hahahaha ik denk het ook druufke misschien weer ffe handig om een lijst op te stellen wie wat nou tog doet want dan hoeven we niet meer te huilen van het lachen en komen we niet meer door de knoop whhahahahaah
@ forever: "door de knoop" whaaaaaaa ik moet gewoon naar de wc van het lachen..... Is het niet IN de knoop, en DOOR de war?????
oke ik denk dat ik er maar mee uit schei want het wordt zo niks meer hahahaha maar druufke ben blijdat je weer aan het lachen bent in plaats van huilen hahahah manlief nog steeds bij je hahahaha ... of had jij tog niet die droom?? liefs oh ja en het is idd IN de knoop whahahahah
Jaaaaa dat was IK met die droom, en jaaaaa hij zit nog steeds op het bankje hier bij mij hihi!! Nee het word inderdaad helemaal niks meer hier! Tja is wel weer effe leuk zo gelachen te hebben vandaag!!
is beter dan een jank partij ... hahaha ik zou zeggen druufke ga lekker van je mannetje genieten,.... en ik ga lekker film kijken en kijken hoe we het morgen weer doen want dit wordt idd niks meer op net5 is een mooie film liefs
jij ook druufke en probeer niet zo raar te dromen vannacht en geniet van de film en je mannetje !!! liefs en tot morgen ! ps slaap lekker en droom mooi
Haha, grappig jullie berichtjes! Gaat lekker! Weet iemand nou al wat meer over dat baarmoederhalsslijm.. ?? Ik wordt een beetje ongerust.. :S
Reclame...... dacht toch nog effe snel spieken hihi. Thx en ik zal proberen heerlijk te slapen zonder rare dromen!! Imke....ik ben hem ook even kwijt je vraag (nou heb je niks aan mij vandaag want ik raak alles kwijt vandaag)
@ imke: ik heb het net opgezocht je vraag. volgens mij hoef je je geen zorgen te maken over je dikte van je baarmoederslijmvlies. Hoe dikker hoe beter zodat je eitje zich makkelijker kan vastklampen aan je baarmoederwand. De optimale dikte is tussen de 7 en 13mm!!! Dit heb ik op internet terug gevonden! Ferti Magazine - Uterus-receptiviteit
Dames ik ga jullie nu echt verlaten, mannetje wil in bed filmpje afkijken........hmmmmm ik weet hoe dat gaat, kan iemand mij morgen vertellen hoe de film afliep?!?!?! Trusteeeeeeeeeee
hahahah druufke veel speel plezier hahaha en het is idd maar goed dat je kont vast zit maar niet aan je navel draaien want dan valt ie er af hahahahahha ik ga ook lekker op bed moet morgen weer vroeg beginnen... slaap lekker liefs f0rever
Ik had het al een paar x via Google geprobeerd op te zoeken, maar kon er niks over vinden?? Vandaar.. Daarvoor is dit forum ook, toch?
Thanks! Ja, dat klinkt wel logisch! Oké, dan ben ik weer gerust! Ik had even de bibbers! Haha.. Stom hé? Interessante site ook! Lees hem gelijk even door!
Zo meiden..weer Fris en fruitig..ha ha.. @imke22 sorry meis ik weet t niet precies ik kan je helaas niet helpen.