Sportmama 32 jaar, 2e kindje Moppie 79, 31 jaar, 2e kindje, NOD 11/11 El10,24 jaar 1e kindje Zwanger..... Babyborn, 39 jaar, 2e kindje NOD 10/11 hoop ik Murphy, 29 jaar, 1e kindje. Dithje, 28 jaar, 1e kindje, NOD 14/11 Misty, 26 jaar, 1e kindje, NOD rond 2e week November Kanshebber, 31 jaar, 1e kindje Lin71, 39 jaar , 2e kindje , NOD 24/11 ongeveer Laraxx, 25 jaar, 1e kindje Sloppyslayer, 36 jaar, 2e kindje NOD 14/11 Gillian 30 jaar,Zwanger....
Sportmama 32 jaar, 2e kindje Moppie 79, 31 jaar, 2e kindje, NOD 11/11 El10,24 jaar 1e kindje Zwanger..... Babyborn, 39 jaar, 2e kindje NOD 10/11 hoop ik Murphy, 29 jaar, 1e kindje. Dithje, 28 jaar, 1e kindje, NOD 14/11 Misty, 26 jaar, 1e kindje, NOD rond 2e week November Kanshebber, 31 jaar, 1e kindje Lin71, 39 jaar , 2e kindje , NOD 24/11 ongeveer Laraxx, 25 jaar, 1e kindje Sloppyslayer, 36 jaar, 2e kindje NOD 14/11 Quinty79, 31 jaar, 1e kindje NOD 18/11 Gillian 30 jaar,Zwanger....
Hoi Kanshebber, Wat balen dat IUI nummer 2 mislukt is. Ik kan ook niet op me intuïtie vertrouwen. Toen ik afgelopen IUI had kreeg ik ineens ook het gevoel van een tweeling zwangerschap. Naarmate me NOD dichterbij komt denk ik eerder dat ik helemaal niet zwanger ben. Ohh wat een onzekerheid. Kregen we maar wat meer zekerheid. Succes met IUI nummer 3. Hopen dat we snel naast El10 kunnen gaan zitten.
Heey sloppy, Ja we hebben wel een plan maar in het ziekenhuis zijn ze zo zeker van dat ik zwanger word terwijl ik daar zelf erg aan twijfel na 5 jaar dat ik nu net een verloren maand heb gehad erg jammer maar dat ik zeker voor de 6 IUI s door mag gaan en dat de kanzen er ook zijn zeggen ze zelf hadden we gezegd tot eind van dit jaar en dan is het klaar dan wil ik weer normaal gaan leven geen rommel meer etc dan is het gewoon klaar IVF zie ik zelf niet zitten ik heb hier al heel veel moeite mee dus is onze keus niet daarvoor misschien als ik nog geen kindje had was het anders geweest maar zoals het nu staat gaan we nog voor 2 IUI van de week zei de gyn als dat we daarna nog even gesprek hebben mocht het niet gelukt zijn dan mag ik tot 9 IUIs doorgaan zei hij maar daar moet ik even over nadenken met manlief dus dat weten we nog niet nu nog 2 IUI s en dan zien we wel verder. Misschien reageer ik beter op de puregon waar ik nu mee van start kan gaan als me ongi er is de clomid deed niks ene keer wel meerdere keren niks.En ik was er verschrikkelijke chagerijnig van en uitslag en zweten ppff niet normaal meer. Zo weer een heel verhaal was jou vriendin voor de tweede ook met hulp of spontaan? Groetjes babyborn...
@babyborn: Ik kan jou verhaal heel goed begrijpen. Ik heb vanaf het begin gezegt dat ik nooit via IUI zwanger zou raken en dat ik de IVF echt nodig zou hebben en ik heb gelijk gekregen. Ik heb zelf nooit clomid gebruikt wel Puregon en nog twee andere soorten hormonen. Die ik bij de IVF kreeg waren het "fijnste", ik weet heel even de namen niet meer. Wat je misschien ook nog kan vragen is de utrogestan bolletjes zou mogen gebruiken om de kansen te verhogen? Bij mijn vriendin was de tweede spontaan en de eerste via IUI. Ik zelf vond juist de IUI veel belastender als de IVF maar dat komt misschien ook omdat ik zwanger werd.......... Ik hoop echt dat 7 jullie geluksgetal gaat worden hoor
Meiden, even snel een vraagje, ik heb bijna 2 weken geleden pregnyl gespoten en moet donderdag (hopelijk niet) ongesteld worden. Maar het rare is, dat ik helemaal niets voel in mijn lijf. Waar normaal gesproken de buikpijn al een week van te voren aanwezig is en ook zere gespannen borsten.....nu helemaal niets. Wel heb ik een aantal dagen naar de inseminatie buikpijn gehad en een dag later even 10 minuten steken..... Wie helpt mij, houd mijn lichaam me voor de gek of zou ik kunnen gaan testen??
@dithje: je kunt twee weken na de pregnyl testen, dan is 'ie echt wel uit je lichaam. Spannend, klinkt goed allemaal, toch? @quinty: mijn gyn, is altijd heel makkelijk. Als ik het idee hebt dat het eitje al gesprongen is, dan kijkt ze voor de iui eventjes met de echo. Maar tot nu toe was 'ie nog niet geweest! @babyborn en sloppyslayer: ik wilde ook nooit voor ivf gaan, mocht het nodig zijn, na iui wilde ik altijd stoppen. Maar nu de iui pogingen al op de helft zijn, denk ik er toch anders over.....je verlegt je grenzen blijkbaar toch! Hoop maar gewoon dat het niet nodig is... @all: ben waarschijnlijk wat mensen vergeten, sorry! Heb even geen tijd om alles terug te lezen, doe ik straks wel! vanochtend fm gehad. Er was 1 eitje van 10 mm, dus nog niets eigenlijk. Moet nu verhogen naar 125 E en dan woensdag weer echo. Mijn baarmoederslijmvlies was niet zo goed te meten, beetje rommelig daarbinnen, zeg maar....Hebben jullie dat ook wel eens? Als het bleef had ik misschien wel een poliep of een vleesboom of zo. JAKKIE! Hoop maar dat alles er weer netjes uitziet woensdag! Net terug van eerste dag nieuwe baan.....het is zooooooo leuk! Even wennen, van een stoffig kantoor naar peuterspeelzaaltje, maar dit is echt de leukste baan die je maar kunt hebben! Allemaal schatjes van 2 en 3 jaar! Joepie, Murphy is heeeel blij! Moet nu weer verder, kom straks nog wel ff teruglezen. Toedeledooki!
Heyy Dithje, Ja je kan na 14 dagen testen na de pregnyl wie weet joh je houd het spannend zo maar ik heb het ook wel eens en dat gekke lichaam van ons kan je ook lekker voor de gek houden hoop bij jouw niet we horen het wel. Groetjes babyborn...
Ach sloppy we zien het wel hoor ik heb er nu nog 2 te gaan wie weet gaat het een keer lukken dat zien we dan wel weer ja toch. Wat grappig bij je vriendin precies andersom de eerste met IUI de tweede spontaan bij mij andersom vreemd lichaam van ons hoor. Murphy, Dat is zeker een verandering zeg van een kantoor naar de peuters leuk joh heel wat anders maar wel druk maar ook erg schattig succes ermee. Tsja die eitjes van jou zijn net zoals die van mij lekker traag hoop dat het woensdag wat beter is en dat er geen vleesboom te vinden is en dat je slijmvlies gewoon mega mooi is en je ei natuurlijk. Succes er mee en geniet lekker van de kleintjes op je werk. Groetjes babyborn....
Hi Kanshebber, Wat balen zeg dat het niet gelukt is, maar houd de moed erin, 3 maal is scheepsrecht zeggen ze. Hoop dat dat voor jou ook geldt! @Dithje: Hoef jij dan niet naar het ZH voor een bloedtest? Ik hoefde helemaal niet zelf te testen ben 2 x naar het ZH geweest voor een test! Maar ik zou het zeker doen hoor, hopelijk is het gewoon GELUKT! XX
Hey El10, Ik hoor dat wel meer dat jullie naar ziekenhuis moeten om te testen via de bloedprik dat lijkt mij veel lekkerder dan heb je echt de zekerheid maar niet alle ziekenhuizen doen dat ik mag mooi elke keer zelf testen die dingen kosten me handen vol met geld maakt niet veel uit dat heb je wel voor over maar eigenlijk moeten ze dat gewoon in elk ziekenhuis invoeren.Ik weet niet waarom dat zo verschillend is. Hoe is ie met jou besef je het al een beetje allemaal nou van de week lekker je echo spannend he en geniet ervan hoor. Groetjes babyborn....
Jeetje vervelend is dat nou kop op meid misschien nog te vroeg je weet het niet even wachten tot je NOD wanneer was die ook alweer?Ik zie het al 11/11 het kan nog hoor. Als die niet komt nog een keer testen en dan met ochtend urine daar zit wat meer HCG in Groetjes babyborn....
Sportmama, Gaat het nog goed met de puregon?? Wel een goed filmpje hoor die ga ik zeker kijken als ik ga beginnen bbrrr eerst maar die ongi die niet wil komen. Groetjes babyborn....
Hey wijffie, ja, hier alles goed hoor, ik heb nu twee keer geprikt en ik vind het allemaal zooooo meevallen. Ben jij al begonnen? Ik heb het filmpje 1x gekeken en weet nu uit m'n hoofd hoe het moet. Ik kan wel eens zoeken of er voor de pregnyl ook zoiets is. Lijkt me ideaal. A.s. vrijdag heb ik m'n eerste FM (dag 9) en hoop dat er meerdere grote eitjes zitten natuurlijk. M'n meissie ligt al bijna 2 uur te slapen op de bank, ze was uit school zo uitgeput. Ze wordt 's ochtends steeds zo vroeg wakker (rond kwart voor 6!) Zal mssn nog door de wintertijd komen ofzo. Ik ga d'r zo maar eens wakker maken anders slaapt ze vanaaf mssn niet... laterrr
@kanshebber, jammer van je mislukte ronde meid, maar wat goed dat je alweer positief vooruit kijkt! @Dithje, gewoon nog even afwachten je was echt nog iets te vroeg denk ik. Ik zou als ik jou was woensdagochtend pas weer testen, spannnnuuuund!!
Ha Babyborn, Dat zouden ze zeker in elk ZH moeten doen. Dan weet je gelijk of het echt is of niet. En het kost je inderdaad geen geld! Maar ja dat zullen sommige ZH waarschijnlijk niet voor hun rekening willen nemen denk ik! Ik begin wel te geloven dat k echt zwanger ben, maar op een een of andere manier scherm ik mezelf af om er heel blij mee te zijn. Ik ben zo bang dat er iets verkeerd gaat ofzo. Ik moet eerst volgende week woensdag die echo zien en dan hoop ik dat ik er echt van kan gaan genieten. Het is heel apart, maar ik had zo'n reactie van mezelf niet verwacht. Maar omdat je al zoveel teleurstellingen heb moeten verwerken is dit bijna te mooi om waar te zijn. Het komt ook doordat mijn schoonzusje dit jaar al 2x een MK heeft gehad en mijn zus 1 MK dit jaar! Maar ja, ik moet niet zeuren!! Ik moet duimen heeeeel hard voor jullie!!!! XX
Hey sportmama, Fijn dat het lekker gaat met de puregon ik zit te wachten op me ongi maar ik denk zomaar dat die wel gauw komt ik ben mega chagerijnig en vloog erg tegen me mannetjes uit dat ik dacht oeps daar kan wel eens mijn ongi aan gaan komen geeft niet dit keer ben ik blij met me ongi normaal niet natuurlijk. Dan ga ik ook beginnen zit er wel erg tegen aan te hikken maar ga het echt zelf proberen manlief mag er wel bij staan want ik ken mezelf Dus je dochtertje ligt lekker te slapen school is ook vermoeiend hoor dat zie ik aan die van mij wel die is ook vaak moe hij is nu snel naar de judo met pappie normaal op vrijdag maar dan hebben ze ook gym smiddags en hij heeft Astma dan is hij helemaal gebroken even kijken of dit beter bevalt hij wilt niet op vrijdag allemaal bekenden natuurlijk. Ik ga even koken zuurkool hihi hollandse kost en een beetje ATWT kijken soap rtl4 erg leuk. Groetjes babyborn....