Goedemorgen dames, Wat hebben jullie veel geschreven zeg, 5 pagina's erbij heb het een beetje grof doorgelezen want ben op het werk. Net terug van de echo en alles is schoon dus we mogen starten aan IUI 6. Menopur verhoogd tot 112,5. @ Imke, mijn bms is erg dun, hoe dikker hoe beter inderdaad! IVF schijnen ze pas te doen bij een minimale dikte van 0,7! Ik heb 2 rondes 0,6 gehad dus vandaar mijn vertrouwen in mijn lichaam Denk dat dit probleem ontstaan is door veel vrouwen die de pil slikken gedurende langere periode. Hierdoor wordt het heeeel dun. Maar goed, hoe meer follikels ik heb hoe dikker het wordt dus ik zie een goede kans met ivf! @ augustus 4 maanden is niets, maar gezien de geruchten dat ze nog maar 1 ivf poging willen vergoeden zou ik het er zelf persoonlijk niet op wagen. Ik heb daarom alles al ingang gezet voor ivf zodat ik er dit jaar nog 1 kan krijgen. @ druuf, bah wat een nare droom! Ik droom ook rare dingen sinds ik hormonen gebruik. Zal het daardoor komen?? Knuffel voor iedereen
Vertel, vertel...Imke ik weet t niet.. Enne wat hopeless betreft daar irriteer ik me dood aan. Ze valt ons aan op dingen. Vervolgens reageren wij er op en dan laat mevrouw niks meer van zich horen. Volgens mij is het 1 grote grap. Als ik eerlijk ben mag ze van mij wegblijven.
Haha, gisteren heeft Druufke een site in haar berichtje gezet waar het op staat.. ''Eén van de makkelijkste methode om een indruk te verkrijgen van de uterusreceptiviteit is het meten van de dikte van het baarmoederslijmvlies met behulp van echoscopisch onderzoek. Uit studies is gebleken dat de meest optimale dikte van het baarmoederslijmvlies 7-13 mm is. Een te dun of te dik baarmoederslijmvlies leidt tot vermindering van de kans op innesteling van het embryo.'' En Esther geeft net ook weer een goeie uitleg! Dus mijn stress is voorbij! Ha ha.. Oké, dat is duidelijke taal! Laat maar gaan..
Wat fijn dat jullie mogen beginnen aan nummer 6! Spannend.. Ja, ik schrok al even haha! Dus dan is gelukkig mijn baarmoederhalsslijm goed! Opluchting! Wat vervelend dat die van jij zo dun is.. Maar wat is lang pil gebruik? Ik heb de pil maar 6 jaar geslikt en ben September 2009 gestopt.. Rommel. Ik heb de pil gekregen, omdat ik altijd heel erg ongesteld was en ook werkelijk ziek uit school kwam!
Ik heb het toevallig net opgevraagd (was vraag op IVF vragenlijst ) augustus 1999 tot juli 2008 heb ik de pil geslikt. 9 jaar. Maar dit is alleen een vermoeden voor mij hoor. Omdat steeds meer vrouwen nu in de molen lopen. En een dun baarmoederslijm eigenlijk nog vrij onbekend terrein is. Over een paar jaar hebben ze ook hier vast weer iets voor bedacht!
Ik weet het niet of het daar door komt, ik heb 11 jaar de pil geslikt en ik heb een erg dikke bmwand wat ze bij de laatste echo kort voor mijn eisprong zeiden... dus jah... of het daar door komt?? Als je mij al vb neemt niet dus
Nou heb getest...harstikke negatief... over en uit dus weer... Augustus: ja ze tellen opnieuw vanaf een mk, bij jou dus ook! Verzekeringtechnisch maakt niet uit, je hebt onbeperkt recht op IUI-behandelingen (wel tot hoelang de dokters het nodig achtten...) Het gaat erom dat er bij een zwangerschap bewezen is dat IUI voor jou werkt, en daardoor krijg je dus meer IUI-pogingen... Oeh en het is een lastige dat over Australië. Maar ik zou eerder al met de behandelingen beginnen. Ik ben er zo een die denkt: als het zo moet zijn, moet het zo zijn....en als het lot wil dat jij naar Australië gaat dan raak je eerder niet zwanger....en misschien raak je wel zwanger in een natuurlijke cyclus....dan kan je sowieso niet heen...maarrr dan ben je wel zwanger! Druuf: wat een rotdroom!! Knuffel voor jou! Queen: nee hoor kans is niet groot dat ik zwanger ben..dus dus helemaal 0%. Dit komt door de Utrogestan-bolletjes...die stellen je menstruatie uit
@Imke22 Haha, gisteren heeft Druufke een site in haar berichtje gezet waar het op staat.. ''Eén van de makkelijkste methode om een indruk te verkrijgen van de uterusreceptiviteit is het meten van de dikte van het baarmoederslijmvlies met behulp van echoscopisch onderzoek. Uit studies is gebleken dat de meest optimale dikte van het baarmoederslijmvlies 7-13 mm is. Een te dun of te dik baarmoederslijmvlies leidt tot vermindering van de kans op innesteling van het embryo.'' Sorry
@ha die Druuf! Wat een klote droom maar gelukkig, het is een droom!! Vanavond geef je manlief een dikke vette knuf en ga lekker samen uiteten of een fillumpie pakken! Het is ook drie keer kak van je armband, wie weet vind iemand hem en komt het bij terug. Ik hoop het voor je! @heitje: breakie breakie! Nog nieuws!!! @ego: nog steeds in tweestrijd over mijn Australië verhaal. Dat land is mijn tweede thuis. Het voelt alsof ik moet kiezen tussen mijn eigen droom en de ultieme wens van mijn vader. Manlief heeft gezegd dat als ik eind augustus wil beginnen met ziekenhuis we dat gaan doen. Echt, ik weet het nog steeds niet... Liefs, augustus2009
Imke22, don't worry over je bm-slijmvlies! Bij bijna iedereen is dat gewoon in orde hoor! En mocht het zo zijn dat je bij een FM ziet dat het nog niet zo dik is, mijn arts zegt dat het de laatste dagen nog heel hard kan groeien ineens... Oh haha ik lees dat je al gerustgesteld bent....*beschouw mijn bericht maar als ongelezen dan* Esther: oeh gaaf dat je echo goed was! Op naar IUI nr6! Hopelijk een lucky number 6! Suc6666666!
Balen dat de test nega was heitje! Zie in je onderschrift dat je lekker met vakantie gaat?? Lekker waarheen en wanneer?? Knuffel!
@ Heitje: Meis, wat een kl*te zooi weer!! Even flink schelden en daarna huilen en hoppa, weer door. Toch stom he, elke keer weer die hoop.... en dan die ellende weer.... . Sterkte meis!! @ Druufke: Tja, die dromen. Ik heb ze ook wel eens gehad, heeeeeeel vervelend is dat! Maar mannen hebben ze ook hoor! En gelukkig blijft 't dan vaak bij dromen. Na ja dromen, nachtmerries! !! @ Queenmeisje: Ik had precies hetzelfde als jij en heb het idd ook de gyn gevraagd. Maar ze zeggen idd dat dat 'druk zetten' geen kwaad kan. Toch raar, want zoe voelt 't niet. Het voelt alsof het wel slecht is. Maar goed, ik probeer idd ook zo weinig mogelijk druk te zetten, ondanks dat 't geen kwaad kan! @ Imke: Wat ontzettend rot voor je, nul cellen. Ik zag dat laatst op een herhaling van Babyboom ook. Volgens mij waren zij wel zwanger geworden uiteindelijk. Hoop houden hoor, komt goed!! Moet wel! @All: vandaa IUI poging gehad. Nou, alles kwam er na 10 min. volgens mij gewoon weer uit lopen hoor. Kan dat? En blijft er dan niets? Pff, had er vooraf ene goed gevoel over omdat de timing en zo allemaal zo mooi was, maar nu weet ik 't niet meer hoor. Hoop is beetje weg..... Nou ja, eerst even weekendje weg en dan weer vrolijk verder. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal en tot na 't weekend! Elvi
We houden ook moed! En laten alles gewoon op ons afkomen! Spannend! Vandaag IUI gehad. Moest je niet eens 15 minuten blijven liggen? Het lijkt mij toch dat de ''goeie'' zwemmertjes wel blijven zitten en er niet uit lopen? Maar kan me voorstellend dat je zo denkt! En nu mag je met 2 weken testen? Dit is ook je 2e IUI toch? Geniet van je weekendje weg! Have Fun! XX
Spannend weer! Ik moet ook altijd 15 minuten blijven liggen.... jij niet?? En lijkt mij inderdaad ook zoals Imke zegt dat de goeie binnen blijven! Spuiten ze bij jullie wel de baarmoeder in, of alleen hoog in de vagina (heb eens gehoord dat sommige ziekenhuizen dat doen) Liefs
Elvi, het kan echt niet hoor dat het er weer uitloopt! Het is zooo weinig wat ze inspuiten en ze spuiten het heel hoog! Dus wees niet ongerust, het zit echt wel goed! Esther: we gaan eind augustus naar Florida! Heerlijk ff ontspannen met mn vriendje...naar Disney enz enz
@Imke.. Meis ik moest zelfs 20 minuten blijven liggen. Bij mij hebben ze in de baarmoeder gespoten. Viel het mee? knuf
Hé laiverd! Volg je het nog?? HAHA! Volgens mij bedoel je Elvi? Ik mag in Oktober pas! Toe aan weekend?