Nou, vanmiddag in het ziekenhuis geweest en de samenlevingstest = negatief! Zoals eigenlijk ook wel verwacht! Mochten volgende maand eigenlijk al met IUI behandeling beginnen, maar zijn dan op vakantie in Turkije tijdens mijn eisprong! Na de vakantie weer bellen om een afspraak te maken tussen 20 en 30 september (voor mijn ongesteldheid in begin Oktober) Dan krijg ik een tabletje voor stimulatie en rond mijn ei sprong moet ik elke dag/om de dag weerkomen voor een inwendige echo om te kijken hoe groot mijn eitje is. Is die groter dan 1.7 mm dan moet ik mij een ander hormoon spuiten en krijg binnen 34 of 32 uur de inseminatie. Hoe mooi is dat? Ik baal er best wel van dat we volgende maand in Turkije zitten.. Haha, erg hé? Terwijl we er zo aan toe zijn..
rot vakantie ook! ha ha ha. ik moet spuiten maar jij krijgt een pilletje lees ik. hoe heet die? en die spuit die je moet zetten is pregnyl.
Haha.. Dat heeft hij niet gezegd! Alleen maar dat dat voor de stimulatie is! Maar wat ik vergeten te vragen ben: wanneer moet mijn vriend dan zijn zaad inleveren? Op de dag van de inseminatie? Ik maak in vervolg wel een lijstje denk ik! Kan ik alles vragen wat ik wil en alles opschrijven! Oow, dus jij moet spuiten? Maar hij had het erover dat ik dat tabletje 3 dagen moet gebruiken? Hij is Duits en soms moeilijk te verstaan en er zat ook nog een co ass. bij...
nu krijg ik meer medicijnen en spuiten. Bij de IUI kreeg ik gonal f en pregnyl maar idd zijn er volgens mij tabletten ipv de gonal f spuit. weetniet hoe het dan heet. en je man moet ib de ochtend inleveren dan gaan ze het wassen en opwerken en dan mag jij.. stelt echt niks voormeis. ik voelde het niet eens.
3 of 5?? Ik moet het namelijk 5 dagen En dan als het goed is bij de echo de pregnyll spuit (voor stimulatie indd) en dan horen we wanneer de IUI is en moet vriendje die ochtend zwemmers inleveren, dan moeten we ong uur wachten en werken ze de zaadjes op... daarna brengen ze het in bij mij.
Hallo Allemaal, ik kom graag met jullie meekletsen als dat mag. Ik zag een aantal van jullie ook staan op de totaallijst, heb ik mezelf ook even bij gezet. Zal mezelf kort voorstellen: Elvi, 30 jr. Sinds begin vorig jaar bezig. April dit jaar helaas curettage gehad na 8 weken. Nu over een dag of 2 IUI poging nr. 2. T/m de derde IUI poging mag ik zonder hormonen/medicatie. Daarna bespreken hoe verder en met welke medicatie. @bezigbijtje: Temperaturen wel eens geprobeerd, maar mijn temperatuur fluctueerde zo sterk, dat ik ermee ben gestopt. Ik kon er zelf niets aan aflezen. Wat is zo'n temperatuurkaartje precies? @Imke22: Zit met hetzelfde dilemma. Wij gaan dit weekend lekker een weekendje weg, maar stomme ovulatie komt weer eens laat en dus waarsch. midden in het weekendje. Jammer dat zoiets niet te plannen is.
@ Imke, denk clomid dat je moet gebruiken en dan de pregnyll inderdaad, anderhalve dag na de pregnyll de IUI. Wij moeten 8.30 potje inleveren en 13.00 IUI. Liefs
@ Elvi, welkom hier. Klets lekker mee! Hopelijk slaat de volgende IUI aan! @ bezigbijtje, ik heb een half jaar getempt maar hoefde niet meer van het ziekenhuis dus ben ermee gestopt. Je kon wel heel mooi je cyclus bijhouden! Maar vind de hormonen nu wel even voldoende @hier, vrijdag weer eerste Follikelmeting en beginnen met spuiten! Op naar de laatste ronde!
Hoi elvi, leuk dat je hier mee komt kletsen! Tempkaartje staat in mij handtekening, kun je op klikken zie je mijn temp overzicht van deze ronde. Elke ochtend vul ik die even in Ik temp al tijdje niet meer, soms alleen laatste paar dagen van cyclus zodat ik de ongi aan zie komen... Maar nu was ikbenieuwd hoe mijn lichaam op de clomid zou reageren dus één ronde weer even opgepakt.
Welkom Elvi! BB: ik temp ook maar niet elke dag meer....en voor mn ei zo goed als niet, dit is mn kaartje: My Ovulation Chart Mn temp is alleen niet zo betrouwbaar nu omdat de Utrogestan hem ook beïnvloedt... Queen: wat goed nieuws, spannend hoor! Esther: wow vrijdag alweer FM? Is dat om te kijken of je geen cystes hebt? Of zit je dan alweer op dag 10 en rekende je het eerste bloed als dag 1? Imke22: denk dat de dokter Clomid bedoelde, en die moet je idd 5 dagen nemen, geen 3... Hier: alles wel ok, gister had ik echt een rotdag..maar vandaag voel ik me weer wat beter..heb nog niet getest..morgen moet ik maar denk ik...want als ik nega test moet ik nl stoppen met de progesteron, anders loop ik weer zo ver overtijd!
opzich is dat dipje van gister wel hoopgevend... alleen 13dpo misschien te laat ervoor... 14dpo nu! Maar je word niet ongi dan als ik het goed begrijp door dat progesteron?
Het verschilt..De eerste maand IUI gebruikte ik nog geen progesteron en werd ik netjes op 15dpo ongi. De 2e IUI werd ik zwanger dus daar kan ik niet mee vergelijken nu. De maand pauze daarna heb ik ook progesteron gebruikt en toen werd ik dacht ik op 17dpo ofzo ongi. De 3e IUI was ik 5 dagen overtijd en ben na 3 dagen overtijd gestopt met de progesteron... dus ja het komt over het algemeen wel later...
@ bezigbijtje; Dan zal ik ook wel 5 dagen moeten en heb ik het niet goed begrepen! Bedankt voor je duidelijke uitleg!
@ Grotebabywens; Hé meid! Welkom! Tuurlijk mag je met ons mee kletsen! Gezellig! Hopen dat het met de 2e poging IUI wel raak mag zijn! En goed mag blijven.. Spannend! Heel veel succes! En ja, het is inderdaad jammer dat zoiets niet te plannen is! Maar het is niet anders!
@ heitje, vrijdag is dag 3 en kijken ze inderdaad of er geen cyctes zijn. Dan dag 9 weer. Bij mij heb ik door de Utrogestan meestal een lf van 12 dagen. Verder redt mijn lichaam het niet. Liefs
@ Esther; Wat spannend jullie laatste IUI behandeling! Hopen dat het deze keer raak mag zijn! Dat kan best zijn.. Hij had het alleen over een ''tabletje''. Bedankt voor je uitleg! LIEFS!
@ augustus: Bah meid wat een stomme opmerking!! Echt een rotopmerking!! @ elvi: Welkom meid. @ bezig bijtje, ik heb ook wel een getempt maar ik vergat het de helft van de tijd, dus dat werd niks hihi. @ esther: pfff wat een tijdsverschil met ons ziekenhuis Wij moeten altijd 8.15u inleveren en 9.30 IUI! @ all niks te melden hier!! voel niks raars of zo hihi