Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    DIKKE KNUFFEL LIEVERD!! Dromen zijn bedrog!

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @Imke22

Ik snap jou nu ook hoor meis;)
    Enne zie er maar niet tegenop want ik zou bijna zeggen dat het niks voorsteld. Dit klinkt heel naar maar zo is het niet bedoeld.
    Ik heb endometriose en door de hormonen verergerd dat en dus bij mij ook de pijn en de cystes die groeien dan weer. En op dat na heb ik weinig last van bijwerkingen gehad. En dat prikken vond ik ook niet zo erg. Toen kwam de IUI.. ze kwam aan met een spuit en een lang rietje..Ik bang zijn... Wat denk je!!!! Voelde helemaal niks!! Een uitstrijkje doet veel meer pijn.

Voor IVF krijg je meer medicijnen. Moet nu elke avond 2 spuiten zetten.

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    :( Rot droom, ik heb eergister gedroomd dat vriendje vreeemd was gegaan voor mijn neus met een meisje die ik ken (ook dat nog ns!) ik vroeg hem te kiezen MIJ of ZIJ en toen werd ik wakker... ook met een enorm onzeker en rot gevoel....

stom he wat dromen al kunnen doen?:x

4. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Even iets heel geks tussendoor.. (sorry, sorry, sorry) durven jullie ook niet te poepen na de IUI?

5. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    @druufke: wat een klote droom !!! maar zoals marco borsato zingt de meeste dromen zijn bedrog !!! godzijdank was je mannetje nog lekker bij je !! maar normaal gesproken ben je dus nooit zo emo??? begreep ik uit je verhaal....

@imke: wat verschrikkelijk ! maar gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel :) big hug voor jou !

liefs f0rever

6. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    @queen: ik zou het niet weten want heb nog geen iui gehad maar waarom zou je niet durven te ontlasten naar de iui?? of is dat dan een rare vraag?

liefs

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    :xwas bang door de druk dat het mis zou gaan:x

8. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    eet anders een paar onbijtkoekjes dan maakt het het wat makkelijker hoef je minder te drukken en drink goed en veel :)

9. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ forever: nee normaal ben ik niet zo emo. Ik ben een vrij nuchter persoon en probeer wel meestal alles te relativeren hihi. Maar.....als ik bezig ben met IUI en hormonen spuit dan ben ik wel vrij emo. Maar uhm......zit al 3 maanden zonder hormonen omdat ik nog steeds in rustperiode zit. Het eerste wat mijn baas me vroeg vanmiddag was of ik weer aan het spuiten ben........whahaha. Mannetje is inmiddels thuis en hij moest wel effe lachen hoor. Hij zegt je komt nooit meer van mij af. Hij vond t ook wel effe vreemd mijn reactie haha, is hij ook niet gewend van mij.
    ach het zal wel weer over gaan!!

10. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ queen: hey meid is geen rare vraag hoor. Heb het me in het begin ook wel eens afgevraagd. En....ik heb het zelfs aan fertiliteitsarts gevraag (schaamde me kapot, maar ja wilde het wel weten) Volgens Fertiliteitsart wordt het zaad zooo hoog mogelijk in gebracht dat het er niet zomaar uit loopt......
    Hopelijk durf je nu gewoon te gaan poepen hihi ik in iedere geval wel!!

Veel liefs

11. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @Druufke.. Ik ben na 1 IUI behandeling aanbeland bij de 1e IVF poging.. uhhhhhh zou het dan wel kunnen blijven plakken..
    PFF ja inderdaad je wil het toch weten..

12. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    @druufke: ik weet niet meer precies hoe je hele verhaal in mekaar zit :) maar misschien er aan gedacht dat je miss wel zwanger zou kunnen zijn? en in iedergeval fijn dat je niet meer van je mannetje afkomt kun je weer rustig slapen hihi ;)

liefs

13. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ forever: Whahahaaaaaaaaaaaa helemaal niet aan gedacht.....Jeetje..... Hmmmm nou heb je me aan het denken gezet. Het enige wat ik denk is jippie volgende maand weer verder met IUI nr 4!! Vorig jaar toen ik zanger was had ik geen emo klachten. Toen ik zwanger bleek te zijn dacht ik zelfs dat ik buikgriep had omdat ik me niet zo lekker voelde. Tja en na 3 jaar denj je eigenlijk niet meer dat het spontaan zal gebeuren.....
    Ik zit nu geloof ik op 6 dagen voor NOD. Zou je dat nu al kunnen merken dan......
    Ach we wachten het maar af....

@ forever: hmmmm nou vergeet ik ook nog dat jij IVF doet ipv IUI. Moet niet gekker worden met mij vandaag denk dat ik beter mijn bed op kan gaan zoeken en hopen dat het snel morgen word haha.
    Tja bij IVF zou ik het niet weten of het kwaad kan! Gewoon effe vragen. Maar ik denk niet dat het kwaad zou kunnen hoor. Maar ja ik weet het echt niet!

14. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Haaaaaaaa haaaaaaaa haaaaaaaaa Druufke.. Je bent te erg...
    LEES:
    @ forever: hmmmm nou vergeet ik ook nog dat jij IVF doet ipv IUI. Moet niet gekker worden met mij vandaag denk dat ik beter mijn bed op kan gaan zoeken en hopen dat het snel morgen word haha.
    Tja bij IVF zou ik het niet weten of het kwaad kan! Gewoon effe vragen. Maar ik denk niet dat het kwaad zou kunnen hoor. Maar ja ik weet het echt niet!

Ik ben QUEENMEISJE!!! ha ha ha ha ha ha ha

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    omgggggggggggggggggg soooo sorry
    whahaha truste alllllll, dit moet ophouden nu!!!!!!

;)

16. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    tja dames het wordt er steeds gezelliger op hahahahahahah lig hir ffe in een deuk :)

@druufke: ik zou willen dat ik al aan de behandelingen was begonnen maar nee nog niet :) en ja ik denk dat je dat misschien al wel kunt voelen een vrouw weet immers hoe ze normaal is.... maar daarin tegen ik wordt altijd mega emo als ik ongi moet worden dan no romace films for me hahaha ..... maar ik hoop voor je dat het posi wordt voor je ik doe voor je duimen......

@queen: voel me vereerd dat ze zoveel aan me denkt :):p maar denk dat je het gewoon even moet vragen maar ik denk ook omdat het al grotendeels dicht bij het eitje is denk ik ook dat je het niet kunt uit poepen om het zeg maar netjes te zeggen :)

liefs

17. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    @druufke: ga lekker tegen je mannetje aan liggen komt allemaal goed hahahahahah

;)

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik krijg IVF he....!!! dus wat is dicht bij het eitje forever?
    hi hi hi...

19. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    ik denk dat ik ook maar is op bed moet gaan want nu begin ik net zoals druufke haahahhahahah ivf is wel heel dichtbij het eitje :)

20. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Ohhhh wat is het erg hier!!!!! de tranen rollen over mijn wangen nu op het moment pffff Het is effe een grote chaos hier!!! Misschien kunnen we allemaal beter naar bed gaan whahaha

Deel Deze Pagina