@RQ, ahh wat balen meis! Ik heb 1x een cycste gehad maar die was maar 1,5 dus klein en mocht toen gewoon starten. Ik ga heel hard voor je duimen dat ie de volgende ronde weg is! Jeetje dacht je eindelijk te kunnen starten! Wat een rotgevoel dan! Knuffel!
RQ: wat balen meid !!! ES: ja aankomende donderdag heb er zoveel zin in en ben echt blij dat we onze kleine mogen gaan zien en jullie zullen allemaal dat moment krijgen dat jullie dat snel kloppende hartje zullen horen hier gaat verder allees goed... ik ben voortaan door mijn man als hormoonmonster gebombardeert hahaha dus dat gaat goed hier hihihihi en queen wijffie hoessie met jou?? liefs !!! p.s wanneer kan er weer iemand testen of wanneer weer de iui/ivf???
ik... misschien donderdag. Morgen mijn NOD. Maar heb er weinig vertrouwen in. Spannend en zo gaaf lijkt me de 1ste echo! Gezellige hormoonmonster.
@ All hoi meiden hoe gaat het hier allemaal? ik had beloofd dat ik jullie op de hoogte zou houden over hoe en wat! gister hebben we de 20 weken echo gehad! en alles was gelukkig goed! alles zit erop en eraan! daar waren we zo bang voor dat het niet zo zou zijn, maar goed dat is voor iedereen spannend! ook weten we wat we krijgen...! een jongen! echt helemaal blij mee! tuurlijk maakt het niks uit, maar er zit bij ons toch een emotionele kant aan vast. we hebben maar 2 jongens in de hele familie en voor mij ouders is het helemaal speciaal een jongen want mijn broer is op zijn 14e door zinloos geweld om het leven gekomen, en die gaan nu wel vernoemen dus vandaar dat we wel heel blij zijn met onze kleine knul @ forever heerlijk meid bijna de echo geniet er van want voor je het weet ben je op de helft
Hey meiden! Ben weer terug van vakantie, net uit het vliegtuig gestapt! pff heb vluchtig geprobeerd bij te lezen maar jullie kletsen veeeeeeeeeeel Zie wat nieuwe dames staan: welkom! En 2 roze, joepieee Queen en Forever: GEFELICITEERD!!
Hebben echt een topvakantie gehad.... En wilde jullie even het aller aller állerleukste en mooiste souvenier laten zien dat ik mee heb genomen uit de USA.... Komt ie.......... Bekijk bijlage 182673 Vraag me niet hoe, maar het is ongelofelijk!!!!!! En dat zonder IUI en alleen Clomid!!! We zijn echt ondersteboven! Hoop dat het dit keer wel goed gaat....
Net bij thuiskomst nog de onderste 2 testjes gedaan.... (even checken of ik in NL ook wel zwanger ben haha) en jahoor! Pffff WIE KNIJPT ME??
heitje WAUW! gefeliciteerd.... en gewoon de natuurlijke weg dus als ik het goed begrijp? Whoe je bent de 3e roze al deze maand
heitje !!!! yes je bent de derde !!!!!! wat een geweldige vakantie!!!! en is het gewoon spontaan gegaan of iui?? liefs en wat ben ik blij voor je :
@ Heitje van harte meid echt SUPER!!! het is je zo gegund en ik ga duimen voor een plakker het moet gewoon!!! lekker genieten meid!!!
Wauw heitje! Van Harte Gefeliciteerd! Inderdaad de 3de die op roze mag deze maand! Wat heerlijk, ik ga nu heel hard duimen dat je een mooi/gezond kindje mag krijgen en dat alles goed gaat! Liefs
@ Ukk, hoe bijzonder dat jullie dan een jongetje verwachten! Geniet lekker van het goede nieuws dat alles goed is! Liefs
iejll... ik heb geel afscheiding? Zal er dan toch iets met mijn buik aan de hand zijn wat niet klopt?
@Heitje: geweldig voor je meid, ben superblij voor je! Vruchtbaar kluppie hier! @personal: nog steeds niet uit mijn wak. Ik doe mijn best maar het gaat niet helemaal tof. kus, augustus2009
Aug meid dat snap ik helemaal. Wat klote zeg. Ik kan je niet uit je wak praten want doe pijn blijft. Lieverd als je het kwijt moet weer je me te vinden hè. X
JEEEEEEEj, weer een erbij, het geeft geluk deze maand!! Als er een roze over de dam is..... volgen er dus echt meer blijkbaar, wie nog meer!!!!!!! Nou Meis, geniet lekker van je mooie nieuws en hou ons op de hoogte he!! Liefs, Elvi
Wat spannend dat je je kleintje ook echt gaat zien dan joh!! Krijg je dan een echo meer naar huis? En zo ja, mogen wij 'em dan ook zien? Ik ben er echt heel benieuwd naar! @All: Ik zit in de bekende wachtweken, heb pas net (za.) IUI 3 (laatste zonder hormonen nog) gehad. Maar vind het stukken minder spannend. geloof er niet in zonder hormonen. Ben zelfs beetje bang voor weer zwanger te raken zonder hormonen en dat 't weer mis gaat (toen met 8 weken en al een keer heel vroeg). Dus ik hou er absoluut geen rekening mee. Is ook wel eens lekker. Ben me meer over de hormonen aan het inlezen. Krijg tel. consult na eerste menstruatie en dan bespreken welke hormonen te slikken. Ben erg benieuwd. Vind het toch wel een beetje spannend wat die hormonen allemaal met je doen. Maar goed, velen van jullie doen het ook heel goed en slaan jullie er heel dapper doorheen iedere keer, dus ik ga me gewoon bij jullie voegen!! Dikke knuffel, Elvi