spannend meid, je gaat starten! Successssssssssssss wat is jouw schema? Start je in eigen cyclus? zo ja, welke cyclusdag? wat moet je spuiten en welke hoeveelheden? Ik mag ook beginnen, lopen we bijna gelijk Ik start 9/10, mijn cyclusdag 3. Vind t enorm spannend, ook omdat het zoveel en zo vaak is wat ik moet gaan spuiten, maar ja, alles voor t goede doel
Thnx meiden! Was de hele tijd nog wek nuchter, maar het idee dat het nu supersnel gaat en de punctie idd over ongeveer twee weken al is, maakt me toch wel zenuwachtig.. Straks de eerste van vele spuiten zetten en positief denken zonder mezelf gek te maken.. Haha! Begin nu al! Sorry, ben erg ego bezig nu.. Wel handig trouwens om de gesprekken over kinderwagens ed mee te lezen! Scheelt voor ons weer wat research, hahaha! Ukk, ik dacht het al te zien ja.. Toevallig gister op de site aan het snuffelen geweest. Wat een leuke spulletjes allemaal! En het resultaat is dus ook geweldig! Mocht het bij ons lukken binnenkort, mag ik dan een beetje afkijken bij je? Het idee is gewoon erg goed! Citroenvlinder, hoe is't nou bij jou? Gebeurd er al wat? Liefs
@Citroen: Hahaha! Zie net dat je voor mij gepost had.. Had ik nog niet gezien... Ik begin vanuit de Lucrin, heb al jaren geen cyclus meer. Net de eerste deca gespoten. Morgen starten met gonalf 150 epd! Volg. week vrijdag heen voor de eerste echo... Spannend he? Wat krijg jij en wann moet je weer heen? Miss komen we elkaar wel tegen dan! We schelen maar 1dag toch? Jij begint de 9e ook met stimuleren? X
@Tash yep, ik start met stimuleren op de 9e met Menopur en Gonal F. Heb OOK volg. wk vrijdag de eerste FM. Zeker spannend. Ik kon niet wachten om te beginnen en word ik er toch lichtelijk nerveus van. Ga naar Dusseldorf. Hier doen ze de punctie met een roesje, dat idee is dan wel weer prettig. Hopelijk mag ik t allemaal meemaken dat t er van komen gaat. Waar ga jij heen?
Ik ga naar het Vu. Dacht dat jij daar ook heen ging, sorry! Verkeerd onthouden! Esther gaat zeker naar't Vu? Door elkaar gehaald door de dag van jullie intake denk ik.. Maar jij moet dus ook menopur? Echt leuk dat we gelijk lopen! Beide vrijdag FM! Hehe, spannende dag voor ons. Ben ook erg benieuwd wanneer de punctie zal zijn en hoe ik ga reageren op de hormonen! X
@tash Ja, waarschijnlijk verward met esther.... Ik moet inderdaad beide, ochtend menopur en avond gonal f. Ben ook erg benieuwd hoe ik ga reageren en hoeveel follikels ik zal oogsten en nog belangrijker, zit er een goed eitje in? Heb jij ook iui gehad of direct in dit traject terecht gekomen?
Lief dat je het vraagt ! Wachten wachten en nog eens wachten. Mijn NOD is woensdag.....voel nog niks merk nog niks!!! Wil weer heel snel verder nu met de IUI's! Pfff rust genoeg gehad haha!!
@Druufke: Wachten dus he?! Bah! Kan me voorstellen dat volgende week woensdag nog jaren weg lijkt... Veel sterkte hoor met het wachten! Kom ons hier maar lekker vervelen, hihi! Geeft helemaal niks! Wij moeten straks wachten en gaan we ook lekker iedereen vervelen.. @Citroen: Twee?! Dat is een hoop joh! Ik was idd blij dat ik beide spuiten rond dezelfde tijd kan zetten, maar jij hebt dan 's ochtends ook nog.. Heftig hoor! Dan houdje toch geen stukje buik meer over dat niet rot voelt van de prikken? Ik heb nog helemaal niets gehad, hebben zelfs niet zelf mogen proberen.. Wel jammer,maar we wisten het al wel lang dus stel je je er op in. Dit is dus onze allereerste maand, wij beginnen bij het eindstation zeg maar.. Soms geeft dat een dubbel gevoel... Dikke knuffel voor jullie!
ik heb 2 spuiten in totaal, eentje s morgens, de menopur en eentje s avonds, de gonal F en op dag 8 waarschijnlijk starten met cetrotide, dat hoor ik op dag 8 met de FM. jij vandaag van start, succes!
@Tash en citroenvlinder: Ik doe met jullie mee hoor. Zo goed als gelijk. Ik kan het allemaal niet bijbenen hoor zo snel de pagina's oplopen hier. Ik ben nu bijna twee weken de decapeptyl aan het spuiten. Wacht nu op me ongi die eraan zit te komen en dan mag ik dag drie ook van start met Gonal-f. Spannend allemaal he!! Maandag zal ik horen wanneer ik me eerste FM heb!!! Ik ga ook naar het VU in A'dam!!
Cool Ingeping! Spannend joh! Wann verwacht je je ongi? Gezellig dat je ook in't Vu loopt, kunnen we miss wel naar elkaar zwaaien in de wachtkamer, haha!! Moet je tussendoor nog heen of hoor je maandag pas wanneer je weer langs mag komen? Ik ben er vrijdag te vinden.. Vanaaf de eerste gonalf gezet, viel 100% mee! Omdat ie 'vreemd' vasthoudt dacht ik dat ik er meer last van zou hebben met inspuiten. Maar moet zeggen dat dat helemaal niet zo is! Die deca is juist een gemeen klein kreng! Is gerust prima te doen hoor, niets te zeuren, maar keek er van op.. Liefs
Dank je Queen! Is idd voor een heel goed doel! En het bijt wel, maar je blijft het gelukkig niet daarna nog voelen. Had ik met de Lucrin wel vaak last van. Kon dan wel een week het gevoel van een blauwe plek hebben zonder dat het blauw was.. Liefs
Hi Queen, geeft helemaal niets hoor. Zo'n 8 lange weken. De vruchtzak groeide heel mooi door, helaas zonder doorgegroeid vruchtje. Het kwam allemaal niet vanzelf, dus moest helaas toen curettage doen. Maar dit soort dingen zijn best sporadisch hoor en jij bent daar alweer overheen en je hebt een hartje gehoord e.d. Had ik toen allemaal niet. Dus niet bang zijn hiervoor hoor Meis, het komt helemaal goed bij jou!!!!!! Liefs en een dikke geluks knuffel, Elvi
hoi dames moeten we niet zo langzamerhand een deel 2 openen??? want we zitten al ver over de 5000 berichten... liefs