Hoi blondy30 welkom bij ons gezellig. Mijn ervaringen met de hormonen zijn dat je wel erg chagerijnig kan zijn en dat je overal echt heel gauw kan ontploffen en het zweet breekt je soms erg uit. Ik slik clomid had ik voor het eerst vorige week en daar zweette ik behoorlijk van maar het heeft wel weer erg goed zijn best gedaan voor me eitjes ik hoefde deze keer geen pregnyl te prikken andere keren wel en daar was ik best wel van slag af je hormoon huishouding bedoel ik dan maar ja iedereen reageert er weer anders op. Ik hoop dat je er wat aan hebt aan deze informatie en hoop dat het gauw lukt bij je wat ga jij eigenlijk gebruiken voor hormonen? Succes ermee en positief blijven werkt wel een beetje maar het blijft spannend voor je. Groetjes babyborn...
IUI: Lien1979 - 2 augustus (poging 4) Op het wachtbankje : Lin71 - 13 augustus Misty1984 - 13 augustus IUI/IVF gehad : Lin71 ( 4 x ) wacht op oproep ivf Misty nu 3x IUI gehad, hierna waarschijnlijk ivf
Gillian slaap je nou weer op het bankje het is behoolijk vol hier blijf je nou even zitten op het wachtbankje. Hoe is het nou eigenlijk merk je al wat wanneer moest je nou ECHT testen hihi woensdag AS. Groetjes babyborn..
He misty sta ik er niet meer bij?? Ik heb dinsdag IUI nummer 6 gehad 26 juli en zit ook lekker op het wachtbankje. Ik kan 13 augustus testen spannend... groetjes babyborn...
IUI: Lien1979 - 2 augustus (poging 4) Op het wachtbankje : Lin71 - 13 augustus Misty1984 - 13 augustus Babyborn - 13 augustus IUI/IVF gehad : Lin71 ( 4 x ) wacht op oproep ivf Misty nu 3x IUI gehad, hierna waarschijnlijk ivf Babyborn 6x IUI gehad.
@babyborn: zo ik heb je erbij gezet Hoe kan het eigenlijk dat we op dezelfde dag kunnen testen, terwijl jij veel eerder de IUI hebt gehad? Ik was bij IUI 1 en 2 12 dagen na de IUI ongi. 13 augustus zou voor mij 14 dagen na de IUI zijn. Wel gezellig met z'n 3en op het wachtbankje voor 13 Augustus
Hoi misty dank je wel hoor ik voelde me al zo alleen Ja dat zat ik ook te denken waarom dat precies tegelijk is er werd tegen mij gezegd rekenen vanaf je laatste cyclus dan kom ik vrijdag de 13 uit. Dus eigenlijk zou ik hem gewoon 2 weken na mijn iui kunnen doen dat is dan 9 augustus ik denk dat ik dat lekker doe scheelt weer wachten ik hoefde dit keer ook geen pregnyl te spuiten dus dat zit niet in me lichaam Groetjes babyborrn....
welkom blondy...........! wat gaan die berichten snel hier! nou alles voelt hetzelfde als iedere maan. borstpijn week voor nod en echt alles is hetzelfde dus ik denk dat het niet raak is. Sorry ik reageer niet zo vaak maar ben heel druk even.Mijn oma ligt op sterven dus daar ga ik bijna iedere dag heen en zit niet veel op inet. het zijn even moeilijke dagen. heej 1 aug! we mogen weer stemmen op de baby en buik vd maand. vind ik leuk om te doen. doen jullie dat ook altijd? groetjes.............
Hoi Blondy, welkom ! Zelf heb ik 11 maanden Clomid gebruikt (eerst 8x zelf, daarna 3x met IUI). Ik had wel wat last van bijwerkingen, zoals zweetaanvallen en soms had het wat invloed op mijn stemming, maar eigenlijk valt dat erg mee Je hoeft je daar echt niet ongerust over te maken IUI is lichamelijk echt heel goed te doen hoor ! Deze maand heb ik voor het eerst puregon gebruikt, dat is een hormoon dat je zelf moet spuiten. Daar zag ik erg tegenop, maar het spuiten stelt echt heel weinig voor De enige bijwerking die ik merk is dat ik emotioneel wat onstabieler ben (sneller emotioneel, sneller geirriteerd). Dat vind ik zelf wel een erg vervelende bijwerking, maar verder is het goed te doen. Pregnyl heb ik tijdens de IUI-pogingen telkens gekregen om de eisprong in gang te zetten. Een beetje een gemeen spuitje, maar van bijwerkingen heb ik geen last geloof ik Al met al hoef je je over IUI echt niet ongerust te maken. Leuk is anders natuurlijk, maar het is wel heel goed te doen !! Eigenlijk is het emotioneel hat lastigst, omdat je steeds maar moet wachten en in onzekerheid blijft of het ooit wel gaat lukken. Ik lees dat je al best lang geleden gestopt bent met de pil. Hebben jullie wat langer gewacht met naar de dokter gaan, of hebben jullie ook al een heel traject achter de rug? @Gillian, wat vervelend van je oma ! Veel sterkte !
Gillian, Oh sorry dat wist ik niet hoor zit ik nog van die melige berichten te typen:x Heel veel sterkte met je oma en ik hoop voor je dat je ongi toch niet door zet je weet maar nooit toch. Groetjes babyborn...
heej kon je ook niet weten babyborn maar ik kan nog steeds lollig doen hoor haha.beetje afleiding kan geen kwaad.Maar dank je. Ja ik hoop dat het niet doorzet maar alles is zo hetzelfde dat je je haast niet kan voorstellen dat het raak zou kunnen zijn.Dan denk ik: waarom nu wel dan? jij al iets gevoel id buik? wanneer is je nod? ong vr toch?
Hoi gillian, Mijn ongi er werd tegen mij gezegd dat ik mag testen wanneer mijn volgende ongi zou zijn dat is vrijdag 13 augustus nou zei misty gisteren wat raar dat we tegelijk zijn jij was toch eerder met iui. Zij zei ook 14 dagen na de iui mag je testen dat is dan bij mij 9 augustus scheelt weer. Klinkt een beetje dom maar dat hebben ze nooit verteld tegen mij raar eigenlijk toch altijd wachten tot volgende ongi ppff. Ach we zien het wel of ik al wat merk ik ben erg moe eten smaakt erg slecht maar ik kan het me ook verbeelden we zien het wel. Heb ook nog steeds last van me rug dus ja zal er ook wel mee te maken hebben denk ik. Het is wel heel raar we zeiden meteen tegen elkaar me man en ik he hebben wij op die datum 9 jaar geleden geen test gedaan en toen was ik dus wel zwanger van onze zoon misschien een goed teken dat weten we nog omdat er een vriend van ons jarig is die dag en wij onze mond moesten houden toen en dat was moeilijk joh. Doe rustig aan daar en ook ivm je oma gelukkig heb je nog een beetje humor ook al is dat soms wel moeilijk op zo n moment. Groetjes babyborn....
Zo, IUI nr.4 zit er weer op Alles goed gegaan, opbrengst was dit keer 14 mln. Ik kom weer gezellig bij jullie op het wachtbankje zitten. Hoe is het met de andere dames op het wachtbankje?
Zo zeg het is wel druk op het bankje momenteel. Gillian hoe is het met jou? Voel je iets of niets?? Hoest met de anderen??? Gelukkig de verjaardag weer gehad , althans schoonloeder en schoonvader hebben we weer overleefd. Ongeloofelijk hoe die mensen zo onze regels aan hun laars lappen en daarbij ook voorbij gaan aan onze regels in huis ten opzichte van onze dochter. Grrrrrrrrr heb die mensen voorlopig weer genoeg gezien en gelukkig denkt aanstaande er net zo over. Straks even lekker zonnebanken..........Is er zo geen zon dan maar kunstmatig bruin toch.
heej babyborn. toevallig die datum/ je weet maar nooit! ja 14 dagen na je iui kun je testen.eh ja toch? (n u ben ik door de war) Ik test alleen niet zomaar. ik zou dat doen als ik over tijd zou zijn want anders kun je iedere maand wel testen.spannend jij dus de 9e. Was je eerste kind ook dmv iui? wat is ook al weer jouw indicatie?? @ all.Nou ik denk serieus dat ik mijn ongi krijg. alles is echt hetzelfde als altijd. nog even wachten. @lien welkom op het bankje, als je tenminste nog een plekje kunt vinden haha. I het goed gegaan? Hoe groot was je ei?
@Lien: Fijn dat de IUI er weer op zit en 14 miljoen is een heel mooi aantal! Kan het bijna niet voorstellen, wij hadden 2x maar 2,8 en deze laatste keer zelfs maar 1,2 miljoen :S Succes weer met de wachtweken. @Gillian: sterkte met je oma! en wie weet is die testdatum inderdaad wel een magisch goed teken Ik hoop het voor je! Wanneer weet je meer? @Lin: Fijn dat de verjaardag met je schoonouders er weer op zit. Nooit fijn als die je regeltjes aan hun laars lappen. Ben benieuwd hoe dat hier zal zijn als er ooit een kleinkind komt.
heej lin, ja ik hoop het. nou de eerste zal wel niet. ik snap het alleen niet.ik heb de beste idicatie die je kunt hebben: vijandig slijm. alleen er langs spuiten en klaar. mm waar blijft mijn kind dan? hopen maar. Misty haha. ik heb gen magische datum.dat is babyborn. Zij is The Magic Person......... bedankt allen voor de sterkte wensen ivm mijn oma.
Lin ja erg he die schoonloeder lol wij hebben zelfs het contact daar door verbroken het is niet leuk maar het blijft onze zoon en niet die van haar het is wel jammer voor onze zoon hij heeft maar 1 oma maar het is even niet anders hij krijgt nog net een kaartje met zijn verjaardag en als hij groot is mag hij zelf weten wat hij wil met zijn oma Heeft je dochtertje het wel leuk gehad daar gaat het dan meestal om lekker verwend zeker? Lien spannend joh nou weer even afwachten met alles wat duurt het lang he dan ik ga wel even normaal zitten hoor het word vol op het bankje maar gillian blijft maar liggen Gillian voel je nog steeds niks wanneer mocht je nou testen dan word ook wel weer erg spannend zeg Jij vroeg of ik gewoon zwanger was geworden bij onze zoon ja gewoon op de normale manier volgens het zieknhuis hadden we er wel lang over gedaan 13 maanden maar toch gelukt dus wat zeuren ze daar nou Nu alweer 5 jaar bezig en ik heb een erg onregelmatige cyclus en een onverwachtse eisprong erg vervelend en nou schijnt het dat ik daar door niet zwanger word net te laat of te vroeg aan het klussen etc nou sinds mei een andere gyn en ook voor het eerst begonnen met pregnyl en clomid dus we zullen zien wat het deze keer gedaan heeft het zal wel niet maar we zullen het de 9 de wel zien puf wat duurt dat lang zeg.... Allemaal ik voel me erg moe het eten smaakt niet en voel me wel iets anders maar ja dat kan ook tussen me oren zitten nog even braaf afwachten tot mijn magische datum Groetjes babyborn.....
@babyborn: Ik ben inderdaad benieuwd of de magische datum geluk brengt Ik hoop het voor je meid! Wanneer mag de eerste weer testen? Hoop echt dat er een keer iemand zwanger wordt met IUI, het topic is tot nu toe niet echt hoopgevend, haha.