Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyborn, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ augustus, blijft 3 dagen leven he de zaadjes ;) dus kan vast nog ;) En wat een domper zeg van die vriendin. Ik zou ook zo ontzettend boos zijn. Ik weet zeker dat niemand van ons hier het iemand zou misgunnen. Ik zeg altijd als ze vragen of ik het er moeilijk mee heb, dat ik juist blij ben dat anderen dit nooit hoeven mee te maken want dat gun ik niemand!

Enne spinnen.... neem een wielrenbroekje met lap erin ;)

2. augustus2009

augustus2009 Actief lid

Jan 3, 2011
    433
    0
    0
    @Esther: ja, ik was zo uit het veld geslagen en dat terwijl ik best een bijdehandte tante ben. Ze kent me dus duidelijk echt niet. Ze zei dat ze zich erg ongemakkelijk voelde toen iemand haar wilde feliciteren en dat ze graag over haar goede nieuws wilde vertellen maar dat niet durfde omdat ik blijkbaar haar een vervelend gevoel gaf. Maar goed, me rug op en mijn buik weer af. Zo klaar mee!!!

Straks weer even testen, zo houd ik een en ander voor mezelf in de gaten. Ik hoop niet dat ik weer na 20 dagen of zo ongesteld wordt. Ben nou wel klaar met die zooi en wil weer gewoon mijn eigen cyclus terug. Het is over met dat gezeik, lijf!!!

Ben benieuwd naar die Chinees van morgen, als het maar niet inclusief een happy end is, heb ik straks een klein chinesie!!! ;)

liefs,
    augustus2009

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik ben al thuis, zit thuis met vriendje. Belde vanuit zh op dat zijn schouder uit de kom is:(

ZO balen! Nu 6wkn in mitella en dan weer verder kijken hoe en wat.
    En het is zijn andere schouder.... dus hoop niet dat het nu van voor af aan gaat beginnen (1.5 jaar terug is andere schouder vastgezet omdat hij 4x uit de kom gegaan was)

Bah en vriendje kan nu niks werken en overwerke dus de wintersport word ook nog leuk (zou die met overwerk bij elkaar verdienen omdat we weinig spaargeld nog hebben:()

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ augustus, hopelijk met happy ending inderdaad haha ben benieuwd wat je ervan vindt. Zwager en schoonzus zijn laatst heengeweest maar waren er beide ziek van geworden dus ieder lichaam reageert er anders op!
    Ik begrijp dat vriendinnen het moeilijk vinden enthousiast te doen over hun zwangerschap in bijzijn van ons, maar om dan zo te reageren kwets je iemand wel heel erg mee!

@ bezigbijtje, wat balen voor je vriend zeg! Hopelijk komt het snel goed met hem!

@ all, zojuist bij het VU in Amsterdam ingeschreven voor de ivf, ze gaan me een informatiepakket toezenden. Dan maak ik van de week meteen afspraak voor eindgesprek met mijn eigen gyna en kunnen we meteen door. Ze gaven bij het vu aan dat na ontvangst van alle gegevens er eerst van alles besproken gaat worden daar en we nog wat onderzoekjes krijgen. Vervolgens moeten we naar de informatieavond (die zijn 1x in de 2 maanden) en mogen we na alle uitslagen beginnen. Al met al 2 a 3 maanden gaf ze aan. Dus weer wachten ;) ben blij dat ik nu in ieder geval alvast wat geregeld heb!

Liefs

5. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @heitje.. Meis hou hoop.. je weet het nooit. Zolang die duivel er niet is kan er van alles nog gebeuren. Knuf..

@Es.. wat shit zeg.. Kan me zo voorstellen dat je uitkijkt naar de IVF.

6. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @aug.. Bha ik krijg er nare smaak van in mijn mond.. Grr als je dat een vriendin noemt..

Meiden ik heb redelijk goed nieuws.. ik mag starten voor de IVF...Mijn cystes zijn iets kleiner geworden.
    Mijn vriend en ik hebben besloten dat we niet vertellen wanneer de terugplaatsing is.
    Je weet nooit of er een bekende op t forum is:)
    Eindelijk weer een beetje hoop.

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Yeaaah Queen, wat goed zeg! Heerlijk dat je mag beginnen! Spannend allemaal zeg!

8. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    joepie queen !!! wat ontzettend fijn dat je mag beginnen met ivf !!!

liefs

9. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    He es.. wat leuk je msn toegewogd.. Als je me accepteerd kunnen we msnen ha ha ha ha ha..
    Ik ben ook echt heel blij.. Maar ja hopen dat t gelijk raak is. Maar de spuiten etc die je mee krijgt zijn een stuk meer dan bij de IUI. ha ha ha en ook nog een antibiotica kuur omdat ik endo heb..
    Ik hoop het zo..

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ow aug ik zit nog even terug te lezen ha ha ha ha ha zie het nu pas..
    Zo'n kleine spleetoog is ook leuk hoor ha ha ha ha wat zal vriendlief dan zeggen? ha ha ha ha

11. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @imke22 en en......?

12. augustus2009

augustus2009 Actief lid

Jan 3, 2011
    433
    0
    0
    @Queen Girl: may the force be with you girl!!! Ik hoop het zo voor je!!
    Liefs,
    augustus2009

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Thanks aug.. Laat het bij jou ook maar snel raak zijn..knuf

14. Imke0610

Imke0610 Lid

Feb 3, 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bezigbijtje: ja wij hebben in de vakantie nog zo veel kids omdat we dan met verschillende lokaties bij elkaar zitten (in het kader van de bezuinigingen) Ook bij ons trekken ze de broekriem aan en zijn ze bang voor wat komen gaat. Ik weet hoe je je voelt als je baan op de tocht staat, ik heb dit zelf ook diverse malen meegemaakt maar gelukkig heb ik nu na 7 jaar eindelijk een vast contract ik zou graag nog wat meer willen werken maar dat zit er helaas niet in.

@ aug: Zo herkenbaar meid, ik had dit laatst ook met een collega, zij was zwanger en verweet mij dat ik haar niet gefeliciteerd had...ik had wel gezegt dat ik blij voor haar was maar niet gefeliciteerd.... Ook zegt ze dat ze haar blijdschap echt niet gaat inhouden voor mij zij wil het van de daken schreeuwen dat ze zwanger is en wil daarbij met niemand rekening houden. Van mij hoeft ze dat ook niet maar het is wel de toon die de muziek maakt.

@Esther: Zo herkenbaar bij zitten op het wachtbankje van de 5e iui en we hopen ook na behandeling nr 6 met ivf te beginnen.

mijn man heeft niks anders gedaan als anders en ineens had hij een hoge opbrengst voor ons is dit ook een raadsel

De reden dat wij klaar zijn met ons ziekenhuis zijn meerdere redenen bij elkaar. Zo hebben ze 2 maanden zomerstop vanwege personeelstekort, dit kreeg ik pas te horen tijdens mijn 4e iui. Mijn behandelend arts is met zwangerschaps verlof, wij wisten niet eens officieel dat ze zwanger was we hadden zelf wel het vermoeden nadat we er zelf om gevraagd hadden kregen we te horen dat ze met verlof was. Dit ziekenhuis doet als een van de weinigen iui op eigen cyclus, daarvoor moet je zelf ovu testen aanschaffen, een uitgangs echo is er niet bij. Ik heb aangegeven toch met hormonen te willen omdat ik gehoord hat dat je dan altijd meer kans had nou dat willen ze dus niet.....en zo zijn er nog een aantal dingen.

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @imke, klinkt als een rare gang van zaken in jou ziekenhuis! Fijn als je daar weg bent dan!

16. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ queen, welk msn adres heb je toegevoegd? Staat nog ergens een oude van mij namelijk die ik er niet uit krijg! Juiste is es.degraaf@live.nl zal morgen ff accepteren! Liefs

17. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    es.. het was de goeie.. knuf

18. Imke0610

Imke0610 Lid

Feb 3, 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Esther, dat ben ik ook, ik ga er voor verder behandeling ook niet meer terug,.....mocht het toch ooit lukken zie ik wel waar ik heen ga.

19. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    @ Queenmeisje;

Wat ongelooflijk fijn nieuws! Spannend allemaal hoor.. :D Hihi.

20. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    en jij imke.. al nieuws?

Share This Page