Nee er moet bij een ovulatie test echt een lijntje staan die zelfde of nog donkerder is als controle lijn voordat hij posi is. Anders is hij nog niet posi. Net wat ik zeg alle vorige rondes is hij langzaam donkder geworden...
Yep, maar dat is echt niet nodig hoor die dipsticks van z&k zijn ook gewoon goed en lekker goedkoop. Maar die werken t zelfde op t digitale gedeelte na
Als je geen digitale wil is sensitest ook goedkoop. En na elke bestelling krijg je daarna 5% korting.. Kijk naar welke goedkoper is.
Zo meiden jullie hebben flink doorgeschreven gister middag @forever, welkom meis. Ik ken het gevoel, wij werden ook weer naar huis gestuurd voor een half jaar om het nog maar eens te proberen (tot 2x aantoe) Dan komen ze met zo'n mooi reken tabelletje aan en als eerste wordt je leeftijd ingevoerd. Hoe jonger je bent hoe meer kans je hebt op een spontane bevruchting. Ze kijken niet eens naar hoelang je bezig bent! Wij zijn inmiddels 3 jaar bezig, zijn sinds afgelopen januari eindelijk begonnen aan de IUI. Bij ons doen ze geen samenlevingstest, want als dat zo zou zijn dat zou de IUI moeten helpen. Helaas zijn de eerste 4x mislukt en zijn we inmiddels met de 5de bezig. Er is niets gevonden bij ons waardoor het niet zou lukken. Ik begrijp niet waarom jullie nog niet geholpen worden gezien het feit dat bij jullie wel bekend is waarom het niet lukt. Overigens als je vriend minder dan 1 miljoen zaadjes heeft doen ze de IUI waarschijnlijk niet en wordt je meteen doorgestuurd voor IVF of ICSI. Sterkte in ieder geval, ik weet hoe frustrerend het is om zolang te moeten wachten! @ all, hier gaat het nog prima. Roze verlies was gelukkig alleen maandag maar. Verder geen last van gehad. Ik blijf de Utrogestan gewoon lekker gebruiken! Liefs
@Es'.... Ik ook. Vooral omdat ik mijn cystes nog voel en m'n endo nog pijn doet. Ik hoop zo dat ik niet eerst weer een operatie hoef. Zou zo graag willen starten en zwanger zijn. En als klapper op de vuurpijl een gezond kindje krijgen.. Maar dat willen we hier allemaal. Hi hi..
Bij mij is er niks van grafieken of iets bij gepakt. Wel gaf ze aan dat ze beginnen met IUI eerlijk gezegd nog vroeg vond omdat we nog zo jong waren... * oh wat heb ik aan die uitspraak een hekel zeg! Als je boven de 20 bent en je hebt een kinderwens en alles is in orde dan is die wens er toch net zo als dat je 30 bent?? BAh iri hoor* Maar al snel daarna zei ze; maar we beginnen toch met IUI. Dus gelukkig... en jong? ik 24 hij 26 we wonenn al 3jaar samen en hebben al 4 jaar werk en al 6.5 jaar relatie... goede basis lijkt me toch? En eink raar dat ze ergens anders samenlevingstest niet doen (ook al is het een momentsopname) als ze die dniet doen weten ze toch niet of echt alles goed is? Ik bedoel... zwemmers van vriendlief waren perfecter als perfect zeiden ze... bij mij slijm en alles van binnen is super goed... maar met de samenlevingstest bleek wel dat de "perfecte" zwemmers dood gingen in mijn "perfecte" slijm en niet eens de bm halen... ja dan lukt zwanger worden niet... en dan is er indd iets mis. ook ik vond het indd heel raar dat als er wel iets uitkomt je dan niet behandeld word. Is er geen ander zh in de buurt waar je kunt informeren?
@bezig bijtje: ik wil best met je delen? Dat scheelt toch in kosten? Als je wilt kunnen we dan via een PB gegevens uit wisselen en kan ik het geld overmaken op je rekening? Liefs, augustus2009
@ queen balen dat je nog zoveel last ervan hebt! Ik ga voor je duimen dat je geen operatie meer hoeft te ondergaan en je snel mag beginnen! Op naar een babyboom hier op dit forum!
Ik wel... maar misschien kan ik dat beter bewaren voor na mijn 1ste IUI... Haha ben bang dat ik dan ook heeel ongeduldig ben/word. Na zo'n IUI (vooral de eerste) lijkt het me dat je extra hoop hebt, hadden jullie dat ook?
@ bezigbijtje, ja de eerste vond ik echt superspannend! Maar begon toen al vrij snel te bloeden, dus de hoop zakte me snel in de schoenen, de 2de begon ik zelfs al voor de IUI te bloeden en zette het 2 dagen na de IUI door. Vanaf de 3de heb ik na een hoop zeuren Utrogestan gekregen en sindsdien is mijn LF 11-13 dagen. Dus gelukkig is de hoop wel teruggekeerd! Maar moet zeggen dat ik het nog steeds killing vind het wachten na de IUI. In de rustmaanden helemaal geen last van en voor ik met de IUI bezig was ook niet. Maar nu komt de teleurstelling iedere x wel heel hard aan hoor. Komt denk mede door de hormonen.
@ bezig.. 24 en 26 vind ik inderdaad een mooile leeftijd. ik ben 29 en vriendlief is 37. Ik vind het ook vreemd als ze diesamenlevingstest niet doen. Dan lukt het toch nooit of wisseld dat per maand?
Omdat het een momentsopname is doen veel zhzen het niet meer.... maar jah, ik ben wel blij dat ze hem bij mij gedaan hebben en dat hij niet goed was, wie weet hoelang we anders hadden moeten blijven "proberen" want verder is alles dus goed. Maar zonder dit kom je niet ver... dode zwemmers komen niet eens bij een eitje..
Nou ik heb nu dan eerste ronde clomid en baal nu al dat cyclus door de war is (heb dan ook geen pregnyll gehad nu) maar 2 dagen langer, en 3 dagen buikpijn al BAH! en wat blijkt hoor ik net (!) dat je van clomid aan kunt komne, nou daar ben ik gevoelig voor en zal dus wel zo zijn want ik ben mt herbalife bezig de eerste week (net aan clomid) was ik 2.3 kwijt en deze week 0.1 eraan! Ik balen, maar nu vertellen meerdere in ander topic me dat net.... *zucht!* hormonen zijn rare dingen... ik had afgelopen ronde o.o hoop door de nega uitslag... en voelde NIKS en was ook geen teleurstelling HEERLIJK zo een keertje...