@ esther: hmmm menopur heb ik alle iui's gehad.. in het begin dacht ik echt ik heb iets gemist bij scheikunde, het zelf mengen van de vloeistof.ook daar wen je aan! heb wel last van mijn hormonstertjes gehad de laatste iui. de eerste 2 vielen mee! Succes
@ uk: balen van je opa meid!! Heel veel sterkte ermee, en inderdaad, geniet nu maar lekker van elkaar!! Super te horen dat het met de kleine ook goed gaat!!!
@Ukk.. meis wat vreselijk.. maar mocht je opa het niet halen dan weet ik zeker dat hij van boven kijkt. Helaas wordt het verdriet daar niet minder van.. Wat een rot ziekte is het toch... Gelukkig gaat het goed met je kleintje.. Enne wat het forum betreft is dit inderdaad de leukste.
@ Queenmeisje; Inderdaad, een spannende dag! Whoehoe! Ik heb ook getekend hoor! Het is echt IDIOOT! Waar gaat het heen dames?
@ all ik heb ook getekend, jeetje wat een onzin weer, zal wel weer in het kader van de bezuinigingen zijn @imke: succes morgen meid!!!!
@ Bezigbijtje; Gecondoleerd meid! Wat een verschrikkelijk nieuws.. '' Carpe Diem'' Ik ben blij dat het verder goed met je gaat.
@ druuf, ja je went eraan het mengen! Mijn laatste iui moet ik 112,5 eenheden spuiten. De eerste 2 75 eenheden dus zal de laatste er ook meer last van hebben ben ik bang! Liefs
@ Ukk; Ach, wat erg! Sterkte met je opa! En inderdaad! Lekker gaan genieten van de tijd die jullie nog wél hebben! En wat fijn om te horen dat het met de kleine goed gaat! Ik hoop voor de rest van de dames dat die ook gauw zoiets kunnen typen! Rustig aan meid!
@bezigbijtje Hey sorry voor mijn erg late reactie, ik heb nadat ik weer ongi was even niet op zp gezeten. Had even tijd nodig. ik werk zo;n 19 uur op de bso, bij ons wisselt het van lokatie of je 4-12 hebt of 4-7 en 7-12 en daarnaast hebben we ook nog een kidsclub hier mogen de kinderen vanaf 8 jaar heen. Ik werk zelf op een groep van 7-12. Hoe veel uur werk jij? Ik zag dat jij laatst maar 7 kinderen had, lekker rustig in de vakantie, bij ons is het echt super druk wij zitten zo gemiddeld rond de 30 en met een beetje pech 40. @ Imke welkom naamgenootje.....al is dit natuurlijk wel een beetje een late reactie. @ all hier even een update, wij hebben onverwacht 1 aug. toch nog onze 5e iui gehad. Toch wel handig als je mensen kent die op Gynecologie werken, we moesten er wel eventjes voor tuffen maar alles voor het goede doel. A.s. Woensdag hebben wij een intake bij Geertgen omdat we klaar zijn met ons huidige ziekenhuis (die van iui 1,2,3,4.)
Ik werk 20uur, op een groep van 4-12 jarige bij elkaar. We hebben indd nu zo in de vakantie nog niet meer als 20 kids gehad, en zelfs dat nog niet hahaha... vooral afgelopen 2 weken waren erg rustig. Ene kant lekker, maar andere kant zijn de kids dan sneller verveeld. De gewone school weken hebben wij 40kids als max. Hebben jullie er nu in de vakanties ook 30-40 joh? Klinkt wel super leuk zo die groep verdelingen Zijn jullie ook aan het vrezen voor een terugloop in 2012, als wat overal staat? Ik vreees beetje voor mijn eigen baan... jan2012 verloopt mijn vontract en moeten ze me een vast contract geven... blegh ik weet dat ze vinden dat ik me werk goed doe, en er zijn andere die hier minder uur en korter werken maar toch... Brrrr ik vind het dood eng. Maar weet wel dat door dit we de kinderwerns niet stoppen, nu zijn we eindelijk bij iets wat we bereikt hebben (iui) en dan zou ik gaan stoppen. Nee never! We hoepen maar dat het goed afloopt En anders is er paniek maar zien we het dan wel weer. Ik moet echt 20uur werken anders komen wij niet rond, zeker straks met een kleintje niet... Spannend trouwens dat je zo onveracht een 5e gehaad hebt! Ik duim zo voor jullie! En overstap naar ander zh is misschien wel goed als je er klaar mee bent...
hier ben ik beetje misselijk deze ochtend.... maar zal wel komen van gister.... We waren op een verjaardag en daar had mijn nichtje (19) van vakantie een klein waterpijpje mee naar huis genomen, iets met druif deed ze erin, iedereen deed het. Dus na aandringen ik ook geprobeerd (ik die never nooit ook maar een hijs van iets genomen heb zelfs niet van een sigaret) gadver wat vond ik het een naar gevoel. Ik heb tot ik sliep echt last vanm me keel gehad niks voor bbtje dus
@ukk: wat een naar nieuws van opa, heel veel sterkte en laten we hopen dat hij junior nog mag ontmoeten. Fijn dat het zo goed met je gaat. Al weer 15 weken. Wat gaat de tijd toch weer snel. kus, augustus2009
Goedemorgen dames, Hier alweer drukke ochtend op kantoor achter de rug. En helaas is de ongi toch doorgebroken! Ik begin meteen met de laatste ronde want wat mij betreft kunnen we dan snel starten met de ivf. Ik ben wel een beetje klaar met de IUI. @ Imke en Queen, succes vandaag bij jullie gesprekken! @ bezigbijtje ja lijkt mij ook niets zo'n waterpijp! @ Imke0610, fijn dat je wel nog de 5de IUI gehad hebt! @ augustus, ik zie dat je aan het klussen moet Liefs
Ukk: dank je voor het duimen meid, ik voel me alleen niet zo happy..temp zakt alweer wat en het voelt weer of het mislukt is Pff kan wel janken om alles ook Wat erg van je opa! Ik hoop voor jullie dat hij die rotziekte gaat overwinnen! Sterkte!
Imke06 wat super dat jullie toch nog een IUI hebben gehad. Ik zie dat er ook flink meer zwemmertjes waren dit keer, weten ze ook hoe dat komt? Of was je partner daarvoor ziek geweest oid? Esther toch ongi dus... dikke sjit Knuffel voor jou! En snap dat je klaar bent voor IVF...hier krijg ik ook steeds meer dat gevoel! Als ik trouwens ongi word, gaan we waarschijnlijk een ronde overslaan... mijn vriend vindt mij 'niet te genieten' met al die hormonen en eind augustus gaan we op vakantie...dan wil ie wel een leuk vriendinnetje mee...snap het wel maar vind het ook moeilijk want ik denk alleen maar: nóg een maand geduld hebben! Maar goed, het scheelt ook wel ff geen hormonen...vooral die utrogestan...ménnn daar krijg je tranenwatervallen van + een zere doos! Dus miss dat ik alleen de clomid neem dan?? Queen waar ik op hoop? Eentje graag! Denk alleen dus dat het niet gelukt is deze maand...heb gewoon een slecht voorgevoel en totaal nog geen testdrang..
@ Heitje, wat balen zeg! Ik herken je verhaal kwa Utrogestan, ik heb ook echt tranenwatervallen ervan! Bovendien vind ik de capsules ook gewoon ranzig! Al die prut die er weer uitkomt Knuffel!
@Esther: he wat kak zeg, ik had zo gehoopt voor je. Niet opgeven, opnieuw beginnen als je dat graag wilt. En inderdaad, we kunnen weer aan de klus, gisteravond geklust, al had ik in de middag een ovulatietest gedaan en die was negatief dus ik denk dat het klussen van gisteravond te vroeg is geweest. Toch?? @Heitje: heel herkenbaar wat je schrijft, mijn manlief zei precies hetzelfde. Ik moet ook eerlijk zeggen, effe die geur van dat ziekenhuis niet in je neus, niet die dikbuiken die naar je zitten te staren in de wachtkamer. Het is best even lekker moet ik zeggen. Maar vooralsnog zit in de planning dat wij eind augustus weer opgaan voor poging 4. Effe wat anders. Morgen ga ik, op aanraden van een vriendin, naar een Chinese acupuncturist die behandeld via de Chinese acupuncuristkunstiets... Het geeft haar rust en ze voelt zich er goed bij. Mensen in haar omgeving heeft die man van de klachten afgeholpen. Baad het niet dan schaadt het niet. Ik wil die onrust uit mijn lijf, dat kan nooit goed zijn. Laatst werd mij (door een persoon uit mijn omgeving) gezegd dat ik haar het gevoel had gegeven dat ik het haar niet gunde en jaloers op haar zwangerschap was. Ik kan jullie zeggen, ik ben even drie dagen van slag geweest. Ik begon ook aan mezelf te twijfelen. Ik was gewoon beledigd en zo verdrietig. Zij had beter moeten weten dat ik dat totaal niet was. Ik was ook zo boos. Nog steeds eigenlijk. En ik ga woensdag met een hele goede vriendin spinnen. Mochten julie na woensdag nooit meer iets van mij horen dan heb ik dat niet overleefd. Heb nu al kruispijn. Maar het is goed voor mijn lijf en geest. Denk ik.