Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyborn, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. inthesun

inthesun Lid

Sep 29, 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Ik meld me hier even. Wij zetten vanaf vandaag onze eerste stap in de mallemolen. Overmorgen begin ik met clomid, en daarna wordt het pregnyl en IUI.

Ik ben in mijn omgeving/vriendenkring de enige vrouw die met vruchtbaarheidsproblemen zit. Alle anderen zijn zwanger, net bevallen of juist single en nog niet aan kinderen toe.

Mijn verhaal:
    Kinderwens sinds 2 jaar, uiteindelijk spontaan zwanger in mei 2011, net in de maand dat we in de fertiliteitskliniek aan de MMM zouden beginnen. Natuurlijk helemaal in de wolken en opgelucht dat het dan toch gelukt was....
    Dan jammer genoeg miskraam op 7 weken.
    Ik heb na de miskraam echt lopen hopen dat we snel weer zwanger zouden zijn, maar dat is niet gebeurd (nu alweer ronde 4). Er zijn onderzoeken gebeurd en zowel bij mij als bij mijn vriend zijn er wat problemen. Dus nu beginnen we aan onze eerste cyclus IUI...Spannend!!!

Je hoort zelden dat mensen van de eerste keer zwanger worden maar ik betrap mezelf er toch op dat ik dat ontzettend zit te hopen... hoe vangen jullie die klap op als het na een cyclus vol met echo's, prikken en spuiten toch niet gelukt is? Ik vergiet nu al elke maand een traantje als de heks er is, en ik ben een beetje bang dat dat nu veel erger gaat worden. Iemand tips?
    Groetjes!

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik kom binnenkort naar mei mama's hi hi heb net toch even mijn eigen gb pagina aangemaakt. Als jullie vriendjes willen worden even pben dan stuur ik m'n fb naam. Knuf

3. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    heitje: ik heb me daar al aangemeld maar volgens mij nog niet aangenomen :)

BB: hoe gaat het nou met je want we horen al een paar dagen niks van je :(

inthesun : welkom en succes !!

veel liefs !

4. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @inthesun
    Welkom en succes!
    Heb je vragen, kom maar op ;)

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Goedemorgen ladies!

@ inthesun, welkom hier en zoals de andere meiden zeggen vragen mag altijd! Wij zijn experts inmiddels haha.

@forever en queen, leuk dat jullie gelijk lopen. Jullie blijven toch wel bij ons he tot Mei!

@ hier, kan echt niet wachten tot het maandag is, ik ben zo benieuwd hoe alles gaat lopen!

Liefs

6. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Esther, Ik heb komende week het gesprek met de gyn over de hormonen. Ik verwacht eind komende week IUI 4 te hebben, die is dan dus nog zonder hormonen. Lig vandaag dagje op bed met enorme hoofdpijn. Even weekendje relaxen, dan zal 't vast weer beter gaan. Maar thuis blijven van werk voelt zo klote vind ik. Maar goed, het is echt niet anders nu. Met m'n dikke hoofdpijnogen kan ik echt niet auto rijden. Liefs, Elvi

7. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Aug, gelukkig heb je naast je kenau gyn nog een zweef chinees, hihi!! Dat neutraliseert toch weer. Misschien moet ik ook eens zo'n zweef chinees proberen! Doe je dan acupunctuur? Liefs, Elvi

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hey meiden,

Inthesun: welkom! Spannend hoor dat jullie beginnen met IUI! Snap dat je meteen veel hoop daarop gevestigd hebt, had ik ook! Maar ik hield ook goed in mijn achterhoofd dat de kansen niet denderend hoog waren...maar wel hoger dan op de natuurlijke manier. Het kan dus alle kanten op gaan....ik hoop voor je dat maar 1 poging nodig hebt, succes!

Forever: aanmelden? Je typt gewoon in het forum, dat is genoeg hoor! En BB kan je dan op de website op de lijst zetten.

Queen: gb pagina? Of bedoel je Facebook pagina?

Augustus: lekker dat je het druk hebt en daardoor wat afleiding! Succes bij je chinese dokter!

Hoe het met BB gaat: gelukkig houdt ze tot nu toe het eten binnen dankzij de Emesafene. Alleen verder voelt ze zich nog wel down door wat de zwangerschap met haar lijf doet.
    Hoop dat ik het zo goed heb neergezet BB?

Hier: alles ok, ben heel benieuwd maandag....
    Spannende dag voor meerderen hier!! Hoop dat het weekend snel voorbij is! ;)

9. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Heitje, ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt i.v.m. het vocht in je buik. Duim voor je!! Maar eerst toch even genieten van het heerlijke weer in 't weekend! Liefs, Elvi

10. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Bedoel facebook ha ha

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Goede morgen dames, ik ben weer terug in nederland helaas hihi, ik had nog wel even willen blijven daar!! Maar ja aan alles komt een eind he! Heb nog niet alles terug gelezen maar dat ga ik zeker doen!!
    Hoe is het met iedereen?!?!
    Ik heb heerlijk uitgerust daar!!! Ben er weer helemaal klaar voor! Mijn testdag is 12 oktober!! Hopelijk hebben we goed ons best gedaan onder de spaanse zon whahaha!!

12. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Druuf jippie je bent terug. enne hopen dat t raak is. X

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Druuf: welkom thuis meid! En leuk dat je je eisprong precies in je vakantie had!! Ik duim voor je hoor!!

Thanks Elvi!!

Fijn weekend dames!!!

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Welkom thuis druuf! En wat een mooie foto's op je facebook! Kuss

15. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @esther
    Nog 1 dag :) .........

16. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Jaaa eindelijk mogen we morgen! Vertel je ook even hier hoe het gegaan is?? Jullie hebben eerder gesprek dan ons! Wij pas 14.30! Spannend!!!

17. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Succes meiden met de intakegesprekken!!!!

18. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Heel veel succes met de intake morgen es en citroen!!

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Esther en Citroenvlinder: heel veel succes met de intakes!! Hopelijk kunnen jullie snel starten!!

20. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    es en citroen : heel veel succes morgen en erg spannend !!!

Share This Page