Wie begint er ook met IUI/IVF?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babyborn, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie79

moppie79 Lid

27 okt 2010
    70
    0
    0
    leerkracht
    Assendelft
    Laraxx: Heel veel sterkte bij de crematie en de verwerking van het verlies. Met je verstand kan je wel zeggen dat het juist is, maar in je hart kan je toch iemand missen. Je bloemstuk is vast prachtig geworden (nieuwe roeping?)

Humpy: Wij gaan inderdaad door zonder pauze. zoals het gezegde zegt: als je van je paard valt, moet je direct weer inhet zadel kruipen. Anders ga je twijfelen.

Vandaag eerste echo. nooit echt een moment om naar uit te kijken!

2. AnitaElisabeth

AnitaElisabeth Actief lid

24 jan 2009
    144
    0
    0
    interieur verzorgster in het Delfzicht ziekenhuis!
    Delfzijl
    Vandaag naar de kaakchirurg geweest om 2 verstandskiezen te laten trekken en was hiervoor aardig gespannen, ik hoop dat het niets heeft uitgemaakt met een eventuele zwangerschap!!
    Ik heb natuurlijk eerst wel mijn tandarts gebeld of dat allemaal wel mocht!!! :D
    Ik heb nu eigenlijk best wel veel pijn in m'n mond :(

3. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Helaas afgekeurd dus nu huismama
    Beverwijk
    Laraxx,
    Lekker he al dat geklets hier nou meid succes met de crematie en heel veel sterkte is altijd heel vervelend zulke dingen.
    Wel heel mooi dat je zelf een mooi hart gaat maken lief hoor sterkte meid.

Moppie,
    Succes voor de FM hopen dat er weer mooie eitjes zitten daar gaan we natuurlijk voor.

Misty,
    Je bent gewoon undercover;):D leuk toch lol.

Anita,
    Jaggie kaakchirurg daar hou ik niet van sterkte ermee is ook nooit prettig voor al die pijn zo vervelend doe lekker rustig aan vandaag.

Alle,
    Ik heb net even lekker gesport ook al ben ik niet echt lekker ppfff en wacht nog steeds op die stomme ongi misschien is het wakker geworden van het sporten;) daar binnen.
    Even snel opfrissen en dan zoontje halen en door naar de dokter voor een geweldig griepprik jaggie rot dingen voor ons allebei ik word altijd ziek van dat rot ding.
    Vanavond ST Maarten met lampionen ik weet niet of het overal is volgens mij niet ik hoop dat het droog blijft het waait hier behoorlijk hoor jeetje.

Gezellige dag allemaal....:)

Groetjes babyborn.....

4. AnitaElisabeth

24 jan 2009
    144
    0
    0
    Delfzijl
    Ik blijf ook lekker thuis vandaag!! voor morgen heb ik ook vrij gekregen!! dus dat is allemaal wel fijn!!

5. Dithje1982

Dithje1982 Actief lid

16 jan 2008
    310
    0
    0
    Emmen
    Helaas, toch ongesteld geworden vanmorgen....door voor de volgende ronde

6. AnitaElisabeth

24 jan 2009
    144
    0
    0
    Delfzijl
    Hey Dithje!

Wat jammer joh, dat je ongesteld bent geworden...
    Ik duim voor je voor de volgende ronde!!

Kus Anita

7. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hey Dithje,
    AAA balen meid is altijd prut die stomme rode duivels ook.
    Nou maar weer voor de volgende ronde en hopen dat die wel lekker slaagt sterkte meid.

Knuffel van babyborn.....

8. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Alle,
    Hier de griep prik gehad het blijven rot dingen jaggie het is goed dat we lopend waren het is hier mega slecht weer storm regenen niet normaal meer en bere koud hoop dat het vanavond droog is voor de kids.:D
    Hier nog steeds geen ongi ggrrr en net even alle rommel opgehaald van de apotheek het was eindelijk binnen ook niet normaal meer zeg vorige week vrijdag al besteld puregon etc hoop dat dit voortaan wel wat sneller gaat daar.

Murphy,
    Of was jij dat niet vroeg hoe het heette om me ongi op te wekken zo noem ik het maar nou het heet Duphaston tablet van 10 MG 10 dagen 3 keer daags jaggie ik hoop het niet dat ik het nodig heb.

Groetjes babyborn.....:)

9. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @lara: veel sterkte bijde crematie. Wat mooi dat jullie zelf de bloemen verzorgen!

@dithje: o wat jammer. ik had zo'n goede hoop bij jou! Ga je meteen weer verder?

@moppie: veel succes weer bij de echo. Niet echt leuk nee, maar wel weer nieuwe ronde, nieuwe kansen...

@babyborn: dat probleem bij die apotheek had ik dus ook laatst toen m'n naaldjes op waren. Bestellen duurt hier ook een paar dagen. Lekker dan!

@anita: bah, verstandskiezen laten trekken is niet fijn! Vooral de pijn na afloop is niet lekker!

Hier ook regen en storm! En ik mag lekker met de hond gaan wandelen. Brrr, wordt een kort rondje vanmiddag...
    Sint Maarten is hier ook vanavond, maar ik blijf toch maar lekker binnen. Kaarsjes aan, flimpje op tv, veel gezelliger!

10. moppie79

moppie79 Lid

27 okt 2010
    70
    0
    0
    leerkracht
    Assendelft
    Hoi,
    mannetje er op uit gestuurd met dochter om te gaan zingen. Met mijn stem gaan er niet veel deuren open ben ik bang.

Dithje wat jammer dat het toch niet een geslaagde poging is geweest. We gaan gewoon allebei voor de volgende ronde!

babyborn; op deze echo mogen ze nog niks zien. alles moet rustig zijn. Ik ben niet bang voor geen eitjes ik ben er bang voor dat ze deze keer in het weekend willen springen en dan werkt het ziekenhuis niet!

11. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Ja, is dat echt zo? Pfoe, dat scheelt weer en zijn we ws. toch nog op tijd deze maand.

@babyborn en murph, ik heb vandaag niet meer gebeld met zh want ik had de hele dag cursus. Pijn valt nu ook wel mee, inderdaad opgeblazen buik, beetje zere liezen en veel vruchtbare afscheiding, meer als anders. Gisteren nog wel ff heel goed geklust , hi hi.
    Ik gok op big eggs morgen!

12. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Lieve Dithje, meid wat balen, was je over tijd of echt op tijd? Sowieso altijd weer zwaar kl... als die rotduivels komen. Dikke knuf meis!

@alle meiden van dit forum die niet op zondag kunnen worden geïnsemineerd: wat een waardeloze:x ziekenhuizen hebben wij!!! Zorgt ook voor veel (onnodige) stress:(

@anita, meid, sterkte, heb je boven of onder laten trekken? Ik vond het destijds een hel... Ik heb ze in mei laten trekken, 1 met hechting met daarna een giga gezwollen wang en 1 zonder hechting waarin de bacteriën effe lekker gingen broeden, auw! Ik had zo'n spuitje om het gat leeg te houden, dat hielp enorm! Welke pijnstillers neem je? Ibuprofen is niet goed voor de eirijping namelijk...

@babyborn, ben je nog gaan lopen in dit hondenweer? Nu is sportpapa met Bente aan het lopen dus ik heb mazzel... Tja, ik moet mijn spuit voorbereiden:)

13. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Sportmama en moppie,

Sjonge sjonge zeg wat een mama s zijn jullie zeg;);) ja ik ben er door gegaan hoor met dat verschrikkelijke hondeweer ppfff goed he:p we gingen naar buiten was droog we lopen om een vriendje op te halen krijgen we toch een mega bui op ons hoofd pppfff zeg toe toch maar door gelopen naar me vriendin samen met haar meiden wij lopen regen waaien die arme lampiontjes we hadden hier ineens harde klappen met onweer jaggie toen zijn we bij me vriendin ff bakkie gaan doen lol en toen toch maar snel naar huis naar me andere mannetje het was toen dus droog even snel nog een paar huissies gedaan dus ik was lekker nat meiden jaja mooi plat kapsel:D geweldig weer lol dus volgend jaar gaan jullie kom op bikkels.:)

Dus meiden valt me een beetje tegen van jullie hoor stuur de mannen maar wha wha:pgrapje......die van mij stond bij de deur er zijn er 2 geweest.

Sportmama,
    Blij dat het weer wat beter gaat met je nou maar even afwachten.
    Jij bent echt erg zeg ik moet me spuit klaar maken lol;):D:):p
    wel een goeie ja.....

Moppie,
    Ok dan dus bij jullie doen ze ook niks in ziekenhuis weekend hier ook niet wel FM etc even afwachten dan maar.

Alle,
    Hier nog steeds geen ongiiiiiiiiiii gggrrrrr kom op met die duivels.:(:)

14. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    @sportmama: groot gelijk, spuit is irritant genoeg, beetje misbruik van maken af en toe mag best, hihi!
    Ben benieuwd naar mega eitjes morgen! Heb zelf ook beetje buikpijn vandaag. Is vast een heel goed teken.

@babyborn: tata tata tataaaa........super mama!!!!!
    (Wie weet, ongi komt misschien spontaan op gang van donder/windvlagen/stortbuien!)

@all: ik ga maar eens vroeg naar bed, want moet (op m'n vrije dag!) om 6.45 uur uit bed voor fm...grrrrr!
    Denk dat eitjes dan nog slapen!

Welterusten!

15. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Hey murphy,
    Goedemorgen alle,

Succes vandaag weer ja dat valt even tegen zo vroeg uit bed op je vrije dag dan maar hopen dat het nog wat oplevert ook mooie eitjes bijvoorbeeld;)
    Jaja wat een SUPERMAMA he hihi:p:p het weer is hier nu harder wat wind betreft zeg sjonge sjonge maar het is nog droog voor hoe lang weet ik niet.
    Denk je nou echt dat die slome eitjes van mij hier van schrikken tsja ik denk het niet er is nog niks ggrrr normaal wil je het niet en nu komt het gewoon niet erg irritant:(:$

Misty,
    Nog niks bij jouw toch een beetje spannend ook al weet je dat jou ongi wel eens meer zo laat is wie weet meid:)

Sportmama,
    Rustig aan met klussen ;) en succes voor de FM natuurlijk als jij geen mega eitjes heb dan weet ik het ook niet meer succes.

Groetjes babyborn.....:)

16. moppie79

moppie79 Lid

27 okt 2010
    70
    0
    0
    leerkracht
    Assendelft
    mmm rijpen eitjes langzamer met ibruprofen??? dan zou dat een oplossing kunnen zijn om het net over het weekend te kunnen tillen:D.

babyborn: Tja mijn dochter heeft een super papa!!! daar kan deze mama niet tegen op. ;)

17. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Sas31,32 jaar 1e kindje NOD 24/11
    Sportmama, 32 jaar, 2e kindje
    Moppie 79, 31 jaar, 2e kindje, NOD 11/11
    El10,24 jaar 1e kindje Zwanger.....
    Babyborn, 39 jaar, 2e kindje NOD 10/11 hoop ik
    Murphy, 29 jaar, 1e kindje, NOD 28/11
    Dithje, 28 jaar, 1e kindje, NOD 14/11
    Misty, 26 jaar, 1e kindje, NOD rond 2e week November
    Kanshebber, 31 jaar, 1e kindje
    Lin71, 39 jaar , 2e kindje , NOD 24/11 ongeveer
    Sloppyslayer, 36 jaar, 2e kindje NOD 14/11
    Laraxx, 25 jaar, 1e kindje, NOD rond 30-11
    Quinty79, 31 jaar, 1e kindje NOD 18/11
    Gillian 30 jaar,Zwanger....
    Anita, ,1e kindje NOD 18/11

Zo, heb mijn nod toegevoegd aan het lijstje!
    Eitje was mooi gegroeid, nu 17mm. Gyn. vond timing ook niet optimaal, omdat eigenlijk zondag de beste dag is voor inseminatie. Daarom doen we dit keer geen iui behandeling, maar morgenmiddag mag ik pregnyl zetten en dan zelf klussen! Wel zo gezellig, geen plastic potjes of eendebekken dit keer maar op de ouderwetse manier proberen om een kindje te maken!
    Kan weinig schrijven dit weekend dames, druk bezig :D :D!

Als deze poging niet zou gaan lukken, (maar het gaat dit keer gewoon raak zijn!!!) dan nemen we een maand of twee pauze. Dus voorlopig geen ziekenhuisbezoeken meer voor mij!

18. moppie79

moppie79 Lid

27 okt 2010
    70
    0
    0
    leerkracht
    Assendelft
    Sas31,32 jaar 1e kindje NOD 24/11
    Sportmama, 32 jaar, 2e kindje

Moppie 79, 31 jaar, 2e kindje, NOD ongeveer 5-12
    El10,24 jaar 1e kindje Zwanger.....
    Babyborn, 39 jaar, 2e kindje NOD 10/11 hoop ik
    Murphy, 29 jaar, 1e kindje, NOD 28/11
    Dithje, 28 jaar, 1e kindje, NOD 14/11
    Misty, 26 jaar, 1e kindje, NOD rond 2e week November
    Kanshebber, 31 jaar, 1e kindje
    Lin71, 39 jaar , 2e kindje , NOD 24/11 ongeveer
    Sloppyslayer, 36 jaar, 2e kindje NOD 14/11
    Laraxx, 25 jaar, 1e kindje, NOD rond 30-11
    Quinty79, 31 jaar, 1e kindje NOD 18/11
    Gillian 30 jaar,Zwanger....
    Anita, ,1e kindje NOD 18/11

even het lijstje aangepast. vol verwachting klopt mijn hart

19. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Murphy,
    Nou klus ze dan maar he wel een beetje rustig hoor wel lekker toch zo voor een keertje ja geen tijd om te schrijven hier murphy moet de hele dag klussen;);):D:D lol
    Hoop dat het gewoon raak is meid bij je en dan lekker genieten en als het niet zo is dan is het zeker even lekker geen ziekenhuis bezoekjes zaliggggggg.:)

Groetjes babyborn.....

20. babyborn

babyborn Bekend lid

31 mei 2010
    677
    0
    0
    Beverwijk
    Moppie,
    Nou dat word gewoon een sint kadootje voor jullie toch:D dat moet lukken op zo n leuke datum
    En de ibuprofen zou ik nu niet gebruiken hoor er is mij altijd verteld als je wat inneemt doe een paracetamolletje maar ja jij wilt het uitstellen he tot na het weekend ben benieuwd;)

Groetjes babyborn...

Deel Deze Pagina