Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Hoiii lien,

Nou zal ik je ook wat vertellen we kunnen elkaar een hand geven mijn ei was ook gekrompen dus blijkbaar kan dat dus wel hij was nog maar 10MM snap jij het nog ik word er echt niet vrolijker van zo ppff en mijn slijmvlies was heeeeeel erg dun dus eigenlijk wel echt een domper zo je word er niet vrolijker van en het beeld van nog een kindje erbij verdwijnt ook steeds verder sjonge sjonge zeg:x
    Dat eitjes kunnen krimpen is zeker ook nieuw;) ik moest wel een beetje lachen na dat ik jou berichtje las ik dacht krijg nou wat zeg lien ook.
    Ik moet dinsdag weer terug komen kijken wat het gedaan heeft van binnen weer ppfff het word ook steeds gevoeliger die FM en daarna gaan ze met zijn tweetjes overleggen hoe nu weer verder dus ik beschouw dit toch als een verloren maand denk ik:( ik kreeg verder nog niks mee dus ik denk dan toch dat het andere medicatie word.

Ik snap het ook niet vorige maand voor het eerst clomid gebruikt 50 en het was mega goed mijn egg en me slijmvlies nu dubbel en het is gewoon k.t zo dat is er uit.

We zien het wel weer dinsdag wat ze allemaal willen en moeten word er een beetje moedeloos van.:(
    Was er inderdaad maar een reset knop dan had ik die allang al gebruikt.

Lien succes voor maandag ik hoop dat het voor jou harstikke goed is maandag en dat jij gewoon je iui kan doen ik niet denk ik.

Groetjes een teleurgestelde babyborn....

2. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Babyborn, ah nee, balen zeg ! Ik dacht zeker dat jij van me gewonnen zou hebben vandaag.. Gezien het feit dat je Clomid hebt gebruikt, kunnen ze nu ook niks meer doen om de eigroei verder te bevorderen, dus het is afwachten en hopen op een betere volgende poging. Of misschien heeft je man je wel op de natuurlijke manier zwanger gemaakt? Er zat immers wel een mega-ei afgelopen week, toch?

Oh, je vroeg volgens mij ergens hoe oud ik ben: 31 jaar (vandaag Lien 1979 ;) )

3. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo ladies

Weekend en ik moet werken:) maar ja vanavond nog en morgen ochtend en middag dienst, iedereen wil zien in welke kleur ik ben getrouwd dus foto's showen maakt het wel leuk en wat om over te praten over zwanger worden en dat ik het nou zo spannend vind kan je moeilijk over hebben met je clienten:).

Maar gelukkig hier wel ik heb zo'n last van een opgeblazen gevoel constant gekoerk en gedraai ook al ga ik naar de wc het houd niet op verder hoofdpijn en veel boeren en winden laten tja sorry

Babyborn en lien wat balen voor jullie ik had geen idee dat ze ook konden krimpen:(

Nou ik ga hier maar een beetje nog opruimen en zo beginnen met koken.

fijne dag nog groetjes saskia

4. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hoi meiden,

Even egoberichtje (ik lees zo ff terug)
    Mijn eerste IUI is achter de rug en het ging als volgt: (tis me wel weer een verhaal...)
    Gisterenmorgen om 10.00 uur deed ik een ovutest thuis en deze was nog niet helemaal posi...de streep was dikker dan de dagen ervoor maar nog niet even dik... Tja, wat moest ik, toch het ZH gebeld en gezegd dat ie posi was en toen een afspraak gemaakt voor zaterdagmorgen. (leugentje om bestwil!) Mijn ZH doet geen IUI's op zaterdagmiddag en zondag. Uiterlijk 16.00 uur vrijdagmiddag kon ik bellen voor een afspraak. Om 15.30 uur nog een x getest en nog steeds niet posi... Om 22.30 uur vrijdagavond was ie eindelijk posi!!!
    Vanmorgen om 09.00 uur waren we al in het ZH om het beruchte potje in te leveren. Om 10.00 uur ben ik geïnseminieerd. Er waren 10 miljoen zaadjes geteld waarvan 2,4 milj. actieve zwemmers zijn ingebracht. Het was niet optimaal maar genoeg volgens de gyn. Ik vond het allemaal erg meevallen en we stonden zo weer buiten. Ik moest wel een kwartier nadien blijven liggen. Wat denken jullie, zal het te vroeg zijn?? Weggegooide poging?? Ik had vanmorgen iets eipijn en nu niet meer... Denk dat mijn ei morgen springt. Ik wilde deze maand gewoon niet laten lopen maar baal wel een beetje om mijn leugen....
    Dus ben niet zo zeker van deze poging zit wel heel bleu en onzeker op het randje van het beruchte bankje hoor!
    Heb ik ff vette pech, 1e IUI en mijn ei springt op een zondag!
    Ik ga nu ff bijlezen, later!

5. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo sportmama

Nou elke poging is er een toch waarom baal je om je leugentje ik noem het gewoon een leugentje om bestwil:)

WELKOM OP HET BANKJE JOEPIE IK ZIT NIET MEER ALLEEN

succes met wachten
    dikke knuf saskia

6. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hey Sas, das heel lief van je, ik wil het denk ik ook te perfect allemaal...
    Ik kom je graag vergezellen op de bank. Niet zo breed zitten hè, ik val er bijna af:)!!

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Als morgen je ei springt zou ik zeggen mooie timing liggen de zaadjes klaar om in de aanval te gaan. Vanavond gewoon nog even knutselen en wie weet sas.

Nu snel even terug lezen..............

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Baby en Lien balen zeg. krimpende eitjes moet toch niet gekker worden.......................

Hier denk ik wel een ei in aantocht maar goed zeker weten doe ik het niet meer. Heb ik nu 28 of 30 dagen , Afijn we zijn aan de knutsel en hopen dat het spontaan nog gaat lukken.
    Woensdag bellen naar het ziekenhuis en dan horen wat en hoe verder.

Dank je Misty vond hem zelf ook leuk.

Maandag jurk weer passen brrrrrrrrrrrr heb er nu al zin in. Maar komt wel dichtbij.

9. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi allemaal,

Ja het is balen hoor lien ik krijg nu niks dat gaan ze dinsdag overleggen hoe of wat en misschien is het nu wel goed ik kan het me niet voorstellen maar ja en als ik zwanger zou zijn ik neem aan dat ze dat dan toch wel hadden kunnen zien;) dus ik ga daar niet vanuit hoor we gaan vrolijkdoor met zelf klussen:D

Lien gefeliciteerd je bent toch jarig vandaag party gezellig:)
    en wat ben je nog lekker piep jong zeg nou weet ik niet meer er was toch iemand 40 hier?? Ik weet niet meer wie hoor Lin en ik zijn even jong;)

Sportmama een leugentje om bestwil mag toch ;) jij wou zo graag he nee hoor groot gelijk meid was dit je eerste IUI ja toch succes mijn duimen draaien hier.

Hee sas zit niet van die winden te laten ja gedraag je even ja je zit nu niet meer alleen op het bankje;):D het is spannend meid en dan wachten tot 6 september als je dat gaat redden het is zenuwslopend dat wachten.

Lin rot he dat wachten tot dat je ongi word ppfff vervelend allemaal en ja ja het is weer wat nieuws he dat de eitjes krimpen tegen woordig;) het is toch niet te geloven vorige keer allles perfect en nu waarschijnlijk een gemiste kans en waarom weten ze niet:(
    Geniet maandag lekker van je het passen van je trouwjurk leuk hoor het schiet nou al lekker op.

Misty heeft zeker geen tijd lol die heeft haar nichtje te logeren en is nu helemaal af ligt met voetjes omhoog ;) samen met mannetje.

Groetjes babyborn.....

Gezellig weekend allemaal.:)

10. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Sportmama,

Ik zou aan de andere kant gaan zitten hoor van het bankje sas zit zo te boeren en te winden jaggie;):D ze is nou al zo gewend om alleen te zitten dus ze moet weer even eraan wennen dat ze nu niet meer alleen zit:)

Succes meiden laten jullie dan de volgende zijn die lekker zwanger worden afgesproken dan volgt de rest ook wel hoop ik ppff.

Groetjes babyborn....:p

11. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    haha babyborn ;) Mijn nichtje ligt nu heerlijk te slapen (als het goed is heerlijk, haha). We hebben een gezellig middagje en avondje gehad.
    Ik dacht even snel spieken hier en dan inderdaad lekker met mijn mannetje op de bank.

@sportmama: fijn dat je de IUI hebt gehad. Nu begint het spannende wachten. Ik denk dat je prima op tijd bent geweest met de IUI hoor. Nu hopen dat er 1 kampioen bij zit ;)

@Lin: Spannend maandag weer je jurk passen, leuk, leuk!

@Lien: ben je jarig vandaag? Zo ja, dan van harte gefeliciteerd :D Hopelijk heb je een fijne dag gehad.

12. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Babyborn en Misty, nou bedankt voor jullie felicitaties, maar ik ben nog lang niet jarig hoor ! Hoe kom je daarbij, Babyborn? Omdat ik had geschreven hoe oud ik was (31)? Maar dat had ik geschreven als antwoord op ik meen jouw vraag naar mijn leeftijd. En volgens mij vroeg je dat naar aanleiding van onze eventuele adoptieplannen. Maar goed, maakt niet uit, een keertje extra gefeliciteerd worden kan geen kwaad ;)

@Babyborn, mocht je nu zwanger zijn, dan kunnen ze dat op de echo's echt nog niet zien hoor :) Dus het zou zo maar kunnen dat je mega-ei toch een bevruchting heeft opgeleverd ! Vraag maar eens na aan je gyn.

13. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Sorry lien ik heb het niet goed gelezen ik geef de hormonen maar de schuld;) ja klopt dat had ik gevraagd gewoon eigenlijk uit intresse maar je jaar staat ook achter je naam:D blond he.
    Dan maar dubbele felicitaties dit jaar;)

Weet je dat zeker ik dacht altijd dat ze dat meteen konden zien aangezien ze zover zitten in je je weet wel ggrr :( het zal toch niet ik reken er niet op maar ik ga het zeker vragen dinsdag:)

Ik ga even broodjes bakken en even lekker uitgebreid eten daar ben ik hard aan toe gisteren slecht gegeten zal wel door de stress komen maar ja we zijn er weer helemaal vandaag:)

Misty en ook lekker vroeg wakker;) flauw he grapje hoor.

Groetjes babyborn....

14. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Babyborn, dat weet ik vrij zeker ja. Als ze al meteen zouden kunnen zien of er een bevruchting is geweest, zouden ze ons toch niet telkens twee weken in spanning laten zitten? Dan zouden we gewoon twee dagen na de IUI terug mogen komen en de uitslag krijgen, lijkt me. Nee, volgens mij kunnen ze het pas na een week of 6 ofzo goed zien. Dus je weet maar nooit wat deze cyclus je gaat brengen ;)

15. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Lien, ja dat is wel zo oh wat ben ik af en toe ook dozerig zeg;)
    en blond die combinatie gaat niet samen:p

Iemand nog een test in de aanbieding laat ik er nou juist een keer geen 1 in huis hebben ggrr anders had ik morgen ochtend toch even testje gedaan;)

We zullen het zien lien dinsdag ik ga eerst nog testen voor dat ik heen ga:) dus ben nu wel heel erg benieuwd.

Jij morgen succes en dat je mega eggs hebt morgen toch altijd wel weer spannend.

Groetjes babyborn....

16. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @babyborn: Mijn nichtje kwam rond 5 uur vanochtend bij ons liggen, omdat ze wakker was geworden van de harde regen. Daarna geslapen tot 8.00 uur. Dus dat valt nog mee ;) Ze wordt vanavond weer opgehaald, want ze wilde nog een keer blijven eten. Ze zit nu heerlijk te spelen, schatje :D
    Ben benieuwd naar je test!

17. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi misty,

Dat is netjes 8.00 uur lekker toch kan je lekker f oefenen hopen dat het gauw zo ver is voor jullie.

Die van mij heeft net ds dicht gedaan na 1 uurtje gespeeld te hebben we hebben het nog aardig in de hand;) en zit nou lekker te knutselen aan tafel dino en vliegtuigen vouwen en plakken daar is hij helemaal gek van wat kan je daar van genieten he als ze lekker aan het spelen zijn:)

Man lief zit formule 1 te kijken jaggie dat vind ik nou echt saai:D

Geniet er nog ff van want straks is ze naar huisje.

Ja bedankt ik heb nu geen test in huis dus moet tot morgen wachten balen....
    Maar ik verwacht er niks van hoor maar je weet het nooit daar heeft lien gelijk in.

Groetjes babyborn....

18. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @ Babyborn, wanneer was jouw mega-ei ook alweer gesprongen? Is het dan niet nog veel te vroeg om al te gaan testen? Je moet na de eisprong toch wel ongeveer twee weken wachten voor je een positieve test kunt hebben.

@ Misty, gezellig he, zo'n heerlijke uk in huis ?! Maar je zult straks wel moe zijn, verwacht ik ;)

19. Manon26

Manon26 Actief lid

4 dec 2009
    120
    0
    0
    hotel medewerker
    Limburg
    hallo allemaal,

Ik wil er graag bij komen zitten:)
    Vanaf vandaag (vanavond) begin ik met menopurspuitjes en ga dan ook in September voor mijn eerste IUI! Mijn gyn. zei dat we 6 cycli de kans zouden krijgen mocht het niet lukken dan zou het ivf worden! dus ik ben heel benieuwd!
    Bij mij en mijn vriend is trouwens alles goed uit de test gekomen, dus we weten niet waarom het niet wilt lukken via de "normale" weg!

verder allemaal veel SUCCES!!!

20. Manon26

Manon26 Actief lid

4 dec 2009
    120
    0
    0
    hotel medewerker
    Limburg
    Hallo,

misschien een rare vraag maar wat is precies het verschil tussen clomid, puregon en menopur? is dat echt heel anders?

Deel Deze Pagina