Hoi dames Hier nog steeds geen ongi temp om 06:15 was vannochtend 37,0 dus lijkt mij dat hij stijgt Morgen is de grote dag en zullen we weten of we allemaal snel zwanger zullen zijn Liefs van mij
Spannend meid, ik duim nog steeds door @ALL; hier baal ik beetje, heb nu al af en toe buikpijn (lees: korte felle steek onderin buik) heb echt geen zin om daar nog 1.5 week mee te lopen hoor! Als ik de lataste dag nou pijntjes krijg oke Maar niet al nu!!
ha die F0ever, ik moet nu toch even ernstig met je praten hoor: we staan hier helemaal strak, ik zit als een gek alle berichten bij te lezen en helemaal die van jou!! Alle tekenen wijzen er toch op dat je zwanger bent, hoe blijf je zo cool? Ik zit hier gewoon zenuwachtig te zijn voor jou... ik wil het gewoon nu weten!!! Jij bent onze roze wolk deze maand hoor!!! liefs augustus2009 oh ja, ik ben ook helemaal heppie de peppie want ik zit al op dag 22 van mijn cyclus en op dag 9 van de IUI. Ik moet aanstaande donderdag ongesteld worden maar ik heb me voorgenomen (en ik zeg niet dat ik dit volhoud) om zaterdag 10 september 2011 te testen, zeg ik nu heel stoer... dussss
Augje toch hahahaha moest wel even lachen om je berichtje hoe ik er zo cool onder kan blijven omdat ik eigenlijk nog steeds mijn ongi verwacht maar morgen ochtend is het zover ik zal mijn best doen om naar de test eerst mijn mannetje in te lichten en dan hier en dan op facebook dus iedereen komt het morgen te weten Maar nogmaals alle lieverds ik verwacht dat ik ongi wordt want ik zal het knap vinden twee en half jaar niet en dan nu wel maar komt allemaal wel goed Tot morgen Liefs
Hallo meiden, ik ben thuis na een drukke maar gezellige dag. Vrijgezellenfeest was geslaagd geen benen meer over! Ga nu slapen want moet morgen om 10.00 verzamelen voor de haarlemmermeer marathon. 10 km ga ik lopen dus hopelijk geen spierpijn morgen van vandaag! Forever morgen testen yeahhh, augustus wat goed!! Bb nu al steekjes dat zei ik al he met de iui ga je zoveel meer merken haha. Slaap lekker ladies!! Kuss
Lieve lieve dames Als een schaap over de dam gaat dan volgen er meer!!! Ik heb vanmorgen getest en hij was....... Drum geroffel :::: Harstikke zwanger !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben nog nooit zo gelukkig geweest en nu komen jullie ook allemaal over de dam.. Heel veel liefs
JEEJ JEEEJ, JOEPIE JEEJ!!!!!!!!! F0rerver GEFELICITEERD lieverdje.... En kom wel ff je test showen.... wat goed meid. Oh ben zo blij voor je! onze 1ste roze!!!
Ohhhhhh Meid super geweldig nieuws!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd meis gaaf.. Ik baal een beetje want ik voel dat m'n ongi er aan komt. Ben zo verdrietig..
Lijstje even uitgebreid F0rever lieverd vul je due date maar in @gueen, ach meis @all; hier niks bijzonder te melden, beroerder dnacht gehad.
@ Queen: ohhh meid balen!! Kan me goed voorstellen dat je verdrietig bent! Maar geen bloed geeft moed he meid!!!
Queen balen meid !! Dikke knuff En ja deeerste roze joepie ben echt heel blij Ik zal is kijken of ik hem gepost krijg zal dat thuis is kijken Liefs
Ik moet er gewoon van huilen.. Wat geweldig!! Ik ben zo jaloers.. SORRY!! Gefeliciteerd lieverd! Erg fijn! KUS!
allemaal bedankt lieverds !!!! en zoals ik al zei 1 schaap over de dam dan volgen er meer ik heb het virus verspreid ! liefs
Dat is nogeens een knaller Voordeel van overtijd testen he! Niet dat stomme getuur. En de banner staat je goed