Goeiesmorges... Babyborn, gaat het weer een beetje met je? Heftig hoor om te lezen wat je allemaal al voor je kiezen hebt gehad! Ik las jullie klachten over de eendebek en tangetjes enzo (gruwel!) Ik heb daar nooit last van omdat ik al een keer zwanger ben geweest ligt mijn baarmoedermond lager zodat ze er makkelijk bij kunnen...ben er blij om als ik dat allemaal zo lees hier!
Hallo meiden, Ook ik wens je heel veel sterkte babyborn!! Je hebt al een hoop meegemaakt zeg... knap dat dit allemaal aan kunt!! Sas, bah met een tang, ik weet hoe het voelt.... HEEL pijnlijk.. Maar 90% beweeglijk, echt goed! Hoeveel waren het er als ik vragen mag? Ik ben gister ook weer voor de fm geweest, mn eitje was 16 dus vanavond pregnyl en dan zaterdag de iui! Liefs!
Ik weet niet hoeveel in totaal maar hun berekenen het door over de spermamonster een soort raster te leggen en dan binnen een vierkantje te tellen dan kunnen de score zo geteld worden of -10 (dit is zeg maar slecht voor iui) tussen 10 en 50/ tussen 50 en 100/ 100 en 200/ en 200 en meer(en dit is dus uitstekend) Wij zaten deze keer boven de 200 dus heel goed de eerste keer ook en de 2de keer was het iets minder maar ach kan ook niet anders als je je potje laat vallen
Hoi sportmama, Ja hoor het gaat wel weer je moet toch verder met alles ja toch er loopt ook nog een lekker ventje rond van 9 dus daar genieten we dubbel van die heeft het in die tijd ook erg moeilijk gehad maar komt goed hoor dank je. TSJA ik ben ook echt blond nou jij dat zo zegt over dat tangetje ik heb daar gelukkig ook nooit last van maar ik heb natuurlijk ook al een zoontje vandaar pppff af en toe denk je daar dus niet aan mijn baarmoedermond zit ook lager wat een muts ben ik zeg Het lijkt mij heel erg vervelend ppfff. Groetjes babyborn....
Sas mooie zwemmers meid nou maar weer duimen draaien voor jullie. En wel goed hoor dat jullie het potje niet hebben laten vallen hihi. Laraxx succes vanavond met pregnyl en voor zaterdag met de IUI natuurlijk en me duimen en me tenen draaien voor jullie dus doen jullie goed je best meiden. ALLE, Morgen weer aan de clomid me favoriet niet dus en volgende week donderdag weer voor FM we gaan weer vrolijk door dus we zien het wel weer. Wie zitten er nou op het bankje Murphy Sas en zaterdag laraxx toch heb ik het goed nu. Lien hoe voel jij je nu wel even lekker denk ik zo zonder al die hormonsters je lichaam komt helemaal bij zeg. Misty, Jij gaat maandag weer ben benieuwd hoor dan zou je ook in nov kunnen beginnen toch. Groetjes babyborn.....
Sas, klopt zo doen ze het ook bij ons met die hokjes.... Wij hadden afgelopen keer 50-100 maar jij dus boven de 200 zo hee en 90% goed beweeglijk, nou dan zou je toch zeggen dat het moet lukken! Toch zit je al in ronde 38... is hier een oorzaak voor als ik vragen mag? sorry als je het hier al vaak genoemd hebt... Dankjulliewel allemaal!!
Gaaaaap, tjonge ik ben sinds gisteren helemaal moe, moe, moe! Niet zo'n prettige bijwerking van de utrogestan. Heb ook nog mega drukke dag, dus ik sleep mezelf voort naar de volgende afspraak. Welterusten, uhm, prettige middag bedoel ik natuurlijk! @sas: dus we zitten samen op 't wachtbankje nu? Gezellig! Ik voelde me al een beetje alleen. @lara: kom er snel bij! @lien: begrijp ik nu goed uit jouw tekst onder de berichtjes dat je ivf en via cursus gaat combineren? Druk, druk druk!
Hey babyborn, Yep, maandag heb ik weer een afspraak staan. Ben reuze benieuwd hoe en wat. Ik denk inderdaad dat we in November kunnen beginnen. Liefs x
Meiden, as zaterdag middag dus iui... We hebben eigenlijk helemaal geen sex gehad nog.... is het verstandig om dit vanavond nog te doen? Dat is beter voor t zaad toch? Of hadden we het al eeder moeten doen.....
Nou Laraxx bij ons word altijd aanbevolen dat je zeg maar 3 dagen voor iui geen sex hebt maar voor die tijd is het natuurlijk niet verkeerd is toch leuk huiswerk. Jij vroeg hoe dat kwam dat we nou in de mmm zijn gekomen en iui doen nou eigenlijk zou bij het eerste spermaonderzoek naar voren zijn gekomen dat dat van mijn mannetje niet zo snel kon zwemmen maar tot nu toe bij de iui nog wel telkens goed en we zijn nou inmiddels 3 jaar zonder de pil en willen nou toch wel ook heel graag een wondertje. Murphy ik ben blij dat ik je gezeldschap mag komen houden Fijne dag allemaal misschien spiek ik vanavond nog even. groetjes saskia
@lara: bij ons zeggen ze altijd om de dag sex is het beste. We hadden afgelopen keer op maandagochtend iui en kregen huiswerk voor zaterdag . Dus ik zou zeggen gewoon doen (en veel plezier!)
Laraxx, Rustig aan he vanavond het is heel verschillend als ik dat zo hoor wat ze zeggen in het zkh wel klussen niet klussen etc have fun. Alle, Ik ben zo mega beroerd van mijn ongi dit keer hebben jullie dat ook wel eens ik heb er altijd wel last van maar dit keer verlies ik wel erg veel rood met behoorlijk wat propjes rood sorry voor de vieze praatjes maar ja het is niet anders ik ben zo duizelig etc en belabberd ik ben benieuwd of jullie daar ook wel eens last van hebben. Mijn man zei al sinds je al die hormonen gebruikt lijkt het steeds meer te worden nou ja we overleven het wel maar vind het behoorlijk vervelnd:x Groetjes babyborn....
Hey babyborn, Mijn ongi is sinds de hormonen ook wel wat anders. Zo ben ik een paar dagen ongi, dan weer niet en dan ineens weer wel een dag. Ben zo vrijdag ongi geworden dit duurde ongeveer tot zondag. Maandag weer vrijwel niet. Dinsdag en woensdag weer niet en vandaag weer wel een klein beetje oud bloed. Erg irritant vind ik, maar goed. Hopelijk worden we snel allemaal 9 maanden niet meer ongi Doe rustig aan en geef je lichaam de tijd om weer op orde te komen. Liefs x
Wij gaan in februari starten met de VIA inderdaad. Hopelijk kunnen we voor die tijd nog minstens één IVF-poging doen. We hebben nog niet besloten of we daarna nog doorgaan met IVF, dat hangt er vanaf hoe het gaat. We willen per keer beslissen of we er nog mee doorgaan. Als het niet al te erg tegenvalt, gaan we misschien de VIA en IVF combineren. Maar we zien wel hoe het loopt. Wel erg spannend allemaal ! En Babyborn, ik vind het inderdaad heerlijk om nu eindelijk eens vrij te zijn van hormoonspuiten en -tabletjes ! En om even niet naar dat stomme ziekenhuis te moeten. Ik merk ook dat ik echt aan een pauze toe was. Hopelijk geeft het ons weer een heleboel nieuwe energie en moed om straks met de IVF te gaan beginnen. @Lara maak er een gezellige avond van en succes met de pregnyl en IUI! Aan de meiden op het wachtbankje: toi toi toi ! @Babyborn, balen zeg dat je zoveel last hebt van je ongi. Zelf heb ik wat dat betreft niet veel last gehad van de hormonen. Mijn ongi werd er eerder minder door dan meer.
LIEN, Spannend joh die VIA dat is toch voor adoptie toch? Ik hoop dat je volgende maand gauw kan starten met IVF samen met misty dat is wel lekker voor jullie zo samen weer een nieuwe stap op dit gebied ben zo benieuwd straks voor jullie. Meiden op het wachtbankje succes goed broeden hoor al die mooie eitjes Laraxx succes morgen met je IUI. Alle, Ik ben vandaag weer uit het dalletje gekropen zat even in de put over van alles maar ja we moeten weer door gaan en weer even beetje positief worden erg hoor zo gaat het goed en zo zak je in een diep dal ppff. Vandaag weer begonnen met de clomid me favoriet ggrr dus we zien wel weer wat het word deze keer. Ik ga snel verder GTST kijken erg leuk gezellige avond allemaal. Groetjes babyborn.....
@ Babyborn, de VIA is inderdaad de verplichte cursus die je moet doen om voor adoptie in aanmerking te komen.