@Queen: we denken aan je vandaag lief, spreken je vanmiddag wel even. @personal: vanmorgen om 6.40 uur de test gedaan met ochtendurine, helaas was de test negatief, dus ik wacht op mijn ongesteldheid. Ik heb geen krampie of pijntje niets. Ik heb natuurlijk twee rare cyclussen gehad dus misschien is dag 27 nog te vroeg? Ik kan niet anders doen dan afwachten. Ik denk wel elke keer "oh, ik voel het een en ander lopen" de slijtplekken beginnen te komen in de route van mijn bureau naar de plee..... kus, augustus2009
@ augustus:: balen meid! Maar ja misschien is het inderdaad te vroeg!! @ queen: denk aan je lieverd!!
aug : het kan natuurlijk dat je te vroeg hebt getest dat je lichaam even de tijd nodig heeft om hcg aan te maken.... ik zou als ik jou was over een paar dagen nog een keer testen.... liefs queen: tot vanmiddag schat en doe rustig aan liefs
Nou lieverds... Hier ben ik dan.. En ik ben Zwanger.... En dit wist ik al even.. De reden waarom ik zo down was, was omdat mijn testen lichter werden.. Heel naar.. Maar net getest en die waren donkerder. Heb net mijn eerste kadootjes binnen gehad, want ouders horen het alseerst te weten. Ik heb eigenlijk niet echt kwaaltjes wat ik toch eng vind. Ik hoop dat ik na 9 maanden echt een wonder in mijn armen heb en dat ik geen miskraam of buitenbaarmoederlijke zwangerschap krijg.. Denk dat als ik het hartje heb zien kloppen pas gerust ben. Knuf voor jullie schatjes..
Waaaauw lieverd, van harte gefeliciteerd! Wat goed de eerste IVF!!! Hopelijk gaat alles goed! We gaan heel hard voor je duimen! Fijn dat die verschikkelijke punctie tot een positieve test heeft geleid!!! Ben echt helemaal hyper en super blij voor je!
gefeliciteerd schat !!! wanneer ben je uitgerekend ?? en ik heb ook bijna geen kwaaltjes schat dus maak je maar niet zon zorgen kan nog komen og lieverd wat be ik blij voor je liefs
thanks for.. ik denk rond 15 mei... moet t even navragen hoe t met de IVF zit omdat ik daarvoor drie maanden aan de Lucrin injectie zat en daardoor niet ongesteld werd. Ik denk dat ik nu op week 4 zit ofzo? hi hi Ik krijg pas 4 oktober de echo.
Queenie! Van harte gefeliciteerd meid! Wat een geweldig nieuws, hoeveel weken ben je dan? Ik loop nog maar eens naar de plee... kus, augustus2009
joepie gezellig dan zitten we een beetje gelijk en dan heeft die zeer pijnlijke punctie toch nog zin gehad schat ik ben echt blij voor je !!!! en het begint hier nu mooi roze te kleuren !!! liefs stemming : helemaal gelukkig
@ queen, ik stel voor dat je ook zo'n mooie banner gaat plaatsen net als forever staat je vast heel goed!
jullie moeten allemaal zon banner hebben deze maand !!! die staat iedereen hier geweldig !!! maar queen idd ik wil ook je banner zien liefs