Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyborn, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    He blondje;) lien,

Lekker joh donderdag IUI gelukkig dat je ei nog gegroeid is en raar he dat die andere dan het zelfde blijft ach joh als je maar je IUI mag doen lekker meid eindelijk weer een beetje positief.
    Lief van je hoor duimen voor mij morgen ik hoop zo dat er toch nog ergens een mega egg zit of zo we zullen het zien morgen:(

Voor gillian is het helemaal spannend zeg ik hoop dat alles goed is we gaan er wel vanuit natuurlijk.

Ik vond het wel een leuke actie van je hoor lol wha wha:) lijkt wel een actie van mij:D geweldig ik ben niet de eningste.

Succes met je pregnyl zetten die doet mijn mannetje altijd bij mij dus dat doe ik niet zelf maar dat goed gelukkig als ik puregon krijg denk ik dat ik dat zelf wel kan dat is een prikpen moet lukken we zien het weer.

Morgen horen jullie weer wat meer.

Groetjes babyborn.....

2. Lien1979

Lien1979 Actief lid

Apr 28, 2010
    450
    0
    0
    @ Babyborn, bij ons hetzelfde hoor. Puregon spuit ik het liefste zelf, Pregnyl mag mijn man doen ;) Dat vind ik best een nare spuit en ik ben bovendien bang dat ik de ampullen op de grond laat vallen ofzo... zou echt wat voor mij zijn als miss muts ;)

3. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Lien: Fijn dat er een eitje is doorgegroeid en donderdag IUI! Eindenlijk weer schot in de zaak, hihi. Hopelijk volgt er hierna geen nieuwe poging meer en ben je na je 5e IUI eindelijk zwanger!

@Gillian: heel veel succes morgen! Ik duim voor je dat alles goed gaat met je beeb en dat het een bijzondere ervaring mag zijn :D

4. Manon26

Manon26 Actief lid

Dec 4, 2009
    120
    0
    0
    hotel medewerker
    Limburg
    dankjewel voor het warme welkom:)

vandaag spuiten ging al wat beter!!! nu wat lager gespoten!

spannend allemaal die eitjes toch he:D

hopelijk heeft iedereen mooie grote eitjes en Lien succes met je IUI donderdag!

5. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hallo allemaal,

Ja ja ik doe weer helemaal mee gelukkig:) nou lien we lopen helemaal tegelijk leuk he;) ik was mega laat deze maand ik had echt een goeie gyn vandaag ik heb haar al een paar keer gehad je kan alles vragen en ze gaat er voor dat ik zwanger ga worden lekker gevoel hoor nou moet me lichaam nog een beetje goed zijn best doen en gewoon zorgen dat ik nou een keertje zwanger ga worden:D
    Maar goed ik had een mooi ei zitten van jaja 19MM en een half en me slijmvlies was ook veel dikker bijna 6 ze zegt ook de gyn van zaterdag heeft volgens mij zitten slapen lekker dan.

Vanavond pregnyl zetten mijn mannetje dan;) half 10 en dan donderdag IUI ZALIGGGGGGGG.:)

Ik had de hoop al op gegeven en gedacht dat dit een verloren maand zou zijn niet dus ik ben gewoon super laat met alles.

Dus dames op het wachtbankje gewoon zitten graag en hou wat ruimte over want lien en babyborn komen er aan;) en die hebben een hoop ruimte nodig:p dus gedraag jullie je een beetje.

Ik zie dat Gillian bijna haar echo heeft ppff ik leef helemaal mee zeg spannend hoor voor hun en wat zullen ze genieten.:)

Groetjes babyborn.....

6. sportmama

sportmama Actief lid

Mar 7, 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Yoehoe, goed nieuws babyborn!!
    En Lien natuurlijk ook a.s. donderdag. 2 sep is mijn trouwdag dus dat moet geluk brengen!
    Zoooo, dan moet er met gemak een tweede bankje bij want dat gaat straks niet meer passen, 'k heb redelijk brede (zumba)heupen namelijk...

7. sas31

sas31 Actief lid

Jun 17, 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Nou we maken wel ruimte hoor dames, hier is het nog rustig gelukkig niet meer zo'n last van mijn buik.

Kom net van kantoor af en een heel goed gesprek gehad, om een lang verhaal kort te maken ik heb wat problemen met mijn collega's sinds ik 3 jaar geleden een burnout heb gehad en 3 mnd thuis heb gezeten ben ik snel moe en doet mijn lijf soms erg veel pijn vooral mijn benen en weet ik soms van gekkigheid niet hoe ik moet zitten of liggen gelukkig helpt mijn mannetje me al in de thuissituatie maar geeft het op het werk nog wel eens problemen en begrijpen ze me niet goed (je kunt het aan de buitenkant niet zien).
    Nou ging het de laatste tijd wat stroef met het aangeven van grenzen ik kan gewoon niet meer dan 24 uur werken en nou hebben ze daar op kantoor ook aangegeven dat ik dat niet hoef en mag waardoor het hopelijk allemaal voor mij en mijn collega's wat makkelijker samenwerkt en ik meer energie overhoud om leuke dingen te gaan doen:).

Nou moet aan het werk heb middagdienst misschien tot vanavond.

Dikke knuf saskia

8. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @babyborn: Wat fijn! Je gaat gewoon weer mee doen :D Lekker hoor! Hopelijk zijn jij en Lien deze maand zwanger!

Ik had gister een ovutest gedaan, omdat ik wat buikpijn had. Deze was positief en nu heb ik echt zo'n onwijs buikpijn, dus deze maand een eigen eitje die springt. Beetje jammer dat er dan nu geen IUI of iets dergelijk is. Geloof niet dat een spontane zwangerschap tot de mogelijkheden behoord :( Voor de zekerheid al wel 2 dagen op een rij geklust en vanavond nog maar een keer ;)

9. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    update: echo was goed! heel gaaf en raar om te zien dat hartje dat klopte. en ik mocht er 4 dagen bij op tellen dus nu 8w en 3 dagen. 4 mooie fotos en nu over 3 weken de 12 wk echo. pff klinkt al mega ver he?
    De misselijkheid vonden ze wel erg. kreeg vanmiddag uitslag of ik ah infuus moest maar hoefde nog niet. nu wordt ik goed gecontroleerd. als die misselijkheid weg is is alles beter. ben ook ziek thuis. kots id ochtend, middag, avond en nacht. pff maar ik heb vandaag gezien waarvoor! Ik vind hem nu al lief haha. nu eten koken en zo met manlief op de bank nd echo's staren.
    groetjes gil.

10. Lien1979

Lien1979 Actief lid

Apr 28, 2010
    450
    0
    0
    @Gillian, oh wat superfijn !! Proficiat hoor, met dit goede nieuws ! Wel heel vervelend dat je er zo ziek van bent, maar aangezien jij ook al een hele tijd in de MMM zit, zul je dat er inderdaad wel graag voor over hebben ;) Hopen dat dat snel beter wordt. Geniet maar lekker van dit goede nieuws !!

@Babyborn, het is toch wel sterk dat we zo gelijkop gaan deze maand, vind je niet? Allebei eerst krimpende eieren en dan op de valreep toch nog een goed ei ! Nou maar hopen dat we over tweeenhalve week allebei nog beter nieuws mogen komen brengen! Succes vanavond met de pregnyl ! En alvast succes donderdag met de IUI !

@Misty: de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)

@sportmama: vanavond weer lekker bodyjammen, na vier weken vakantie. Ben benieuwd of ik nog een beetje conditie heb !

11. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Gillian: Meid wat fantastisch! Kan me voorstellen dat het heel bijzonder is zo'n klein hartje. Hopelijk is de misselijkheid ook snel weg, want dat is ook niet alles, maar kan me voorstellen dat je dat na zo'n tijd in de MMM er maar bij neemt ;)

@Lien: Tja, ik hoop het, haha. We zullen zien ;)

12. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Gillian wat onwijs gaaf en fijn dat alles goed is mooi he en geniet er lekker van meid en hopen dat het spugen gauw minder word voor je wel goed blijven drinken hoor;)

Knuffel babyborn...

Lien ja grappig he we lopen helemaal tegelijk op zo dat word nog wat zeg zou toch wel een stunt zijn dat het goed gaat bij allebei;)
    dat zou geweldig zijn toch ook voor de andere dames natuurlijk:)
    Sport ze vanavond en jij ook succes met pregnyl rot ding ggrr. Hoe laat moet jij prikken zeker ook half 10 lol:)

Misty lekker blijven klussen hoor je weet maar nooit meid;) en zijn we straks allemaal zwanger na al die goede berichten van gillian op het spugen na dan.

Sportmama opschuiven joh met je zumba heupen;):D je moet nu echt normal gaan zitten hoe voel jij je nog steeds het zelfde.

Sas succes op je werk meid enne opschuiven op dat bankje ja hoe gaat ie verders al wat verschijnselen of nog niet nog even geduld dan maar hopen geen ongi en lekker testen:)

Lin joehoe waar ben je nou hoe was het met je mooie jurk gisteren:) enne hoe is het verder gebeurt er nog een wondertje daar dat je lekker straks spontaan zwanger bent het zou zo leuk zijn en gun het je zo iedereen trouwens.

Groetjes babyborn....

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    hier ben ik. Ja de jurk was weer helemaal geweldig. Volgende week dinsdag mag ik weer. Wat een straf...........................Not.

Verder Gil gefeliciteerd met je goede echo.

Babyborn en Lien ik duim voor een goede IUI voor jullie.

Word druk op het wachtbankje met elkaar !!!!!

14. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Lin leuk joh het schiet nu echt op lekker he als je nog een beetje mooi weer hebt dan helemaal ideaal.:)
    En bij je dochtertje schattig denk ik is altijd zo leuk bij de kids.

Hier nu net de pregnyl gehad van man lief ik was een beetje aan het shaken voor dat hij hem erin kon prikken ik denk een beetje de spanning even van alles ppff enne het blijven rot prikken hoor dit keer voelde ik hem best ppfff:x maar goed hebben we ook weer gehad hoop niet meer we zullen het weer zien.

Lien jij hem al gehad dat pokke ding;)

Groetjes babyborn....

15. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hallo manon en sas het is druk hier spitsuur;)

zwaai zwaai:D

groetjes babyborn....

16. Manon26

Manon26 Actief lid

Dec 4, 2009
    120
    0
    0
    hotel medewerker
    Limburg
    zwaai zwaai (moeten meer emoticons komen hier)

niet veel te vertellen!!! wel grappig dat jullie gelijk lopen lien en babyborn!!!

17. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Manon,

Ja wel he weinig he die emotions;):D8) ach ik doe maar wat hihi.
    Hier ook even niks te vertellen net die piep prik gehad uurtje geleden en dan maar weer afwachten ja grappig he ik loop helemal gelijk met lien gezellig hoor;)

Ik ga slapen wekkertje weer vroeg kind naar school en dan even huissie poetsen en lekker zonnetje zitten nog even van genieten.

Groetjes babyborn... weltrusten...

18. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Allemaal,

Oh ja ik had nog wat lol ik heb mega uitslag van de clomid op me rug en gezicht helaas ik zie er niet uit :xlekker weer en jeuken zeg ik word er niet goed van heb nu wat van biodermal gekocht voor de jeuk hebben meerdere hier last van?
    Dat zal wel niet zulke dingen heb ik dus altijd:p ik hoor het wel van iemand.

Groetjes babyborn....:(

19. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @babyborn: Hoe is het de jeuk? Ik heb hier gelukkig nooit last van gehad. Hopelijk is het snel weg en ik zou het wel even melden bij de gyn ;)

20. Lien1979

Lien1979 Actief lid

Apr 28, 2010
    450
    0
    0
    Zo, hier zit de pregnyl er ook weer in. Ik moest hem gisteravond om 22:00 uur, mijn man heeft hem gezet. Wel fijn dat hij dat wil doen, het blijft toch een beetje een naar prikje. En het geeft hem het gevoel dat hij ook wat kan doen ;) Prikken ging op zich wel goed hoor. In het begint voelt dat plekje een beetje branderig/beurs aan, maar dat trekt snel genoeg weg. Ik ben blij dat ik nu weer even twee weekje van het spuiten af ben. Ik had er inmiddels wel weer genoeg van, na 17 dagen prikken ;)

@ Babyborn, jeuk door de clomid heb ik gelukkig nooit gehad. Als je er erg veel last van blijft houden, zou ik dat even melden bij het ziekenhuis. Misschien hebben ze tips en misschien schrijven ze je volgende maand dan wel een ander middeltje voor.

Hoe is het tegenwoordig met Brigges eigenlijk? We horen niet veel meer van haar !

Share This Page