Hoi Lien, Lekker he zo zonder al die hormonen daar kom je helemaal van bij zalig lijkt me dat eventjes. Wel weer spannend voor jullie 3 november schiet al weer op dan ga je lekker voor en intake en hoor je weer wat meer meid ook wel een leuk en prettig gevoel en mega spannend natuulijk. Mja daar heb je gelijk in die eitjes zijn wel meer zichzelf aan het verstoppen of krimpen van mij erg raar die eigenwijze dingen van mij we zien het zaterdag wel weer. Geniet nog even lekker van je hormonster vrije weekjes maar dat gaat vast wel lukken. Groetjes babyborn....
Murphy, Spannend word het nu voor je vervelend he die laatste wachtdagen blijft gewoon moeilijk dat is logisch toch en ik heb dat zelf ook hoor zo voel ik me best wel goed en zo word je er mega depri van is ook allemaal niet zo raar maar meid hou hoop wie weet mag jij straks lekker bij gillian gaan zitten op de lounge bank dat word echt heeeeeel erg tijd hier om ons allemaal weer een beetje moed te geven me duimen en me tenen draaien voor je ik hoop het voor je dat je leuk nieuws hebt maandag of dinsdag. Knuffel babyborn..... Alle, Bij ons weet niet iedereen het wel wat goede vriendinnen en 1 broer van mij moest ook wel ook omdat ik af en toe natuurlijk met ons zoontje zit voor oppas etc dan moet je toch wel wat vertellen is ook wel prettig hoor 1 vriendin leeft heel erg mee en woont om de hoek en 1 andere sms steeds hoe het dan gaat als ik de IUI heb gehad of als het de dag is van testen etc is wel prettig ik kan namelijk niet delen met me ouders die zijn helaas overleden maar dat had ik al een keertje gezegd dacht ik?? Wij nu 5 jaar bezig en wel even een pauze gehad maar voor die pauze hadden we ook familie die zeiden waarom moet je nou een kindje erbij bla bla je hebt er toch 1 en je hebt dit en dat dat doe je toch niet kortom best wel veel onbegrip dus hebben wij er nu voor gekozen om dit niet tegen iedereen te gaan vertellen want daar word je niet vrolijk van helaas. En op dit furum ook heel erg prettig om even je i kwijt te kunnen en hoe andere het ervaren etc. Zo het is weer een mega verhaal geworden en dat op de vroege morgen. Sas jij ging toch weg van het weekend heel veel plezier in de ardennen en jij hebt toch ook gauw je NOD? Groetjes babyborn.....
Dithje, Ik hoop dat je toch blij kan zijn voor je vriendin en dat je toch een beetje kan genieten van haar kindje ook al is het verdomde moeilijk:x meid wel fijn dat ze het weet en dan kan ze daar toch een klein beetje rekening mee houden komt goed meid nog even dan loop jij ook achter de kinderwagen en dan lekker van jezelf. Je bent nog lekker jong volgens mij dat gaat wel lukken. Knuffel van babyborn.....
Babyborn, natuurlijk zijn we heel blij voor hun, dat is het ook niet. Maar ik zie er ook wel heel erg tegen op, om haar echt moeder te zien zijn en dingen te doen die ik ook zo graag zou doen. En natuurlijk ben ik nog jong, maar onze kansen zijn niet zo heel groot, dus ik blijf er ook rekening mee houden dat het niet gaat lukken. Gelukkig gisteren veel steun gehad van een andere vriendin, die me ook voor het slapen gaan (was alleen, vriend nachtdienst) nog even smste om me een hart onder de riem te steken. En mijn schoonouders belde even om te vragen hoe het nu met mij was, na dat ze hadden gelezen dat het kindje geboren was. Ook erg lief allemaal. pff, zit nu al weer met de tranen in mijn ogen, heb slecht geslapen vannacht. Heb ik altijd als ik alleen slaap, maar nu ook erg onrustig geweest door alle gedachten die door mijn hoofd spookte...
Zooo, d'r is hier weer flink gekletst zeg! @de eitjes van babyborn: 'Groei maar lekker door en trek gerust een eindsprintje!!' @Laraxx, ik denk dat wij, als er een volgende keer komt, ook wat vaker gaan klussen voor mijn ei en dan voor de IUI 3 a 4 dagen onthouding hebben, volgens mij is dat de betse manier. Mijn man heeft afgelopen x ook in het ziekenhuis (op de wc!) geproduceerd ipv thuis en volgens mij is dat ook niet echt bevorderlijk... Ik zei nog: 'Moet ik erbij blijven??' ha ha maar hoefde niet zei hij en hij stond echt binnen 5 minuten weer buiten, pfoe, wat zijn die mannen toch snel.... @Dithje, meid, ik snap hoe je je voelt en je mag best verdrietig zijn hoor! Ook jaloerse gevoelens horen erbij ook al vind je zelf dat je die niet mag hebben. Op jaloezie heerst nou eenmaal een taboe... @Misty, ik ben ook begonnen met tarwekiemoliecapsules, 3x per dag, dus ben benieuwd... @Lien, leuk dat je weer eens komt posten ook al zit je zelf in je pauzetijd! @Gillian, onze enige echte zwangere! Ook van jouw kunnen we steun gebruiken, blijf lekker meekletsen hoor en veel succes de komende tijd met je zwangere buikje. @meiden op de wachtbank, daar zitten we weer saampjes lekker knus....wie heeft er nou eigenlijk als eerste NOD? Hier verders weinig te melden....wachten, wachten en nog eens wachten...
Hoi dithje, Ik begrijp het helemaal hoor het is ook zo oneerlijk wat dat betreft. Wel fijn dat je schoonouders ook meeleven met jullie dat is wel zo prettig. Wel rot dat je dan net alleen was vannacht dan denk je er steeds aan en slaap je erg rot bah ja joh de wereld is hard hoor Wel positief blijven hoor ik heb verhalen gelezen warbij het bij de man ook niet echt goed was en toch zwanger misschien geeft je dat een hoop meid. Even heel wat anders had je dat van de week op de tv nog gehoord als het zaad van de man niet echt ok is moet hij veel hollands kost eten duurt wel 3 maanden voor dat het resultaat geeft dus kom op geef je mannetje elke dag stampoten je weet maar nooit Ik hoop dat je nu weer ietjes beter voelt zal nog wel even zijn tijd moeten hebben om te wennen dat je vriendin nu een kindje heeft. Knuffel van babyborn.....
Hallo allemaal, Ik kwam even zeggen dat ik er tot maandag niet meer ben. We gaan lekker een weekendje naar de Ardennen. Meiden op de wachtbank veel succes en hopelijk snel veel roze hier Meiden die voor FM of inseminaties moeten toi toi toi! Hier verder weinig te melden. Probeer volop te genieten van het ziekenhuis en hormoonvrij leventje. Maar kijk ook wel weer uit naar mijn ongi, zodat we echt kunnen gaan beginnen met de IVF. Tot maandag/dinsdag! Liefs, Misty
Hee misty, Zit ik vanmorgen sas een gezellige weekend te wensen in de ardennen ben jij het ik blijf ook mega blond he erg he. Nou bij deze meid gezellige weekend geniet lekker en we spreken je wel weer als je weer terug bent. Groetjes babyborn....
Ja, dat van die hollandse kost heb ik ook gelezen, ik had er nog met de gyn over willen hebben van de week, maar niet meer aan gedacht. Wie weet dat het helpt, de stamppot tijd komt er weer aan, maar of dat nou zo goed voor ons is... Willen allebei graag wat afvallen, op aanraden van de gyn ook. En natuurlijk weet ik wel dat de gevoelens van jaloezie er bij horen, maar zo als al gezegd word, het voelt als of dat niet mag. Want het kindje is toch gezond en iederen blijft ook zeggen dat onze tijd nog wel komt, alleen kan, helaas, niemand ons de garantie geven. Het volgende vriendinnetje is ook al weer zwanger, dus over een maand of 5 zit ik misschien weer op deze manier...
@ misty: fijn weekend! Geniet ervan en probeer even niet te denken aan ziekenhuizen en hormonen en zo... @ dithje: gaat het weer een beetje inmiddels? Vervelend dat je de hele nacht alleen hebt liggen te malen in je bedje...volgende keer beter voor het slapen gaan even alles hier van je af schrijven Ik heb vandaag lekker vrij maar moest helaas toch mijn wekker zetten om bolletjes te gebruiken....grrrr ik zal die dingen niet gaan missen! (maar ik hoop natuurlijk dat ik ze de komende 8 weken nog moet gebruiken...) Heb besloten om zondag alvast te testen (dan ben ik maandag bij de bloedtest weer over de ergste teleurstelling heen als 'ie negatief is) Ga proberen om me vandaag en morgen niet teveel ermee bezig te houden. Dit weekend eens ff lekker shoppen (alleen moeten de bolletjes en applicator mee op shop-expeditie ) Ach ja, new shoes here we come!!!
O ja, ik had ook gehoord van de Hollandse Kost, dus onze koelkast is ook rijkelijk gevuld met spruitjes, boerenkool en spinazie!!
Hallo allemaal Misty fijn weekend meid als het leuk is laat het even weten ga ik de volgende keer Dithje ga die gevoelends ken ik ook vooral als het om mensen gaat die eigenlijk geen kinderen willen bij chris in de familie die neef had een zoon die door zijn nu exvrouw altijd haar spastische darm genoemd werd omdat ze in het begin dachten dat het een spastische darm was ze heeft zich bij de bevalling gelijk laten steraliseren want meer kinderen wou ze echt niet nou zijn we 11 jaar verder ze heeft een nieuwe man leren kennen die wel kinderen wou HEEFT ZE VOOR HEM haar steralisatie ongedaan laten maken 2 maanden later was ze zwanger snappen jullie dat nou ik niet Murphy ga jij maar met je bolletjes winkelen maar hoelaat moet je die dingen gebruiken dan ? Nou verder dames fijne dag allemaal ik ga vandaag eens aan de gang met de badkamer. Dikke knuf saskia Oja mijn NOD is de 28ste okt
hi sas: hihi, ja bolletjes en ik gaan fijn samen uit winkelen...ik moet ze drie keer per dag, en het liefst zo goed mogelijk verspreid, dus meestal kom ik dan 's middags op drie of vier uur of zo uit...lekker handig, zo midden op de dag! Jij de 28e al NOD? Da's volgende week donderdag al! Dus we gaan volgende week samen naar Gillians bankje?? (ja, moet positief denken van mezelf!) Gezellig
@BabyBORN hopelijk brengt het geluk, weer bij je oude gyn!! @Dithje, ik kan je gevoel heel goed begrijpen, tuurlijk je gunt het iedereen maar wilt zelf ook zo graag... Bij ons weten veel mensen het, zowiezo wat collegas en mn baas, vriendinnen en wat familie. Tja de beruchte vraagt komt steeds vaker en dan vertel ik het maar gewoon eerlijk, lucht ook wel op! @Sportmama, haha wat knap op de wc vant ziekenhuis, mijn man kan dat niet (of wil het niet kan ook) ik doe het altijd bij hem anders kan ik volgensmij een uur wachten... kan ook gemakszucht zijn natuurlijk @Misty, geniet van je hormoonvrije weekend!!! @Sas, jou nod komt ook alweer lekker dichtbij!! Hoe voel je je? Wat minder kwaaltjes? Mijn nod is 30-10 en ik heb nergens last van (gelukkig)...
Alle, Lol zeg iedereen hollandse pot in de koelkast wij gisteren hutspot hihi dat word nog wat allemaal. Murphy, Shop ze he met je bolletjes hihi wel vervelend zeg vaste tijden maar ja joh neem ze gezellig mee Laraxx, Mja wie weet brengt het weer een beetje geluk me eigen gyn we zullen zien toch. Sas, Tja oneerlijk eigenlijk he en dan nog binnen 2 maanden zwanger ggrr nou wij nog.Zo n iemand gun je het niet toch dat zou ik hebben dan. Poetse in de douche ik heb er hier ook 1 die moet ik heb geen zin vandaag erg he. Sportmama, Zo dat jouw man dat kan in het ziekenhuis maar wij moeten het thuis doen lijkt mij ook prettiger alleen hebben wij altijd de zelfde verschrikkelijke vroege tijd stip dat het moet zodat Wesley ook nog rond loopt die ik dus beneden moet zien te houden ppff wat doet papa mama mag ik even naar boven dat is wel vervelend hoor maar ja het gaat steeds goed dus tjsa. Zo nu eerst even bijkomen van het eten net er was een vriendje mee mooi zeg leuk kind hoor maar druk het leek wel een stuiterbal zeg nou die van mij had ook zoiets van ppff lol. FF beentjes op de bank en dan komt mannetje zo thuis dan nog judo eind van de middag ik ben moe oh wat erg zeg en dan he he herfstvakantie....... zalig groetjes babyborn...
Dames op het bankje kom op hoor allemaal door schuiven naar Gillian dat word echt tijd hier dus doe je best GR Babyborn.....
ZO zeg wat kunnen jullie allemaal kletsen niet normaal. Misty ik wens jou een goed weekend toe !! Lien heerlijk he zo hormoon vrij. HIer geniet ik er ook nog even volop van ! T'is voor het goede doel zullen we maar zeggen. Iedereen die echo's heeft, FM of bijna testen heel veel succes en ik hoop op goede berichten voor jullie. Tja je omgeving. Sommingen weten waar we mee bezig zijn en andere totaal niet. we krijgen dan ook regelmatig een opmerking is het niet eens tijd voor een 2de en dan roepen wij nu al Wel nee wat een gedoe zeg nee hoor laat maar. Een bekende van mij is ook direct zwanger geworden bij de eerste serieuze poging en dan nog durven zeggen ach het had wel wat langer mogen duren. NU is ze onlangs bevallen en dan maar klagen pfffffffff ben zo moe van die nachtvoedingen. Ik wil *(&&^%$# wel met mijn oogleden op mijn knieen lopen door de gebroken nachten..................Maar verder gun ik het een ieder om probleemloos zwanger te worden en te blijven ! Hier zo weer aan het werk . Een goed weekend en tot ...........