Koppijn, sjaggie en nog steeds niks bruin/rood met afvegen.. elke keer lijkt het wel (ook al zit ik) of ik wat voel lopen, maar niks. Zal het vannacht of morgen wel komen...
even ervan uit gaande dat de eitjes dag 9 weer al zo mooi groot zijn als de vorige keer (alleen dan maar 2 ipv 3 graag) wanneer krijg ik dan de pregnyll spuit inprincipe? Of hoe gaat het dan erna?
Nee, we hopen dat het wegblijft! Beterschap meis! Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt! Ik blijf duimen..
Mijn gyn. zei vorige week dat als de eitjes minimaal 1.7 mm zijn je de Pregnyl kunt zetten en dan 32 uur later de inseminatie. Ik krijg in Okt. pas mijn eerste behandeling, dus heb hier nog geen ervaring mee.
god oh god, kword crazy van mezelf! Al vanaf uur of zeven koppijn, giga warm en doodmoe! weer is me ongi rugpijn weg.... en ik voel me beroerd...! Of morgen/vanacht ongi OF morgen temp van minimaal 37.10! (laastte zal vast niet, maar me lijf luisterd dan misschien wel als ik het dan roep hahaha) ik wil naar bed, ben moe, lijkt wel of het al na 11uur is! Maar tis pas 9uur hahaha....
Bezig als ik jou was zou ik als ik morgen nog niet ongi was een test er tegen aan gooien!! Want ik denk dat je een baby draagt zo niet san sorry voor de hoop gevwn Liefs
Bij ons moet een follikel 1,9 zijn dan zet je die avond de prenyll en krijg je anderhalve dag later de iui. Laatste ronde was hij 2,0 dat ik de pregnyll zette! Hier ook koppijn meiden maar net wel lekker gesport! Ik die bootcamp 2 x per week op verschillende locaties in de buitenlucht! Vandaag waren we bij kopje van bloemendaal voor degene die dat kennen nu ff bijkomen op de bank! Liefs
Hallo Dames, Sinds vandaag kan ik mij ook aansluiten bij de MMM, wij hebben vandaag te horen gekregen dat het zaad van mijn man te traag is en dat ik waarschijnlijk ergens een verstopping/verkleving heb zitten bij mijn eierstokken. Mijn man moet voor de zekerheid nog 1x zijn zaad inleveren en als het inderdaad traag is dan komen wij in aanmerking voor IVF. Wie heeft hier inmiddels ervaring mee
Dank je wel queenmeisje ... Was wel even een klap voor ons allebei, dit omdat wij beide een kind hebben uit een vorige relatie. Maar goed we laten het maar allemaal over ons heen komen.
Welkom veroontje en sterkte wij hebben ook nog niet zo lang geleden gehoord dat spontaan noet zou lukken en volgens radboud zou het wel moeten lukken,,, maar zoals queen al zei ze kunnen veel tegenwoorsig maar het is helemaal lastig als je allebei al een kindje hebt uit de vorige relatie.. Liefs
Veroontje, komt goed! Ik ken voorbeelden die ik voor me hou van deze site die na 8.10.15jr zwanger zijn geraakt! Ook wij dragen zeer binnenkort (blijf positief!) een mooi wondertje.... @all: JAH! Duidelijkheid hier Temp 36.80 dus vandaag komt hij dan echt hoor!! Gelukkig, hahaha lucht toch wel beetje op hoor Was beetje bang dat het raak was en dan van meerling! nou ga snel aan t werk! xxx
Welkom Veroontje!! @All: Hier nog helemaal niks!! Als het vandaag echt niet doorzet ga ik na mijn werk toch maar een testje kopen!! Wordt er niet goed van!! Nou ik ga ook maar weer eens aan het werk, al zal ik vaker op de wc zitten om effe te spieken dan wat anders!! Fijne dag allemaal en tot vanavond!! Veel liefs!!
Hoi f0rever, Nou bij ons is de kans nog niet eens 5% dat het spontaan gaat lukken, dit omdat mijn man traag zaad heeft en ik waarschijnlijk een verkleving/cyste in mijn eierstokken of eileiders waardoor die verstopt zitten. Dus als de uitslag 8 september weer slecht is dan moeten we weer terug naar de Gynacoloog om dus het IVF traject te gaan bespreken dus dat zal dan ergens eind september zijn, en dan duurt het minimaal nog 6 mnd voordat we aan de beurt zijn. Dus ik laat het wel allemaal over mij heen komen. Wel fijn dat ik op dit forum met mensen kan praten die in hetzelfde scheutje zitten