Als ik zo om me heen kijk/hoor mag ik niet klagen want ik heb eggwhite en buikpijn (wel meer als normaal zeg!) dus mijn ei staat op springen vandaag is het dag 12. één dagje maar later als "normaal" (zonder clomid) dus dag 14 uiterlijk mijn ei Phoe gelukkig hoorde overal al dat clomid vaak je cyclus langer maakt, nou daar lijkt het hier dus gelukkig niet op Helaas wel jammer dat het een verloren ronde is zeg! **ga nu eten, reageer straks verder op jullie**
@ hopeless, geef de hoop morgen niet op want de meeste krijgen 14 tot 16 dagen mee inderdaad en testen bij 13 dagen negatief en 14 dagen positief!
meiden, iemand enig idee? Ik ben ervan overtuigd dat dit mijn ei is, iig zelfde buikpijn en net grote klodder eggwhite maar mijn ovutesten worden geen spat donkerder als die van dag 9(!) gewoon elke keer amper een lijntje te zien. (digitale met is het normaal knalt het lijntje 1 dag vooraf al van t scherm af ook al geeft die dan nog geen maar nu gewoon met moeite zie ik een streepje lopen?????? ik wil weten waar ik aan toe ben, en wanneer we weer WEL mogen seksen
@esther1983 Zou het kunnen dat als ik dus zondag negatief teste ik morgenochtend niet positief vanwege pregnyl kan testen? omdat dat steeds minder word? Dan zou ik morgen toch alleen positief kunnen testen omdat ik zwanger ben? Of ben ik nou idioot aant denken?
Hopless waneer zou je ongi moeten zijn.. Ik kan t niet volgen op je bannen en ik ben zo'n lekker chaootje die nog welleens dingen door elkeer haalt
Bij ons zeggen ze dat de prenyll 10 dagen in je bloed blijft zitten. Als morgen dag 10 is zou ik dus nog een dagje wachten!
Waarom zou je op de 10e dag al testen? Ik heb dat ook gedaan maar dan kom je echt bedrogen uit hopeless..
@ bezigbijtje als je de lh piek straks hebt kan het alsnog dat je ei een aantal dagen later springt dus zou dan geen sex hebben tot je ongi!
Haar gynaecoloog zegt dat ze op dag 10 al mag testen. Echt de eerste op dit forum terwijl ik toch al lang meelees ik wacht gewoon tot 14 dagen anders test je posi en wordt je op dag 14 alsnog ongi en is de teleurstelling nog vele malen groter!
Ik teste ook te vroeg.. je wil zo graag.. maar ja helaas nog steeds niet zwanger.. Dat vroeg testen slaat nergens op.. Je hoopt zo.. De pregnyl moet na 8 a 10 dagen uit je lichaam zijn dus als ze nu positief zou testen zou ze zwanger kunnen zijn.. We wachten af.
Mijn gyn zegt ook altijd niet eerder te testen tot 14 dagen na inseminatie! @ bezigbijtje: als je op safe wil gaan zou ik helemaal geen seks hebben!!!
@ALL: Meiden ik heb jullie hulp nodig hoor.... mijn ovutesten blijven licht(of nou ja beter gezegd, er is alleen bij heeeel goed kijken een klein lijntje te zien, laat staan dus dat er een op het schermpje komt.) Normaal heb ik met deze ei pijn echt knallers van lijntjes en een dikke vette .Maar ik voel mijn buik echt als rond mijn ei nu en ik had vanmorgen 2x grote proppen slijm in mijn hipster liggen... Dan zul je toch echt zeggen dat het mijn ei ook is? Wie laat me nou in de steek die dure rot testen of mijn lichaam? We hebben gister namelijk wel geklust omdat ik zei dat ovu test nog lang niet posi is. Maar ja nu begin ik toch te twijfelen hoor... Mijn lichaam roept zowat aan alles dat dit een ei is... (alleen zou mijn temp dan uiterlijk overmorgen nog even moeten stijgen..) Ik herken het altijd aan wat ik hierboven beschrijf. wat denken jullie als je het zo hoort? Troouwens ben op me werk hahaha, maar denk dat het eerste kindje pas (net als gister) half 9 komt.... dus SAAI t eerste uur. We hebben er maar weer 7 met z'n 2tjes en gaan lekker naar een speel/water tuin
@ bezigbijtje het kan zelfs zo zijn dat ze geen van 3en springen. Die kleine zijn de klein en die grote kan een cyste zijn. Ik heb hetzelfde gevoel ook iedere maand maar toch heb ik ook al gehad dat hij helemaal niet gesprongen was. Ik zou me geen zorgen maken hoor!
@Bizzy Bee: ik blijf er bij, ik zou gewoon gaan klussen, niet omdat het moet maar omdat je er gewoon zin in hebt! De kans is toch te verwaarlozen dat het je een 180 scoort? Als is één ei maar raak, pak toch die kans! En ik ben het met de die hards op dit forum eens, doe pas een test na 14 dagen. Eerder zie je het volgens mij echt niet. @ Personal: na mijn depressieve moodswings vorige week ben ik er wel weer. In zak en as blijven zitten helpt toch niet. Goed gesprek met manlief gehad. Nog negen dagen werken en dan heerlijk twee weken vrij. Ik hoop alleen dat ik deze week niet nog een keer ongesteld wordt. Daar ben ik wel weer even klaar mee. Aanstaande weekend lekker naar Maastricht met vriendin. Heb ik niet zo'n klein beetje zin in. Nu alleen nog iets bedenken om de tijd sneller voorbij te laten gaan zodat we weten of we ROZE in the house hebben!!! mmm, even nadenken.. kus, augustus2009
Sterkte Aug.. En bezigbijtje ik zeg ook klussen maar.. En wat betreft je eisprong.. ik dacht bij mijn eerste IUI ook dat ik mijn eisprong al had gehad maar op de echo en uit de bloeduitslagen bleek dat niet zo te zijn. Dus je lichaam kan je echt voor de gek houden.
@ augustus heerlijk een weekendje er tussen uit met je vriendin! Ik ga zaterdag ook lekker een nachtje weg met een vriendin! Hopelijk werkt je lichaam helemaal mee en wordt je niet meer ongi! Liefs
@Esther: thanks, nee ik hoop dat dat gezeik weer voor eventjes heb gehad. Ik heb er ook niet veel zin in om ongesteld te zijn tijdens het weekendje. Maar goed, ik weet op dit moment even niets meer zeker. liefs, augustus2009
Mijn eggwhite en buikpijn zijn sinds het middag uur weg... Ik wist dat niet dat clomid dat anders kan maken, stom dat ze dat ook niet ff zeggen eink he?! Nou ben beneiuwd ben egstopt met testen, nu doe ik het met me temp... en we klussen om de dag indd gewoon, vriendje wil wel elke dag maar ik hou vol om de dag hahaha... Wat bedoel je trouwens met die dik gedrukte zin? Snap m niet helemaal geloof ik hihi.Ik Test nooit hoor... (of bedoel je ovutest?) laatste keer dat ik een zwangerschaps test gedaan heb is denk ik al 6mnd terug Ik doe het pas echt als ik 15dpo nog niet ongi ben altijd... gezien dat nooit is hoef ik amper te testen...