Jij maakt het wel spannend SAS. Toen ik van onze dochter positief testte was dat smiddags rond 4 uur na een dagdienst en binnen een minuut was die knallend dat was op de NOD zelf ! Hier 24 november naar de gyn daarna horen we meer. Pff heb prut geslapen vannacht. Ben nu al weer onrustig omdat ik bang ben te vroeg ongesteld te worden........Wat dan weer te maken heeft met de bloedwaardes . Veel dromen en dan weer wakker. Ga nu maar snel aan het werk.
@sas: ik zou zo snel mogelijk testen, als je je zo vervelend voelt. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. @babyborn: ja, ik mocht gisteren stoppen met de utrogestan. Moet nu wachten op ongi. Hebben jullie na de iui's wel eens een gesprek met de arts? Ik heb de uitslag van de bloedtest van een assistente gekregen en ik denk dat ik weer moet bellen op dag 1 van de nieuwe cyclus. Maar omdat ik ons nieuwe plannetje wil overleggen, vraag ik maar of ik een telefonische afspraak met arts kan maken. Dan kan ik even overleggen. Eerst maar eens wachten op ongi...nog steeds misselijk, moe en buikpijn dus van mij mag die wel beginnen...Assistente had geen idee hoe lang dat kon gaan duren.
Hallo allemaal, We zijn weer terug na een heerlijk weekendje in de Ardennen. We zijn er echt even tussenuit geweest Welkom alle nieuwe meiden! @Murphy: balen meid dat iui3 ook niet is gelukt. Succes met je plannen voor de volgende ronde. Hier denk ik nog een week of twee voor mijn ongi komt en dan beginnen met IVF 1. Probeer te voorbereiding vanaf vandaag geen koffie meer te drinken en slik natuurlijk braaf mijn vitamientjes. Geen koffie drinken is best lastig, al dronk ik al niet veel koffie en thuis alleen maar cafeïnevrije, maar goed. Fijne dag allemaal! Liefs, Misty
Sas, dat is misschien positief dat je je zo down voelt! Ik heb 2 keer meegemeekt met kennissen dat ze zo aant huilen/klagen waren voor nod omdat t nog niet gelukt was.... dat een vriendin van mij tegen 1 van hen zei: nou als ik jou was zou ik maar eens gaan testen, volgensmij ben je zwanger En dat klopte ook.... Ik hoop t ook voor jou!!! Opzich moet je pregnyl uit je lichaam zijn nu.. Woendag zowiezo! Succes!! Dithje, ok dat scheelt idd dat je in de zorg werk...fijn dat je bloed ok was! Misty, welkom terug! Fijn dat je het leuk hebt gehad... oet een mens soms goed he even er tussenuit! Lijkt mij ook erg moeilijk, geen koffie... drink je dat helemaal niet meer dan? of ben je aan het minderen.. Liefsss
oh zo spannend! Sas ik hoop t voor je! weet je al wat? de pretecho was geweldig en alles leek prima!we houden het geslacht voor onszelf maarrrrrr hier is alles anoniem dus.....we krijgen een meissie! echt ik ben zo blij. ik houd jullie id gaten........ik ben zo benieuwd hoe het met sas gaat aflopen.......ow mega spannend!
@Gillian: Wat ontzettend leuk dat jullie een meisje krijgen en heerlijk dat alles er goed uit ziet Genieten meid! @lara: Hmm, ik was al aan het minderen met koffie. Dronk nu max 2 kopjes per dag en thuis en op het werk alleen cafeïne vrije koffie, maar vraag me af of het beter is om helemaal geen koffie meer te drinken (verminderd de vruchtbaarheid heb ik geregeld gelezen), maar ik vind koffie zo lekker en dan vraag ik me weer af of het gaat om de cafeïne of om de koffie op zich, want anders kan ik wel lekker mijn kopje cafeïne vrije koffie per dag drinken
Hallo alle, Ik ben even aan het uitpuffen van het logeer partijtje was heeeel erg gezellig maar wel vermoeiend zeg gaap nou weer lekker even met zijn drieetjes ook wel weer even lekker ik hoop niet voor lang meer maar zal nog wel even duren. Misty, Welkom terug fijn dat je een lekker weekend hebt gehad even een beetje goede moed voor de IVF straks lekker hoor en er even tussen uit is altijd lekker relax. Wat ga jij met de koffie stoppen nee dat kan ik niet hoor ik laat er al genoeg voor en dan me bakkie ook nog nee nee lol. Knap als je dat kan hoor dus dan moet je het ook gewoon doen als jij dat kan en wilt. Gillian, Geweldig meid een dochter helemaal te gek en dat alles lekker goed is wat is het dan weer gegroeid he in je buikje mooi he geniet er lekker van. Enne ik zei toch al jij kan je mond niet houden lol nee echt leuk joh. Sas, Ga nou testen joh ik hoop dat je met leuk nieuws komt hoor kom op zeg zou zo leuk zijn succes ik duim natuurlijk voor je meid. Murphy, Vervelend zeg dat die ongi niet komt dan heb je echt zoiets van nou kom nou maar en dan komt het niet ggrr Ik hoop dat het gaat lukken een gesprek met de arts dan weet je meteen of het kan wat jezelf wilt ja toch. Laraxx, Hoe is ie met je al verschijnselen van wat leuks of nog niks. Lin, Dat duurt nog eventjes jouw afspraak maar dan weet je tenminste weer wat meer en over de IVF neem ik aan. Ik morgen voor FM dus ben benieuwd wat die slome eitjes van mij gedaan hebben ppff zal nog wel een keer terug moeten voor FM dan is het weer net op het randje voor de IUI of een verloren maand we zien het morgen wel weer. FF eten maken en lekker op tijd naar bedje morgen super vroeg eruit voor de FM en dat in de vakantie Groetjes babyborn.....
@gillian: wat geweldig, alles goed met jullie kindje én jullie krijgen een meisje! Super! @misty: weer lekker opgeladen dit weekend? Heerlijk! Dan kun jij er weer even tegen! @babyborn: succes weer morgen met de fm. Nu mogen er toch wel een of twee joekels zitten... @sas: oh, spannend! Ik hoop het zo voor jullie!! @lara: hoest nou bij jou? Voel je al iets? Hier nog steeds belabberd. Voel me echt ziek. Koude rillingen, hoofdpijn, misselijk en moeoeoeooeoeoe.......ben veel water aan het drinken in de hoop dat de hormonen dan snel weer uit mijn lijf zijn! Heb echt geen zin om deze rommel vanaf nu elke maand te gaan gebruiken.....
Hoi allemaal, @Murphy: ik heb begrepen dat je iedere maand anders zou kunnen reageren op de hormonen, dus misschien valt het een volgende keer mee... Zelf heb ik morgen m'n tweede IUI. Er liggen twee eitjes klaar van vrijwel gelijke grootte, al op dag 10 van de cyclus. Morgen is dag 12, vroeg toch? De arts had gezien vorige maand verwacht dat het dag 14 of 15 zou worden. En nu hebben we een probleem... mijn partner moest naar het buitenland en moest vier uur voor vertrek zijn vlucht verzetten omdat hij morgen paraat moet staan. En direct daarna gaat zijn volgende vlucht dus hij moet onder hoge druk en erg vroeg in de ochtend presteren. Aan mij vervolgens de schone taak om het met spoed in het ziekenhuis te krijgen. Ik zie er best wel tegenop
OOh bah kanshebber wat een gestres... Tis al een gedoe en hopen dat het allemaal lukt optijd en dat is het op deze manier helemaal!! Duim voor je dat alles goed komt, probeer maar relaxt te blijven en over te brengen op je man... Succes hoor!! Babyborn, duim voor jou dat je eitjes morgen goed gegroeit zijn!! Sas, hoe gaat het nu met jou? All, ik voel nog steeds nix haha.. wel af en toe steken onderin maar ja dat hoeft ook niets te betekenen... ben er wel rustig onder hoor.. gewoon afwachten maar.. Weltrusten allemaal voor strax!
brrrr, over een half uurtje moet het gaan gebeuren, het spuiten, begin het nu wel spannend te vinden. Maar zal wel goed komen, het is voor een goed doel!!
@Gillian, wauw, wat een super leuk nieuws zeg, een meissie!!! Oh, meiden zijn zo leuk!! Wij wisten het ook met 20 weken al en hebben het alleen aan de directe omgeving verteld. @Misty, en, lukt het je om 3x p.d. tarwekiem te slikken? Ik denk er sowieso wel 2x per dag aan... Volgens mij maakt caffeinevrije koffie niet uit hoor. Ik drink zelf 's ochtends 2x met caffeine, daarna thee en 's avonds 1x caffeinevrij. @lara, oeh, wat blijf je lekker nuchter meid, wel spannend toch weer? Ik merk sowieso aan de meiden hier dat we er inmiddels, na zo'n lange tijd proberen, heel nuchter in staan. Dat is op andere topics wel eens anders. Dan wordt ieder steekje/pijntje/kwaaltje uitvoerig besproken, ha ha! @Murphy, beterschap hoor! @Kanshebber, meid, wat een gedoe, maar komt vast goed hoor, ik duim voor je! @Babyborn, ik duim voor een super fm vandaag! @sas, en??? Heb je nog getest??? @Dithje, sterkte met spuiten, ik weet (nog) niet hoe het is... meiden, ik voel me niet zwanger, geen kwaaltjes, alleen rommelige darmen maar kan ook komen omdat ik ff paar weekjes ga Sonja Bakkeren (rauwkost hè?) Mijn temp was vanmorgen wel mooi hoog, 37,2 maar verders dus nix... dit wordt em niet hoor! Vanavond heb ik de prikinstructie in het ziekenhuis! tot later
Goedemorgen alle, Tsja ik ben niet zo vrolijk ik ben net voor de FM geweest en er waren helemaal geen eitjes te vinden:x stom lichaam ppfff. Ik word straks terug gebeld over hoe nu verder en of we dit als een verloren maand moeten beschouwen dat doe ik nog niet heb dit al eerder gehad en toen op het laatste moment had ik een mooi ei zitten van bijna 20MM dus ik hoop zo dat het nu ook zo is??? Straks weet ik weer wat meer ik hou jullie op de hoogte. Meiden wat denken jullie me gezicht zit mega onder de pukkels ggrrr heb ik anders nooit de 1 na de andere schiet uit me gezicht erg vervelend normaal wel eens 1 pukkel maar nu me hoofd zit vol me man zei zo zou je niet zwanger kunnen zijn op de gewone manier we hebben genoeg geklust lol ik vroeg het wel bij de FM maar ze zei dat ze dat nog niet kon zien of zo wat denken jullie zal ik gewoon een testje doen dan weet ik dat zeker en misschien dat er daarom zo weinig te zien is ik zeg ook maar wat ik weet het gewoon even niet meer. Nou het is weer een heel verhaal geworden ik zal zo even terug lezen wat er allemaal is geschreven. Groetjes babyborn.....
Hoi dithje, Is het goed gegaan meid met prikken is het je een beetje mee gevallen ik hoop het voor je. Succes. Groetjes babyborn....
Hey meis, BAAAAAAALEN, hmmm, maar ook vreemd toch??? Veel pukkels is wel een zw. kwaal.... maar je had toch al groeiende eitjes, waar zijn die nu dan? Ik denk dat een testje doen nu nog te vroeg is of niet?
Murphy, Jeetje joh wat rot dat je je vervelend voelt zeg hoop dat het gauw weer beter gaat met je meid. Kanshebber, Jeetje wat een gestres zeg nou komt ook vast wel goed met je hoor het is niet anders maar wel rot dat het zo gehaast moet gaan allemaal. Laraxx, Ik hoop het voor je meid je weet maar nooit duim duim. Sas, Heb je al getest ben zo benieuwd en kom op hoor met leuk nieuws heb ik ook even nodig iedereen natuurlijk. Sportmama, Ok je voelt nog niks dat je nu nog gaat dieeten zeg sonja bakker nee dat vind ik niks heb alleen maar trek als ik dat ga doen wanneer was jou NOD ook alweer. Ja ik lees ook wel eens bij andere forums maar is allemaal drama etc dat valt hier wel mee gelukkig athans op het niet zwanger worden na natuurlijk maar verder is het hier een stuk positiever. Volgens mij ben ik niemand vergeten. Groetjes babyborn....
Hee sportmama, Me eitjes zijn gekrompen heel klein zijn ze nu erg vreemd maar ik heb het al eerder gehad tegelijk met lien een keer rare dingen die stomme eitjes Het testen ja ik weet het ook niet je haalt je van alles in je hoofd. Groetjes babyborn....
@Dithje: Hoe is het spuiten gegaan? Wat moet je spuiten? Mijn huis ligt ook al vol spuiten,maar ben blij dat ze nog even in de tas/koelkast mogen blijven! @Sas: Wanneer mag je testen? Ben benieuwd, hoop echt voor een mooie positieve test Kun je lekker naast Gillian neerploffen. @sportmama: Hmm, geen koffie drinken is moeilijk haha. Denk dat ik op zijn tijd een bakje cafeïnevrije koffie gewoon drink Verder drink ik heel veel kruiden/groene thee, maar dat kan geloof ik geen kwaad. Je moet al zoveel laten en als dit dan ook al niet meer mag, pff. Maar goed, wil wel goed voorbereid zijn voor de IVF. @Kanshebber: Is het gelukt met de IUI? hoop voor je dat het niet al te veel gestress was. @babyborn: Wat balen dat je eitjes ineens weer verstoppertje spelen. Hopelijk groeien ze alsnog snel door of ben je inderdaad zwanger Je weet maar nooit! Hmm weet niet meer wie het vroeg, maar over die tarwekiemcapsules, 2x per dat lukt het me om eraan te denken, maar tussen de middag vergeet ik nog al eens. Maar goed, alle beetjes helpen denk ik dan maar. Nou, ben er weg van, ga zo even op kraamvisite. Heb een mooie luiertaart gemaakt, dus dat is altijd leuk om te geven (en hopelijk ooit zelf te krijgen, haha) Liefs, Misty
Hoi misty, Veel plezier straks op kraam visite is altijd leuk liever bij jezelf natuurlijk maar die tijd komt nog wel bij jullie hoor geloof mij maar. Groetjes babyborn.... Alle, Ik ben net gebeld door ziekenhuis erg prettig zo snel maar ze willen zaterdag toch nog een FM doen en anders is het een verloren maand dit keer zou jammer zijn zaterdag verder overleg over verandering van de hormonsters hogere clomid dat gaat leuk worden dan ben al een vulkaan met die troep als het dan maar zijn werk doet. We zien het allemaal wel weer ik ga even wat doen hier wassie draaien beden doen kind onder de douche zetten daar hadden we vanmorgen geen tijd voor zo super vroeg en dat in de vakantie Groetjes babyborn...