Ik heb echo, rontgen de hsg, inewendig onderzoek en met eendenbek gehad. Alles is rustig en voelt zacht. Als er een verdenking zou zijn van endo dan voelt het niet zacht maar bobbelig. De gyn heeft met haar vingers gevoeld. En omdat ik verder geen klachten heb die er op kunnen wijzen. Op de ongi rugpijn na (iedereen heeft wel ergens last van met de ongi) vind ze een kijkoperatie niet nodig. En ik dus ook niet.
Najah, ik heb er geen ervaring mee (amper) dus spreek je niet tegen hihi. Maar ik neem aan dat de gyn niet zomaar iets zegt. Dus hoop dat ze gelijk krijgt. En indd bij 2 gaat het door, of met 3+ ook maar dan onder de 1.8 geloof ik dat er maar 2 groter zijn als dat.
Hé lieverds! Ik heb alle berichtjes gelezen.. Jullie hebben niet stil gezeten! Ha! @ Siertje; Welkom & hopen dat het gauw raak mag zijn! @ GBW; Wat *** dat je het weer niet zo heeft mogen zijn! @ BB: Fijn nieuws! Geen Endo! Heel veel succes & fijn dat je sowieso 2 F hebt! @ Queen; Nog steeds buikpijn? Vervelend! Neem je rust! @ Esther; Hoe is het met jou? @Druufke; Hoe is het met jou? Sorry, als ik iemand vergeten ben! Zo veel geschreven! Dikke kus!
Bij ons mag je er 4 van 1,5 of groter hebben met max 2 van 1,8. Dus dat scheelt inderdaad. Ben benieuwd hoe ze groeien bij je! Hopelijk beter dan de mijne! @ Imke, vrijdag FM gehad met 1,2- 1,2 en 1,3 en maandag FM gehad toen nog maar 1,0 - 1,3 en 1,8. Ene is helaas gestopt met groeien, andere maar 0,1 en de grote met 0,5. Heb donderdag mijn 6de IUI! Hoe is het met jou??
Heey Meis, dank je voor je fijne bericht!! Hier kan ik heel veel mee. Ik ga het bespreken met mijn gyn! Het zou toch heerlijk zijn als dit het wondermiddel is wat ons kan helpen (mij, maar jou ook)! Liefs, Elvi
Hee Queen, wil even zeggen dat ik je echt heel stoer vindt!! Je doet 't vet goed! Wanneer mag je weer alles doen? En voel je je langzaam aan al wel ietsje beter worden? Liefs, Elvi
Aah Elvi wat een lief berichtje. Thanks. Morgen hoor ik meer maar de pijn is helaas nog niet weg. Ik gebruik nu ook utrogestan. Had pregnyl voorgeschreven gekregen maar dat vergroot de kans op ernstige overstimatie erger. Ik hoop ook voor jou een wonder.
Heb je al last van de Utrogestan? Ranzig zijn ze he! Ik heb altijd enorm opgezette borsten van de Utro, zelfs 2x gehad dat ze gewoon blauw waren! Maar het werkt wel Succes vandaag! Laat je weten hoeveel emmies je hebt! Liefs
Goedemorgen meiden Ik ben gisteren naar de accupunturist geweest en hij heeft me wel even van mijn roze wolk afgehaald. Ik moest namelijk zaterdag al ongesteld worden, en we zijn ondertussen woensdag.. Volgens hem waren het de hormonen die parten spelen met mn lichaam en ik moet ik gewoon geduldig wachten tot ik ongesteld word.. Ik heb verder helemaal geen lichamelijke klachen die wijzen op ongesteld te moeten worden. Het liefst wil ik gaan testen maar had mezelf voorgenomen het niet te doen voor de maandag.. En dan komt er nog bij dat ik deze nacht zooo vreemd heb gedroomd Wat stress niet allemaal met je lichaam doet...
Queenmeisje, ik wee dat je gelijk hebt... maar na 2 jaar tegenslagen durf je die test bijna niet meer vast te nemen..
@ Siertje, ben je wel eens vaker overtijd geweest? Dan zou ik namelijk ook niet testen. Tenzij je dus nog nooit zoveel overtijd bent geweest dan zou ik juist wel testen! ben je wel vaker bij de accupunturist? Ben daar erg benieuwd naar, mijn schoonzusje en zwager waren er een x geweest maar hun hele lichaam was echt van slag daarna. Dus durf niet zo goed!
Was je even vergeten te antwoorden Es'.. Bij deze. Ja ik heb die Gore utrogestan maar heb er niet heel veel last van. Heb wel t idee dat ik ze continu verlies. Allemaal witte drek en stukjes verlies ik. Sorry voorzit verhaal.
Neen ik ben nooit zo overtijd geweest, enkel tijdens de IUI poging en toen wel zwanger was (wel helaas miskraam). Ik heb nu al een 4tal sessies gedaan bij de accupunturist en sta er wel positief tegenover. Hij geeft ook wel veel info over de hoe en het wat, geeft ook tips wat best te vermeiden etc, dus ik voel me er wel enorm goed bij. Aangezien er geen problemen zijn met het zaad van mn partner, hoeft hij geen sessies te doen bij hem.
Ken het gevoel! Dat komt dat je de buitenkant van de bolletjes weer verliest, je hebt de hele dag het gevoel dat er van alles uitloopt he! Daarom vind ik ze ook zo ranzig! Maar schijnt dat ze heeeeeel snel opgenomen worden. Gelukkig heb je er geen last van verder!
Dan zou ik toch testen!!! Fijn dat je een positief gevoel hebt erover! Misschien moet ik er toch ook eens naar kijken
Ken 't gevoel. Maar aan de andere kant moet je het natuurlijk wel weten. Ik zou als ik jou was ook de test gewoon doen. Of met jezelf afspreken dat je nog bijv. max. 2 dagen wacht. Maar goed, als je al overtijd bent, kun je maar beter testen. Dan weet je het maar. Toch? Maar ik begrijp je helemaal hoor. Die negatieve kl*te testen zijn echt 't ergst!! Succes, we duimen!! Liefs, Elvi