Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @Murphy, je zult wel heel verbaasd zijn geweest dat je ineens geen ZP-lid meer was, zeg! Gelukkig ben je er weer ! Wat een goed nieuws dat je maandag inseminatie hebt ! Ik duim voor je!

@Sas, jemig, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Denk goed aan jezelf, hoor, jouw gezondheid gaat voor alles!

@ Sportmama, balen zeg ! Sterkte weer!

@ Babyborn: spannend ...

@ Misty: wanneer horen we weer van je? Ben erg benieuwd !

2. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @sportmama: wat jammer nou! Balen...wanneer heeft iemand nou een keer goed nieuws??

3. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Dank je wel dames wat zijn jullie toch allemaal lief :)

Net de FM gehad er zat een eitje aan de linkerkant ze wisselen elkaar mooi af het was 14,5 we moeten nou weer zondag terug komen voor het eerst bij een gyneacoloog zelf voor de cyclusecho dat krijg je als je in het weekend terecht komt :) waarschijnlijk zal de iui wel op dinsdag of woensdag gebeuren ik hoop dinsdag want ik ben woensdag vrij kan ik lekker daarna bijkomen.

Ik heb nou alles gedaan wat ik moest doen heb de rest van de dag lekker voor mezelf misschien zo nog wat strijken maar ik zie wel.

tot later
    saskia

4. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Sas,
    Ja lief zijn wij he;) we moeten toch een beetje elkaar opvangen:D
    Mooi eitje meid succes voor zondag en weer gauw mee doen met de IUI.Dan zal ik wel weer van het bankje zijn dus heb je alle ruimte met murphy:p....

Murphy,
    Lekker joh maandag weer IUI succes ermee maar dat zal wel lukken toch.
    Wanneer ik mag testen vroeg je maandag is mijn NOD maar ik zou misschien zondag kunnen testen ik weet niet of ik het doe misschien wacht ik ook wel tot dindag of zo elke is het weer zo n domper dat ineens die rode duivels wer komen ik zie het wel:)

Misty,
    Hoe is ie nou meid we zijn zo nieuwsgierig hopen gauw wat van jouw te horen........ hoop dat het leuk nieuws is.:)

Lien,
    Ja zeker echt wel spannend maar ja ik reken er niet op hoor we zien wel.

Groetjes babyborn.....:D

5. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Nou dames, helaas ik ben weer keihard van het bankje gepleurd! De rode duivels waren er vanmorgen weer. Voor het eerst`14 dagen na de IUI. Baal als een stekker :( IVF wordt dus echt werkelijkheid, bah!

Liefs,

Misty

6. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Jeetje Misty wat balen meid :(dikke knuf en heel veel sterkte.

veel liefs saskia

7. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @ misty: o nee, toch...wat jammer nou! :(:x
    Weer een grote teleurstelling natuurlijk. Zeker als je ook nog later ongi wordt, dan krijg je weer extra hoop...

Ivf lijkt me ook niet echt een prettig vooruitzicht, maar je hebt natuurlijk wel veel meer kans! Veel sterkte in ieder geval
    en KOM OP!!

@ sas: zo te zien gaan we begin volgende week samen het bankje op! Zorg jij voor koffie/thee, dan regel ik de koekjes!;)

8. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    AAA nee Misty potverdikkeme jammer meid ik had goede hoop voor je en nou zelfs 2 dagen later dan normaal wat kan je lichaam je in de maling nemen he:(:(.
    Nou meid jammer sterkte ermee en dan toch maar de kant van IVF op spannend hoor.
    Hee echt jammer joh.......

Knuffel babyborn....;)

9. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey meiden.

Tanx voor jullie lieve reacties. Heb vandaag een lekker potje gejankt op het werk en veel opbeurende woordjes/berichtjes gehad. Dat is altijd fijn. Ik heb nog tot 18 Oktober om aan het idee van IVF te wennen. Ga ook maar eens bellen van de week voor die cursus die je bij mij in het ziekenhuis kunt volgen voor het omgaan met de gevoelens die bij IVF komen kijken. Lijkt me wel een prettig. Ik krop namelijk vaak alles op en dan komt het er als een bom uit haha.

@babyborn: Jij bent de volgende op het wachtbankje toch? Veel succes het weekend. Hopelijk breng jij ons wel het prachtige nieuws van een zwangerschap. Zou wel fijn zijn wat positieve energie hier ;)

Verder nog meiden op het wachtbankje?

@Lien: Spannend meid jij ook met IVF beginnen, maar eerst even lekker bijkomen begrijp ik. Kun je mij ineens vragen stellen ipv andersom haha. Eerst was jij mijn ervaringsdeskundige en nu mag ik jouw ervaringsdeskundige zijn. Het is was hè? Geniet van de pauze :D

@sportmama: Jij ook weer van het bankje af begrijp ik? Balen meid! Ik heb vandaag ook lekker veel gehuild. Blijft toch steeds een enorme teleurstelling als je dat rood weer ziet, bah! Sterkte meid!

@Murphy: veel succes alvast voor maandag met de IUI!

10. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Sas: Meid wat schrikken die hoofdpijn! Heb je geen migraine gehad? Dat kan ook zo ontzettend erg zijn :S
    Rustig aan doen hoor! Denk aan jezelf.

@Murphy: Jij gaat toch utrogestanbollen gebruiken (mutsenbollen worden ze ook wel genoemd op het forum, haha). Dan kun jij mij daar straks alles over vertellen, want bij de IVF moet ik die ook gaan gebruiken vanaf de punctie geloof ik.

Liefs,

Misty

11. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hmm het is stil hier?!
    Iedereen aan het genieten geweest van het mooie weer vandaag? haha.
    Fijne avond allemaal.

Liefs,

Misty

12. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    @ Misty, yep, genieten van het mooie weer, maar ZP lag er vanmiddag ook weer uit. Dat kan het ook verklaren ;)
    Balen zeg, dat jij ook weer ongi bent. Waarschijnlijk ga jij inderdaad net een maandje ofzo eerder starten met IVF. Wie weet komen we elkaar nog eens tegen in het CZE!

13. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hmm, dat zou het ook kunnen zijn haha.
    Tja, dat is dan nog het enige leuke aan de IVF, dat we elkaar misschien ontmoeten haha. (en natuurlijk hopelijk het prachtige resultaat van een zwangerschap :D, daar doen we het allemaal voor tenslotte)

Liefs,

Misty

14. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hallootje

Misty,
    Ja stil hier he maar wat lien al zei we lagen er ook weer uit vanmiddag met ZP helaas.
    Wij waren lekker naar het strand zalig het waaide wel hard maar toch wel erg lekker er was toevallig racen met van die mooie autos leuk voor mannen;) we kunnen er nou nog even van genieten ja toch.
    Zal toch grappig zijn dat jullie elkaar een keer tegen komen zeg jij en lien :) niet te veel bebben dan he:p

Hier nog geen nieuws had vanmiddag krampjes is nu weer weg dus nog lekker even afwachten ppff ik denk dat ik zelfs na maandag wacht om te testen elke keer weer die rode duivels die zo stiekem om een hoekje komen kijken als ik wil testen:x:(ggrr.

Gezellige avond dames.

Groetjes babyborn....:)

15. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    #515 babyborn, 9 okt 2010
    Laatst bewerkt: 9 okt 2010
    Lien en misty,

IK vind het heel wat hoor dat jullie door gaan voor de IVF en ik ben heel nieuwsgierig hoe dat straks allemaal gaat bij jullie en natuurlijk met een heel mooi resultaat natuurlijk maar dat gaat zeker lukken daar ga ik wel van uit bij jullie hoor;):D dat zou heel leuk zijn natuurlijk.
    Ik zag dat jullie ook al ergens anders zitten op het forum misty kom ik overal tegen lol;) ik hoop wel dat jullie ook lekker hier mee blijven kletsen hoor ook zal het misschien wat minder worden lien heeft even lekker adem pauze zalig meid en jij misty gaat de 18 okt al ben benieuwd hoor.
    Succes meiden en ik blijf heel veel duimen voor jullie......

Ohja vinden jullie het ook niet vaak dat ze nu bezig zijn met deze ZP af en toe wel lastig hoor niet dat ik er 24 uur achter zit maar je mist het dan toch net zoals van de week bij Misty ggrr konden we niks vragen nou ja het zal wel goed zijn allemaal als ze al onze berichtjes nou eens laten staan afblijven:D;)

Groetjes en een mega knuffel voor jullie van
    Babyborn.....:):)

16. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @ lien en misty: wordt gezellig daar bij de ivf! Hebben ze bij jullie geen wachtlijst? Als ik voor de ivf moet gaan, dan ga ik in Maastricht. Maar daar is op 't moment een wachtlijst van 6 maanden!

@babyborn: en, al getest of kun je nog wachten tot morgen?!

@sas: jij hebt toch vandaag fm? Ben benieuwd, hopelijk kom je snel op 't bankje.

Ik heb gisteravond de Pregnyl gezet. Murphyman was naar een feestje en ik kon niet mee vanwege die spuit! Hmm, wacht maar, dat haal ik nog wel een keertje in......;)

17. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey!

@babyborn: Ik heb de 18e prikinstructies, maar kan pas beginnen als ik weer ongesteld ben geweest denk ik. Je moet namelijk op cyclusdag 2 beginnen met spuiten. Ik denk dat ik dus ergens in November kan beginnen. en natuurlijk blijf ik ook hier mee schrijven. Vind dit toch nog het gezelligste topic haha.

@Murphy: Jammer, dat je een feestje moest missen door de Pregnyl. Dat heb ik ook een aantal keer gehad :S
    Ik heb voor mijn laatste IUI alle gesprekken, bloedprikken en verplichte voorlichtingsavond al gehad van de IVF. Dit omdat we na 3x IUI doorgestuurd zijn. Ik mocht alleen in de tussentijd nog 1 IUI doen en daar hebben we voor gekozen. De afspraak die ik 18 Oktober heb staan zijn de prikinstructies en dan kun je als je ongesteld bent beginnen. Geen echte wachtlijst dus, alleen een aantal gesprekken etc die je moet hebben gehad voordat je groen licht krijgt. Ik zal waarschijnlijk in November gaan beginnen met de IVF. NIet echt een wachtlijst dus. Ben eind augustus doorgestuurd en ga dus in November echt van start. Dus zo'n maand of 3 voordat wij kunnen beginnen (, maar ook dat komt doordat we nog 1 IUI tussendoor wilden doen, anders hadden we waarschijnlijk nog eeder begonnen).

Fijne zondag allemaal!

Liefs x

18. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    even spieken. wat balen zeg dat er 2 nu echt nd ivf gaan maar wie weet is DAT jullie ding en lut het in 1 keer!
    Waarom lukt het nu niet he? Ik vind het zo raar dat in al die tijd ik de enige ben nog maar. echt lullig.
    babyborn spannend.......Kom jij dan bij mij op het bankje zitten? Ik zit maar te wachten........
    verder hier alles goed. over 2 weken de pretecho en 2,5 week gewone echo. misselijkheid is weg alleen heel soms savonds. wel heel erg moe nog. Het gaat nu allemaal erg snel. de eerste 3 maanden kropen. pfff. Dames ik houd jullie id gaten! heel veel sterkte en succes!

19. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Murphy,
    Nee ik heb nog niet getest ik wacht denk ik tot dinsdag als ik dat vol hou;) dan ben ik wat zekerder om te testen maar de duivels zullen heus wel komen is meestal zo hou daar gewoon rekening mee af en toe krampjes hier verder niks.
    Wel balen voor jouw dat je nou een feestje moest missen ggrr balen is dat maar dat haal je gewoon lekker in:D
    Succes morgen met je IUI meid.

Misty,
    Ok gelukkig je blijft lekker hier kletsen;):p ja het is hier mega gezellig nou nog wat meer leuke berichten.
    Je begint dus ook in nov dat had ik even verkeerd begrepen maar nu snap ik het hoor:) spannend allemaal.

Sas hoe was ie vandaag je FM mooie eitjes meid:D

Groetjes babyborn....:D

20. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    @gillian, ja, is toch wat hè, dat er hier nog steeds niemand jou is opgevolgd!! Maar blijf vooral spieken en posten, we need your support!!
    @babyborn, dinsdag dus testen misschien? Spannend ben benieuwd hoor...
    @misty, wat baaalen dat je toch alsnog ongi bent geworden! Je was dus wel iets overtijd?? En je had kwaaltjes en was je ongi ook heviger dan anders? Ik had dit na de eerste IUI allemaal en nu niet.. Meid, wie weet is IVF het helemaal voor jullie!! Ik las trouwens dat je 26 bent?? Mooie leeftijd hoor, scheelt wel dat je je daar nog geen zorgen over hoeft te maken!
    Kan iemand van jullie mij vertellen hoe vaak je gemiddeld naar het ziekenhuis moet voor 1 IUI behandeling in een gestimuleerde cyclus??
    Ik ga morgenvroeg bellen voor een afspraak en heb dus binnenkort mijn eerste FM metingen...

Deel Deze Pagina