Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik had vanmorgen gezegd dat ik al wat bruin verloor, dus dat het wel vandaag zou komen.... Dus afspraak voor vrijdag..

maar uhmz.... het komt niet (meer);):)

net weer kurk eruit gehaald en weer alleen stipje donker bruin oud...
    en zelfs wit afscheiding???? Dus ook hier maar even netjes afwachten... zo verloopt het nog nooit bij mij. Nog noit langer als 14dpo geweest met ongi worden... Meestal de nacht van 13/14dpo en dan meteen alle kranen open:p

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Esther: we zitten gewoon in een streekziekenhuis in mijn woonplaats. Het zou idd misschien wel wat zijn om te overleggen of ze de eitjes dan niet daar kunnen oogsten....en dan hormonen en controles wel gewoon hier.

Bezigbijtje: goed bezig zeg met afvallen!!

Druuf: nog niet getest dus...ik duim door voor je!

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hier voel ik me mega-moe...
    gisteren weer eerste Clomid geslikt en heb bijna de hele nacht wakker gelegen vanwege de opvliegers...pff de ene maand lijk ik er wel veeel meer last van te hebben dan de andere maand...heull vervelend dus...hoop dat ik vanavond wat beter slaap!

4. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    @es: dankje wel voor je reactie !! maar ik laat me niet voor nog een keer een half jaar naar huis sturen want dan wordt ik gek !! maar sowieso weet ik dat ik hsg krijg en ik hoop dat we dan direct kunnen beginnen met iui :)

@bezig: spannend !!!

liefs

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Volgens de meeste ziekenhuizen ben je de eerste 3 maanden na de HSG extra vruchtbaar en mag je na de HSG het dus gewoon thuis nog gaan proberen. Toen ik na 3 maanden terug kwam werd ik voor een half jaar terug gestuurd want de kans dat ik spontaan zwanger raakte was nog steeds groter dan dat zij me zouden helpen! (idioten) Ik was dus in totaal 9 maanden terug gestuurd. Maar ik was op dat moment zo verdrietig dat ik er niet tegenin kon gaan. Hopelijk sturen ze jullie niet weg. Goed op je strepen gaan staan als je dat kunt of je ventje je dat laten doen!

6. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    heey es :)

dankjewel :) ik mag echt voor ze hopen dat ze me niet naar huis sturen want dat kan ik dan echt niet meer trekken :(

lief dat je antwoord :)

bij ons was de kans volgens radboud 45/50% kans op spontaan en 0,9% kans in oss dus ik wil sowieso een second opnie :)

liefs

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
  8. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Klopt hoor, maar ik had na hsg de ronde erna een samenlevingstest, en daarna hadden we IUI gemogen...

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Bij ons komt er 32,7% kans op spontaan uit. En dan zeggen ze bij de IUI heb je maar 16% kans dus zelf proberen is beter.... belachelijk vond ik het en nog steeds trouwens!

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    heb m net ff snel gedaan... 27% kwam er te staan. Ons zh heeft zoiets nooit gedaan/gezegd.

volgens mij ben ik ongi.... (ff snel kijken)

xxx

11. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    thnx es :) maar ik zal echt ffe het briefje van het zh erbij moeten zoeken om hem goed te kunnen in vullen...

bezigbijtje: en ???

liefs

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    weer iets bruin van binnen gespot.... Voel weer de ongi rugpijn en beetje krampjes/steken in buik. Denk dat het zo gaat komen?:)

ik weet dat het komt, dus dan maar nu meteen zodat ik verder kan!

13. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Ik hoop evht voor je dat heet niet komt en dat je over negen maanden dan een trotse mama bent

Ik ga nu weer aan het werk voel me een beetje kut had vandaag functionerings gesprek had gehoopt dat ikopleiding tot verzorgende mocht beginnen maar nog steeds niet ze vinden het nog te vroeg!!

Sorry moest dat ffe kwijt nou ik bem er tegen 21:15 weer

Liefs

14. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @ meiden: wat een verhalen zeg! BB: wat is de stand nu? Ik hoop zo dat het raak is meid!! Ik lig op de bank met een mega hoofdpijn op dit moment. Lekker tijdens mijn vakantie. Maandag weer eerste echo. Buiten jullie en een goede vriendin weet niemand dat we weer zijn begonnen en ik vind het wel even prima zo. Ik laat het lekker zo.

Liefs
    Augustus2009

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    nog steeds niks, maar kan nooit lang duren lijkt me.

Hier ook sinds het middaguur hoofdpijn... begin dr sjaggie van te worden.;)

Hopelijk is het snel over! Zodat je vakantie kunt vieren.

16. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hi meis!

Ik heb in Juli mijn HSG onderzoek gehad en ook de samenlevingstest en mogen eigenlijk in September al starten met IUI, maar zijn dan op vakantie!

Dus.. Misschien dat jullie ook wel snel mogen starten? I hope so.. ;)

17. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela

Nog steeds niet ongesteld? OEHOE.. Wordt nu wel heel spannend hé! Misschien ben je inderdaad wel zwanger.. :D Hihi..

Hou ons op de hoogte! Ik duim voor je!! ;)

18. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
  19. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ forever: Balen van je functionerings gesprek!!!!

@ BB: Spannend

@ Esther: Heb effe het testje gedaan en bij kwam er 65,1 % uit. Puur omdat ik heb ingevuld dat ik al eens spontaan zwanger ben geweest. Vink ik daar nee in dan 49,3% Terwijl de computer in het ziekenhuis me op 34% heeft ingeschat in het begin (voor de zwangerschap) Daarna kwam er ook 65% uit, maar omdat het 2 jaar heeft geduurd lieten ze me toch doorgaan voor IUI!

Nou hier geen bloed meer te zien!! Ook ik ben ontzetten chagarijnig op dit moment!! Gezellie, mijn beste vriendin komt vanavond op bezoek met haar nieuwe lover.....Hij zal wel denken wat een chagarijnig wijfie hahaha!!

Liefssssss ikke

20. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    O meiden hier ook barstende koppijn. En bb ben erg benieuwd. X

Deel Deze Pagina