Ik ben echt heel blij voor je hoor lieverd daar niet je niet aan twijfelen. Helaas zie ik het plaatje niet maar het moet geweldig Zijn. Dikke kus.
schat daar twijfel ik ook niet aan maar vind het balen voor jou meissie dikke knuff voor jou liefs p.s hoe gaat het nu?
Hieperdepiep wat een mooie test zeg! Zooo moet die er dus uitzien hihi hopelijk volgen we snel met de andere schaapjes heerlijk genieten meis! Hier net thuis en ff languit, vanmorgen 8 uur op en de 10km uitgelopen in 1.06 zoals de meeste al gelezen hadden op facebook liefs
@ Forever je kent me misschien niet echt, maar SUPER GEFELICITEERD!!! ik zit niet meer veel op het forum, maar hou jullie altijd wel in de gaten hoe het allemaal gaat! ik ben echt super blij voor jullie!!! morgen het ziekenhuis maar bellen denk ik lekker genieten meid, want voor je het weet zit je op de helft! @ All, hoe is het met jullie meiden? ik hoop snel dat jullie volgen!!!
Heeey ukk, wat leuk dat je nog meeleest! Hoe is het? Bijna 20 weken echo zie ik! Wat gaat de tijd toch snel he!!! Hier nog met de laatste iui bezig en donderdag informatieavond bij ons nieuwe ziekenhuis voor de ivf. Knuffel voor jou!!
Hoi Uk idd leuk dat je meeleest.. Met een dikke buik Enne Forever lieverd.. Hoelang zou je al zwanger kunnen zijn?
hoi queen en uk en iedereen : allemaal bedankt en ik zou nu 5 weken zwanger zijn morgen ga ik de arts enzv bellen liefs
@ Esther ja dat klopt bijna de 20 weken echo! ik ben nergens zenuwachtig voor, maar voor de 20 weken echo wel hoor.... hopelijk is alles goed met onze kleine ukk! ja ik lees vaak met jullie mee, maar er zijn zoveel nieuwe bij gekomen, dat het moeilijk is om alles bij te houden haha.... ik hoop snel dat het raak is meid het is je zo gegund iedereen op dit forum trouwens! verder gaat het allemaal goed veel last van de buik, maar goed dat hoort er waarschijnlijk wel bij aangezien die banden zo aan het oprekken zijn nou ik hou jullie in de gaten! want er gaat meer roze komen hier!!! het MOET gewoon! ik blijf voor jullie duimen! @ Queen nou die dikke buik valt nog wel mee( nou ja niet mijn eigen dikke buik mee geteld haha...) het begint nu wel te groeien dat zie je wel, maar mensen die niet weten dat ik zwanger ben, die denken waarschijnlijk dat ik gewoon dikker word jij ook veel succes meid!
Hé meiden! Tot over 2 weken, wij gaan morgen naar Turkije! Joehoe! Ik hoop dat ik heel veel positieve dingen mag lezen! Kom op meiden! Houdt moed! Dikke kus!
fijne vakantie lieverd.. enne daarna gezellig bij ons fb clubje komen he.. Enne veel oefenen tijdens de vakantie
Fijne vakantie imke!! @ ukk, geniet van de echo en tja het oprekken hoort erbij he willen jullie weten wat het wordt??
@Imke: je banner zegt dat je vier dagen over tijd hebt? Mis ik iets hier of heb je je banner nog niet aangepast? @Queen: wanneer is het jouw due date dan? Ook deze donderdag toch? En het is waar: geen bloed is goed. Oke, weer realistisch maar die krampies en alles kunnen ook iets anders uitwijzen hoor. Ik herken je gewoon maar laat het je niet te pakken krijgen. Ik denk aan je lief. @Ukk: wat lief dat je weer even langskomt en wat fijn dat het goed met je gaat zeg! Kom je af en toe even overvliegen en geef je ons een update? @F0ever: je blijft toch wel bij ons? kus, augustus2009
Aug dat is lief. Ik hoop zo dat je gelijk hebt.. Ik zeg donderdag ja maar dan zit ik op 14 dagen. Hoop dat, dat ik IVF ook zo is. Knuff
aug : TUURLIJK BLIJF IK BIJ JULLIE !!!! ik kan jullie niet missen ! jullie zijn mij te dierbaar geworden...!!! allemaal schatten hier ! @ iedereen: mijn uitgerekende datum volgens internet ligt tussen 5 en 7 mei 2012 hoop niet dat het 5 mei wordt want dan is mannetje jarig liefs