Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by babyborn, Jul 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    idd! Murphy de bank is opgeschud en gestofzuigd en ik heb een voetenbankje erbij gezet voor je. Kom maandag maar hierheen!
    jaja Babyborn, ik kan niet heel goed mijn mond houden nee haha. Maar dit forum is anoniem dus zou ik het hier wel kunnen zeggen. Dames ik wacht op jullie!! ( soms schrik ik er wel eens van hoe weinig mensen er hier zwanger worden en denk ik: sjonge dat kan toch ook anders? Kom op nou zaadjes! zwemmen! en doe je ding!)

2. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    @ gillian: O, is die bank nu eindelijk gestofzuigd? Ja, dan kan ik komen! Daar zat ik nu al maanden op te wachten ;)

3. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Gillian, Murphy,

Houden jullie wel wat ruimte ik kom er hoop ik ook gauw tussen zitten hoor in ieder geval voor de IUI is natuurlijk weer een ander bankje;):D nee Murphy schuif jij maar lekker door naar het bankje van gillian samen met sas en larax dan volgt de rest vanzelf wel wha wha:p.
    Droom droom ff wakker worden hoor................;) wie weet...

Alleen als jullie lekker koffie hebben dan kom ik erbij:):D oh wat een onzin praat ook af en toe wel lekker hihihi.....

Morgen FM en dan heb ik toch een mega eiiiiiiiiiiiiiiiiiii.......
    zal vast niet zoeken graven niks te vinden hoor we zien het wel.

Groetjes babyborn....:)

4. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hee die lin,

Ja erg he al dat geklets hier we kunnen er wat van hoor en soms gaat het over niks ach af en toe een beetje lol:D

Werk ze en hoop dat je heel gauw wat weet.
    Erg he al die mensen die een baby hebben met al dat gezeur erover kom maar op met de babiessss voor ons allemaal.
    Dat weet je toch sommige mensen zijn gewoon geen kind waard als ik dat zo weer lees van jouw die verdienen het niet zo dat is eruit.;):p

Groetjes babyborn....:):)

5. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ach dan denk ik maar gelukkig maken ze niet mee wat wij mee maken. Ik gun echt iedereen een zwangerschap die je normaal uit kunt lopen, en ben dan ook maar positief jarloers op iedere zwanger zolang ze niet klagen en zuchten en en en en ene

6. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    Even een ego-momentje:

Heb sinds gisteravond flinke ongi krampen :(. Rugpijn en hoofdpijn sinds vanochtend, dus ik denk dat ik nu ongi zou zijn, alleen die bolletjes houden de boel tegen.
    Dus nu moet ik nog die bolletjes gebruiken tot maandag, wachten op bloedtest en dan mag ik pas stoppen en wachten gaan tot ongi doorkomt. Hoop niet dat ik me nu dagenlang zo dweilerig blijf voelen....:x

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    He bah Murhpy niets aan. Sterkte ermee.

8. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Murphy,

Aaa dat is minder meid toch hoop dat het niet komt doorzetten bij je en dat je misschien toch zwanger bent.
    Dat je dan nog zolang moet wachten echt prut voor je meid kop op he ok doe even rustig aan misschien toch een sprankje hoop maar ja je kent je eigen lichaam toch het beste helaas.
    Sterkte murphy:(

Groetjes babyborn....

9. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Lin,
    Mja je hebt ook wel gelijk ze moeten niet zo zeuren en gewoon blij zijn dat ze zwanger zijn etc als ze eens wisten hoe wij ons voelen dan piepen ze wel anders.;)

Alle,

Vanmorgen voor FM geweest was wel weer even prettig bij me eigen gyn maar helaas er waren nou 3 eitjes van 10 MM dus het duurt nog wel even zei hij helaas balen is dat hoor me slijmvl was wel iets dikker dan donderdag 4,5 tsja is bij mij nooit echt dik dus dat ben ik gewent.
    Maandag opbellen voor dinsdag FM dus dan zien we wel weer verder;)
    Is wel balen maandag komt er een vriendinnetje logeren ik kan moeilijk dat kind dinsdag om 8 uur naar huis sturen omdat ik voor FM moet ik hoop dat ze me voor smiddags kunnen plaatsen en anders maar 1 dagje later ik denk niet dat dat erg veel uit maakt bij mij aangezien het meestal toch even duurt.

Straks even samen met Wesley kamertje van hem opruimen voor de logeer partij het is koud en vies weer hier bah.

Groetjes babyborn....:)

10. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ik ben deze week begonnen aan de tweede ronde IUI. Moet zeggen dat ik er blijkbaar al aardig gewend ben: was vandaag bijna vergeten te prikken terwijl ik daar vorige maand iedere dag al uren tevoren rekening mee hield.

11. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    Hallo allemaal!

Vanochtend toch maar (tegen beter weten in) een testje gedaan en natuurlijk negatief! Nu maar hopen dat ongi vandaag begint, dat scheelt morgenochtend weer een bezoekje aan het ziekenhuis...

12. sportmama

sportmama Actief lid

Mar 7, 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Kl........ meis, dikke knuf! Je klinkt redelijk nuchter, had je al geen goed gevoel de afgelopen dagen?

13. sportmama

sportmama Actief lid

Mar 7, 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hoi Kanshebber, welkom! Ik las op het andere topic dat je man een hersteloperatie achter de rug heeft. Heeft ie goede zaaduitslagen sindsdien? Welke hormonen gebruik je?
    Kom gerust lekker kletsen en je hart luchten hier!

14. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ha Sportmama,

Ik zie dat jij ook bezig bent en momenteel mag afwachten... Hoop voor je dat het raak is!
    Mijn partner heeft inderdaad een kleine operatie ondergaan om een spatader af te sluiten. Het lijkt erop dat dat effect heeft gehad, want zowel het aantal als de vorm en beweeglijkheid zijn flink vooruitgegaan. Bij onze eerste IUI zijn ruim 8 mln zaadcellen ingebracht, dat was keurig zei de arts. Ik zie dat jij het met minder moet doen, maar heb ook wel ergens gelezen dat de aantallen niet superveel uitmaken bij IUI.
    Eerst had ik niet zo'n behoefte aan kletsen op een forum maar inmiddels wil ik met mijn vriendinnen graag ook weer over andere onderwerpen praten. Zeker nu de IUI begonnen is bellen ze me heel vaak en hoewel dat ontzettend lief is, word ik er dan iedere keer aan herinnerd. Daarom vind ik een forum nu wel fijn: dat kan op mijn eigen tijd en mijn vriendinnen vertel ik niet meer alle details.:p

15. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    @kanshebber: welkom! Gezellig dat je ook mee komt kletsen hier! Dat bijna vergeten te spuiten herken ik wel, eerste poging vond ik het super spannend, nu moet ik wekker op mijn mobiel zetten om het niet te vergeten!

@sportmama:Thanks! Ja, volgens mij ben ik idd redelijk nuchter dit keer, weet niet, misschien leer je na verloop van tijd omgaan met teleurstellingen? Had op een of andere manier niet veel hoop dit keer...ben wel blij als ik morgen met Utrogestan mag stoppen, want ik voel me nu al dagen belabberd!

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik heb ook altijd van die gele briefjes hangen hoor als ik moest spuiten of tabletten moest beginnen.

Zijn er behalve Murphy nog andere die tegen hun NOD aanzitten.
    Ik als het goed is volgend weekend ergens.

17. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

Jun 16, 2009
    2,218
    419
    83
    ikke 30okt... ook volgend weekend dus..

Murphy, sterkte...

18. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi murphy,
    Ach nee meid balen hoor nou kom dan maar op met die ongi inderdaad dan hoef je niet naar het ziekenhuis dat zou ik dan ook hebben.
    Sterkte he en het is gewoon shitttt.

Knuffel babyborn....;)

19. babyborn

babyborn Bekend lid

May 31, 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Kanshebber,
    Welkom bij ons en heel veel succes met je iui spannend meid.:D

Sportmama,
    Hoe is ie bij jouw nog alles goed duurt nog ff bij jouw maar je weet maar nooit.:)

Sas,
    En bij jouw merk je al wat leuks offe komen die rode duivels er bij jouw ook weer aan.kom op hoor met leuk nieuws hier gillian die vereenzaamt helemaal;)

Lin,
    Ik hoop dat je volgend weekend mag beginnen spannend toch wel he ik hoop zo dat het gaat lukken de IVF die duimen maken overuren hier.;)

Laraxx,
    Jij ook nog niet veel nieuws volgend weekend pas pppfff wat duurt dat nog lang zeg duim duim duim.

Alle,
    Hier niet veel nieuws dinsdag weer terug voor FM alweer ppff ik had gisteren 3 eitjes van 10 MM dus dat duurt deze maand weeeeeer super lang maar ja we hebben geduld hoor;)
    Ik ga even verder hier met alles klaar zetten morgen logeerpartijtje voor de kids het is natuurlijk vakantie hier dus dat word weer gezellig.
    Gezellig dag nog allemaal misschien tot vanavond maar ik lees stiekem af en toe even mee hoor.;):D:):p

Groetjes babyborn....

20. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    @sas en lara:veel succes nog met wachten! Iemand moet toch een keertje zwanger worden?? ;)

@lin: hoop voor je dat je snel mag gaan beginnen!

@babyborn: schiet niet op met die eitjes. Maar drie van 10mm is in ieder geval een begin...kom op eitjes, groei!!
    Veel plezier (en misschien succes ;)) met het logeerpartijtje!

@all: Net 2 uur gewandeld met Murphyman en de hond. Was wel lekker, maar nu ben ik helemaal kapot!
    Ga ff bijkomen op de bank en dan ga ik zuurkoolstampot maken (in het kader van de Hollandse pot is goed voor de vruchtbaarheid :p).
    Nog altijd geen ongi (terwijl ik toch vanochtend mijn bolletjes helemaal "vergeten" ;) was!) dus dat wordt toch waarschijnlijk bloedprikken morgenochtend...

Share This Page