Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyborn, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. valeria

valeria Lid

Mar 3, 2011
    97
    0
    0
    Ondernemer
    Haarlem
    Hey dus het komt er op neer dat het bij mij is mis lukt.
    Bij mij was het vanmorgen 8 dagen en negatief.

2. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Tash: Ja de intake hebben we afgelopen donderdag gehad en gaan meteen van start. Ben nu één pilstrip aan het slikken en eind van de maand gaan de hormonen erin.....vind het allemaal spannend weer.

@valeria: Meis test als het echt de tijd is om te testen. Je kunt nu niet van je test op aan. Ieder lichaam verwerkt de Pregnyl anders. Wacht gewoon op 14 dagen na je IUI, hoe moeilijk dat ook is. Maar je wordt er nu alleen maar onzeker van. Is ook niet prettig neem ik aan. Succes met wachten....

@Forever: Wat super om te zie die echofoto met jullie kleine kruimeltje erop.....GEFELICITEERD!!!

@heitjekarweitje: Jij ook GEFELICITEERD!!! En thanks voor je succes wens. Kan ik wel gebruiken, maar het komt goed....

@esther: jij was ook naar de info avond op 8-9? Wij ook. Vond het ook erg informatief de avond. Was gek he dat je met zoveel stellen bij elkaar zit die in het zelfde schuitje zitten!!!??? Nu nog even lekker niks voor jullie? Wij stromen nu de IVF in. Ben van de week met de pil begonnen en heb me schema al binnen.

3. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Helemaal niet meis. Je hebt nog alle Tijd om positief te testen. Dus blijf positief.

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Valeria, 8 dagen na IVF is iets anders dan 8 dagen na IUI. En ik zie dat je de 11e je IUI hebt gehad, dus zit je nu nog maar 6 dagen erna.... nog 8 dagen geduld hebben dus, je kán nog niet eens positief testen zo vroeg...als het eitje bevrucht is, moet dat eerst nog innestelen, daarna wordt pas het hcg-hormoon aangemaakt. Succes!

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Thanks Ingeping! :)

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    meiden ik typ hier niet meer zo actief mee...

maar lees alles nog hoor!!! :D

7. valeria

valeria Lid

Mar 3, 2011
    97
    0
    0
    Ondernemer
    Haarlem
    Thanks iedereen voor de oppeppers en tips.
    Ik krijg telkens meer het gevoel niet helemaal goed voorgelicht te zijn in het ZH.
    Eigenlijk is er weinig gezegt en had ook geen flauw idee wanneer ik mocht gaan testen. Door het lezen op het forum enzo kom je dan van alles tegen over pregnyl en kijken of het uit je lichaam is:(:cool:
    Maar goed jullie hebben wel gelijk ik maak mezelf gek op deze manier.
    Ik zal ook maar proberen rusitg mee te wachten met iedereen.

Liefs Val

8. valeria

valeria Lid

Mar 3, 2011
    97
    0
    0
    Ondernemer
    Haarlem
    Thanks!

9. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel te vroeg gestest! heeft geen zin, t enige is dat je nu weet dat de pregnyl uit e lichaam is, dat is wel handig te weten ;) Verder zegt het niets! Ik had 4 dagen voor nod nog negatief getest en was wel zwanger.
    De wachtweken zijn killing, maar er zit niets anders op dan te wachten tot nod. succes en kop op, er is nog steeds hoop!

10. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi dames ik ben van het weekend weg dus ik zal weinig tot denk ik bijna niet aanwezig zijn :)

maar jullie kunnen me wel een weekendje missen toch !! :)

liefs en succes allemaal !!

xxx

11. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @citroenvlinder: Zie dat jullie ook de overstap maken naar IVF!! Ik ben net van start gegaan!!! Spannend weer!!!

12. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ingeping
    jaaaa, heel spannend. Geen idee wat me te wachten staat, hoop dat we snel van start kunnen na t intakegesprek.
    Waarom moest jij nog aan de pil? zit je halverwege je cyclus ofzo of is daar een andere reden voor?

13. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @forever
    geniet lekker en veel plezier!

14. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @citroenvlinder: Zeker spannend allemaal. Ga je nog naar een infoavond over IVF? Is wel heel informatief voor jezelf hoor.
    Ik ben aan de pil, dat is het begin van het traject. Ik gebruik nu één pilstrip. In de laatste week van me pilstrip begin ik met Decapeptyl (die zorgt ervoor dat je geen eisprong hebt) Dit spuit je tot de punctie. Na een uitgangsecho en begin nieuwe cyclus begin ik op dag drie ook met Gonal-f!! Dus dan spuit ik Decapeptyl en Gonal-f samen tot de punctie. Dus je gebruikt een remmer om je eisprong te onderdrukken en een stimuleerder voor een hoop mooie eicellen!!!!

15. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Wat een goede heldere uitleg! Ik wist't al wel in grote lijnen, maar toch wel fijn om te lezen dat ik het dus blijkbaar ook goed uitleg aan mijn omgeving! Thnx!

Liefs

16. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    WAUW, Wat een gave echo Meis!! Dikke knuf, Elvi

17. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Goede morgen dames!! Ik ga er even 2 weekjes tussenuit naar de zon!!! Hopelijk als ik terug kom hebben we weer roze!!!
    Tot over 2 weken!!!
    Liefsssssss

18. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Druuf geniet van je vakantie je hebt het verdient !!

Geniet ervan !!

Liefs

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

oooh geniet meid,,,, ik ben jaloers!!!

xxxx

20. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Fijne vakantie lieve Druuf en idd neem roze mee...

Share This Page