want het is nog pril. rare situatie zeg! Verder mag ik absoluut niet klagen. enorm moe maar bijna geen misselijkheid. Ik heb mijn 1e fles voor M voor M al voor jullie volgepiest en ingeleverd haha! ik doe mijn best!8)
Wij starten volgende maand met iui. Eerst Prikuitleg en dan wachten op ongi en dan gelijk starten. Heel spannend allemaal
Heeee gillian alles goed met je hoe is het met je flauwtes gaat het weer wat meid enne thee drinken op het bankje nee nee daar zit jij nu niet meer he we moeten ruimte houden he volgende week zit ik weer sas zit er nu al die heeft alle ruimte lol. Wel lekker he dat je de begrafenis hebt gehad en nog mooier dat je oma het mooi wist geniet er lekker van en moe erg he wat kan je moe zijn he van een zwangerschap had ik ook kon de hele dag wel slapen lol gaat ook wel weer over hoor. En ja die clomid is troep ik moest even poetsen vanmorgen nou nou zweten zeg echt niet normaal meer net wasje af gehaald de druppels lopen van me hoofd wat een bagger is dat zeg ach joh we moeten er wat voor over hebben he. Eind van de maand zeker je eerste echo gillian ben zo benieuwd dat is zo mooi joh echt waar ik weet verder even niks meer maandag voor FM zullen nu wel mega mega eggs zijn dubbele clomid dus we zullen zien dit keer. Groetjes babyborn.....
natjuho26 welkom bij ons spannende tijden komen er voor je aan maar je kan ook lekker mee kletsen met ons en ervaringen uit wissen etc bla bla succes en hopen dat je ongi gauw komt dan kan je ook beginnen. Groetjes babyborn....
Goedenmorge allemaal, Wat is het hier verschrikkelijk stil zeg gaat het wel goed met alle meiden is er nog nieuws nee toch sas zit op het wachtbankje dat is nog de eningste. Ikke maandag weer voor FM en ik hoop dat ik dinsdag of woensdag voor de IUI kan gaan als het net zoals vorige keer gaat dan hoef ik geen pregnyl te prikken dat zou wel lekker zijn we zien het wel. Ik zie wel op tegen de FM dit keer ik moet naar een zeer vervelende oudere dame als gyn en die is erg hardhandig en zegt niks kortom een .......gyn die moet met de vut lol mar ja we zien het wel weer hoe het met me mega eggs is. Het is hier bewolkt en saai weer het zou zo mooi zijn zeker plaatselijk mjah ik woon aan de kust he Noord-Holland ach misschien toch vanmiddag de zon we zien het wel. Vandaag de laatste dubbele dosis clomid zweet zweet drup drup dat is echt niet normaal meer zeg me man zij vanacht jeetje wat straal jij een hitte af en ben je bezweet ik zo ja dan weet je wat ik heb hihi hij mag het ook een beetje mee voelen . Groetjes babyborn....
Ja dames er is hier plek zat het is zo alleen. Vind ik ook babyborn laat het hem maar voelen Zo natjuh ik ben er ook net pas bij maar welkom ik vind het zelf ook fijn dat je zo met vrouwen kunt praten die in het zelfde schuitje zitten. Zo de laatste dagen en dan maar weer aan het werk ik zie er tegen op ik heb voor de vakantie een beetje onenigheid gehad met een collega en moet die wel gaan oplossen en duidelijkheid crieeren. maar wie ging er hier nou nog meer binnenkort trouwen? En wie is er nou al zwanger? groetjes saskia
Ik ga over 4 weken trouwen . Hier geen idee wat mijn eisprong doet en wanneer ik die heb. Wachten het gewoon allemaal maar af. Zeker stil hier, ik mag werken dit weekend en heb geen zin maar goed als ik er eenmaal ben is het ook wel goed. Klopt babyborn ik heb even een baalperiode en heb het onwijs aan vakantie toe. Arme sas helemaal in je uppie hopelijk volgen er snel meer. Lien waar ben je en brigges is ook al een poosje niet geweest
hey ladies..ik ben er volgende week weer volop hoor! dan is manlief weer aan het werk..en zoon weer naar school. Dan heb ik weer ff de tijd om uitgebreid hier te kletsen. Ik zit nu bijna een week aan de decapeptyl en wacht met smart op mijn menstruatie die maar niet wil komen...aaarrrgghhh.. nee ben niet zwanger hoor . Komt door de decapeptyl, die houdt dat jammer genoeg wat tegen. Voel al wel een paar dagen flinke menstruatiepijnen maar niks nakkes nada.. Baal daar wel van, ik wil dooorrrrr... Ik heb gelukkig geen nare bijwerkingen, heel af en toe hoofdpijn maar dat is te verwaarlozen. Mijn acupuncturiste heeft me ook geprikt "op hoofdpijn" dus dat helpt wel heel erg goed. Ben wel wat moeier dan anders, maar al met al fiets ik er goed doorheen zo op deze manier! nu maar ipv een regendansje een rode duivel dansje doen..wie weet helpt het LOL
Hey dames, ik ben er weer hoor Wij zijn een paar daagjes weg geweest, in een hotelletje bij Den Haag. Rotterdam en Den Haag bezocht en natuurlijk het strand bij Scheveningen. Het weer was dinsdag nog erg slecht, maar de rest van de week toch volop zon gehad. We hebben daar dus mee geboft ! Komende week hebben we nog wel vakantie, maar we blijven wel gewoon thuis slapen. Misschien nog wel een paar dagjes wat leuks doen. En tussendoor voor FM's naar het ZH (zucht). Maandag is de eerste FM alweer. In die paar dagen dat wij weg zijn geweest is er weer veel geschreven. Het gaat me helaas niet lukken om op iedereen te reageren. Ook veel nieuwe dames hebben zich aangemeld. Allemaal van harte welkom!
Hoi lin nou meid doe lekker rustig aan en kijk lekker uit naar je bruiloft en dan lekker op vakantie daar ben je hard aan toe ja toch en laat al dat gezeur maar langs je heen gaan het is moeilijk dat weet ik en geniet lekker van je dochtertje en mannetje(aanstaande) hihi Groetjes babyborn....
Heeee brigges ben je er weer ja je zit er altijd wel minder achter he als mannetje thuis is maakt niet uit maar we hadden je al even niet gezien hier spannend weer he normaal wil je geen ongi en nu heb zoiets van kom maaaaaarrrrr met de rode duiveltjes Ik ben benieuwd hoe het straks gaat met je ik ga even verder met beemovie kijken met mannetje en klein mannetje is op sbs 6 wel leuk. Groetjes babyborn....
HHHeeeee lien was je er weer gezellig we miste jouw ook al dus vandaar zo dus je hebt lekker genoten nou dat is de bedoeling ook ja toch We gaan tegelijk voor FM wat leuk zeg ik ben benieuwd met die dubbele dosis clomid (rommel) ik zweet er zo erg van joh niet normaal meer ik weet niet meer er was nog iemand die had dat ook zo erg was jij dat toevallig?? Je ziet het er zijn weer een hoop nieuwe bij erg leuk en gezellig ja toch er is nog genoeg ruimte op het bankje alleen sas zit er nog zielig en alleen volgende week maar snel het bankje volmaken Ik ga snel verder filmpje kijken ik word al geroepen door het kleine mannetje Succes he maandag \Groetjes babyborn...
@ Babyborn, ja dat was ik. Door de Clomid kreeg ik ook van die zweetaanvallen. Dan weten we vast een beetje wat ons te wachten staat in de overgang Alsof we dat nu alvast zouden willen weten, maar ja... Inmiddels gebruik ik puregon, geen zweetaanvallen meer (behalve dan die ik toch al had door het warme weer en inspanning), maar vorige maand had ik wel flink last van stemmingsproblemen. Ik hoop dat dat deze maand mee zal vallen. Tot nu toe is het goed te doen in elk geval, ik hoop dat dat zo blijft. Ik hoop dat we beiden maandag een of meer mooie eitjes zullen hebben !
Lien ok zie je ik wist niet meer wie het was dus jij was het toch het is toch niet normaal meer van die rommel zweet drup echt niet leuk meer ik heb nu dubbel clomid vorige keer niet zweette ik ook wel maar nu veeeeeeeel meeeeeeerrrr ppfff We blijven lachen hoor overgang hallo nog even niet hoor eerst nog een kindje erbij dan zien we het wel weer maar het is wel waar overgang is het zelfde gevoel mjah ik denk er nog maar even niet aan Ja ik hoop het ook maandag goeie eitjes 1 2 of 3 of 4 lol we zien het wel weer ik heb nu wel wat krampjes in het buikje wel vroeg nou we gaan ervoor maandag allebei super mega eggs Groetjes babyborn.....
Hallo allemaal, Stil hier weer zeg ik keek nou pas even maar nog geen leuke nieuwe berichtjes helaas Ik ben vandaag chagerijnig emotioneel wat buikkramp voel me niet prettig ik voel me gewoon k...e zo dat is eruit zal wel van de clomid komen denk ik zweet me nog steeds een ongeluk maar ja het is niet anders ik heb ook nog een koortslip echt geweldig en een zeer oog jaja het gaat goed hier vandaag niet dus:x Ik zie ook tegen morgen op voor de FM bij die paardeslager ohnee dat noemt zich gyn ppff ze moet weg gemeen kreng dus ik benieuwd of ze morgen weer lekker hard handig is en weer geen antwoord geeft op mijn vraag raar mens echt waar anders schiet ik uit met me been We zien het wel weer morgen jullie horen me morgen weer hopelijk wat vrolijker ppfff. Groetjes babyborn.....
Goedemorgen allemaal, Zo voor FM ik zie er als een berg tegen op vandaag maar we zullen zien straks wat die rommel(clomid) heeft gedaan Het is hier verschrikkelijk slecht weer veel regen wind het lijkt wel herfst zeg jeetje ik moest eigenlijk op de fiets mannetje moet werken en kan geen vrij liever vrij voor de IUI dus maar even me broer gebeld en die rijd mij even lekker heen naar het ziekenhuis Anders kan ik daar eerst gaan douchen met me druip oksels en me zweet lijf jaggie. Jullie horen het straks wel weer wat voor een mega eggs ik nou weer heb. Groetjes babyborn.....