Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyborn, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    @ Esther;

Ja, ik weet het ook niet? Maar volgens mij krijg ik geen 2e samenlevingstest?? Want hij zei duidelijk dat als deze test negatief is dat we dan door gaan voor IUI? Maar ik bedoelde ook meer dat ik niet weet hoe snel ik ook echt IUI krijg? Bijv. volgende cyclus?

Laten we hopen dat je ook meteen je laatste IUI hebt gehad.. En dat je lekker zwanger bent!

2. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    @ Bezigbijtje;

Ik hoop dat er allemaal een beetje schot in de zaak zit.. Ongeduldig ben ik ook hé? Maar we willen graag verder!

3. augustus2009

augustus2009 Actief lid

Jan 3, 2011
    433
    0
    0
    @all: wat een verschil toch per ziekenhuis, waarom wordt daar ook geen eenzelfde lijn ingetrokken? Aan de andere kant, zijn wij vrouwen dan hetzelfde, nee ook weer niet.

@personal: sinds vanmorgen krampies en zo. Vandaag had ik één dag over tijd geweest maar aangezien ik tien dagen geleden al ongesteld ben geworden had ik gehoopt dat ik het nu niet meer zou worden. Ik ga morgen een weekend naar Maastricht dus heb helemaal geen zin in die zooi!!

Ik ga vanavond naar de kroeg met de meiden plus aanhang. Normaliter drink ik echt nooit omdat ik geen alchohol lust maar ik had zomaar bedacht een roseetje eens te proberen. Mijn lijf is dus nog steeds van slag. Ik ga voor de zekerheid maar een testje doen, al is het maar om de bevestiging te zien van iets wat ik eigenlijk al weet.

Fijn weekend allemaal!
    Kus,
    augustus2009

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @imke, waarschijnlijk als je ongesteld wordt kan je meteen beginnen! Hebben jullie al proefopwekking gehad? Dat was bij ons wel zo voordat we begonnen.

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ augustus, een testje kan inderdaad geen kwaad! Vervelend dat je krampjes hebt maar ja dat zegt ook heeeeeelemaal niets helaas. Have fun vanavond en morgen natuurlijk, geniet van je roseetje ;) Ik heb daar nu ook zo'n zin in haha.

@hier ook last van krampjes als de hele dag... moet nog een week pffff

6. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    @ August;

Heel veel plezier vanavond & geniet er lekker van! Ontspanning is altijd goed! ;)

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Proefopwekking wat is dat? Denk dat wij dat niet gehad hebben. Woord komt niet bekend voor.

BIj mij werd er ook niet over een 2e samenl.test gesproken tot het moment dat de eerste gedaan was.... Wij dachten ook dat we meteen met IUI mochten starten omdat ze dat gezegd hadden. Was ff tegenvaller, maar andere kant wel een hele relaxte ronde erna gehad, want de kans dat het raak zou zijn was/is zooooo klein op de spontane manier...

8. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    @ Esther;

Nou, dat zal mooi zijn! Nee, hebben nog geen proefopwekking gehad? Wat houdt dat precies allemaal in? Klinkt spannend? Haha.

Nog een week en dan testen! Wat kunnen die 8 dagen dan nog lang duren hé?

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Veel plezier dan vanaaf! Klinkt erg gezellig...

en ook morgen en hoop dat de zooi weg blijft!

Liefs

10. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi hoi

jullie hebben al weer heel wat afgekletst in de 2 dagen dat ik ffe niks heb gezegd :)

maar wat een ontwikkelingen allemaal :)

hier na 7 dgn eindelijk niet meer ongi :)

nou maar wachten tot oktober wat we dan gaan doen..

groetjes :)

11. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    @ Forever;

Jij bent volgens mij nieuw op het forum? Welkom!

Ik lees dat je tot Oktober moet wachten? :S Pfff..

12. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ augustus: Meid heeeel veeeeel plezier en ga er maar lekker van genieten

@ esther: Ik hoop voor je dat de aankomende week echt omvliegt!!!

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @Aug.. Geniet er van meis.. Veel plezier en inderdaad laat die rode ellende maar weg blijven..

Ik heb op het moment weer veel pijn. Denk dat de spuit uitgewerkt is.. Baal enorm.. PFFFFF

14. Hopelesss

Hopelesss Lid

Mar 12, 2011
    15
    0
    0
    Ik heb na een slapeloze nacht nav de berichten op dit forum het zh gebelt (ook spaarne in hoofddorp) en die zei dat ik gewoon kon testen na 10 dagen.
    Alle drukte om niks dus. Als dit niet geloofd wordt ben ik wel wat telleurgesteld! Ben tenslotte op het forum voor wat extra steun...

15. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @hopelesss Als je op een zwangerschapstest doelt.. Bij ons en ik spreek vooral namens mezelf werd nadrukkelijk 14 dagen verteld. Als dat bij jou 10 dagen zijn prima dan spreek ik dat niet tegen. Waar hadvje die slapenloze nachten van? Bij mij werd gezegd dat je na een IUI meestal eerder ongesteld zou worden. Dus na 14 dagen ziu je zeker weten dat je zwanger was.

16. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    @ queensmeisje;

Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt! Beterschap!

17. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    @ Hopelesss;

Volgens mij heb ik iets gemist??? Ik snap je bericht niet helemaal?

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Thanks Imke... de Lucrin injectie werkt uit en de pijn begint weer goed. hoop dat de IVF Doorgaat. hou mn hart vast...

19. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ hopeless: begrijp ons niet verkeerd meid, maar onze ervaring, nou ja in ieder geval de mijne is dat mijn ziekenhuis ook 14 dagen aanhoud. Als jouw ziekenhuis wat anders zegt dan is dat zo. Het wil niet zeggen dat we je niet geloven hoor. Alleen standaard is 14 dagen na IUI. Tenminste wat ik van de meeste hoor! We geloven je echt wel hoor, en daar hoef je toch geen slapeloze nachten van te hebben. We steunen je gewoon door hoor hihi. Hoop alleen niet dat het te vroeg is voor je om te testen.......

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hihi het is geen 'proefopwekking' maar een 'proefopweRking'.
    Dat betekent dat ze gaan kijken hoe het zaad reageert op het 'wassen', dus het filteren van het zaad, dode en zwakke zaadjes eruit, goedje erbij zodat het in de baarmoeder kan enz.
    Dus heel simpel gezegd is een proefopwerking dus een proef om te kijken of er genoeg zaadjes overblijven voor IUI....

Augustus en wat zei de test?? Hoop dat het roseetje niet mocht!
    Esther jaaa nog een week wachten...bleeeeh!

Er wordt ineens veel meer gekletst hier zeg, gezellie! Kan het alleen niet zo goed bijhouden haha!
    Moeten we maar weer ff een lijstje maken van wie waar staat, hoeveelste IUI enz??

Share This Page