Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyborn, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Prachtige echo! :D En heel bijzonder...

2. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hé Elvi,

Hoe gaat het met jou? Krijg jij je 4e IUI nou met of zonder hormonen?

Liefs!

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hey meiden!
    Ik kom even binnenvallen met goed nieuws!
    Alles was gelukkig in orde, het vocht was geen probleem meer (anders had ik nu allang erge buikpijn gehad, als het een bbz was geweest...) Het vocht zit er nog wel maar dat moet dus op den duur wegtrekken....
    Hartje klopte weer stevig, 148bpm!
    Verder is de termijn nu nog 6+5, maar volgens de FA trekt dat wel bij nog.
    Volgende afspraak is over 3 weken, en dan mag ik naar de VK! Ik blijf wel in het ziekenhuis, vanwege mn medische achtergrond.

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Mooie echo Queen!!

Zal vanavond even bijlezen over de IVF-intakes van vandaag!

5. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wat spannend over 4 dagen mogen jullie testen! WHOEHOOE!

Good luck! ;)

6. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Wauw heitje wat gaaf.. Zit jij al bij de mei moeders?

7. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Geweldig nieuws!!! :D:D

Helemaal goed! ;);)

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Hello ladies, hier terug van 2 uur durende intake. Hoop vragen beantwoord gekregen naar tevredenheid we moesten beiden meteen op alles in bloed getest worden, hart, longen bloeddruk en echo alles was verder goed. Bewaarovereenkomsten meteen meegekregen en ventje moet vrijdag nog potje inleveren en ik op cd 3 nog 1x bloedprikken. Uitslagen kunnen helaas alleen niet eerder dan 21 november. Dan snel starten met de pil en wordt het januari pas eerste punctie en tp. Ga waarschijnlijk 150 gonalf spuiten en krijg extra foliumzuur ivm tante met openruggetje. Liefs

9. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een prachtige en superduidelijk echo zeg!! Meis wat mooi!! Ik duim voor meer van zulke prachtige foto's in de loop van de komende weken/maanden! Dikke knuf, Elvi

10. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    JEEEEEEEEJ, goed nieuws Heitje!! Wat garppig dat je het kleintje ook al zo goed ziet, he! Ik vind het heel bijzonder!! Heerlijk van genieten lieverd! Liefs, Elvi

11. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Imke,

Wat lief dat je ernaar vraagt!! Het gaat nog 1 laatste keer gebeuren zonder hormonen. Dat vond ik eerst niks, maar nu vind ik het eigenlijk ook wel prima zo. Heb me er bij neergelegd. Ik verwacht zo rond eind deze week de 4de IUI te hebben. Hoe is het met jou? Jij gaat nu direct door voor IVF ineens, toch? Al wat bekomen van de schrik? Liefs, Elvi

12. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar er is dus wel een datum in zicht! Duurt nog wel even, maar daar kun je dan wel vast heerlijk naartoe leven. O het gaat vast helemaal lukken, gelijk de eerste keer al, moet gewoon! Wat een spannende tijd voor jou! Liefs, Elvi

13. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Wauw Es' ze nemen er wel de tijd voor daar. Wel jammer dat je niet gelijk kon bloedprikken en je moet wachten tot volgend jaar. Maar 2012 wordt jij zwanger hoor lieverd.
    En Elvi voor jou ook hoor meis. Hou moed. Dikke knuffel

14. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Nou, mooi zo dat je het er nu mee eens bent! :D Spannend, eind deze week al!

Hier gaat het wel goed, vanmorgen de zaadbewerking gehad en de 13 uitslag van vorige week en vanmorgen. En als het zo zaad nog niet verbeterd is gaan we naar een ander ziekenhuis en door voor IVF/ICSI.. Erg spannend dus!

Ook zijn er vanmorgen foto's van ons huis gemaakt en komt die donderdag/vrijdag officieel in de verkoop! Het is allemaal spannend hier!

15. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik sluit me hier bij aan, ben het helemaal met je eens Queen! 2012 wordt een geweldig, vruchtbaar jaar voor ons allen! ;)

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    X imke... Sorry dat ik je er niet bij heb gezet.

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ heitje wat een goed nieuws! Heerlijk genieten! @all ik ga wel bellen nog of ik de volgende cyclus iig alvast met de pil kan beginnen, kon nu niet omdat ze nog mijn hormonen wil prikken op dag 3. De rest is zojuist al geprikt! 10 verschillende dingen! En dan woensdag de laatste! Het was gewoon druk met afspraken. Als er wat uitvalt kan ik misschien eerder terecht! Liefs

18. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wat een lang gesprek! Maar fijn dat je tevreden naar huis bent gegaan! En natuurlijk niet te vergeten dat alles tot nu toe ''goed'' is medisch!

Dat is inderdaad laat, 21 Nov. Maar ach, aan de andere kant gaat de tijd ook snel genoeg! ;)

Jullie luiden meteen 2012 in! We gaan voor een KNALJAAR meis! ;)

LIEFS! :)

19. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ja, dat zou fijn zijn als dat zou kunnen! Laten we dan maar hopen dat jullie snel terecht kunnen! :D Komt aal goud... ;)

20. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Geeft toch niks joh! Kan gebeuren hoor.. ;) Ik weet ja wel beter! :cool:

Share This Page