weten jullie trouwens wat mij door mijn klote periode's heen helpt ?? muziek bijv van marco borsato of ilse de lange heb toen ik helemaal in een dipje zat Vlinder van marco veel gedraaid heeft mij veel geholpen.. en wat doen jullie als jullie in een dipje zitten? liefs
Forever, kan ze niet bekijken vanaf mijn telefoon voeg me ff toe esdegraaf.hyves.nl dan kan ik ze ook zien hihi
queen als het goed is als je die link aan klikt in mijn eerdere berichtje dan kun je op mijn pag komen of staat er dan niet zichtbaar? liefs
Hey esther: mag ik je ook toevoegen?? Is wel zo gezellie he hihi Tja wat doe ik als ik in een dipje zit.......ehm shoppuhhhhhhhhh hihui
@ es: thnx !!!! jij hebt er mega veel foto's op staan en btw heb ffe een blogje van je gepikt maar vond hem zo mooi en zo toepasselijk moest hem hebben @druuf : is zeker kei gezellig ! en het is een volbloed mechelaar nu 2 jaartjes bijna dan hahhaha @queen: maak ook een hyves aan dan kunnen we je toevoegen
Tuurlijk! Ik had hem ook al een x van iemand gestolen omdat ie zo toepasselijk en mooi is! Queen ik zit op me telefoon dus kan hem ff niet kopieren voor je! Morgen wellicht! Leuke foto's allemaal! Grappig er nu gezichten bij te hebben!!
@es : ik vind het ook leuk om nu een gezicht bij het forum naam te hebben zo weet je ook een beetje met wie je zulke leuke maar ook droevige gesprekken hebt @queen : dankje en de jurk heb ik gekocht bij le michel in geffen liefs