@Misty, wij hebben best veel dingen met haar gedaan, zoals taartjes bakken, in bad, verhaaltjes voorlezen, naar het speeltuintje, met de Wii spelen etc. Eigenlijk zijn de simpelste dingen nog het leukst voor zo'n kind, zoals met takken in het zand tekenen, bloempjes plukken en verhaaltjes luisteren. Ze zijn nog zo heerlijk onbevangen op die leeftijd, heerlijk is dat !
Hier druk met werken en met klussen bij vrienden van ons. Alles goed hier, heb alleen de hele dag al pijn met vlagen links onder in mijn buik. En het voelt niet als ei pijn. Is het morgen nog zo dan donderdag maar even naar onze huisarts.
Lien dan heb je echt mazzel hoor de tijd dat ze wakker was wil je die van ons ook hebben te logeren lol half 6 komt ie lekker naar je toe wha wha is echt niet leuk meer die oliebol van ons nou gaat ie weer naar school en moet ik hem wakker maken ken je dat lol. Jaja kan je alvast wennen meid als je zelf een kleintje hebt maar dat is heel anders hoor daar rol je zo vanzelf in dit is dan toch anders en je wilt heel veel doen Als het maar gezellig is geweest Gillian spannend he je echo ben erg benieuwd hoor geniet er lekker van meid is zo mooi jammer dat je zo missleijk bent joh dat is wat minder maar dat gaat straks ook wel weer over hoor (hoop ik) en dan gaan je weekjes best wel snel en dan mag je het van de daken gaan schreeuwen dat zou wel prettig zijn voor al op je werk kunnen ze het nog niet aan je zien? Succes met echo volgende week en hoop dat de misselijk heid gauw verdwenen is. Donderdag weet ik zelf weer wat meer dus hoop dat het een beetje positief is:x Lin doe je rustig aan jij en zeker even naar de dokter hoor als je er last van blijft houden vervelend voor je joh.... Misty succes he van het weekend lekker vroeg wakker met je nichtje maar dat is altijd wel leuk ja toch en verders spannend voor donderdag voor jouw je gesprek we gaan met zijn drieeen naar het zieknhuis donderdag jij ik en lien Groetjes babyborn.....
Zo dames hoe is het weer daar aan de andere kant van nederland het hoost hier onweer jaggie en hagelstenen en een rukwinden echt niet normaal meer zeg gewoon eng altijd he als de man weg is ik hou daar niet zo van jullie wel jaggie. Zoonlief gaat zo naar bed als hij wil en durft we zijn allebei van die schijters lekker hoor. Dat was het weer bericht vanuit beverwijk lol... Groetjes babyborn.....
@Babyborn: en de onweer weer weg? @Lien: We hebben hier achter bij ons ook een speeltuintje en we kunnen nog naar de geitjes lopen, die zitten in de wijk in een soort kinderboerderijtje. En inderdaad verhaaltje voorlezen, kleuren etc, dat vind ze altijd wel leuk. @Lin: wat vervelend dat je zo last van je buik hebt? Waar zit je ergens in je cyclus? (sorry kan het niet meer zo goed bijhouden waar iedereen zit...) Ik zou anders inderdaad even naar je huisarts gaan.
Vorige week vroeg ik of ikmijn ervaringen hier mocht komen delen omdat wij in september zouden starten met IUI. Maar aan mijn banner te zien, hoef ik er niet mee te starten. Het is allemaal zoooooo onwerkelijk!! Na 2 jaar is t ons dan eindelijk op de valreep toch gelukt. Het dringt nog steeds niet echt tot ons door. Aangezien we onder behandeling staan van de gyn mogen we met 7 weken een echo laten maken. Voor alle dames heel veel succes!!!! Ik zal met jullie mee blijven lezen. Geef de moed niet op!!(is natuurlijk makkelijk gezegd nu voor mij) Groetjes Druufke....................
Hoi misty, Ja de onweer is weer weg zeg het leek wel een spookstad hier bij jullie niet dan? Enne gaan jullie maar lekker oefenen met je nichtje van het weekend zo leuk joh en ooit loop je lekker zelf met jou eigen kindje zeker weten meid. Succes morgen met je gesprek en we horen het wel weer van je. Groetjes babyborn.... Die nu heel snel moet gaan douchen ik was een beetje lui vandaag echt erg ik gooi het gewoon op de hormonen...
Druufke, Wat een geweldig nieuws voor jullie zeg gefeliciteerd meid en geniet er lekker van en laat af en toe eens wat horen hoe het met je gaat Geluksvogel ben je hoor stuur je wat geluk door naar ons Groetjes babyborn....
Heee sas, Hoe is ie nog steeds goed merk je al wat of heb je zoiets van mja nee gewoon net zoals altijd? Je zit daar wel zielig hoor helemaal alleen dat gebeurt bijna nooit dat je alleen zit nou wie weet krijg je gauw iemand erbij op het bankje. Groetjes babyborn...
@Druufke: Geweldig! Wat fijn voor jullie dat je toch niet met de behandelingen hoeft te gaan beginnen. Geniet ervan en laat je af en toe nog wat van je horen? Spannend de 1e echo en wel fijn dat je er met 7 weken een krijgt. Succes ver met de zwangerschap! @babyborn: hier heeft het gisteravond wel veel gewaaid, maar niet geonweerd. Geen spookstad zoals bij jullie dus
Heej druufke van harte meid! eindelijk weer een zwangere alleen niet door iui. Dat is je gelukkig bespaard gebleven! Nou geniet er van en heel veel succes!
@Gillian: ja tanx! Hoe gaat het met de misselijkheid? werken de pilletjes een beetje? Hopelijk kun je er wel een beetje van genieten dat er een kleintje in je groeit De echo heb je toch met 7 weken? Dat is nu dan toch? of heb ik het verkeerd? Sorry, je hebt het geloof ik al vertelt, maar mijn geheugen is een zeef haha.
Nou hier is het rustig het is gewoon raar je weet niet wat je moet verwachten van je eerste iui. Iedere kramp of scheet die je dwars zit denk je wat te voelen ik en mijn mannetje vinden het gewoon zo spannend we hebben nou weer voor het eerst in een hele langen tijd gekeken naar baby namen en hebben weer opnieuw 2 voor een meisje en 2 voor een jongen. Zeg even een vraagje als ik straks mag testen (pas 6 september) welke merk kan ik dan het beste gebruiken? Ik heb er nog 1 van clearbleu maar die was houdbaar tot juli ik weet niet want ik heb er zonet nog een gebruikt en zoals ik dacht was die negatief of zou die na pregnyl van woensdag positief moeten zijn? ( gewoon voor de gein getest ik dacht met pregnyl dan zie ik er een keer een die positief was) Voor de dames die dan deze week weer naar het zh moeten heel veel succes kom maar gauw bij me op de bank groetjes saskia
@Sas: Spannend he, zeker zo na je 1e IUI. Je weet niet wat je wel en niet kunt voelen en wat bij een eventuele zwangerschap hoort. Ze zeggen dat de kruidvat test 2 voor 5 euro erg nauwkeurig is en al vroeg gebruikt kan worden. Ik weet niet of een cleurblue van juli het nu nog doet, geen idee hoe precies de houdsbaarheidsdatum aangehouden moet worden. Babynamen zoeken is leuk! Doe ik ook geregeld met mijn mannetje
@ Druufke, gefeliciteerd! Geniet ervan. Het moet heel bijzonder zijn als er een klein wezentje in je groeit. Als het allemaal niet zo gemakkelijk gaat, besef je dat des te meer. Super voor jullie ook dat de behandelingen je bespaard zijn gebleven ! Ik duim dat alles goed blijft gaan! @Sas, gek eigenlijk dat die test negatief aangaf, aangezien je Pregnyl hebt gebruikt. Maar ik weet ook niet zeker of dat altijd een positieve test zou moeten opleveren hoor, dat zal misschien ook afhangen van de hoeveelheid hormoon in je bloed. Frustrerend he, dat zwangerschapstesten bij ons gewoon over de datum raken ! Ik heb er laatst ook al een paar weg kunnen gooien. Ik gebruik ze maar niet meer als ze over de datum zijn. Stel je toch voor dat je positief test, maar dan toch onzeker blijft omdat de test niet meer goed is... Nee, dan kost het maar een paar eurootjes meer.
Hoi dames, Ik zou geen test gebruiken hoor die over datum is zou gewoon een nieuwe halen ik heb elke keer verschillende kruidvatmerk apothekers merk DA merk gaat allemaal goed hoor als ie nou nog een keertje positief test zal nog wel even duren. Wachten duurt lang he sas je denkt elke keer van ja ik voel wat nee toch niet klinkt zo bekend en namen die hebben wij ook al hoor erg he ach is af en toe wel leuk om te doen het houd je bezig Wij hebben zelfs al erge leuke teksten voor op kaartjes is wel leuk hoor misschien wel een beetje snel maar ja dat ben ik he ik ben altijd bang dat ik te laat ben lol kaartjes kijken op internet ja ik ben echt erg Maar ik wil ook zo graag net zoals iedereen hier ppff je word er niet goed van zeg. Lien succes morgen misty ook en ikzelf ook ik moet wel mega laat zeg half 4 pas weer oppasje regelen ppff. Groetjes babyborn....
Sas 14 dagen na je IUI kan je testen en had je nu al negatief neemt je lichaam misschien wel heel snel hcg op lol Jij wou een positieve test zien he ik dacht dat ik erg was nee hoor je moet doen wat jezelf graag wilt. Me duimen draaien nog steeds voor je. Groetjes babyborn...
@babyborn: Tanx, jij ook succes morgen! Ik heb ook pas om 14.40 gesprek. Moet eerst werken, dus dat leid lekker af Fijne avond allemaal!