El10, Probeer wel te genieten hoor ik snap dat het spannend is en als er overal om je heen MK ziet maar positief blijven denken dan gaat het gewoon goed komen meid echt waar. En ik denk ook dat het gewoon een geld kwestie is in het ziekenhuis om bloed te prikken dan hou ik het maar bij een testje of 1 2 of 3 Groetjes babyborn....
Jammer Dithje, maar gewoon over twee dagen nog eens testen. Zolang de ongi niet begint, is er hoop... He Sportmama, fijn dat het spuiten meevalt! Zei ik toch?!? Kanshebber: jammer, jammer! Misschien is drie keer scheepsrecht! Babyborn: nou, die kleintjes hebben me wel uitgeput vanochtend! Ben moe! Ja, die slome eitjes...doe je niks aan, als ze maar in ieder geval groeien, dan ben ik al blij. Weekje langer maakt niet uit! Wie weet, ik ga nu dosering ophogen dus hopelijk schrikken ze wakker daarbinnen! @misty: nog steeds geen ongi te bekennen???
Hey murphy, Ja ja leuk he al die kleintjes kan je alvast wennen meid maar dan heb je er maar 1 of 2 je weet het niet hihi. Ga jij maar druk in de weer met de kleintjes dan schud je de eitjes ook een beetje wakker misschien stomme dingen eigelijk. Nu ga ik echt verder met eten koken anders schiet het ook niet op Misty, Jij houdt het nu erg spannend hoor jeetje me kreetje zeg.... Groetjes babyborn.....
Ha ladies, Ik las dat Murphy met een nieuwe baan is begonnen. Ik ben benieuwd hoe je dat doet Murphy, maar ook de anderen: ik wil ook graag een andere baan maar ben zo'n 5 keer per maand naar het ziekenhuis. Volgens mij zit een werkgever daar niet op te wachten. Vertellen jullie waarom je vaak later bent in een sollicitatie? Op mijn huidige werk weten de belangrijkste personen het wel en ik heb bovendien heel flexibele werktijden.
@ Kanshebber, omdat ik in de zorg werk, heb ik wisselende werktijden. Daardoor kan ik de controle afspraken buiten mijn werk om plannen. De eerste keer had ik nachtdienst op de dag van IUI, dus dat ging ook prima. Het is wel lastig dat ik dat zo kort van te voren weet. Maar collega;s zijn wel zo dat ze wel willen ruilen als het moet. Dus hier loopt dat allemaal soepel. @ all, wie heeft er meer ervaring met pregnyl? Kan het zijn dat mijn lijf daardoor zo van slag is en komt de buikpijn en ongesteldheid pas later als normaal? Ik weet niet meer wat voelen moet...
Kanshebber: ja, ik het tijdens het tweede gesprek verteld. Ik werk alleen 's ochtends en dan kan ik als ik naar het zh moet gewoon niet op tijd zijn. (afspraken zijn altijd 's ochtends). Zou het heel vervelend vinden als ze denken dat ik zomaar te laat kom, dus dan maar liever vertellen waarom. Ik heb verteld dat ik elke maand gedurende ongeveer twee weken steeds om de dag naar het ziekenhuis moet voor vruchtbaarheidsbehandelingen. Gelukkig hele begripvolle reacties, ze vroegen vandaag gelijk hoe het was in het ziekenhuis en wensen me veel succes ermee! Denk dat ik wel geluk heb, want zal niet altijd zo makkelijk mee om worden gegaan. Een collega heeft ook met ivf twee kindjes gekregen, dus ik ben niet de eerste daar, dat scheelt!
Dithje, nee van de pregnyl kun je volgens mij geen last meer hebben, want die is (aan de witte test te merken) uit je lichaam. Je gebruikt geen utrogestan, toch? Die stelt namelijk wel je ongi uit (en de buikkrampen etc.) Wachten is zooo moeilijk, vooral als je vreemde dingen voelt of net de normale dingen niet voelt! Ik zou toch gewoon nog een keer testen over twee dagen (of het ziekenhuis bellen en vragen om een bloedtest, dan weet je het meteen helemaal zeker...)
Hallo allemaal, Jeetje dames, wat schrijven jullie veel als ik een weekendje niet aanwezig ben haha. De dierentuin (Dierenrijk Eindhoven) was erg leuk. Je kunt daar de dieren echt van heel dichtbij bekijken en mijn nichtjes hebben ook erg genoten. @Kanshebber: balen meid dat het niet zo heeft mogen zijn. Hopelijk is 3x scheepsrecht! @Dithje: ik hoop voor je dat je te vroeg hebt getest. Je lichaam kan soms rare signalen geven. Ik heb ook wel eens gedach, zou het? Maar helaas tot nu toe is het nog niet 1x gelukt in 2 jaar tijd. Hierdoor geloof ik er stiekem ook niet meer echt in, maar goed, zal wel loslopen Hier nog geen ongi. Zit nu op dag 32 en de kortste cyclus zonder hormonen en IUI was 29 dagen en de langste 41 (op mijn eerste cyclus na de pil van 116 dagen na dan ) Kan nog wel even wachten dus als het weer 41 dagen duurt, pff. Wel spannend vind ik nu, omdat we natuurlijk mogen starten met de IVF als ik ongesteld wordt! Fijne avond allemaal! Liefs, Misty
@Sloppyslayer, wat grappig dat je dat zegt. Ik heb zelf ook altijd gedacht dat IUI en ovulatie-inductie voor ons niet de oplossing zouden zijn, en ook ik heb daarin gelijk gekregen. Wij gaan binnenkort voor onze eerste IVF. Daarover heb ik echt een beter voorgevoel dan over alle eerdere behandelingen. Ik hoop dat op dat vlak mijn gevoel ook klopt En wat jij zegt over dat IUI zwaarder was dan IVF, daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik denk dat een behandeling makkelijker vol te houden is als je vertrouwen hebt dat het zal werken. En inderdaad, achteraf 'kleurt' je beeld natuurlijk wel afhankelijk van het resultaat Als je zwanger raakt, lijkt het allemaal minder zwaar dan wanneer dat niet het geval is, denk ik zo.
@Lien: Veel succes vanavond bij de info-avond. Ben benieuwd of ze nog iets nieuws te vertellen hebben hihi! Liefs, Misty
@Lien: heel veel succes vannavond. Wij zijn niet naar de info avond gegaan omdat we het vergeten waren het klopt dat het beeld verkleur naar het resultaat. Ik hoop dat jou gevoel net zo goed als die van mij was Ik heb het voordat het zover was al tegen mijn beste vriendinnetje verteld en die stond er versteld van, ik was zo zelf verzekerd...
Ik heb nu mijn eerste keer IUI gehad, met daarvoor eerst femara, puregon en daarna pregnyl, het resultaat was 2 folikels!!! Vorige week donderdag heb ik het gehad en de 18e mag ik testen!!!! Ik heb sinds gisteren steeds het gevoel dat ik ongi moet worden, heel vervelend... Ik hoop dat dit een voorteken is!!!
Hallo AnitaElisabeth, Ik heb vorige week mijn tweede IUI gehad. Met fostimon en pregnyl. Ik had ook twee follikels. Ik mag ook de 18e testen. Kunnen we elkaar door die lange week slepen hihi. Ik had nog helemaal geen zwangerschapsverschijnselen. Dus ik ging al denken nou dan zal ik wel niet zwanger zijn. En ik heb sinds gisteren gevoelige borsten. Dus er is weer een beetje hoop terug. Ik heb geen ongi gevoel. Ongi gevoel is volgens mij wel een goed teken. Spannend!!!
@anitaelisabeth en quinty: allebei heel veel succes met het wachten! Ik ga zeker duimen! Duurt lang he, die wachtweken. Ik hoop rond het weekend ergens aan te mogen schuiven bij jullie op de wachtbank.
Net weer fm gehad. Eitje was gegroeid! Nu 13 mm, dus vrijdag weer fm. Eigenlijk zou inseminatie dan zondag moeten, maar dan werken ze niet in zh! Timing met inseminatie is waarschijnlijk dus niet optimaal. Dus ik denk dat we dan maar zelf klussen en geen utrogestan gebruiken. Na deze poging ga ik even een pauze nemen en dan hebben we volgend jaar nog drie iui's over. @misty: hoest nou? Ongi of niet??? @babyborn: bij jou al tekenen van ongi te bekenen? Wanneer moest je anders met de duphaston beginnen? @lien: hoe was de voorlichtingsavond?
Hoi Murphy, Bedankt, het wachten duurt zeker lang. Maar een drukke week voor de boeg dus dan gaat de tijd hoop ik lekker snel. Mooi dat je eitje nu al 13 mm is. Wat raar dat ze op zondag geen IUI doen. Mijn vorige IUI was ook op zondag. Wat is Ultrogestan? Hopen dat je eitje nog even wacht tot maandag. Verder lees ik even mee op jou vragen aan de andere meiden. Fijne dag X
@Lien: Hoe was de voorlichtingsavond? Nog iets nieuws gehoord of interessants? @Murphy: Ben nog niet ongesteld. Zit nu op dag 34 geloof ik, maar het kan nog tot dag 41 duren (mijn cyclussen zijn erg onregelmatig helaas). @Anita: welkom op het wachtbankje. Hopelijk heb je rond de 18e een mooie test met 2 streepjes @Quinty: Ook nog veel succes op het wachtbankje. Altijd fijn om veel afleiding te hebben, dan gaat de tijd tenminste wat sneller Liefs, Misty
Welkom Humpy! Spannend Misty, zeker nu je hierna voor IVF gaat.... Duim voor je dat t niet meer hoeft! Kanshebber, vervelend meid dat je toch ongi bent geworden... Ik ken het gevoel dat je je zelf al vanalles in het hoofd gaat halen en dan is de teleurstelling des te groter KNuffel! Dithje, duim ook voor jou! Ik heb meestal 3 dagen voor mn nod al buikpijn... Murphy, leuk zeg nieuwe baan! Ook wat afleiden door die kleintjes, echt leuk. Ik werk ook op kantoor maar lijkt op een peuterzaal werken ook super! El10, kan me voorstellen dat je heel onzekerheid en het allemaal nog zo onwerkelijk is.... Ik zelf zou het ook echt niet kunnen geloven als het eenmaal zo ver zou zijn! Hopelijk kun je snel echt genieten... Wanneer heb je een echo? Anita, oeh spannend nu ongi gevoel.. dat heb ik nooit gehad, alleen de dag van iui! Quinty, 2 follikels, spannend meid. Nu alles goed is bij jullie moet het toch lukken!!!! Vandaag dag 11 voor mij, ben weer voor een fm geweest maar eitjes waren nog erg klein, 1tje 10 en 1tje 11.. Zaterdag terugkomen! Dus dan zou dinsdag ofzo mn iui zijn... Vorige keren zat mn eitje rechts nu links, misschien geeft dat geluk Als deze iui ook mislukt moet ik aan de clomid! Heb daar al mindere verhalen over gelezen.... Maar aan de andere kant met zon prikpen elke dag zag ik ook erg tegenop! Ze zij wel dat als de clomid niets deed of als ik er erg naar van werd ze overgingen op peregon.... We zullen zien!!! Fijne dag meiden!