Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Hmmmm dat was wel heel weinig. Dan zou ik nu een dag overtijd zijn hihi. Zal voor de zekerheid maar woensdag aanhouden. Hopelijk komt t snel (of niet natuurlijk) maar dan kunnen we in ieder geval door met poging 4.

Pffff wat een KAK weer bah bah.....het is net herfst!!!

2. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Heey druuf

Toen ik aan de gyn vroeg hoe ik nou moest tellen als ik ligt verlies had de eerste dagen zei hij de dag dat je begint met bloeden is de eerste dag vandaar mijn antw...

Maar vind het heel goed van je dat je de woensdag neemt..

Hoeveel dagen moet je dan nu nog wachten??

Liefs

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    druuf als je woensdag neemt lopen we gelijk:)

Hoop dat we samen een test kunnen wagen!?

Maarjah.... mijn ongi rugpijn zit er nog steeds (nu 11dpo en al vanaf 8dpo) dus ben benieuwd hoe en wat:D

4. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hè bezig... Wat een leuke foto's bij je blog. Hi hi..
    Wie spuit er hier ook de de decapeptyl? En hoe voelt die bij jullie?

5. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ forever: tja als ik nog moet wachten dan moet ik tot woensdag wachten dus nog 3 daagjes.

@ BB: ja ik wacht gewoon tot woensdag denk ik dan maar heb sowieso geen testen meer in huis. Ahum al maanden niet meer hihi.....Ik heb helemaal geen klachten op dit moment, normaal wel wat gevoelige (.)(.) maar ook dat valt gelukkig mee nu!!

@ queen: helaas dat ken ik niet.......normaal spuit ik Menopur.....

6. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Druuf ik zou proberen gewoon af te wachten en drie daagjes zijn zo voorbij en het hoeft ook niet altijd dat je kwaaltjes hebt :)

Liefs en ik hoop voor je

7. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @ forever: ja ik wacht ook fijn die drie daagjes af. Zo had ik het eigenlijk ook in banner gezet vanaf het begin.....

8. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Nou druuf dan wachten we met zijn allen!!

Liefs mij

9. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Gezellie!!!!

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Morgen dames, bij ons in het ziekenhuis zeggen ze dat als je rood bloed verliest al is het maar een klein beetje dit gewoon dag 1 is! Oh en hier schijnt het zonnetje heerlijk zit in de tuin te genieten van dit zeldzame moment! Liefs

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Hey Es,ik werd vanmorgen wakker door de harde regen jeetjeniet normaal meer. Nu schijnt hier het zonnetje ook een heel klein beetje maar. Maar genieten er maar van zolang het duurt ;)

12. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    We houden ook moed! En laten alles gewoon op ons afkomen! :D

Spannend! Vandaag IUI gehad. Moest je niet eens 15 minuten blijven liggen? Het lijkt mij toch dat de ''goeie'' zwemmertjes wel blijven zitten en er niet uit lopen? Maar kan me voorstellend dat je zo denkt! En nu mag je met 2 weken testen? Dit is ook je 2e IUI toch?

Geniet van je weekendje weg! Have Fun! XX

@Imke22: Thanx!! Ja, ik moest idd 10min, blijven liggen. Niet langer dan dat, maar hangt helemaal af van de persoon die het inspuit. Vorige keer was het 3min. of zo. Maar nu na 10min. liep alles eruit...ik moest ook TE nodig plassen! Ja, het is mijn tweede IUI. Even 2 weekjes wachten dus, maar goed.

Weekendje weg was heerlij echt even aan toe!

Liefs, Elvi

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend weer! Ik moet ook altijd 15 minuten blijven liggen.... jij niet?? En lijkt mij inderdaad ook zoals Imke zegt dat de goeie binnen blijven! Spuiten ze bij jullie wel de baarmoeder in, of alleen hoog in de vagina (heb eens gehoord dat sommige ziekenhuizen dat doen)

Liefs

@Esther1983: Ja, ik moest 10min. liggen en ze spuiten het in de baarmoeder. Ik moet ook altijd 'moeten plassen' als ik kom, zodat baarmoeder makkelijker te bereiken is en rechter ligt. Ik hoop 't, dat er wat binnen blijft. Het lijkt dan zo slecht he. Er kwam ook wat bloed uit, maar goed, dat is normaal als ze de baarmoeder een beetje raken. Liefs, Elvi

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elvi, het kan echt niet hoor dat het er weer uitloopt! Het is zooo weinig wat ze inspuiten en ze spuiten het heel hoog! Dus wees niet ongerust, het zit echt wel goed!

@Heitje: Weet je 't zeker? Want dat zou wel een pak van m'n hart zijn. Ik ben er zo bang voor. Ik voel me daar altijd zo onzeker over. De vorige keer zag ik nl. niks en toen lag ik korter. Nu had ik 'n beetkje bloed erbij, maar da;s vast ook wel normaal, want gaat zo lang je baarmoeder (en de eendenbek en zo). Je hebt me wel een beetje meer gerust gesteld, thanx! Liefs, Elvi

15. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Rustig aan meid!

LIEFS.. X.

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    owww ha ha ha ha ha ha ha.. dacht dat Es het fout had.. ik bedoel Evi.. En ben mij tja de hormonen zijn weer begonnen man man.. ha ha ha ha ha ha
    knuf

@Queeny: Haha, ik was 't idd. Ik moest dus maar 10min, blijven liggen en keer daarvoor drie of zo. Dus steeds verschillend en afhankelijk van wie er op dat moment is. Liefs, Elvi

17. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Sluit ik mij bij aan! Eerst kindjes en dan onze eigen kinderen als bruidskindjes!

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hier nog steedds geen ongi....

vandaag wel mijn actief... krampjes en steekjes...
    dus zal zich wel aan t klaarmaken zijn...

(.)(.) minder erg gevoelig als gister, maar nog steeds erg aanwezig,
    en tjah de rugpijn blijf... ik moest van de gyn om de 6uur 2 para's nemen. Maar die helpen maar minimaal... Normaal neem ik aleve feminax maar mag nu nog niet van de gyn, eerst zeker weten dat ik niet zwanger ben;)

xxx

19. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hé meissie!

Volgens mij mag je het een ongesteldheid noemen als je echt rood bloed hebt.. Dit heb ik volgens mij een keer gelezen op een site.

X

20. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela

Hihihi, spannend!! Ik hoop het voor jullie!! ;)

Deel Deze Pagina