Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Volgens mij zit iedereen hier toch in hetzelfde schuitje en heeft iedereen ook veel steun aan elkaar. Lijkt me vooral belangrijk om elkaar te blijven steunen, en het elkaar niet nog moeilijker te maken! ;)

Groetjes, Murphy

2. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Dat is ook logische de wacht tijden zijn mega spannend en wanneer etc het is ook gewoon mega moeilijk allemaal voor ons hier had je het nog wel gelezen wat ik gewijzigd had bij me vorige berichtje over het PPfff lees nog maar even en het zit wel weer goed hoor ik ben ook niet boos meer.
    En die natuurlijke hormonen kunnen ook heel erg heftig zijn ik weet er alles van.

Knuffel babyborn....:)

3. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Murphy,
    Klopt helemaal dat is ook zo we moeten er voor elkaar hier zijn en inderdaad niet onaardig zijn voor elkaar maar ik heb het verkeerd opgevat dus we gaan gewoon weer vrolijk door hier hoop ik.

Groetjes babyborn...:)

4. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ah en babyborn je bent altijd zo lief voor iedereen dus weet zeker dat je het niet zo bedoeld hebt!
    Ik zelf las het niet verkeerd maarja soms kan iets anders geinterpreteerd worden he...
    Ik heb wel eens eeder in een topic geschreven met meiden die al wat langer bezig waren en toen kwam er ineens iemand iets posten van 'ik ben zwanger jeeeeejjj' terwijl zij nooit iets eeder geschreven had, dat vond ik wel heel raar overkomen.
    Dat had ik met die berichtje van sloppy niet hoor!!
    Ik duim voor je meis dat je niet weer naar het ziekenhuis moet!!
    Nog 6 daagjes afwachten...

Iedereen bedankt voor het medeleven!!!
    Ik ga morgen naar hem toe..

-X-

5. moppie79

moppie79 Lid

27 okt 2010
    70
    0
    0
    leerkracht
    Assendelft
    El10,

je mag voor ons allemal duimen, ik hoop dat je stevige duimspieren hebt!
    Vanaf dinsdag wordthet voor mij spannend. Heb ik een cyclus van 24 dagen, dan kan de NOD al op dinsdag zijn, maar is mijn cyclus zoals bij een normaal persoon, dan moeten we nog even
    zenuwachtig zijn tot het weekend. Laten we hopen dat ik na volgend weekend nog steeds aan het wachten ben!

Kan merken dat bij meerdere de stress aan het toenemen is, dus hopelijk hebben we binnenkort een grote bank nodig.

(Heb deze week tien minuten gesprekken op mijn werk, dus even afwezig. Na de radiostilte hoop ik verschillende positieve berichten te zien!)

6. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Oh volgensmij snap ik het nu, babyborn jij dacht perongeluk dat sloppie al zwanger was ofniet?

7. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Heey laraxx,

Yup klopt ik las het te snel en dacht mja dat is raar om dat zo hier neer te zetten maar maakt niet uit hoor ik ben ook lief maar had het even verkeerd gelezen en we hebben het al even snel uitgesproken dus dat zit wel weer goed hoor.

Moppie,
    Spannend voor je zo dinsdag snel hoor en dan weer het wachten succes ermee duim duim.

Alle,
    Ik duim voor iedereen hier en hoop heel gauw dat iedereen lekker zwanger gaat worden en heb ik even verkeerd gereageerd op een berichtje dat kan gebeuren ik heb me dag ook niet zo vandaag dus sorry dames het was niet de bedoeling om dit zo te doen sorry tegen sloppy maar dat weet je wel ik gun het jou en alle andere met heel me hart echt waar maar het word ook mij soms allemaal even teveel ik voel me oud en zit even niet lekker in me vel ppff ggrrr....

Knuffel babyborn....:)

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Weet niet waar jullie het over hebben hoor ;)

@ babyborn: je voelt je oud? Hoe jong ben je dan? Ik ben 36

9. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Heey,
    Ik ben 39 ppfff wat een leeftijd een ouwe chagerijn vandaag;)
    Zo lekker na me bedje en dan morgen maar weer vrolijk opstaan.:)

groetjes babyborn........

10. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @babyborn: je leeft altijd zo met iedereen mee, je mag toch heus wel keertje verkeerd lezen? Kan gebeuren. Hoop voor je dat je snel weer wat beter in je vel zit! Zal wat positieve energie naar Spaubeek sturen....hihi

@sloppyslayer: wanneer is jouw nod (ongeveer)?

@lara: sterkte morgen!

@moppie: hopelijk heeeele goede berichten van jou, na deze week!

Ego: ben toch wel benieuwd morgen met fm. Meestal heb ik wel twee, drie, vier of zelfs vijf fm's, voordat mijn slome eitjes een teken van leven geven, maar ja, je weet het maar nooit....
    ik heb echt een heel positief gevoel deze ronde. Heb er eigenlijk gewoon echt zin in!

11. Humpie09

Humpie09 Lid

7 nov 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben nieuw hier. Ik ga morgen beginnen met de eerste iui met puregon en eind spuitje pregnyl.

Ik ben 29 en ben meer dan 3 jaar bezig om zwanger te raken..

Hopelijk kan ik gezellig met jullie mee kletsen?

Groetjes humpie

12. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hallo Humpie: Welkom! Veel succes vandaag met de IUI en natuurlijk kun je mee komen schrijven.

@Quincy: Wij beginnen met IVF, omdat de aantallen bij mannetje met erg weinig zijn en mijn eisprong erg onregelmatig, zelfs met de IUI (hormonen etc) hebben we volgens mij 2x mijn ei gemist, maar dat denk ik zelf dan ;) Hopelijk hoef je niet al te snel door met IVF en ben je met IUI gewoon snel zwanger!

Sorry er is erg veel geschreven, dus kan nu niet op alles reageren, want moet nu gaan werken ;)

De dierentuin was top en ik ben nog niet ongi ;) Wacht geduldig af.

Liefs,

Misty

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Babyborn: 39 dat valt nog wel mee hoor!! Misschien beurt dit je op .....ik heb een vriending die op haar 41ste nog een kindje gekregen heeft....

@murphy: Ik hoop dat je er dit keer niet zo veel nodig hebt!! Goed dat je er zin in hebt ;) Mijn nod is zondag....
    Ik heb het aanmeld scherm van het VU al in mn favoriten gezet dat ik alleen maar het form moet invullen en dan klaar :)
    Ik vind het zo spannend...

@Humpie: welkom hier!

@Misty: Naar welke dierentuin zijn jullie geweest?? Leuk dat het TOP was :D

14. Quinty79

Quinty79 Actief lid

4 nov 2010
    207
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Laraxx en Murphy succes vandaag in het ziekenhuis.

Humpie09,
    Welkom en succes met de behandeling.

Misty,
    Oké dan is het ook maar beter dat ze jullie niet te lang laten aan tobben. En dat jullie door kunnen. Ik heb zelf het idee dat mijn ei te snel springt na de pregnyl spuit. Bij ons in het ziekenhuis maken ze geen echo meer op de dag van de IUI. Ik word daar een beetje onzeker van.

Sloppyslayer,
    Welkom hier! Je heb al een lange weg achter de rug. Ik hoop dat je snel positief nieuws hier mag brengen. Maar dat hoop ik natuurlijk voor alle dames hier. We verdienen het allemaal!!!

Alle IUI dames,
    Maken ze bij jullie op de dag van de IUI nog een echo? Bij ons doen ze dat niet. Ik weet dat ze het bij Laraxx wel doen. Dit zou ik wel prettiger vinden. Ik denk steeds dat mijn ei te snel springt na de pregnyl. En dat maakt me dan weer onzeker. Konden we maar door een raampje naar binnen kijken hihi. Dan zouden we een stuk minder twijfels en vragen hebben.

Fijne dag meiden X

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @quinty: bij ons hebben ze dat helaas nooit gedaan.

16. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ha allemaal,
    Ben weer terug na weekendje weg. Was heel gezellig, al zat iedereen vrijdag en zaterdag lekker aan de Belgische biertjes en heb ik het bij afentoe een slokje van vriendlief gehouden. En... voor niets natuurlijk! Zaterdagavond net voor het slapen ging het mis. Dus helaas, IUI2 mislukt (niks geen tweeling, ik heb echt geen enkele intuïtie. Had me zelfs voor het eerst in langer tijd toegestaan te surfen naar babyspullen). Ik was er gisteren toch wat minder gezellig door, niet in de laatste plaats omdat mijn menstruaties nu met de IUI's veel pijnlijker zijn dan voorheen. Ik wist niet waar ik het zoeken moest van de buikpijn; hoofdpijn werd me deze maand gelukkig wel bespaard.
    Morgen door voor IUI3.

@El10, jij natuurlijk gefeliciteerd! Ik schuif volgende maand bij je aan (ik probeer immers positief te blijven).

17. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Welkom humpie,
    Succes met je iui en klets gezellig mee wel spannend zo voor de eerste keer maar komt allemaal wel goed pregnyl hebik ervaring mee maar met de puregon ga ik beginnen als me ongi eindelijk komt daar wacht ik op succes meid.

Quinty,
    Bij ons doen ze ook nooit een FM voor de IUI zal wel te duur zijn allemaal maar ik heb dat ook wel eens dat ik denk check het even voor de IUI maar helaas doen ze dat niet ik denk dat je dan voor jezelf wat zekerder bent als ze dat zouden doen.:(

Misty,
    Fijn dat je het leuk hebt gehad in de dierentuin was wel aardig weer volgens mij en dan vooral met je nichtjes.;)
    En misty heb je nog geen ongi straks ben je gewoon lekker zwanger ik ben benieuwd hoor meid:D

Sloppy,
    Bedankt voor het opbeuren ;) ok dus een vriendin van jouw kreeg een kindje met 41 was dat haar eerste kindje dan?
    Wij hebben er al 1 van 9 en die is op de gewone manier ontstaan daarom is het zo frustrerend dat die 2 de gewoon niet lukt en dat terwijl alles goed is ik ben helemaal door gelicht met al die vervelende onderzoeken bij manlief is alles prima het eningste wat ze nu hebben ontdekt dat die slome eitjes ineens niet groeien of springen ach we zien het wel.
    Wel spannend voor je zondag heb jij je NOD duimduim
    Succes meid.:)

Murphy,
    Hoe was het met je FM mooie eitjes meid:)
    En hoe was het vandaag met je nieuwe baan jeetje zeg jij doet ook alles tegelijk he;)
    Enne wij gaan zeker naar Spaubeek zaterdag 27 november heb er erg veel zin in hhii.....

Ik wacht hier nog steeds op me ongi maar die komt maar niet hoop wel dat deze spontaan gaat komen anders moet ik 17 november die pillen gaan slikken om te zorgen dat ik ongi word dat zie ik niet zo zitten dus ongi komt u maar......:)

Groetjes babyborn......

18. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hoi kanshebber,
    Ach dat is weer balen meid maar kom op hoor gewoon weer voor de volgende gaan.
    Ik ken dat ja dat sinds ik weer met de IUI bezig ben me ongi nogal heftig is echt niet normaal meer komt ook door al die hormonen denk ik hoor nou doe het rustig aan als je toch maar een beetje hebt genoten van je weekendje;)
    Enne ik kijk ook wel eens naar babyspullen hoor ik denk iedereen wel of we gaan wel eens namen zoeken of kaartjes kijken ach ja dromen mag toch;) en eens mogen wij dat hier allemaal gaan doen.
    Sterkte meid.

Groetjes babyborn....:)

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @kanshebber: hé! Balen! Helaas op naar posing nummer3 :( Hoop dat het je geluks nummer gaat worden!

@Babyborn: Nee het was haar 2de kindje.
    Hebben jullie al een plan uitgestippeld over wat jullie gaan doen als de IUI niet gaat lukken? Hoeveel pogingen gaan jullie nog doen bijvoorbeeld?
    Bij het VU hebben ze na mijn laatste operatie besloten dat we nog 3keer IUI gingen doen en daarna over naar IVF omdat het dan wel lang genoeg geduurt had.
    Ik was daar heel blij mee omdat je dan ook uitzicht krijgt op het einde van het maar zwanger willen worden.
    Op een gegeven moment wil je wel eens je lijf terug..........je begrijpt vast wat ik bedoel :)
    Ik ga duimen dat je ongi snel gaat doorzetten hoor!

20. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Allemaal,
    Even weer een lijstje maken als ik iemand vergeten ben zet jezelf er dan even bij en met je NOD en leeftijd.:):D

Sportmama 32 jaar, 2e kindje
    Moppie 79, 31 jaar, 2e kindje, NOD 11/11
    El10,24 jaar 1e kindje Zwanger.....
    Babyborn, 39 jaar, 2e kindje NOD 10/11 hoop ik
    Murphy, 29 jaar, 1e kindje.
    Dithje, 28 jaar, 1e kindje, NOD 14/11
    Misty, 26 jaar, 1e kindje, NOD rond 2e week November
    Kanshebber, 31 jaar, 1e kindje
    Lin71, 39 jaar , 2e kindje , NOD 24/11 ongeveer
    Laraxx, 25 jaar, 1e kindje
    Sloppyslayer,
    Gillian 30 jaar,Zwanger....