@Quinty: Welkom! Hopelijk is het deze keer wel gelukt met de IUI. Spannend hè om weer af te moeten wachten? @Sportmama: Kan me voorstellen dat je erg op ziet tegen het spuiten, maar komt goed! Ik wens je in ieder geval veel succes voor vanavond! Ben ook benieuwd wie de volgende zwangere zal zijn. De HCG vliegt in ieder geval in het rond toch EL10? Hier nog aan het wachten op mijn ongi. Nog steeds wat last van buikpijn, maar nog geen ongi. Ik moet op cyclusdag 1 bellen voor een afspraak op cyclusdag 2, maar je kan alleen in de ochtend bellen. Wat als ik vanavond ongesteld wordt? Vreemd toch? Liefs, Misty
@ All: strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi,strooi,strooi,strooi,strooi,strooi,strooi,strooi,strooi,strooi, strooi,strooi,strooi,strooi,strooi stooi, strooi, strooi, strooi, strooi strooi, strooi strooi strooi strooistrooi strooi strooi strooi strooi strooi8) strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi, strooi Zo als jullie dit niet ontvangen dan weet ik het ook niet meer hoor, @sportmama: Is het gelukt met het spuiten? @Quinty79: Welkom, wat een nare weken zijn dit he? Om heel de tijd af te wachten of het gelukt is, hoop voor je dat het de 18de raak is!! @misty1984: Buikpijn zegt niks he, dat zie je aan mij. Waarom moet je op CD 2 al komen dan? @Gillian2009: Nou heerlijk dat ik op het volgende bankje kan gaan zitten. Alleen ik zit nog niet erg relaxt. Ik zit in mijn gedachten nog een beetje op het randje. Ben ontzettend blij en kan het nog steeds niet geloven. Laat die eerste echo maar komen zou ik zeggen. Al zie ik dan maar iets! XX
Hey EL10, Bedankt voor het strooien hihi. Ik moet op cyclusdag 2 komen voor een inwendige echo en prikinstructies, omdat ik die dag moet beginnen met het spuiten van Gonal-f. Dit is voor onze eerste IVF behandeling. Hoop stiekem dat de buikpijn bij mij ook iets anders betekend Liefs, Misty
Sportmama, Succes vanavond met de puregon ik ga je helaas gauw volgen met de puregon ook voor het eerst dus ben benieuwd wat jij er van gaat vinden mij lijkt het niks maar de meiden zeiden al deze moet je echt zelf gaan proberen te prikken jaggie. De pregnyl doet mijn mannetje dus daar ben ik nu wel aan gewend. Goodluck met prikken meid. Ik ga ook even filmpje opspeuren lol om te prikken Misty, PPff erg he dat stomme wachten op de ongi moet ik ook maar ja je kan ook zwanger zijn wie weet kijk maar naar El10 Quinty79, Welkom bij ons tuurlijk kan je lekker mee kletsen is gezellig hier hoor succes met je wachtdagen nog dat is altijd een drama het duurt zo lang ppff hoop dat het raak is voor. Groetjes babyborn.... El10, Ik voel het al dat HCG hihi kruipt zo me lichaam in lol
Alle, WIj zo boodschapjes halen we zijn laat voor de zaterdag en dan gaat babyborn mannetje lekker appeltaart bakken ik zal een stukje opsturen naar iedereen want er is weer iemand zwanger lekker hoor daar hoort een taartje bij meiden vinden jullie ook niet. Geeft echt wel weer hoop dat heb ik dan tenminste we zullen het zien dus El10 blijf goed strooien samen met Gillian XX babyborn.....
Bedankt voor jullie warme welkomGezellig om mee te kletsen. En een beetje steun kunnen we wel gebruiken van elkaar. Misty, Ik zie dat je 4 IUI behandelingen heb gehad en nu aan ifv gaat beginnen. Onze gynaecoloog wil ook niet te lang wachten met ifv. We kijken een paar ivf pogingen aan dan ook door met ivf. De gedachten maakt me een beetje bang. Vanwaar gaan jullie nu al aan ifv beginnen? El10, GEFELICITEERD en geniet lekker van je zwangerschap. Dat hcg kan ik wel gebruiken hihi. Hopen dat het helpt en dat ik de 18 een dikke vette positieve test in handen heb. Voelde je achteraf gezien dat je zwanger was? Ik heb geen idee wat je moet voelen en of je wel wat voelt in het begin. En als je het voelde was dat dan vrij snel na de behandeling of echt pas rond de tijd dat je moest gaan menstrueren. Babyborn, Ik zie dat je aan IUI nummer 5 gaat beginnen met hormonen. Mag ik vragen welke hormonen? Ik heb Fostimon. En dit moet ik met een injectiespuit in spuiten. Ik hoopte met een pen maar deze gaat met een injectiespuit. Ik moet zeggen dat het me goed afgaat. Fijne dag allemaal
@Quinty: welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! Ik heb ook een paar maanden fostimon gespoten (voelde een beetje als laboratorium spelen met al dat mengen en ampullen openbreken enzo). Ik reageerde daar niet goed op, dus nu zit ik aan de puregon. Stuk handiger met een prikpen. Blijkbaar is fostimon veel goedkoper en daarom schrijven sommige artsen dat eerst voor. Spannend altijd die wachtweken! Ik ga duimen voor je! @sportmama: gaat je vast heel erg meevallen, dat prikken. Beetje cynisme is af en toe heel gezond! Je zult zien, over een paar dagen vind je het heel normaal en denk je eigenlijk nauwelijks nog bij na! Ik zie het net als tandenpoetsen of zo, het hoort er gewoon bij! @babyborn: o jammie, appeltaart! Ik hoor het wel als 'ie klaar is! @El10: Ik ben al de hele ochtend bezig met HCG vangen, heb al een hele verzameling! Dank je! Fijne dag allemaal!
Hoi Quinty, Ik ga voor me 5 de IUI ik had de laatste keer een verloren maand helaas ik gebruikte clomid dat zijn pillen maar ik reageerde daar niet op nu wachten op me ongi en dan gaan we beginnen met de prikpen vanaf de derde dag puregon en dan 36 uur voor de IUI zet me man de pregnyl rot dingen ik vind het mega spannend om straks zelf te gaan prikken elke dag dus we zien wel. Murphy, Ja lekker he appeltaart hij gaat zo de oven in MMMMM lol. Ik hoorde van de gyn van de week ook dat ze eerst clomid doen want dat is goedkoper vandaar dan de puregon. Jij praat lekker hoort erbij is net als tanden poetsen echt jaggie ik kan er nog niet over oordelen hoop dat het echt gaat lukken ik hoor het wel van sportmama. Gezellige dag allemaal. Groetjes babyborn....
Murphy, Ik dacht ook al wat zal nu het verschil zijn tussen Puregon en fostimon. Met z,n prik pen lijkt me wel prettiger. Maar aan de andere kant reageert mijn lichaam nu wel goed op de fostimon. Dus maar even volhouden. Maar ik voel me idd ook net een apothekerHet blijft raar om jezelf te spuiten. Babyborn, Ik heb ook clomid gebruikt maar bij mij had dit geen goed effect. Er groeide wel een follikel maar mijn baarmoederslijmvlies werd niet dik genoeg met de Climid (4mm)Dan wordt een eventuele innesteling lastig. Volgens mij moet je bms minimaal 7 mm zijn. Het schijnt dat dit een bijwerking is van de Clomid. Ik hoop dat de hormoonspuiten ons iets goeds gaat brengen. Dan weten we weer waar we het allemaal voor doen. Groetjes, Quinty
@babyborn: taart was heerlijk , dank je wel! Toen ik een jaartje geleden voor 't eerst moest spuiten vond ik het ook doodeng. Ik liep de hele dag aan niks anders te denken. Met trillende vingers heb ik toen ook de eerste spuit gezet. Toen ik eenmaal had gespoten voelde ik me echt super stoer! Zo van, dat heb ik toch maar mooi ff geflikt! Maar na een paar maanden gaat dit ook over, en ben je er echt aan gewend! @sportmama: hoe is het gegaan? Viel het mee? @misty: ik hoop voor je dat de ongi nog heeeeeeel lang wegblijft, en heeeeeel misschien het ivf traject niet nodig is?!?!? Succes ermee!
@quinty, welkom hier en suc6 met zwanger worden! Zoooo stoer wijffie ben ik zeg8), no big deal hoor dat spuiten! Zeg ik nu achteraf pas hè, haha Het ging me zonet dus goed af en nu maar hopen dat die FSH me goed doet. Samen met de HCG van El moet dat gaan lukken!!! Oh ja, ik had dus dit filmpje erbij aan gezet, ideaal! PuregonPen Hoop dat ie het doet want ik ben geen held met computers zoals jullie allang weten
Heey sportmama, Dus het is goed gegaan lekker hoor stoer hoor gelukkig maar ben benieuwd hoe ik het ga ervaren. Enne wel goed hoor voor een blondje jij de pc erbij aan lol offe was het nou toch grijs whawha grapje hoor ik ben vervelnd haha. Duim voor je dat het al die hormonsters bij jouw helpt. Groetjes babyborn....
Hoi Quinty, Ja klopt mijn slijm vlies was ook erg dun elke keer 3MMof 4MM dus dat is ook niks dat zeiden wij de vorige keer al maar nee toch nog een keer proberen ik hoop dat dat nu beter is met de puregon maar ik moet nog even wachten op me ongi dan mag ik beginnen. Murphy, Ja ja hij is lekker hoor appeltaartje alleen met snijden valt ie uit elkaar dat hebben wij altijd rot dingen daarom doe ik het ook niet meer man me mannetje wel de smaak is goed. Ik stuur ff een post duif naar limburg ok Eind november gaan wij na limburg 1 dagje heen en weer kijk maar uit straks zie ik je lol naar spaubeek zegt dat jouw wat. Groetjes babyborn....
@sportmama: STOER!!!! Dat moet wel een stoer kindje worden met zo'n stoere mama! @babyborn: ik dacht al, wat vliegt die duif toch de hele avond langs???? Hihi, wat ga je in vredesnaam in Spaubeek doen? Is echt een klein dorpje, geloof ik. Ik woon idd in de buurt, kom altijd langs Spaubeek als ik naar zh ga!
Iedereen die begint met spuiten heel veel succes en echt het went. De eerste keer heeft manlief het naaldje in mijn buik gedaan en ik zelf de EH gespoten, daarna heb ik het allemaal zelf gedaan en moet zeggen dat het nu iets is waar ik niet meer tegen aan zie................... Nog 2,5 week en dan hopen wij te horen of we naar gent mogen van onze zorgverzekering.
Leuk Quinty dat je mee kletst hier Wel fijn om je ervaringen te delen met de meiden in dit topic! Ik heb echt steun aan ze!! Sportmama, aaaah als ik dat zie krijg ik al buikpijn BAH ik haat naaltjes (zelfs al zijn ze inieminie!!) Wel een handig filmpje idd! Ik moet woensdag weer voor mn fm! Voel me niet zo happy op het moment.. Mijn oom is vanavond overleden hij is 5 weken geleden naar de huisarts gestapt omdat hij moeilijk zn eten weg kon slikken... Naar veel onderzoek in het ziekenhuis bleek hij uitgezaaide slokdarmkanker te hebben.. Er was niets meer aan te doen, dat hoorde hij 3 weken geleden. Vorige week woensdag ben ik nog bij hem geweest en had hij al veel pijn en was heel erg moe, ook heel erg veel afgevallen, echt vreselijk om te zien.. T was natuurlijk erg emotioneel, helemaal toen hij zei dat als ik zwanger zou zijn, ik heel hard moest roepen zodat hij het ook zou horen Bahh wat een rotziekte is het toch ook.. zal hem missen! Hij is net 56 geworden, veels te jong!!! Liefs
Jeetje laraxx, Gecondoleerd joh ppff zo jong en zo snel zeg het blijft een K**** ziekte sterkte voor de komende tijd meid. Knuffel van babyborn....:x
Lin, Hopen dat de weken snel voor bij gaan dan weet je eindelijk wat meer of je naar gent mag spannend toch wel he ik duim voor je en dat je toch gauw lekker mag beginnen. groetjes babyborn....
Murphy, heb je de duif nog kunnen vangen anders heb je nog niks lol die heeft een lange reis gemaakt je moet hem wel een beetje lokken hoor whawha. Wat een slap geouweneel ook af en toe ach moet kunnen af en toe. Groetjes babyborn.... die lekker naar bedje gaat ik hoest me longen uit me lijf erg vervelend ggrrr.