Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyborn, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    hmmm balen dat de test naga was meid...

@Sas, nog even een ik kom ook naast je zitten, succes morgen met de IUI!! Ik moet morgen weer voor een fm, hopelijk groeit mijn eitje net zo goed als bij jou en mag ik morgenavond ook pregnyl.... we zullen het zien!

2. sas31

sas31 Actief lid

Jun 17, 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Zou leuk zijn laraxx ben benieuwd maar dan zitten we met zijn vieren jij ,ik en murphy en babyborn zit er ook nog steeds we houden de moet erin met zijn allen:)

Ik ben trouwens ook bij de HA geweest en laat mijn bloed toch even nakijken omdat ik laats weer zo naar werd ik denk zelf dat het door de spanning komt op mijn werk maar checken kan geen kwaad.
    Ik heb van de week ook een vergadering over de werkdruk en wat we er aan gaan doen dus het komt allemaal goed ik moet gewoon wat rustiger aan doen en me ook voelen zal denk ik niet meehelpen de spanning en iui.

Nou fijne dag allemaal en hou de moed erin xxxxxxx

3. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    Jammer babyborn en irritant dat de ongi niet doorzet! Als je dan toch echt niet zwanger bent, dan kan het net zo goed beginnen, toch?:x
    Wel knap dat je er zo positief bij blijft, hoor!

Volgens mij zitten alleen babyborn en ik nog te wachten, dus plaats genoeg hier! wie o wie komt er bij??:)

4. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @babyborn: balen meid dat je en negatieve test had! Stomme rode duiveltjes ook! Wel knap dat je de moed erin houdt.

@Larax: Succes morgen met de FM! Hopelijk groeit het goed daarbinnen.

@Sas: Nogmaals veel succes morgen met de IUI!

@all: Hopelijk dat deze ronde wachtbank wel een keertje roze nieuws heeft. Toch beetje jammer, dat alleen Gillian zwanger is geworden in dit topic...

5. Lien1979

Lien1979 Actief lid

Apr 28, 2010
    450
    0
    0
    @Babyborn, balen zeg... ik hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt, maar jij weet als geen ander dat roze in combinatie met een negatieve test een slecht teken is... maar je weet het pas zeker als je echt ongi bent. Ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid krijgt! Knap dat je zo positief blijft!

6. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Allemaal,
    Ja ik weet het ook niet meiden ik denk dat je dat nu een klein beetje automatisch gaat doen na 5 jaar ppff.
    Ik zeg niet dat ik het accepteer nee ik ga er iets mekkelijker mee om maar als ik alleen zit dan kan ik ook soms verdrietig zijn hoor en ik heb er al zoveel verdriet van ik denk dat ik het een beetje weg stop;)
    Maar dames ik had zo weinig rose gisteren 1 keer drupje en ik ben nog steeds nada noppes ongi ik snap hier echt geen hout van hoor ik weet ook niet wat ik zal gaan doen hebben jullie nog raad voor mij:(
    Als ik eind van de week nog geen ongi ben ga ik maar weer testen denk ik en anders bel ik naar de gyn en prikken ze maar bloed ofzo ik weet niet of ze dat doen bij ons maar als ik het uitleg neem ik aan dat ze dat wel doen.

Nou dat was het wel weer voor vandaag meiden voor de IUI succes.

Groetjes babyborn..:)

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    Afwachten meis... dat is het beste wat je kunt doen denk ik!
    Hoe moeilijk ook.. :)
    Idd, eind van de week een keer testen..
    Ik duim heel hard voor je hoor!

Knuffel!!

8. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Goedemorgen allemaal,

Nou de rode duivels zijn los gebarst helaas ik werd vanmorgen wakker ik dacht mja rare buik en ja hoor daar was het hele feest toch wel even balen hoor.:)
    Straks even bellen naar ziekenhuis voor de FM volgende week en gaan we maar weer een ronde verder met de IUI PPFFFFFF.
    Vanmiddag nog gezellig op verjaardag tsja niet veel zin in heb altijd mega kramp de eerste dag maar ja we overleven het wel weer.
    We blijven lachen dat zijn net de mensen die van niks weten waar we mee bezig zijn dus tsja.

Groetjes babyborn.....:)

9. sportmama

sportmama Actief lid

Mar 7, 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hey meis....baaaaalen dus toch ongi:x:x:x!!
    Kom straks lekker hier alles eruit gooien als je vanmiddag na de verjaardag alles hebt opgekropt, echt doen hoor!

10. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi sportmama,
    Ja dat zal ik doen hoor;) gisteren was ik nog zo sterk maar merk vandaag alweer van ppff het doet weer veel met je echt gewoon k***e zooi zo dat is eruit.

Net zieknhuis gebeld die bellen vanmiddag terug voor een afspraak voor de FM volgende week nou had ik geen schema mee gekregen de laatste keer had ik toch zo n chagerijnig mens aan de telefoon vanmorgen ja dat is niet handig bla bla is dat mijn fout dan daaggg moeten ze zelf maar beter opletten kan ik ook niks aan doen.
    Wij hebben genoeg andere dingen aan ons hoofd stelletje mutsen daar af en toe:x:(:)

Groetjes babyborn.....

11. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    Oh babyborn, toch ongi? Weg laatste beetje hoop....:x:(:x
    Ja, het is niet makkelijk soms. Hoeveel iui's heb je nu gehad?

Tja, je hoopt toch iedere keer weer. Terwijl je weet dat de kans maar 10 % is. Heel gek, als ik bij het weerbericht hoor dat de kans op een droge zonnige dag maar 10 % is, dan neem ik toch echt een paraplu mee! Maar ja, 10% is beter dan niks....

Nu weer ff flink balen vandaag. Morgen weer alle moed verzamelen voor de volgende ronde! Kom op, je kunt het!

Groetjes, Murphy

12. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi murphy,

Ja jammer het is niet anders balen.
    Ik heb er nu 4 gehad IUI dus ga nu voor nummer 5 ik heb anderhalf jaar geleden ook 2 iui s gehad maar die telde ze nu niet mee dus we begonnen op nieuw dat scheelt weer we hadden even een momentje van rust dat was hard nodig toen door omstandigheden toen mijn man heeft toen een bedrijfsongeval gehad en heeft 1 week moeten vechten voor ze leven ppfff en daarna hebben ze zijn been geamputeerd en knapte hij gelukkig weer helemaal op het is een bikkel die man van mij daar neem ik me petje voor af.
    Ik denk dat hij het niet leuk vind dat ik dat nu zeg maar ja iedereen zit soms maar van zo lang niet doorgaan terwijl je zo graag een kindje wilt dan gaat man lief even voor.;)
    Nou weer genoeg drama ppff ik ga weer fris er tegen aan voor de volgende IUI nummer 5.

Groetjes babyborn.....:)

13. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    jee Babyborn das zwaar k*t! Ik was je id gaten ah houden want je weet nooit. balen man. gelukkig kun je nog een keer proberen. Wat een ongeval zeg! heftig! Dan heb je genoeg aan je hoofd gehad ja......nu dit weer......soms zit het niet mee. sterkte.Weet niemand waar jullie mee bezig zijn? Ik ga ff een uurtje maffen. zo druk geweest. Ik lees jullie!

14. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Heej gillian,

Ja soms zit het tegen en soms zit het mee maar we komen er welhoor.
    Ja er zijn wel mensen die het weten het waren 2 vriendinnen nu 3 vriendinnen ik kon het niet langer voor me houden en dat is genoeg je krijgt alleen maar gezeur je hebt er toch al 1 en je leeftijd bah daar word je niet vrolijk van al die zeikerds maar dat heeft iedereen wel denk ik zo is het net genoeg.
    Nou ga jij maar tukkie doen zwangere dame;) je lijkt wel een ouwe vrouw joh grapje.:)

Groetjes babyborn....

15. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    Jee, babyborn, wat 'n vreselijk ongeluk!
    Je zegt wel dat je man zo sterk is (en dat zal ongetwijfeld zo zijn) maar ik vind het ook heel sterk van jou hoor dat je na zo'n tegenslag zo doorzet om je wens te bereiken! Veel mensen zouden na zo'n periode gedacht hebben: "laat die iui's maar zitten".
    Knap hoor!

Laat je vandaag maar ff lekker verwennen door die stoere mannen 8)8)van je!;)

16. Lien1979

Lien1979 Actief lid

Apr 28, 2010
    450
    0
    0
    He Babyborn, wat balen zeg ! Ook het laatste sprankje hoop weer van tafel geveegd... Heel veel sterkte hoor! Het is zo oneerlijk dat de problemen niet wat eerlijker onder mensen verdeeld worden. Zo te horen hebben jullie al een hoop meegemaakt. Heftig hoor, knap dat je zo positief blijft. Ik hoop dat de volgende IUI jullie veel geluk gaat brengen!

Murphy, wat een sterke vergelijking met het weerbericht! dan realiseer je je ineens hoe klein de kans op succes eigenlijk is. IUI is een beetje als elke dag weer zonder jas naar buiten stappen, terwijl de kans 90% is op regen! En toch moet je dan telkens weer de moed opbrengen om te hopen op zon. Dat is niet eenvoudig als je al vijf dagen na elkaar bent natgeregend!

17. sas31

sas31 Actief lid

Jun 17, 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    hallo ladies

Zo babyborn dat is inderdaad heftig maar even over wat je zei dat mensen zo klaagde over het feit dat je al een kindje had en je leeftijd maar wat is je leeftijd dan als ik vragen mag:(

Ik ben vanmorgen weer samen met mijn mannetje naar het ZH geweest en ik zit weer op het bankje maar jeetje wat deed het deze keer zeer :$ ze kreeg het slangetje er niet goed in dus een tangetje erbij en flink wat geduw en die eendebek draaien nee niet fijn en dat vond chris ook niet hij moest er weer bij gaan zitten hij zag zwart voor de ogen.
    Maar de uitslag was wel goed mijn eitje zat er nog 20,5 en het zaadmonster was uitstekend met 90% bewegelijkheid dus nou maar weer wachten.

Omdat het nou de derde keer was vroeg ze wel of we zo door wilde gaan zonder hormonen of dat we de laatste 3 keer met gaan proberen zodat mijn lichaam dus 2 eitjes aan gaan maken ipv 1 dus dan gelijk ook meer kans maar ik weet niet wat ik moet doen, ze had het over clomid en puregon?????? welke is nou de pilletjes en welke de prikpen??
    We maken zo bij zo een afspraak bij de gyneacoloog.

Op mijn werk hebben we denk ik een goeie oplossing gevonden dus hopelijk krijg ik het allemaal wat rustiger hier dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.

fijne avond allemaal groetjes saskia

18. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Babyborn: Wat ontzettend balen meid dat je nu toch echt ongi bent geworden. Pff en wat hebben jullie al veel meegemaakt. Is niet niks om op het randje te liggen en dan ook nog je been kwijt te raken. Respect voor jullie dat jullie zo positief blijven en die IUI's er ook nog maar bijnemen. Succes met deze ronde en hopelijk brengt het eindelijk het zo gewenste kindje!

@Sas: Ik herken je verhaal van mijn laatste IUI. Wat doet dat zeer he?! Bij mij had ze er toen 2 tangen en de eendebek inhangen en maar wroeten, auw! Heb toen ook wat bloedverlies gehad na de IUI. Gellukkig was er wel een goed resltaat qua zaadjes, dus hopelijk brengt het jullie waar je zo op hoopt :D
    Succes weer met de wachtweken.

@Murphy, bedankt voor je vergelijking met het weer. Zo brengt het mij weer wat logica waarom het met IUI niet lukte ;) Hopelijk lukt het met de IVF wel, want daar is het weer iets beter :D

Liefs,

Misty

19. Lien1979

Lien1979 Actief lid

Apr 28, 2010
    450
    0
    0
    @Saskia, fijn dat de inseminatie er weer op zit, maar wat rot dat het zo'n pijn deed ! Dat heb ik zelf (gelukkig) nooit meegemaakt, ik hoop dat het voor jou ook de laatste keer was. Clomid zijn overigens tabletjes en puregon gaat met een prikpen. De werking en bijwerkingen zijn wel wat anders, dus ik zou als ik jou was even goed met de gynaecoloog overleggen wat wijsheid is. De kans ik denk ik groot dat je ook een pregnylspuit krijgt.

20. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Allemaal,
    Wat een lieve woordjes allemaal van jullie toch wel prettig zo n forum om toch ook ineens even je ei kwijt te kunnen over weer heel iets anders het was niet de bedoeling maar ik was zo down en dan komt ineens even alles naar boven.
    Volgende week donderdag ga ik weer voor de FM morgen even recept ophalen voor de clomid en pregnyl dan kunnen we vrijdag weer met me favorietje clomid beginnen (niet dus):):( daar blijf ik zo lekker op reageren maar ja we doen het maar trouw.

Sas jaggie wat vervelend zeg IUI met een tangetje jaggie lijkt me niet prettig heb ik gelukkig nog nooit gehad het blijft dan helemaal vervelend eendebek tangetjes ppfff nou maar hopen dat het goed gaat allemaal.
    Je vroeg mijn leeftijd ik ben al 39;) dus vandaar dat ik ook eind van het jaar als het niet gelukt is ermee stop en niet door ga voor IVF.

Alle dames op het wachtbankje succes ik ga ff GTST kijken is al begonnen ik kwam van verjaardag af en ik was helemaal duizelig nu nog een beetje ik denk toch de spanning weer even en die ongi erbij daar voel ik me ook niet echt lekker van dit keer maar goed komt goed hoor allemaal.

Liefs van babyborn....:)

Share This Page