Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    PPfff gelukkig lin we zijn even oud dat was ik alweer vergeten hormonsters he;).
    Bedankt sportmama hihi:p als het nou nog helpt al dat rose ik ben benieuwd enne wat goed zeg je hebt de kleurtjes gevonden wha wha wha;):p:)

Alle,
    Nou weer even serieus moet soms even ik ben net terug van FM en nada noppes helemaal niks te zien:( echt balen hoor nou moet ik maandag bellen om voor dinsdag een afspraak te maken met de GYN en overleggen of we de clomid gaan vervangen voor de puregon dus ik beschouw dit helaas als een verloren maand beetje balen maar ik had er al rekening mee gehouden dus blijf ik toch een beetje lachen vandaag goed he;)
    Volgende week weet ik meer die clomid daar werd ik toch niet zo vrolijk van de meiden die puregon spuiten hoe ervaren jullie dit beter dan clomid en het is een prikpen dus dat steld niet zoveel voor neem ik aan en dat doe je dan elke dag 1 keer???
    Ik hoor het volgende week wel van de gyn maar hoop ook wat van jullie te horen erover.

Wij gaan ff bakkie doen en dan even boodschapjes en als het droog blijft even de tuin doen beetje afleiding;)

Mega knuffel van babyborn....:)

2. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Laraxx meid weet je al wat heb je leuk nieuws voor ons???

DUIMDUIMDUIM......;)

Groetjes babyborn...:)

3. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Ja, wat hebben we een mooi roze lijstje!! Goed idee, sportmama!
    Dat moet toch wel geluk brengen...

@babyborn: he, vervelend, een verloren maand! Misschien is puregon spuiten wel prettiger voor je. Als er dan niks groeit, kunnen ze de dosis verhogen. Ik vind puregon veel prettiger, voel me daar ook beter bij dan bij clomid. Idd 1 keer per dag een spuitje, en klaar ben je! Met de prikpen stelt het niet zoveel voor.
    Goed idee, in de tuin werken. Ga ik ook maar eens doen, beetje de boel winterklaar maken. Hoop alleen dat het droog blijft, want het is erg donker buiten....

@lara: joehoe....waar ben je? Is er al nieuws??

4. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @babyborn: balen meid, ik had het zo gehoopt dat er een mooi eitje te zien zou zijn. Misschien dat de puregon beter zijn werk gaat doen bij je!

Leuk een roze lijstje :D Dit moet gewoon onze maand worden toch? Kan niet anders met al dat roze!

Hmm, hier miezert/regent het al de hele ochtend, bah!

Vanmiddag weer gezelligheid in huis, want mijn lieve nichtje komt weer logeren :D en zo eerst nog mijn nieuwe autootje ophalen :D

Liefs,

Misty

5. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    @ Babyborn
    Balen zeg zo'n verloren maand, dat lijkt mee flinke teleurstelling. Knap dat je je eroverheen zet.

@ allemaal
    Ik heb nog geen verloren maand gehad sinds ik met IUI ben gestart (wel daarvoor omdat ik steeds zo lang moest wachten voor ik weer een afspraak had met de gyn) al moest ik daar deze maand wel veel moeite voor doen vanwege die buitenlandtrip van vriendlief.

Maar ik vrees voor komende maand: vriend is ziek dus zaadkwaliteit zal verminderen. Ik twijfel nu of ik volgende maand zal overslaan. (Als deze maand niet gelukt is, hè, en zoals je weet reken ik op een tweeling ;) dus verwacht ik dat het deze maand gelukt is) Wat zouden jullie doen? Hij heeft een soort buikgriep zonder koorts. Het is pas vandaag begonnen dus ik weet nog niet of het lang gaat duren.

6. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hallo Kanshebber,

Mij is altijd vertelt door de gyn dat het pas iets uitmaakt als je vriend koorts heeft gehad. Een lichte verhoging kan niet veel kwaad en een buikgriepje dus eigenlijk ook niet, tenzij hij koorts krijgt. Dat is wel funest voor de zaadjes.
    Het heeft te maken met dat het daar dan te warm wordt ;)

Liefs,

Misty

7. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    @ kanshebber,

inderdaad hebben ze ons dat ook afgelopen week nog verzekerd, alleen koorts kan invoeld hebben op de kwaliteit....

8. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Jakkie, het regent! Toch maar niet in de tuin werken...dan nog maar even forum checken!

Kanshebber: nee, alleen koorts heeft invloed op de zwemmers volgens mij.
    Misty: veel plezier met je nichtje én de nieuwe auto. Leuk zeg!

Ik word ondertussen aangestaard door onze hond, volgens mij wil hij echt nu naar buiten......in de regen......nog maar eens jakkie!

9. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Dames hier is het nog steeds lekker droog lekker even tuintje gedaan met zoon lief maar die is bang voor vieze handjes lol:D
    Heel af en toe licht zonnetje zie je zit ik toch goed hier hihi.
    Ga nog maar even stofzuigen hier dan hebben we alles wel weer gehad hier wat de poets en opruim betreft mooie afleiding;)

Murphy leuk plaatje bij je naam enne ga jij nou maar lekker met doggie naar buiten in de regen neem een pluutje mee onze hond wou vroeger nooit met regen dan keek ie altijd om het hoekje en ging mooi weer naar binnen.:)
    Ik hoop dat ik ook beter op de puregon reageer ook wat me humeur betreft dus hoop dat dit gewoon door gaat ik hoor het dinsdag weer.

Groetjes babyborn.....:):p

10. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Veel plezier met je nichtje lekker logeren en geniet van je autootje lekker he.
    We kunnen natuurlijk ook een blauwe lijst maken hihi;):)

groetjes babyborn....

11. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    @murphy, leuk plaatje van Dip en Dap, dat lukt mij dus ook niet hè, zo'n leuk plaatje erbij zetten...Babyborn, helluuup....:p;);):)
    @kanshebber, als mannen koorts krijgen dan merk je het pas aan het zaad na 3 maanden omdat koorts alleen de aanmaak kan aantasten en het duurt 3 maanden voordat een zaadje volgroeid is. Hetzelfde geldt voor stoppen met (veel) alcohol of beginnen met vitamines. je merkt er pas wat van na 3 maanden.

Kijk dat weet ik dan weer wel hè?? Zo blont uhh blond ben ik nou ook weer niet...
    Ik ben trouwens ECHT blond en niet zo'n klein beetje ook, het lijkt van veraf bijna wit....;):p:)

12. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Heee sportmama,

Word je nou al grijs joh;) kijk ik ben wel ouder maar daar heb ik geen last van hihi:D
    Grappig he flauw tsja dat word je vanzelf door al die stomme eitjes parade wha wha.
    Plaatje mmm tsja ik ben ook een blondje lol dat lukte mij ook niet dus moest ik even hulp roepen van babybornmannetje.
    Is wel leuk zo n plaatje zo saai bij jouw:)

Groetjes babyborn....

13. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Dames, dames, wat een slappe kletspraat hier vanmiddag!Wel gezellig! BlonT ben ik ook, maar ik kan wel plaatjes plaatsen! :p

Als je op internet een leuk plaatje vindt, dan sla je deze op op je computer. Vervolgens kies je bij gebruikersinstellingen 'avatar'. Dan kun je 'eigen avatar' kiezen, en zoek je met 'bladeren' het plaatje op!
    Zo, tot zover de cursus plaatjes plakken voor beginners :p!

Had niks te doen met al die regen, dus vandaar gepimpte Murphy!
    O ja, Dip en Dap is een idee van m'n jongste neefje, die is grooooot fan!

14. moppie79

moppie79 Lid

27 okt 2010
    70
    0
    0
    leerkracht
    Assendelft
    Hoi meiden,

Merk dat ik in een middag tijd heel veel heb gemist. Was even met mijn zus en onze dochters naar een "ballenbak". Niet goed voor de ontspanning, want ik dacht dat ik een jongetje (minstens 5jaar) met zijn neus over de grond naar zijn moeder zou gaan slepen. Eerst had hij mijn dochter te pakken aan haar capouchon en wilde hij haar naar beneden trekken van een steile helling. kwartiertje later had hij de hand van mijn nichtje (bijna 3 jaar) in zijn mond. Was dat mijn zus rustig bleef!

Dus nu even zen achter de computer. Even reageren op een rijtje:

roze is inderdaad super, mag ook blauw zijn!
    Mijn man had ook buikgriep, maar de zaadjes hadden daar blijkbaar niet onder te lijden gehad.
    Ben wel 31, maar helaas ook al grijze haren. Ben dus niet van nature blond(t)!

Babyborn, wat een tegenvaller. Ik vind het spuiten van purgon niet vervelend. Het is één keer per dag en dat moest ik doen vanaf dag 3. Ik hoop dat dat meer succes heeft bij je.

15. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Sportmama, 32 jaar, 2e kindje, NOD 3/11
    Moppie 79, 31 jaar, 2e kindje, NOD 11/11
    El10,24 jaar 1e kindje.
    Babyborn, 39 jaar, 2e kindje.
    Murphy, 29 jaar, 1e kindje.
    Dithje, 28 jaar, 1e kindje, NOD 14/11
    Misty, 26 jaar, 1e kindje, NOD rond 2e week November
    Kanshebber, 31 jaar, 1e kindje, NOD 10 nov maar wrs eerder
    Lin71, 39 jaar , 2e kindje , NOD 24/11 ongeveer

Laraxx, 25 jaar, 1e kindje, NOD vandaaaag!

Hoi meiden, sorry dat ik jullie zolang laat wachten, ben vandaag lekker met mn moeder naar de stad geweest, mn gedachten even verleggen!
    Ik ben nog niet ongi maar wel de hele dag al ongi pijn/pijn in mn rug...
    Dus tis erop of eronder... Normaal heb ik sochtends hoofdpijn de dag dat ik ongi wordt, vanmorgen niet..
    Maarja morgen kan ook nog, afwachten maar!!

Fijne avond meiden!!

16. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    @Moppie
    Dank, ik wist dat koorts vanwege de te hoge temp niet goed is maar niet dat het alleen voor de aanmaak geldt. Dan zit er maar één ding op: binnen die tijd zwanger raken :D

@Larax
    Wat spannend...

17. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Laraxx,

Je houdt het spannend zo joh ik duim nog steeds voor je hoor:)
    Groetjes babyborn....

18. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Owwww spannend Laraxx. Duim voor je dat ongi weg blijft.

Ga snel mijn tandenpoetsen en aan het werk. Latersssssssssss

19. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Spannend Lara! Hopelijk blijft de ongi ook vandaag weg....wanneer ga je testen?

20. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Goedemorgen alle,

Zo hier toch even een testje gedaan vanmorgen maar is negatief dacht ik al maar wou het toch even zeker weten ggrr.
    Verder geen nieuwtjes hier lekker 1 uurtje extra met slapen lekker hoor;)
    Sportmama,
    Heb je nou al een leuk plaatje of niet lol lukt het niet wha wha:p:)
    ooo wat erg weer zeg ach een beetje humor hoort erbij hier ben dan wel oud maar ben af en toe zo gek als een deur:D

Laraxx,
    Weet je al wat meid zooooo spannend meid.

Groetjes babyborn.....die een beetje vervelend is;):):p

Deel Deze Pagina