Meid, die personen weten heel veel, maar soms zijn ze iets TE (vind ik, mijn ervaring dan he) ze kunnen echt niet alles weten hoor, dan waren ze wel prof Ik zou echt even testje wagen, je bent overtijd. Helaas heb ik ervaren dat niks van ongi voelen niks wil zeggen over of je het wel of niet word. Maar toch maakt dat het wel extra spannend. Testen joh
Ik ben er vanaf ronde 12 6 maanden geweest. Ook ik voelde me er goed bij. Hij heeft me van mijn schouder/nek/hoofdpijn afgeholpen door homeopathie/accupunctuur en dat is geen een ha zh enz gelukt! Erg fijn! Ook wilde hij me behandelen voor de zwangerschap maar toen bleek dat het de mmm enzo werd heb ik het gestopt.
@ Esther: ik had enorm goede dingen gelezen ivm accupunctuur en IUI, dat ik het een kans wil geven. @Elvi: dat vind ik wel een goed idee.. Ik geef mezelf gewoon tot zaterdag, en als het dan nog steeds geen duveltjes komen: dan test ik gewoon.. @bezigbijtje: Lol, ja dat zei mijn partner ook dat ik niet te veel naar hem moest luisteren en gewoon het op ons laten afkomen. Bedankt voor je ervaring mee te delen. Ik weet dat ik geen zekerheid ga hebben zolang ik niet test.. En volgens mij voelt het gewoon fijn om te blivjen "gissen" of het wel of niet is..Wat accupunctuur betreft bij mmm, heeft hij net veel ervaring mee. Dmv accupunctuur op de juiste momenten tijdens je cyclus stimuleert hij de eitjes om te groeien oid. Meiden enorm bedankt voor julllie antwoorden!
Nou dames van de 17 eitjes zijn er maar 4 bevrucht waarvan er geen geschikt voor cryo. Nu hoop ik echt dat het raak kan zijn. Wil deze hel niet nog een keer. weet iemand of de kwaliteit van de eitjes naar beneden gaat als je er meer hebt? M'n vriend zijn zaad is goed en ik had er zo veel meer van verwacht. Knuf
Queenmeisje, ik heb helaas geen antwoordop je vraag, maar ik wens je super veel sterkte en succes.. Er hoeft er maar 1 ee zijn die blijft hangen, think positive!!
Queen, ik ben er nog niet zo in thuis, maar zijn er 4 bevrucht zeg je waarvan er geen geschikt zijn?? Of bedoel je een? (durftevragen) @all: 5weken bezig en vandaag 5,4 kwijt!!!! Ook de cm's vliegen er vanaf; in totaal nu 8,5cm kwijt @ Goed bezig!! Nog "maar" 4.7 te gaan.
@ queen, wat balen zeg dat er maar 4 bevrucht zijn! Een vriendin van mij heeft bij de eerste punctie 14 eitjes gehad en daarvan zijn er 7 bevrucht, ze konden allen ingevroren worden. Dus weet niet hoe het precies zit met de hoeveelheid en kwaliteit. Ik moet zeggen, hoe meer je er hebt, hoe meer ze elkaar verdrukken en dus niet goed door kunnen groeien in je eierstokken! Dus wellicht dat het er iets mee te maken heeft. Zou de vraag even voorleggen bij je FA.
@ queen, omdat ze niet geschikt zijn om in te vriezen kun je dan niet overleggen om er 2 terug te plaatsen meteen?
@ queen: 4 bevruchten pfffff hopelijk is er eentje goed meid. Ik zal heel hard voor je duimen! @ All: Ik moest vanmorgen voor een uitgangsecho. Wat bleek (zit op dag 6) geen IUI deze ronde omdat mijn eitje te groot was!!!!! Eentje van 1.6 en eentje van 1.2 die waarschijnlijk niet mee zal gaan doen. Ik schrok hier wel van dat ze zo groot was al op dag 6. Mijn FA bleef wel een paar keer herhalen dat ze niet begreep waarom het niet zou lukken. Man heeft super zaad laatste IUI 198 milj na bewerking!! Ik heb toen aangegeven dat we het dus ook nooit zo vroeg in de cyclus doen omdat ik dan nog wat vloei! Nou zegt ze hopelijk is dat de oorzaak waarom het niet spontaan lukt. Ik zeg tegen haar, ik ging er altijd vanuit 2 weken na mijn eerste menstruatiedag mijn eisprong, omdat dit ook regelmatig het geval was. Heb nu huiswerk gekregen hihi vanaf vandaag om de dag gemeenschap te hebben en dan een week lang! Pfffff als het helpt hihi. Ik was aan de ene kant heel erg blij met dit nieuws, je gaat toch denken, heb ik het altijd dan echt te laat gedaan. Maar ja aan de andere kant is het met 3 IUI's ook niet gelukt. Nu moeten we dus gemeenschap hebben terwijl ik nog wat vloei.......Tja als dat de oplossing zou mogen zijn heb ik dat er graag voor over!! Veel liefs van mij!! Hoe is het met de wachtende allen?? Houden jullie het nog een beetje vol?
@ Druuf, hopelijk werkt het nu inderdaad! Over zo'n 3 dagen heb je gewoon al je eisprong! Heerlijk zo snel! Flink klussen Liefs
Durven jullie gokje te doen.... als mijn eitjes cd6 1.2 en 1.0 zijn wat denk je dat ze morgen zullen zijn? (cd8) ben benieuwd namelijk hahaha wat ik morgen kan verwachten... hoop zo dat we morgen niet meer terug hoeven voor meer fm want we zitten al zoveel in zh deze week.
Groeien ze dat meestal ongeveer ofzo? Hahaha... Phoe dat zou betekenen dat we za ofzo weer terug moeten of niet?
meestal 0,2 per dag. Als ze bij ons groter dan 1,5 zijn moeten we de volgende dag meteen terug. Dan verwacht ik vrijdag 1,8 om 1,6 dan vrijdag laatste hormoon en maandag de IUI..... Zo ziet het er bij mij uit de afgelopen 6 rondes iig