Ik moet zo het zh bellen wat ik mag hebben.. Zit zwaar aan de hormonen dus tja.. Ik hou je op de hoogte Es.. Knuf..
jeetje wat balen dat ze daar nu pas mee komen Staat het ook echt in je polis? Want ik heb er afgelopen jaar expres heel goed na gekeken en uit gezocht zodat ik het zeker weet... maar ik zit in nmgn. Alleen zul jij dan na het radboud moeten, ik zit cwz
@Imke 0610: Jeeeetje meis, wat balen zeg!! En wat ont-zet-tend stom dat ze dat idd niet eerder hebben verteld. Je hebt alle recht om even boos te worden op die kliniek hoor! Wat een onzin! Ik zit ook in een andere hoek. Ik hoop dat je gauw een goede kliniek/ goed ziekenhuis vindt! Knuf voor jou, lief, Elvi
Hoi imke ik zit wel in het radboud nog niet verder aan de behandelingen maar tot nu toe kan ik me geen fijner ziekenhuis wensen super gyn enzv en allemaal even vriendelijk kijk anders is op mensen die ook naar het radboud gaan dat onderwerp heb ik geopend en daar zie je ook hoe de ervaringem van de anderen zijn staan in totaal ongv 40 berichten Liefs for
@all: ha die meiden, wat een verhalen allemaal, net even op mijn gemakje bijgelezen. Wat superkak dat Menzis zo verzekerd. Spannend Heitje, ik denk aan je. Op dit moment zit ik lekker thuis, twee weken vakantie, wacht op een telefoontje van het ziekenhuis of we met IUI 4 mogen beginnen. Zaterdag op dag 18 opgesteld geworden. Klaar mee, kom maar op met die hormonenshit. Na twee uur zouden ze bellen, ik hoop echt dat ze zo bellen, zou dan vanavond al moeten beginnen met spuiten. kus, augustus2009
Hello All, hier weer eve een post van mij Heb alles wel gelezen hoor, maar ben temoe om te reageren soms Vriendje slaapt slecht door de pijn aan zijn schouder, en ik door de rugpijn. Gelukkig is afgelopen nacht beter gegeaan! Zere (.)(.) zijn zo goed als weg en mijn rug lijkt vandaag ook minder (gelukkig!!) temperatuur blijft erg hoog en heb ook echt heel erg warm de hele dag. En zere liezen.... maar goed gevoelsmatig ben ik nog steeds overtuigd dat ik ongi word, dus ik wacht rustig woensdag af... we laten ons verassen. Weten jullie dit soms: vriendje moet geopereerd worden volgende week en ik denk dat wij zeer kort erna de IUI zouden hebben als alles goed gaat... maar zou dat af geblazen kunnen worden door het zh ivm narcose?? vroeg vriendje zich af...
@ bb, ik vermoed dat dit wel gevolgen kan hebben voor de IUI, maar zou even overleggen met het ziekenhuis voordat je anders onnodig een ronde start! @ augustus, al gebeld?? Hopelijk mag je beginnen vandaag! Liefs
@ queen: Dank je wel!! @ Es: pffff ik heb de hele dag geen zin gehad hahaha maar ja het moet maar he hih @ Imke: Jeetje meis wat balen. Wel echt stom dat ze van te voren niks heb gemeld. En inderdaad met je eitjes op je buik naar een ander ziekenhuis, nee daar zou ik ook niet aan moeten denken hoor!! Heb alleen geen ervaring in de ziekenhuizen die je noemt..... @ Queen: Awww nee balen joh.....Inderdaad meteen maar effe langs de huisarts gaan.... @ Augustus: Ahhhh spannend! Lekker voor poging 4 gaan meis!!!! Successssss en we duimen
bij ons weet bijna niemand het trouwens (las de vraag gister van iemand) alleen onze buren (tevens goede vrienden) al vanaf begin, onze ouders sinds 4maanden ongeveer en een bevriend stel uit de vriendengroep sinds de carnaval. Wij hebben er juist helemaaaaaal geen behoeften aan... Ik merk het soms al aan die 2 bevriende stellen van ons dat ze soms onderwerpen willen vermeiden ... dan ben ik weer heeel blij dat niet iedereen dat weet. Mijn vriend heeft er zoiezo geen behoeften aan om er over te praten. En ik doe het vooral op het forum, en anders met mijn buuf. Ouders zijn wel erg meelevend, wel fijn. Maar soms heb ik er ff geen zin in dus een bewuste keuze dat bijna niemand het weet... scheelt we zijn nog maar jong (24,25) en iedereen denkt dat vriendlief het nog even niet wil
@ bezig: Ja inderdaad ik stelde die vraag gisteren. Ok dus jullie hebben er geen behoefte aan. Dat kan. Ik vind het wel prettig. Ik ben wel blij dat de mensen er soms rekening mee houden. Niet die vragen iedere keer zo van: en wanneer beginnen jullie..... Dat vind ik vaak nogal wat pijnlijk..... Veel liefsssss
Ik heb nog even een hele mooie pagina gevonden vol toepasselijke gedichten: *Kinderwens Site* Veel leesplezier, bij sommige gedichten moest ik wel eventjes slikken...... Trusten all!!!
@ bb dat kun je inderdaad hebben dat gevoel. Ik heb juist het advies gekregen van mijn gyn om erover te praten met vrienden en collega's wij hebben een vriendengroep van ongeveer 8 stellen dus met 16 personen hebben we vaak uitjes en kunnen we vaak niet drinken ivm iui en moeten we iedere avond om 21.00 prikken dus etentjes en films ed vallen altijd op die tijd dus het is wel fijn. Zou er niet aan moeten denken dat ik het verdriet zonder mijn vrienden aan zou moeten, misschien ligt het aan de tijd wij zijn al 3 jaar bezig, en iedereen uit onze groep is zowat in die 3 jaar zwanger geraakt. Dat maakt het ook al anders. Liefs
ik kan het dan zeker indd wel begrijpen, en snap zoiezo wel dat mensen er behoeften aan hebben. Wij hebben dit echter niet. Maar ik moet ook wel zeggen dat wij er na dit bericht amper nog mee bezig zijn zelf (dat we iui moeten bedoel ik) en er heel nuchter onder zijn. Had ik zelf nooit verwacht trouwens hoor, ben emo mens) maar iedereen die het weet zegt het ook... dat ik zo'n rust uitstraal en ze het zo knap vinden. maar je moet doen wat goed voelt, en zeker als je zoiets hebt wat in de avonden valt is het wel zo handig
Ik ben ook enorm nuchter hoor dat scheelt wel, de spuiten hebben me wel wat meer emo gemaakt en de vele zoekenhuis bezoeken, steeds verhoogde hormonen maken de grond onder je voeten ineens een stuk minder sterk. Vanaf ronde 4 werd het steeds erger en nu met de ivf inzicht en de regel die ze willen invoeren dat er nog maar 1 ivf poging vergoed wordt is toch niet niks. Ik zou zomaar dit jaar uitbehandeld kunnen zijn.
Ja ik vind dat echt gewwoon niet kunnen, maar wat kunnen wij? En wie zijn wij? Vind het echt belachelijk. Ze doen en bedenken maar wat, en wij moeten overal maar ons aan aanpassen en hebben geen poot om op te staan:O @ALL: hier denk ik dat het morgen game over zal zijn
Goedemorgen ladies, Hier alweer op kantoor en zowaar wakker geworden zonder hoofdpijn. Sinds ik de hogere dossis Menopur spuit had ik al 3 dagen hoofdpijn maar gelukkig is het nu weg (even afkloppen) @ bb heb je nog getempt?? Hoop niet dat het over is.