Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ imke: Een hele fijne vakantie!! En geniet ervan!!

@ Ukk: super dat t zo goed gaat!! Pffff wat vliegt de tijd al op de helft zeg....jeetje......

@ DE TESTERS: Heeeeeeeel veel succes donderdag!!!!!!! Het moet gewoon 3x roze zijn!!!!!! HET MOET!!!!!!!!!!!

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Goede morgen Ladies.
    Es' hoest met jou?
    De rest al nerveus voor donderdag? Knuf

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hier alles goed hoor vrij nuchter eigenlijk deze ronde. Ik heb vertrouwen in de ivf en het nieuwe ziekenhuis. Hopelijk jij en augustus wel op roze!!! Liefs

4. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik denk ook dat IVF een betere uitkomst bied.

5. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Morruge ladies,

ik begin wel een beetje de shakes te krijgen om eerlijk te zijn hoor. Ik was al blij dat ik over de 20-dagen grens heen was. Vanmorgen op mijn appie stond: "2 days untill period". Toen kreeg ik de kriebels. Maar ik heb ook krampies en zo dus ik denk niet dat het raak is. Ik wordt een beetje heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. Misschien dat mijn cyclus nu de andere kant opslaat en de over de 28 dagen heengaat. Zou dat kunnen?

Liefs,
    augustus2009

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hi meiden,

augustus, tjah je cyclus kan altijd iets afwijken. Maar zou je langste cyclus laatste half jaar aan houden als max.... Ik heb altijd 28 dgn, soms wel ns 25-27 maar hou altijd 28 aan. Ik temp meestal vanaf 12-13dpo weer, dan zie ik de daling aankomen en weet ik wanneer ik ongi word. Hou niet zo van ineens een rooie verassing:p

Wel super spannend voor jullie allemaal meiden. Of je nu wel of niks voelt het kan zowel van zwangershap als naderende mensturatie zijn. Dat maakt het hele traject alleen maar lastiger he?!

HIer gaat het verbazingswekkend goed. Had echt verwacht zo na de 1ste iui er alleen maar mee bezig te zijn. Maar is helemaal niet. Ja heb kramp in buik soms/gevoelig... maar dat is de ene ronde wel andere ronde niet dus dat is niet iets waardoor ik denk: zal het? Hoop dat het ook nog iig weekje zo blijft. De laatste 2-3 dagen voor NOD zijn altijd wel beetje spannend, dat mag ook, toch? ;)

Ik duim iig heel hard voor jullie!:D

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    O schatjes ik duim voor allemaal. En aug ik zou als ik jou was gewoon testen. X

8. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Meiden m'n afscheiding is geel. Kan dat kwaad?

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik heb het ook keer... toen ik ging google stond er dat het voor kan komen bij zwangerschap!

Was bij mij niet zo (of iig, ik werd ongi) maar wie weet bij jou!

10. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @BB: ik ben volgens mij nooit over de 28 dagen heengegaan. Misschien één keer 29 dagen. Ik vind het best irritant van moeder natuur hoor, die krampjes en zo kunnen dus twee dingen betekenen, had ze dat niet even anders kunnen regelen?

Liefs,
    augustus2009

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja hahhaa vind ik ook!
    Gewoon één duidelijke signaal voor naderende ongi en een duidelijke voor zwanger....:p

12. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    aug : ik zal als ik jou ws ook gewoon is testen :)

bb: ik leef met je mee en natuurlijk is het 2/3 dagen voor NOD spannend heel normaal :)

queen: ik wil je niet al te veel hoop geven maar mijn afscheiding was ook wel een beetje geel :) en toen was ik dus zwanger :)

nog twee dagen en dan mogen jullie testen ik leef met jullie mee en ik hoop op een knal roze maand !!!

heel veel liefs :)

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    thanks forever.. ze hebben bij mij 2 eitjes laten zitten.. kan dat gevolgen hebben? Het is nu orange geel. sorry dames..

14. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    queen ik kan er weinig over vinden :( het enigste wat ik kan vinden is dat best wel veel zwangere vrouwen dit hebben maar ook dames die voor de ongi aan zitten...

misschien moet je het even aan de verloskundige vragen??...

veel liefs

15. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @forever

GEFELICITEEEEERD
    hoop dat er snel meer volgen

16. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Queen, ik denk dat ik a.s. do. mijn derde keer IUI heb en dat is dan de laatste x zonder hormonen. Daarna eerst gesprek en dan met...... Maar zonder hormonen gaat 'em niet worden hoor, dat voel ik gewoon! Ik denk dat Utrogestan me een heel eindje op weg kan helpen. Maar goed, eerst nog een x zonder hormonen.

Hoe lukt het wachten tot do.? Hou je het nog?

Liefs, Elvi.

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ladies onzekerheid alom, hier ook was gister de 3de x dat ik bloedverlies had na de iui maar weer slechts 1 moment en daarna niet meer... Ik begrijp niets meer van mijn lichaam! Krampjes blijven aanhouden maar kan inderdaad alle kanten op pfff dat het maar snel duidelijk mag zijn voor ons allen!! Liefs

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    O meiden ik hoop het zo.. Knuf

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @queen, ga je morgen testen?? Je hebt op woensdag de tp gehad toch??

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Goedemorgen ladies, hier weer alleen bij inbrengen utro wat bloed aan de inbrenghuls. Meer nog steeds niet. Iedere x alleen bij inbrengen, maar moet ook zeggen dat het inbrengen moeizamer gaat. Kan de huls niet zo hoog meer krijgen en kan zijn dat er daarom wat bloed meekomt. Vanaaf mijn laatste utrogestan inbrengen en dan eerst maar even wachten tot deze uit mijn bloed zijn. Temp blijft hoog maar komt door de utrogestan. En deze stelt ook je menstruatie uit. Als je stopt kan het nog 4 dagen duren voordat het doorbreekt pffff

Deel Deze Pagina