Ik slik alleen de avond para's omdat ik dat echt nodig heb voor mijn rugpijn (ongi) die er sinds afgelopen nacht weer is. Dus verder niet. Het is nou ook niet zo'n pijn, maar gevoelig en erg aanwezig. tnx voor je antwoord lieverd!
@BB'tje: Hoop dat je je gauw beter voelt Meis, of dat het toch goed nieuws is. Ik blijf toch nog even duimen hoor. Liefs, Elvi
Goedemorgen dames, wat een hoop pagina's zijn erbij geschreven zeg! Ben het hele weekend druk geweest! Gister leuke verjaardag gehad! Bedankt nog voor jullie facebook felicititaties! Welkom nieuwelingen! @ hier nog ongi, kijk uit naar de intake IVF op 3 oktober. Nog 3 weekjes! Liefs
@BizzyBee: wat balen dat je je niet lekker voelt. Even volhouden nog, ik begrijp je onzekerheid maar al te goed maar het is niet anders, je moet wachten. Om gek van te worden, ik weet het lieverd. @Esther: hoop dat je een gezellige verjaardag hebt gehad met vette cadeautjes!! @personal: heb om eerlijk te zijn (en dat kan ik hier) niet het weekend van mijn leven gehad. Manlief en ik waren beiden echt wel down van de teleurstelling dat het weer niet gelukt is. Het is moeilijk positief te blijven als de moed even totaal verdwenen is. Zaterdag met mijn ouders uiteten geweest en er wel even fijn over kunnen praten. We hebben een weekend weg gekregen van ze en ik mocht kiezen en heb Parijs gekozen. Uiteraard heb ik zitten plannen of het paste tussen de behandelingen door. Dan denk ik: GVD, het spontane is weg. Toch doe ik het, ik wil geen kans missen. Op dit moment wordt ik heen en weer geslingerd tussen het niet meer zien zitten en er toch weer voor gaan. Gisteravond de eerste spuit gezet, vrijdag weer uitgangsecho. Elke keer ziet alles er perfect uit van binnen, is het zaad van superkwaliteit. Harstikke leuk, maar het resulteert elke keer in niets. Maar goed, het leven gaat door. Het einde van de IUI behandelingen is in zicht, even door de zure appel heenbijten. Ik hoop gauw mijn positiviteit, energie en spontaniteit weer te vinden. Ben het even helemaal kwijt. Mijn motto: het komt altijd goed. Daar hou ik me nu maar even aan vast. Mijn excuses voor mijn neerslachtigheid. Ik hoop gauw positief nieuws van jullie meiden, dat helpt me er vast bovenop. Komt maar op met het volgende roze schaapje!! Dikke zoen, augustus2009
Het wachten is het niet echt... Ik ben het alleen ZO zat om nu voor de 2e ronde zo'n ongesteldheids gevoel in mijn rug te hebben voordat ik ongi ben. Ik slaap er zo slecht door. Om de 4uur wordt ik wakker en moet ik 2paracetamols nemen, anders kan ik niet eens blijven liggen. Alleen als ik mijn rug aanspan is het iets te doen. EN het stomme is dat het alleen de nacht is! Dat is helemaal irie. Ik denk dat ik niet zwanger ben, als dat indd ook zo is dan ga ik de gyn bellen. Ik heb geen zin dat dit zo vaker gaat. En vind het vreemd dat het net is begonnen vanaf dat ik clomid gekregen heb. Niet dat het daar aan ligt want weet dat het niet kan, maar vind het wel erg bijzonder hahhaa. Als ik ongi ben is het allemaal goed te doen dan neem ik aleve fenimax en is het weg. Maar dat wil ik nu nog niet doen. Omdat ik niks weer. Ook al denk ik dat dit een teken is van een naderende ongi. maar goed einde depri bericht hahaha...
Lieve bezig.. Ik denk stiekem toch dat hè endo hebt. Bij Mij voelde ze het ook niet en ik de echo niks te zien. Maar tijdens de kijkoperatie zagen ze me vol zitten. Qua pijn zit je nog in het begin stadium.
Queen, ik weet dat je dat denkt. En ik sluit ook niks uit. Maar ik vertrouw herin wel op de GYN. Ze heeft het uitgesloten. Dus ik hoop dat ze dat niet voor niks gedaan heeft Ze zei me ook dat als ik dit indd had dat ik het dan allang in ergere versie zou moeten hebben nu. Omdat ik al 12 jaar de rugpijn heb tijdens mijn menstruatie die eerste 2 dagen. Ik heb er geen verstand van, dus wil op haar oordeel vertrouwen. En het is alleen de rugpijn waar ik zoveel last van heb. Alle andere vragen van de lijst waren beantwoord met nee. Ik heb net de gyn gebeld dat ik het zat ben me voor me ongi zo te voelen. Of ik wat anders mag nemen. Krijg ik zo'n dom grietje aan de lijn die zo weinig weet dat ik dr nog meer vanaf weet:x Zo irie vind ik dat altijd he?! Zegt ze waarom doe je niet gewoon een zwangerschapstest dan? Ik zeg: omdat ik pas woensdag 14 dagen na IUI zit... "ooooohhhh" zegt ze dan. Ging ze overleggen zegt ze: of je bent zwanger of wordt ongesteld. NEE ECHT?? MEEN JE DAT??!! Ik zeg: maar op mijn vraag of ik andere medicatie mag??" Ohjah, nee dat mag je niet om de 4u in de nacht 2 paracetamols is de max. *zucht* hhahaa ben zooo misselijk, ga nu weer wel wat eten en dan werken. EEN +puntje uit die rot rugpijn halen: Ik weet eink al zeker dat ik ongi word door die rugpijn hahhaa...
lieve bezig : ik kreeg ook altijd rugpijn en dat had ik deze keer ook... maar ik vind het goed van je dat je blijft volhouden dat het waarschijnlijk je ongi zal zijn want dan komt de klap misschien wel iets minder hard aan en dat is niet lullig bedoelt maar dat heeft mij wel een klein beetje geholpen... dus schat het kan alle kanten op en ja idd er zitten soms toch wat dozen hahaha daar kun je niks mee maar ja je weet nu wat je al wist 2 pcm om de 4 uur veel liefs en zet hem op !
Dag dames, Ik ben door de 6e IUI zwanger geworden en intussen al 7 weken trotse moeder, dus IUI-dames geef niet op! Wel moet je er denk ik niet al te veel (ook al is dat moeilijk) mee bezig zijn. Na de 4e IUI hebben wij een pauze van 3 maand ingelast. In deze periode hebben wij een IVF-intakegesprek gehad en vervolgens de twee resterende IUI's. Ik dacht er eigenlijk niet meer zo over na en had me reeds ingesteld op het IVF-traject. Gelukkig was dat nodig. Groetjes Tracey
Heej Lief BB'tje: Haha, wat een doos zeg, die je aan de lijn had. Hoe kan zo iemand dat werk doen. Dat zou echt niet moeten mogen, haha!! Maar verder is het bovenal heel vervelend en rot voor jou, als die last en pijn. Ik hoop dat het gauw over is Meis. In ieder geval verder laten onderzoeken toch. Liefs, Elvi
BB ik wil je niet bang maken maar een oude klasgenoot die mij was tegengekomen op de ivf bijeenkomst sprak ik uitgebreid deze week. Zij had ook geen symptomen van de endo lijst alleen de buikpijn. Telkens werd ze weggestuurd van neem maar wat asperine er is niets. Uiteindelijk dachten ze dat ze een gezwel had op haar darmen en hebben ze haar darm moeten verwijderen. Bij de operatie bleek dat ze extreme endo had. Ze was toen nog niet met kinderen bezig maar heeft ook nooit een kans gehad, begint nu direct aan IVF omdat haar beide eileiders lekker en in beiden een veertje gezet is. Ziekenhuizen maken ook fouten!
@bezigbijtje: kwil het niet al te hard zeggen en ben nog groen qua iui maar khoop stiekem dat je gewoon zwanger bent... Wie weet is het gewoon gelukt... Vandaag ben ik voor prikinstructie naar zh geweest. Viel mee was alleen uitleg, ik hoefde nog niet proef te prikken. Zoals zij het uitlegde heb ik er ook wel vertrouwen in dat het gaat lukken. Morgen al eerste echo en als het goed is 's avonds starten met eerste injectie. Ben benieuwd... Als ik het goed begrijp zal ze mij morgen vragen om dan volgende week dinsdag terug te komen voor fm en zijn de eitjes dan in de meeste gevallen groot genoeg voor de pregnyl. Ik hoop het! Dat zou dan betekenen dat we donderdag 22 september voor de inseminatie gaan!! Fijn dat het nu allemaal wat concreter wordt!
tuurlijk maken zh fouten, en tuurlijk kan ik endo hebben, maar het kan ook niet. Er zijn zoveel meiden (wat ik hier lees) die ongi pijntjes hebben. De gyn weet dat ik het geopperd heb..... en ik heb zelf ff geen zin in een operatie... eerst vriendje uit de lappen mand. Dan kijk ik wel verder! Maar vind het echt lief van jullie! allemaal lieverds hier
@ RQ, fijn dat je kan beginnen! Even wat nieuws! @ BB, begrijp dat je geen zin hebt in een operatie! Alleen de buikpijn is zo vervelend en zou natuurlijk echt niet leuk zijn als je straks uiteindelijk in de IVF beland en het dan ineens pas blijkt dat er iets anders mis is. Morgen testdag!!! Spannend! Ga je morgen ook testen of wacht je nog even?? Liefs
@ forever, donderdag eerste echo he! Spannend! Wat bijzonder lijkt me dat zeg! Iets waar wij allen zo hard van dromen!
rugpijn Ik ga zoals ik al zei het weer aan de gyn voorleggen. Maar zal weinig mee gedaan worden vermoed ik. Mocht ze toch iets willen dan wil ik dat pas als vriendje weer volledig aan het werk is! Maar ik denk ongi te worden al voel ik nu weinig omdat ik door de rot nacht gewone rugpijn en spierpijn in me buik heb... (rare houdingen gedaan hahaha) dus wacht iig morgen me temp af en als ik do niet ongi ben dan test ik. (Afgelopen keer werd ik ineens namelijk pas ongi op 15dpo.) xxx
Helaas slecht nieuws voor mij: Kom net terug van de gyn en nou heb ik een cyste van ruim 3 cm en mogen we niet starten deze maand... Volgende maand maar opnieuw kijken. Gvd het is ook iedere keer wat nieuws. Echt balen had me er helemaal op ingesteld en nu gebeurt er gewoon helemaal niets deze maand! Iemand ook deze ervaring en was bij jou de cyste de volgende keer wel verdwenen?
Jeetje meid wat balen Ik had dat vorige ronde indd ook dat het afgeblazen was, zo rot! Bij mij alleen ivm overstimulatie, geen ervaring met cyste... succes!
Hè bha Q. Ik heb 3 cystes en met de IUI 2 maar ze gingen gewoon door. De norm in ons ziekenhuis is 4 cm. Wat verschilt dat hè. Knuf voor jou.
Ze zei bij mij dat de norm 2 cm was. Ja echt balen, ik had alles verwacht maar dit niet. Bij eerdere echo's is er nooit iets te zien geweest. Nu kan ik alleen maar hopen dat ie volgende maand verdwenen is.